Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 13-Σεπ-2021 08:28

    Audi grandsphere: First Class ταξίδι στο μέλλον

    Audi grandsphere: First Class ταξίδι στο μέλλον
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μία διαδικτυακή εκδήλωση η Audi αποκάλυψε το grandsphere, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου (ΙΑΑ 2021). Το grandsphere αποκαλύφθηκε μόλις λίγες εβδομάδες μετά το skysphere και ανήκει στην τριλογία των "sphere” πρωτότυπων της Audi, που όπως προδίδει το δεύτερο συνθετικό του ονόματός τους, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον λειτουργικό χώρο των επιβατών, τοποθετώντας τους ουσιαστικά εντός μίας "σφαίρας", που τους εξασφαλίζει ένα κορυφαίο ευ ζην.

    Τα Audi skysphere, Audi grandsphere αλλά και το Audi urbansphere που θα ακολουθήσει το 2022, είναι τα τρία πρωτότυπα με τα οποία η Audi παρουσιάζει το όραμά της για την πολυτέλεια του μέλλοντος, με τεχνολογίες και χαρακτηριστικά σχεδιασμού που θα εμφανιστούν σε λίγα χρόνια σε μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Το grandsphere εκφράζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, την πεποίθηση της Audi ότι έχει εξελιχθεί στη μάρκα που υπαγορεύει τις τάσεις στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας, για τεχνολογικό μετασχηματισμό και εντελώς νέες, ολιστικές εμπειρίες κινητικότητας.

    Με μήκος 5,35 μ., πλάτος 2 μ. και ύψος 1,39 μ., το grandsphere  είναι ένα σεντάν – που μάλλον μοιάζει με ένα τετράθυρο GT – που προσφέρει μοναδική First Class εμπειρία. Η αυτόνομη οδήγηση "επιπέδου 4", κάνει δυνατή την αλλαγή του εσωτερικού χώρου του παραδοσιακά προσανατολισμένου στον οδηγό πιλοτηρίου και των καθισμάτων σε ευρύχωρο σαλόνι, μόλις απομακρυνθούν το τιμόνι και τα πεντάλ. Ταυτόχρονα, ανοίγει νέα επίπεδα ελευθερίας για όλους τους επιβάτες. Αυτό συμβαίνει επειδή το Audi grandsphere όχι μόνο απαλλάσσει τον οδηγό από τα καθήκοντα οδήγησης όποτε είναι δυνατόν, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει σε όλους τους επιβάτες ένα ευρύ φάσμα επιλογών, που τους επιτρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ελευθερία για μεμονωμένες εμπειρίες: επικοινωνία ή απομόνωση, εργασία ή χαλάρωση, μια ιδιωτική σφαίρα κατά βούληση. Το concept Audi grandsphere μεταμορφώνεται από αυτοκίνητο σε ένα "όχημα εμπειριών". 

    Στο concept αυτοκίνησης "sphere”, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και ο χειρισμός δεν είναι πλέον στην κορυφή των προδιαγραφών σχεδιασμού. Αντίθετα, το σημείο εκκίνησης είναι το εσωτερικό, η σφαίρα της ζωής και της εμπειρίας των επιβατών ενώ ταξιδεύουν. Οι ανάγκες και οι επιθυμίες τους διαμορφώνουν τον χώρο, την αρχιτεκτονική και τις λειτουργίες. Οι εξωτερικές γραμμές και οι αναλογίες, μαζί με τους τεχνολογικούς παράγοντες, ακολουθούν τον σχεδιασμό του εσωτερικού.

    Audi

    Το Audi grandsphere ξεχωρίζει από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τη διάφανη οροφή, την απουσία κολόνας Β με τις εμπρός πόρτες να ανοίγουν αντίθετα από τις πίσω, αποκαλύπτοντας μία διάπλατη είσοδο στο όχημα. Οι οθόνες του πίνακα οργάνων και ελέγχου του πρωτότυπου μετατρέπονται σε οθόνες ψυχαγωγίας Cinema Scope, μόλις αυτό αρχίζει να κινείται αυτόνομα, ενώ ταυτόχρονα πεντάλ και τιμόνι απομακρύνονται από το οπτικό πεδίο των επιβαινόντων. 

    Το 2+2 επιβατών πρωτότυπο, διαθέτει τέσσερα καθίσματα που η πλάτη τους παίρνει κλίση έως 60 μοίρες, προσφέροντας από ξεκούραση έως απόλυτη χαλάρωση, με τα προσκέφαλα να εξασφαλίζουν ατομικά επίπεδα κλιματισμού ή αρωματισμό του περιβάλλοντος αλλά και κατ’ ιδίαν ακρόαση μουσικής.

    Αισθητήρες που παρακολουθούν τις κινήσεις των ματιών οδηγού και επιβατών, επιτρέπουν τον έλεγχο πολλών λειτουργιών του οχήματος, διαισθητικά και με απλές κινήσεις των χεριών – χωρίς αυτοί να αγγίζουν τίποτα. Σε πλήρη αρμονία με τις νέες περιβαλλοντικές τάσεις, το φυσικό δέρμα έχει αντικατασταθεί από ξύλο, μαλλί, συνθετικά υφάσματα και μέταλλο, ορατά και ευχάριστα στο άγγιγμα ως επένδυση επιφανειών, καλύμματα καθισμάτων και ταπέτα.

