Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Οκτ-2021 09:08

    Ειδικά αξεσουάρ για το νέο Opel Grandland

    Ειδικά αξεσουάρ για το νέο Opel Grandland
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τολμηρή και καθαρή σχεδίαση με το χαρακτηριστικό Opel Vizor μπροστά, κορυφαίες τεχνολογίες και ένα μοντέρνο, άνετο εσωτερικό, με ψηφιακό ταμπλό Pure Panel – αυτά  είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του νέου Opel Grandland. Τα πολυάριθμα, γνήσια αξεσουάρ Opel με τα οποία οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν περαιτέρω την SUV ναυαρχίδα της μάρκας είναι κομψά όσο και πρακτικά. Ειδικά σχεδιασμένα αξεσουάρ και επίλεκτα προϊόντα από κορυφαίες, συνεργαζόμενες εταιρείες της αγοράς καθιστούν το νέο Grandland ακόμα πιο "προσωπικό" και ευέλικτο. Η γκάμα περιλαμβάνει συστήματα μεταφοράς και σχαρών, εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας καθώς και άλλα στοιχεία αισθητικής αναβάθμισης. Επιπλέον, με τα σύγχρονα αξεσουάρ φόρτισης Opel, οι οδηγοί του Grandland Hybrid διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για όλες τις συνθήκες.

    Συστήματα μεταφοράς και σχαρών Opel: Εάν οι οδηγοί του Grandland επιθυμούν να πάνε ταξίδι με όλη την οικογένεια και με σπορ εξοπλισμό, ακόμα και ο χώρος αποσκευών χωρητικότητας έως 1.652 λίτρων μπορεί να φτάσει στα όριά του. Εξοπλισμός όπως σκι και μπατόν ορειβασίας πρέπει να μεταφέρονται ανεξάρτητα. Για τέτοιες περιπτώσεις, η Opel διαθέτει μία σειρά ευέλικτων συστημάτων μεταφοράς και σχαρών. Με διάφορες μπαγκαζιέρες οροφής Opel καθώς και σχάρες για τη μεταφορά σκι, snowboard και ποδηλάτων της Thule, συνεργάτη της Opel, οι κάτοχοι Grandland μπορούν να απολαύσουν πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο. Ο σπορ εξοπλισμός μπορεί να φορτώνεται άνετα, καθαρά και, κυρίως, με ασφάλεια. Οι σχάρες ποδηλάτων που τοποθετούνται στον κοτσαδόρο παρέχουν δυνατότητα μεταφοράς έως δύο e-bikes.

    Εύκολη πρόσβαση στα συστήματα σχαρών οροφής εξασφαλίζουν τα αλουμινένια πλαϊνά σκαλοπάτια που εδράζονται άριστα κάτω από τις πόρτες, ανάμεσα στους εμπρός και πίσω θόλους τροχών. Με επιφάνεια από ανοξείδωτο ατσάλι, εκτός από ανθεκτικά είναι και εντυπωσιακά καθώς αναδεικνύουν την σπορ και κομψή εμφάνιση του κορυφαίου SUV. Αντιολισθητικά, ελαστικά καρφιά διασφαλίζουν σταθερό πάτημα ακόμα και όταν βρέχει. Οι λασπωτήρες διατίθενται σε σετ των δύο τεμαχίων για το εμπρός και το πίσω τμήμα, προστατεύουν τη βαφή από λάσπη, αλάτι, χαλίκι ή χιόνι και ταυτόχρονα τονίζουν την εμφάνιση του SUV.

    Εάν θέλετε να διατηρήσετε το αυτοκίνητό σας καθαρό μετά από περπάτημα ή ποδηλασία στα δάση και τα λιβάδια, υπάρχει ένα πρακτικό κάλυμμα χώρου αποσκευών για το νέο Opel Grandland. Το κάλυμμα φέρει αντιολισθητική επίστρωση και υπερυψωμένα ανθεκτικά άκρα, δεν προστατεύει μόνο από τη βρομιά και την υγρασία, αλλά διατηρεί επίσης άριστα οργανωμένο το χώρο αποσκευών. Και με το διαχωριστικό πλέγμα χώρου αποσκευών, αποσκευές ή ακόμα και κατοικίδια που ταξιδεύουν μαζί σας παραμένουν με ασφάλεια στη θέση τους. Το προσαρμοζόμενο διαχωριστικό στερεώνεται πίσω από τα προσκέφαλα των καθισμάτων της δεύτερης σειράς. Ο χώρος αποσκευών μπορεί επίσης να διαιρείται ευέλικτα με το δίχτυ της Opel.

