Παρασκευή, 10-Σεπ-2021 23:40
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Προβάδισμα για τον Kalle Rovanpera
Δε χρειάστηκαν παρά μόλις οι πρώτες ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε πληρώματα, ομάδες και θεατές να θυμηθούν ή να μάθουν για ποιο λόγο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θεωρείται ένας από τους πλέον σκληρούς και εμβληματικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ένας μαραθώνιος σχεδόν 500 χιλιομέτρων ξεκίνησε νωρίς το πρωί από την καρδιά της Αθήνας με κατάληξη στην πόλη της Λαμίας, όπου και βρίσκεται το ΕΚΟ Service Park. Στο ενδιάμεσο, οδηγοί, συνοδηγοί και αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν στο όριο των δυνατοτήτων τους, όταν κλήθηκαν να ξεπεράσουν το εμπόδιο πέντε φημισμένων ειδικών διαδρομών, γνωρίζοντας από νωρίς την απαιτητική πλευρά του αγώνα.
Απέναντι σε αυτή την πρόκληση, τρεις οδηγοί κατάφεραν να αντεπεξέλθουν και, αποφεύγοντας τα τεχνικά προβλήματα, ανταμείφθηκαν με εξαιρετικές επιδόσεις. Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC), Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) προηγούνται στη γενική κατάταξη, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνά τα 3,9 δλ., κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο για έναν σκληρό αγώνα όπως είναι το Ακρόπολις!
Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη, όμως, αποτελεί το γεγονός πως σε ένα ράλλυ όπου απαιτείται τεράστια εμπειρία, ένας 21χρονος οδηγός έχει καταφέρει να βρεθεί επικεφαλής στο τέλος του σκέλους. Ο Kalle Rovanpera κινήθηκε εξαιρετικά γρήγορα απέναντι σε οδηγούς με περισσότερες παραστάσεις, και μάλιστα έπειτα από μία σειρά γεγονότων που τον έφεραν να εκκινεί δεύτερος, πίσω από τον Sebastien Ogier.
Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο Εσθονός Ott Tanak ήταν οι δύο οδηγοί που κατάφεραν να παραμείνουν στη μάχη για τη νίκη. Μάλιστα, ο Εσθονός κατάφερε με έναν εξαιρετικό χρόνο στην "Ελάτεια" να προσπεράσει τον Ogier στην κατάταξη και να ολοκληρώσει το σκέλος στη δεύτερη θέση. Κι αυτό, παρόλο που δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος από το Hyundai i20 Coupe WRC καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αφού, όπως ανέφερε, δεν αισθανόταν αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του.
Ο Ogier, από την πλευρά του, για ακόμα μία φορά έκανε επίδειξη της εμπειρίας και της εξαιρετικής στρατηγικής του. Παρά το γεγονός ότι εκκινούσε πρώτος, έχοντας σημαντικό μειονέκτημα "καθαρίζοντας" το δρόμο, έμεινε σε απόσταση βολής από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Αντεπιτέθηκε στην ΕΔ 5 Θήβα επιλέγοντας τα πλέον κατάλληλα ελαστικά, με αποτέλεσμα να παραμένει στο κόλπο της νίκης.
Ο Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC) κατάφερε να αποφύγει τα προβλήματα και να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση, με μοναδική εξαίρεση τα 10 δευτερόλεπτα ποινής για jump start. Πιο πίσω, τα δύο Ford Fiesta WRC της M-Sport συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, με τον Adrien Fourmaux να επικρατεί μέχρι στιγμής στην εσωτερική μάχη με τον Gus Greensmith.
Βέβαια, ο Sebastien Ogier δε χαμογελάει μόνο για τη μικρή απόσταση που τον χωρίζει από την κορυφή της κατάταξης του αγώνα, αλλά και για το γεγονός ότι οι δύο βασικοί του αντίπαλοι στη διεκδίκηση του τίτλου ήταν αυτοί που αντιμετώπισαν και τα σημαντικότερα προβλήματα σήμερα.
O ομόσταβλός του Elfyn Evans αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) έχασε χρόνο αρχικά από πρόβλημα στα ηλεκτρικά, και ακόμα περισσότερο όταν το i20 WRC έμεινε από υδραυλική υποβοήθηση. Και οι δύο επέστρεψαν στη Λαμία, αλλά πλέον οι ελπίδες τους για διάκριση έχουν ψαλιδιστεί.
Όμορφες μάχες και πλούσιο θέαμα είδαμε στις επιμέρους κατηγορίες, όπως στην WRC2. Εκεί ξεχώρισε η παρουσία του 20χρονου Marco Bulacia, ο οποίος έχει καταφέρει να προηγείται επί του σαφώς πιο έμπειρου Andreas Mikkelsen - αμφότεροι με Skoda Fabia Rally2. Άτυχος στάθηκε ο έτερος διεκδικητής του τίτλου Mads Ostberg (Citroen C3), ο οποίος ταλαιπωρήθηκε όλη την ημέρα από πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης, αλλά και ο Oliver Solberg (Hyundai i20 N Rally2), που εγκατέλειψε από πρόβλημα στην ανάρτηση.
Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Skoda Fabia Rally2 είναι πρώτος ανάμεσα στα πληρώματα, σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις σε επίπεδο WRC3, όντας και έκτος στην κατηγορία. Πίσω του ακολουθεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Fiesta WRC ’19, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Βασίλης Βελάνης με Skoda Fabia Rally2, έχοντας κινηθεί πολύ γρήγορα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ανάμεσα στους άτυχους συμπεριλαμβάνονται ο Λάμπρος Αθανασούλας (Hyundai i20 N Rally2) και ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας (VW Polo GTI), που εγκατέλειψαν από κρεμαγιέρα και ανάρτηση, αντίστοιχα.
Αύριο ο αγώνας θα μεταφερθεί στα βουνά της Φθιώτιδας, σε μερικές από τις πλέον κλασικές ειδικές διαδρομές του, που αναμένεται να αποτελέσουν ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για τα πληρώματα. Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη πως η κατάσταση του οδοστρώματός τους θα διαφέρει σημαντικά από ό,τι ήταν κατά τις αναγνωρίσεις, όπου σημειώθηκαν βροχοπτώσεις.
Ένα από τα πιο φημισμένα SUV Crossovers με ξεχωριστό χαρακτήρα και εμφάνιση διατίθεται τώρα με έκπτωση αλλά κυρίως ετοιμοπαράδοτο.
Η βρετανική Allotrope Energy παρουσιάζει τους υπερπυκνωτές Lignavolt, μια βιώσιμη λύση που υπόσχεται εντυπωσιακή απόδοση και φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στα μελλοντικά υβριδικά οχήματα.
Επιτέλους, μετά από περίπου έναν χρόνο, η pickup εκδοχή του Land Rover Defender 130 είναι έτοιμη να βγει στους δρόμους και μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στην Heritage και την Urban Edition.
56χρονος οδηγός έκανε μια αδιανόητη κίνηση στην Αττική Οδό και το αποτέλεσμα ήταν να χάσει το δίπλωμά του για 395 μέρες.
Το Ford Signature 2.0 υπόσχεται να αλλάξει τον τρόπο που αγοράζουμε αυτοκίνητα, κάνοντας την εμπειρία αγοράς χαλαρή και ευέλικτη, με προσωπική εξυπηρέτηση, συνδυασμό ψηφιακών και φυσικών υπηρεσιών και...
Ο Lando Norris πήρε μια νίκη που τον φέρνει ακόμη πιο κοντά στον φετινό τίτλο, αλλά ο Max Verstappen κατάφερε να δώσει μια ακόμη αξέχαστη παράσταση στο κοινό της F1.
Το 2017, εννέα μαθητευόμενοι της Porsche μετέτρεψαν μια Porsche 718 Boxster S σε αυτοκίνητο ειδικών αποστολών για την φίρμας.
Το συγκεκριμένο ΤΤ δεν είναι αυτό που φαίνεται, καθώς αποτελεί το μοναδικό δείγμα γραφής ενός project που περιελάμβανε τα μηχανικά μέρη ενός RS4 σε περιτύλιγμα ενός σπορ αμαξώματος.
Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, η μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση δεν σημαίνει απαραίτητα και μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο, στοιχείο που απαντά στο διαχρονικό ερώτημα περί καλύτερου οδηγού.
Η ομάδα του WEC απο το Maranello εξακολουθεί να είναι πιο επιτυχημένη από εκείνη της F1 καθώς ολοκλήρωσε το 2025 με τίτλο σε κατασκευαστές και οδηγούς.
Η λίστα με τις δέκα μεγαλύτερες γέφυρες στην Ελλάδα αναμένεται να αλλάξει σύντομα και μάλιστα στην κορυφή της καθώς ένα νέο σπουδαίο έργο έρχεται να εκθρονίσει την γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου.
Με το γνωστό ύφος που τον διακρίνει, ο Elon Musk ανακοίνωσε την ημερομηνία αποκάλυψης του νέου Roadster, λέγοντας παράλληλα πως θα είναι η πιο αξέχαστη παρουσίαση προϊόντος που έγινε ποτέ.
Ο Lando Norris πήρε την pole για τον αγώνα αλλά το σπουδαίο νέο στην Βραζιλία ήταν ο αποκλεισμός του Max Verstappen από το Q1. Πράγμα σπάνιο σε όλη την καριέρα του.
Τον περασμένο Αύγουστο, η Ford ήρθε να ταράξει τα νερά ανακοινώνοντας ένα προσιτό ηλεκτρικό pickup και μια συνολικά νέα προσέγγιση στη γραμμή παραγωγής και πλέον, είναι σε θέση να μας δώσει...
Ο Lando Norris πήρε εύκολα το Sprint στην Βραζιλία, αλλά η νίκη του αποκτά μεγαλύτερη αξία λόγω της εγκατάλειψης του Oscar Piastri και μαντέψτε ποιος τον πλησίασε.
Σε απίστευτη ταλαιπωρία έχουν μπει οι κάτοικοι ένος αγροτικού χωριού στην βόρεια Ελλάδα από τη στιγμή που έκλεισε η γέφυρα που το ένωνε με τον υπόλοιπο κόσμο.