Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 13-Σεπ-2021 08:28

    Audi grandsphere: First Class ταξίδι στο μέλλον

    Audi grandsphere: First Class ταξίδι στο μέλλον
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μία διαδικτυακή εκδήλωση η Audi αποκάλυψε το grandsphere, ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο που παρουσιάστηκε επίσημα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου (ΙΑΑ 2021). Το grandsphere αποκαλύφθηκε μόλις λίγες εβδομάδες μετά το skysphere και ανήκει στην τριλογία των "sphere” πρωτότυπων της Audi, που όπως προδίδει το δεύτερο συνθετικό του ονόματός τους, δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στον λειτουργικό χώρο των επιβατών, τοποθετώντας τους ουσιαστικά εντός μίας "σφαίρας", που τους εξασφαλίζει ένα κορυφαίο ευ ζην.

    Τα Audi skysphere, Audi grandsphere αλλά και το Audi urbansphere που θα ακολουθήσει το 2022, είναι τα τρία πρωτότυπα με τα οποία η Audi παρουσιάζει το όραμά της για την πολυτέλεια του μέλλοντος, με τεχνολογίες και χαρακτηριστικά σχεδιασμού που θα εμφανιστούν σε λίγα χρόνια σε μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. Το grandsphere εκφράζει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο, την πεποίθηση της Audi ότι έχει εξελιχθεί στη μάρκα που υπαγορεύει τις τάσεις στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας, για τεχνολογικό μετασχηματισμό και εντελώς νέες, ολιστικές εμπειρίες κινητικότητας.

    Με μήκος 5,35 μ., πλάτος 2 μ. και ύψος 1,39 μ., το grandsphere  είναι ένα σεντάν – που μάλλον μοιάζει με ένα τετράθυρο GT – που προσφέρει μοναδική First Class εμπειρία. Η αυτόνομη οδήγηση "επιπέδου 4", κάνει δυνατή την αλλαγή του εσωτερικού χώρου του παραδοσιακά προσανατολισμένου στον οδηγό πιλοτηρίου και των καθισμάτων σε ευρύχωρο σαλόνι, μόλις απομακρυνθούν το τιμόνι και τα πεντάλ. Ταυτόχρονα, ανοίγει νέα επίπεδα ελευθερίας για όλους τους επιβάτες. Αυτό συμβαίνει επειδή το Audi grandsphere όχι μόνο απαλλάσσει τον οδηγό από τα καθήκοντα οδήγησης όποτε είναι δυνατόν, αλλά ταυτόχρονα προσφέρει σε όλους τους επιβάτες ένα ευρύ φάσμα επιλογών, που τους επιτρέπει να χρησιμοποιήσουν αυτήν την ελευθερία για μεμονωμένες εμπειρίες: επικοινωνία ή απομόνωση, εργασία ή χαλάρωση, μια ιδιωτική σφαίρα κατά βούληση. Το concept Audi grandsphere μεταμορφώνεται από αυτοκίνητο σε ένα "όχημα εμπειριών". 

    Στο concept αυτοκίνησης "sphere”, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και ο χειρισμός δεν είναι πλέον στην κορυφή των προδιαγραφών σχεδιασμού. Αντίθετα, το σημείο εκκίνησης είναι το εσωτερικό, η σφαίρα της ζωής και της εμπειρίας των επιβατών ενώ ταξιδεύουν. Οι ανάγκες και οι επιθυμίες τους διαμορφώνουν τον χώρο, την αρχιτεκτονική και τις λειτουργίες. Οι εξωτερικές γραμμές και οι αναλογίες, μαζί με τους τεχνολογικούς παράγοντες, ακολουθούν τον σχεδιασμό του εσωτερικού.