    Audi

    Το Audi grandsphere είναι κτισμένο στην Premium Platform Electric ή PPE, τη νέα πλατφόρμα του Volkswagen Group αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα επιδόσεων. Φιλοξενεί μεταξύ των αξόνων μία μπαταρία 120 kWh που προσφέρει αυτονομία 750 χιλιομέτρων. Φυσικά, το quattro δηλώνει "παρών", με ένα κινητήρα σε κάθε άξονα, συνολικής ισχύος 530 kW (721 PS) και 960 Nm ροπής, που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα, με τον οδηγό να απολαμβάνει κορυφαία δυναμική συμπεριφορά. Σε πιο χαλαρές συνθήκες, η ενεργή αερανάρτηση εξασφαλίζει την απόλυτη άνεση των επιβατών, με το σύστημα μέσω κάμερας να ανιχνεύει προγνωστικά κάθε ανωμαλία του δρόμου και να εξασφαλίζει ένα "μαγικό χαλί" για οδηγό και επιβάτες.

    Βασισμένο σε τεχνολογία 800 Volt, το Audi grandsphere επιτρέπει ταχυφόρτιση έως και 270 kW, με το αυτοκίνητο να ανακτά σε μόλις 10’ ενέργεια αρκετή για να διανύσει 300 χιλιόμετρα, και τη μπαταρία να μεταβαίνει από το 5 στο 80% της χωρητικότητάς της, σε λιγότερο από 25’. 

    Audi

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    09:49 17/09

    Πρεμιέρα για το Volkswagen ID. Life Concept

    To πρωτότυπο ID. Life της Volkswagen μας δίνει μια πρώτη γεύση για το νέο μέλος της ηλεκτρικής οικογένειας ID. που θα παρουσιαστεί το 2025.

    09:19 17/09

    Μαθήματα ορατότητας από την Subaru

    Η Subaru φροντίζει για την ασφάλεια των επιβάτων και των υπόλοιπων χρηστών του δρόμου ελαχιστοποιώντας στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων της τα τυφλά σημεία.

    10:37 16/09

    Πρώτη γεύση από το ηλεκτρικό Skoda Enyaq Coupe iV

    Το νέο Enyaq Coupe iV της Skoda έρχεται να προσθέσει μια πιο νεανική αύρα σε επίπεδο σχεδιασμού σε σχέση με το επίσης ηλεκτρικό Enyaq iV.

    09:32 16/09

    Η Nissan ξεπέρασε τις 250.000 πωλήσεις EVs στην Ευρώπη

    Η Nissan κατακτά ένα σημαντικό εμπορικό ορόσημο στην Ευρώπη διαθέτοντας μέχρι σήμερα 250.000 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.

    10:58 15/09

    Jogger, το νέο 7θέσιο μοντέλο από την Dacia

    To νέο Jogger αποτελεί το νεότερο μέλος της οικογένειας Dacia διαθέτοντας υψηλό value for money και για την περίσταση 7θέσια διάταξη καμπίνας.

    10:26 15/09

    Alfa Romeo Giulia & Stelvio: Πιο δημοφιλέστερες από ποτέ

    Υψηλή αποδεικνυεται πως είναι η εμπορική απήχηση των νέων Alfa Romeo Giulia και Stelvio το τελευταίο οκτάμηνο στην ελληνική αγορά.

    17:39 14/09

    Tα ηλεκτρικά λεωφορεία της BYD στην Ελλάδα από την Πέτρος Πετρόπουλος ΑEBE

    Η ιδαίτερα επιτυχημένη πορεία των ηλεκτρικών λεωφορείων της BYD στην Ευρώπη συνεχίζεται με την έλευσή τους και στη χώρα μέσω της Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ.

    10:23 14/09

    Ford Mustang Mach-E: Από οποιαδήποτε πρωτεύουσα της Ευρώπης στην... παραλία

    Μια πλήρη φόρτιση είναι αρκετή ώστε να ταξιδέψει κανείς με την ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E από οποιαδήποτε ευρωπαϊκή πρωτεύσουσα στην πλησιέστερη παραλία.

    09:54 14/09

    Eξηλεκτρίζοντας το Nissan Silvia του 1960

    Με την ηλεκτροκίνηση να κερδίζει συνεχώς έδαφος, οι περισσότεροι σχεδιαστές αυτοκινήτων καλούνται να αναβιώσουν εμβληματικά μοντέλα του παρελθόντος στο σήμερα.

    08:21 13/09

    Ξεκινούν οι προ-παραγγελίες του Nissan Aryia στη Νορβηγία

    Η Nissan εγκαινιάζει ένα νέο κεφάλαιο στη Νορβηγία, στη χώρα στην οποία οι πωλήσεις των ηλεκτρικών πωλήσεων καταλαμβάνουν ήδη μερίδιο άνω του 70%.

    11:26 12/09

    To "Sachsen Classic 2021" τίμησε τη Skoda

    To Sachsen Classic, ένας σημαντικός αγώνας κλασσικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, επισκέπτεται την έδρα της Skoda τιμώντας τα 120 χρόνια της μάρκας στο Motorsport.

    10:08 11/09

    Πρωτιά στην Ευρώπη για το Dacia Sandero

    Μια σημαντική διάκριση στους πίνακες πωλήσεων της Ευρώπης για το νέο Dacia Sandero.

    10:29 10/09

    Πρεμιέρα για το ευρωπαϊκό Kia Sportage

    Η Kia αποκάλυψε την ευρωπαϊκή έκδοση του νέου Kia Sportage.

    09:54 10/09

    Kosmocar: Το ηλεκτρικό μέλλον της αυτοκίνησης στη ΔΕΘ

    Η Kosmocar συμμετέχει στην 85η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης με ένα περίπτερο αφιερωμένο αποκλειστικά στην ηλεκτροκίνηση.

    09:33 10/09

    30 χρόνια συν-δημιουργίας Mazda και Bose

    Η Mazda και η Bose ξεκίνησαν τη συνεργασία τους πριν 30 χρόνια, με το τρίτης γενιάς Mazda RX-7.