    Λύσεις εσωτερικού FlexConnect: Στο χώρο επιβατών του νέου Grandland, ποικίλες λύσεις FlexConnect που διατίθενται προαιρετικά διατηρούν την τάξη και κάνουν το ταξίδι πιο απολαυστικό: Μεταξύ αυτών είναι άγκιστρα, κρεμάστρες, βάσεις για tablet ή και ένα αναδιπλούμενο τραπεζάκι. Οι πίσω επιβάτες μπορούν πλέον άνετα να παρακολουθούν βίντεο ή να εργάζονται κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Οι αντάπτορες FlexConnect στερεώνονται στη βάση που τοποθετείται στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων και αφαιρούνται με μία κίνηση.

    Η Opel προσφέρει επίσης πρακτικά αξεσουάρ φόρτισης για όσους έχουν επιλέξει μια από τις  ισχυρές και αποδοτικές , plug-in υβριδικές εκδόσεις του Grandland. Η γκάμα περιλαμβάνει καλώδιο φόρτισης Mode 3 και ασορτί θήκη καθώς και Φορτιστή Universal με τρεις αντάπτορες στο σετ:

    - Βύσμα CEE-16 (3-φασικό) για βιομηχανικές πρίζες (AC)
    - Βύσμα Τύπου EF για οικιακές πρίζες
    - Βύσμα Τύπου 2 για δημόσιους σταθμούς φόρτισης
    Επομένως, οι οδηγοί του Grandland Hybrid είναι προετοιμασμένοι για όλες τις απαιτήσεις φόρτισης, όπου κι αν κινούνται.

    Opel

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    18:45 01/12

    Αποστολή στη Μάλαγα: Οδηγούμε το νέο Toyota bZ4X

    Η Toyota αντιλαμβάνεται πως ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών εντείνεται και πραγματοποιεί μια στοχευμένη αναβάθμιση του bZ4X σε καίριους τομείς, δίνοντάς του σημαντικά επιπλέον...

    17:06 01/12

    Γιατί η Tesla δεν θα κατασκευάσει ποτέ ηλεκτρική μοτοσυκλέτα

    Ο Elon Musk έβαλε για άλλη μια φορά τέλος στις εικασίες σχετικά με την δημιουργία μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας με τα σήματα της Tesla και εξήγησε τους λόγους που κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί.

    13:30 01/12

    Η Shoei παρουσίασε κράνος βγαλμένο μέσα από ταινίες επιστημονικής φαντασίας (video)

    Το νέο κράνος της Shoei με επαυξημένη πραγματικότητα, προβάλλει την ταχύτητα, οδηγίες πλοήγησης και ειδοποιήσεις στο οπτικό πεδίο του αναβάτη, συνδυάζοντας τη φουτουριστική τεχνολογία με την...

    12:00 01/12

    Νέα έρευνα καταρρίπτει τα fake news για την ακτινοβολία στα ηλεκτρικά

    Οι ερευνητές κατέγραψαν τα επίπεδα ακτινοβολίας στα οποία εκτίθενται οδηγοί και επιβάτες τόσο κατά την οδήγηση όσο και κατά τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων.

    10:30 01/12

    Οδηγούμε Kimera EVO37, την αναβίωση της Lancia που ντροπιάζει τα hypercars

    Κάθε φορά που ανέβαζουμε ένα θέμα με την Kimera EVO37 γίνεται χαμός. Ε, αυτήν την φορά απολαύστε στην πίστα του Πορτιμάο να καίει λάστιχα και να ντριφτάρει υπέροχα.