    Audi

    Το Audi grandsphere ξεχωρίζει από τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και τη διάφανη οροφή, την απουσία κολόνας Β με τις εμπρός πόρτες να ανοίγουν αντίθετα από τις πίσω, αποκαλύπτοντας μία διάπλατη είσοδο στο όχημα. Οι οθόνες του πίνακα οργάνων και ελέγχου του πρωτότυπου μετατρέπονται σε οθόνες ψυχαγωγίας Cinema Scope, μόλις αυτό αρχίζει να κινείται αυτόνομα, ενώ ταυτόχρονα πεντάλ και τιμόνι απομακρύνονται από το οπτικό πεδίο των επιβαινόντων. 

    Το 2+2 επιβατών πρωτότυπο, διαθέτει τέσσερα καθίσματα που η πλάτη τους παίρνει κλίση έως 60 μοίρες, προσφέροντας από ξεκούραση έως απόλυτη χαλάρωση, με τα προσκέφαλα να εξασφαλίζουν ατομικά επίπεδα κλιματισμού ή αρωματισμό του περιβάλλοντος αλλά και κατ’ ιδίαν ακρόαση μουσικής.

    Αισθητήρες που παρακολουθούν τις κινήσεις των ματιών οδηγού και επιβατών, επιτρέπουν τον έλεγχο πολλών λειτουργιών του οχήματος, διαισθητικά και με απλές κινήσεις των χεριών – χωρίς αυτοί να αγγίζουν τίποτα. Σε πλήρη αρμονία με τις νέες περιβαλλοντικές τάσεις, το φυσικό δέρμα έχει αντικατασταθεί από ξύλο, μαλλί, συνθετικά υφάσματα και μέταλλο, ορατά και ευχάριστα στο άγγιγμα ως επένδυση επιφανειών, καλύμματα καθισμάτων και ταπέτα.

    Audi

    Το Audi grandsphere είναι κτισμένο στην Premium Platform Electric ή PPE, τη νέα πλατφόρμα του Volkswagen Group αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα επιδόσεων. Φιλοξενεί μεταξύ των αξόνων μία μπαταρία 120 kWh που προσφέρει αυτονομία 750 χιλιομέτρων. Φυσικά, το quattro δηλώνει "παρών", με ένα κινητήρα σε κάθε άξονα, συνολικής ισχύος 530 kW (721 PS) και 960 Nm ροπής, που εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα, με τον οδηγό να απολαμβάνει κορυφαία δυναμική συμπεριφορά. Σε πιο χαλαρές συνθήκες, η ενεργή αερανάρτηση εξασφαλίζει την απόλυτη άνεση των επιβατών, με το σύστημα μέσω κάμερας να ανιχνεύει προγνωστικά κάθε ανωμαλία του δρόμου και να εξασφαλίζει ένα "μαγικό χαλί" για οδηγό και επιβάτες.

    Βασισμένο σε τεχνολογία 800 Volt, το Audi grandsphere επιτρέπει ταχυφόρτιση έως και 270 kW, με το αυτοκίνητο να ανακτά σε μόλις 10’ ενέργεια αρκετή για να διανύσει 300 χιλιόμετρα, και τη μπαταρία να μεταβαίνει από το 5 στο 80% της χωρητικότητάς της, σε λιγότερο από 25’. 

    Audi

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:05 06/10

    Υπάρχει μόνο μία Porsche 911 Classic Club Coupe

    Χάρη στην αναβίωση του προγράμματος Porsche Sonderwunsch, οι ειδικοί της Porsche Classic δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που είναι απολύτως μοναδικό.

    10:57 06/10

    Νέα εικόνα για την Mercedes A-Class

    Νέα στοιχεία εξοπλισμού και ηλεκτρικές εκδόσεις περιλαμβάνει η ανανέωση στην γκάμα της Mercedes A-Class στην hatchback και την sedan έκδοση.