    17:00 30/11

    Έρευνα: Ποιοι αγοράζουν τα κινέζικα EV που κατακλύζουν την Ευρώπη

    Αποκαλυπτική είναι έρευνα από την Μεγάλη Βρετανία για το κοινό των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και συγκεκριμένα όσων έρχονται από την Κίνα.

    15:30 30/11

    Μέχρι και ο Ντόναλντ Ντακ αλλάζει σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο

    Η παγκόσμια ηλεκτροκίνηση έχει ένα νέο εξέχον μέλος καθώς ο Ντόναλντ Ντακ άλλαξε το θρυλικό 313 σε Ε-313.

    13:45 30/11

    Ο πιο εμπορικός δρόμος της Αθήνας ξανασχεδιάζεται-γιατί καθυστερεί

    Μια ανάπλαση που έχει εξαγγελθεί αλλά δεν έχει έρθεί ακόμη και ένα έργο που βαλτώνει συνεχώς στη γραφειοκρατία συνθέτουν την εικόνα του πιο εμπορικού δρόμους της Αθήνας.

    19:00 29/11

    Φοιτητές έφτιαξαν ηλεκτρικό αυτοκίνητο που δεν θα χαλάσει ποτέ

    Με κύριο χαρακτηριστικό την απλότητα της κατασκευής και την ευκολία επιδιορθώσεων απο τον καθένα οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Αϊντχόβεν παρουσίασαν το Aria.

    17:15 29/11

    F1 GP Κατάρ Sprint: Επιστροφή Piastri αλλά προλαβαίνει;

    O Oscar Piastri επικράτησε στον αγώνα Sprint του Κατάρ και μείωσε τρεις βαθμούς την διαφορά του από τον Norris. Παραμένει απειλή ο Max Verstappen.

    16:00 29/11

    Αυτή είναι η καλύτερη Gymkhana μετά τον Ken Block

    Το καλύτερο video Gymkhana που έχεις δει εδώ και πολύ καιρό είναι αυτό που δημιούργησε ο πρωταθλητής Drift, Piotr Wiecek. Απόλαυσέ τον.

    14:00 29/11

    Αυτός είναι ο λόγος που στο Maranello λατρεύουν την Ferrari-δείτε τι φτιάχνει για την πόλη

    Η Ferrari είναι κάτι πολύ ευρύτερο από μια εταιρεία αυτοκινήτου και ανταποκρίνεται σε αυτόν τον ρόλο κοινωνικού χαρακτήρα με τα σχέδιά της για το 2029.

    12:00 29/11

    Ευρωπαϊκός "εμφύλιος"για τα αυτοκίνητα-ποιες χώρες είναι υπέρ των θερμικών κινητήρων

    Σε δύο στρατόπεδα και πάλι η Ευρώπη με φόντο τα αυτοκίνητα και την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Γιατί δύο μεγάλες οικονομίες θέλουν να διατηρηθούν τα θερμικά αυτοκίνητα και

    09:45 29/11

    F1 GP Κατάρ: Πρόγραμμα και ώρες τηλεοπτικής μετάδοσης

    Αγώνας τίτλου θα μπορούσε να είναι για τον Lando Norris το 23ο Grand Prix της φετινής F1 που διεξάγεται στο Κατάρ.

    18:00 28/11

    Ο Brad Pitt σε μίνι Gymkhana με Mercedes-AMG GT

    O Brad Pitt δεν λέει να ξεκολλήσει από τον κόσμο του αυτοκινήτου και της F1 και η νέα συνεργασία του είναι με την Mercedes και αφορά το προσεχές 4θυρο ηλεκτρικό AMG GT.

    16:30 28/11

    Ριζικές αλλαγές στις δοκιμές του EuroNCAP το 2026 προκαλούν πονοκέφαλο σε Tesla και Κίνα

    Αν και ο EuroNCAP ανανεώνει τα πρωτόκολλά του κάθε τρία χρόνια, οι αλλαγές που έρχονται το 2026 θεωρούνται οι πιο ριζικές από την εισαγωγή του συστήματος βαθμολογίας το 2009.