    10:50 05/10

    Αυτό το Audi R8 V10 GT είναι το τελευταίο θερμικό

    Γνωρίζοντας πως ο διάδοχος του Audi R8 θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτό το Audi R8 V10 GT αποκτά ξεχωριστή σημασία ως αποχαιρετιστήριο

    10:46 05/10

    Πρώτες εικόνες του Renault 4: Ηλεκτρική off road αναβίωση

    Πώς θα είναι η αναβίωση του εμβληματικού Renault 4; Θα είναι ηλεκτρικό; Θα είναι και off road; Προς το παρόν ας δούμε τις πρώτες εικόνες

    10:42 05/10

    Αυτές είναι 12 σπάνιες Ferrari από το τμήμα Special Projects

    12 υπέροχες και σπάνιες Ferrari που δεν θα μπορέσεις να αποκτήσεις ακόμα αν κερδίσεις σε μεγάλο τζακ ποτ του τζόκερ

    14:21 04/10

    Νέα Maserati GranTurismo: Τα ηλεκτρικά ταξίδια του Ποσειδώνα

    ΟΚ. τράβηξε την προσοχή μας η ηλεκτρική Folgore αλλά υπάρχουν επίσης η Modena και η Trofeo με τον διπλοτουρμπιστό V6 που αποδίδει μέχρι 550 ίππους

    14:18 04/10

    Σε αγώνα με την όπισθεν Max Verstappen και Yuki Tsunoda

    Υπάρχουν κανονικοί αγώνες αυτοκινήτων, υπάρχουν και αγώνες κάπως ανάποδοι. Όπως αυτός ο αγώνας με την όπισθεν μεταξύ δύο πιλότων της Formula 1

    12:44 02/10

    Η απολύτως ριζοσπαστική Mercedes-Benz F 400 Carving

    Πολλά από τα πειραματικά συστήματά της σήμερα τα θεωρούμε αυτονόητα στα αυτοκίνητα. Αλλά η ενεργή γωνία κάμπερ ήταν η ατραξιόν της.

    12:42 02/10

    Τώρα μπορείς να δεις από κοντά το Ariel Hipercar

    Είναι σαν αεροσκάφος, έχει και τουρμπίνα αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις. Ο άνθρωπος που το εμπνεύστηκε και έφτιαξε μας τα εξηγεί όλα.

    12:29 02/10

    Ατελείωτα drift με BMW M3 850 ίππων που δεν είναι ακριβώς BMW

    Την βλέπεις και λες "Ε, βέβαια BMW M3, ένα αυτοκίνητο γεννημένο για drift". Μόνο που έχει κινητήρα Toyota και αποδίδει 850 ίππους. Τελικά δεν είναι ακριβώς BMW.

    13:09 01/10

    Η Formula 1 μέσα από τη ματιά του Wes Anderson

    Πώς ο Wes Anderson κατάφερε σε οκτώ λεπτά να μεταφέρει στην οθόνη το χρώμα της F1, το ταπεραμέντο των Ιταλών και τις δικαιολογίες των οδηγών αγώνων.

    13:09 01/10

    Το Tesla Cybertruck θα πηγαίνει και στη θάλασσα;

    Μήπως λάλησε κάπως ο Elon Musk; Μήπως προσπαθεί να μαζέψει την αναβολή του Cybertruck με υπερβολές; Πάντως το τελευταίο του tweet δείχνει έλλειψη μέτρου.

    13:07 01/10

    Πόσο διαφέρει η Lamborghini Urus S από την Performante;

    Για το ερώτημα του τίτλου δεν έχουμε απάντηση αλλά ξέρουμε ότι η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει την διαβολική ισχύ της νέας Urus.

    13:18 30/09

    Πουλήθηκε αυτή η "κασκαντέρ" Aston Martin DB5 "μόλις" 3,2 εκατ. ευρώ

    Α, ναι; Ωχ και δεν προλάβαμε. Αυτός που την πήρε άραγε θα νιώθει πολύ James Bond; Και αν ναι, θα νιώθει Sean Connery ή Daniel Craig;

    13:16 30/09

    Audi DNA: Τι κάνει η φίρμα για να ξεχωρίσει στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης

    H Audi ήδη ασχολείται επιστημονικά με το πώς θα νιώθεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε έναν αυτόνομο Audi. Δηλαδή προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει το DNA ώστε να μεταφερθεί στη νέα εποχή