Παρασκευή, 10-Σεπ-2021 23:40
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Προβάδισμα για τον Kalle Rovanpera
Δε χρειάστηκαν παρά μόλις οι πρώτες ειδικές διαδρομές του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ώστε πληρώματα, ομάδες και θεατές να θυμηθούν ή να μάθουν για ποιο λόγο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θεωρείται ένας από τους πλέον σκληρούς και εμβληματικούς αγώνες του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Ένας μαραθώνιος σχεδόν 500 χιλιομέτρων ξεκίνησε νωρίς το πρωί από την καρδιά της Αθήνας με κατάληξη στην πόλη της Λαμίας, όπου και βρίσκεται το ΕΚΟ Service Park. Στο ενδιάμεσο, οδηγοί, συνοδηγοί και αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν στο όριο των δυνατοτήτων τους, όταν κλήθηκαν να ξεπεράσουν το εμπόδιο πέντε φημισμένων ειδικών διαδρομών, γνωρίζοντας από νωρίς την απαιτητική πλευρά του αγώνα.
Απέναντι σε αυτή την πρόκληση, τρεις οδηγοί κατάφεραν να αντεπεξέλθουν και, αποφεύγοντας τα τεχνικά προβλήματα, ανταμείφθηκαν με εξαιρετικές επιδόσεις. Kalle Rovanpera (Toyota Yaris WRC), Ott Tanak (Hyundai i20 Coupe WRC) και Sebastien Ogier (Toyota Yaris WRC) προηγούνται στη γενική κατάταξη, με τη μεταξύ τους διαφορά να μην ξεπερνά τα 3,9 δλ., κάτι εξαιρετικά ασυνήθιστο για έναν σκληρό αγώνα όπως είναι το Ακρόπολις!
Ακόμα μεγαλύτερη έκπληξη, όμως, αποτελεί το γεγονός πως σε ένα ράλλυ όπου απαιτείται τεράστια εμπειρία, ένας 21χρονος οδηγός έχει καταφέρει να βρεθεί επικεφαλής στο τέλος του σκέλους. Ο Kalle Rovanpera κινήθηκε εξαιρετικά γρήγορα απέναντι σε οδηγούς με περισσότερες παραστάσεις, και μάλιστα έπειτα από μία σειρά γεγονότων που τον έφεραν να εκκινεί δεύτερος, πίσω από τον Sebastien Ogier.
Ο Γάλλος επτά φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής και ο Εσθονός Ott Tanak ήταν οι δύο οδηγοί που κατάφεραν να παραμείνουν στη μάχη για τη νίκη. Μάλιστα, ο Εσθονός κατάφερε με έναν εξαιρετικό χρόνο στην "Ελάτεια" να προσπεράσει τον Ogier στην κατάταξη και να ολοκληρώσει το σκέλος στη δεύτερη θέση. Κι αυτό, παρόλο που δεν ήταν καθόλου ικανοποιημένος από το Hyundai i20 Coupe WRC καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αφού, όπως ανέφερε, δεν αισθανόταν αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι του.
Ο Ogier, από την πλευρά του, για ακόμα μία φορά έκανε επίδειξη της εμπειρίας και της εξαιρετικής στρατηγικής του. Παρά το γεγονός ότι εκκινούσε πρώτος, έχοντας σημαντικό μειονέκτημα "καθαρίζοντας" το δρόμο, έμεινε σε απόσταση βολής από τους κορυφαίους συνδυασμούς. Αντεπιτέθηκε στην ΕΔ 5 Θήβα επιλέγοντας τα πλέον κατάλληλα ελαστικά, με αποτέλεσμα να παραμένει στο κόλπο της νίκης.
Ο Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC) κατάφερε να αποφύγει τα προβλήματα και να πλασαριστεί στην τέταρτη θέση, με μοναδική εξαίρεση τα 10 δευτερόλεπτα ποινής για jump start. Πιο πίσω, τα δύο Ford Fiesta WRC της M-Sport συμπληρώνουν την πρώτη εξάδα, με τον Adrien Fourmaux να επικρατεί μέχρι στιγμής στην εσωτερική μάχη με τον Gus Greensmith.
Βέβαια, ο Sebastien Ogier δε χαμογελάει μόνο για τη μικρή απόσταση που τον χωρίζει από την κορυφή της κατάταξης του αγώνα, αλλά και για το γεγονός ότι οι δύο βασικοί του αντίπαλοι στη διεκδίκηση του τίτλου ήταν αυτοί που αντιμετώπισαν και τα σημαντικότερα προβλήματα σήμερα.
O ομόσταβλός του Elfyn Evans αντιμετώπισε πρόβλημα με το κιβώτιο σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, ενώ ο Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC) έχασε χρόνο αρχικά από πρόβλημα στα ηλεκτρικά, και ακόμα περισσότερο όταν το i20 WRC έμεινε από υδραυλική υποβοήθηση. Και οι δύο επέστρεψαν στη Λαμία, αλλά πλέον οι ελπίδες τους για διάκριση έχουν ψαλιδιστεί.
Όμορφες μάχες και πλούσιο θέαμα είδαμε στις επιμέρους κατηγορίες, όπως στην WRC2. Εκεί ξεχώρισε η παρουσία του 20χρονου Marco Bulacia, ο οποίος έχει καταφέρει να προηγείται επί του σαφώς πιο έμπειρου Andreas Mikkelsen - αμφότεροι με Skoda Fabia Rally2. Άτυχος στάθηκε ο έτερος διεκδικητής του τίτλου Mads Ostberg (Citroen C3), ο οποίος ταλαιπωρήθηκε όλη την ημέρα από πρόβλημα στο σύστημα μετάδοσης, αλλά και ο Oliver Solberg (Hyundai i20 N Rally2), που εγκατέλειψε από πρόβλημα στην ανάρτηση.
Από ελληνικής πλευράς, ο Γιώργος Κεχαγιάς με το Skoda Fabia Rally2 είναι πρώτος ανάμεσα στα πληρώματα, σημειώνοντας πολύ καλές επιδόσεις σε επίπεδο WRC3, όντας και έκτος στην κατηγορία. Πίσω του ακολουθεί ο Ιορδάνης Σερδερίδης με το Ford Fiesta WRC ’19, ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει ο Βασίλης Βελάνης με Skoda Fabia Rally2, έχοντας κινηθεί πολύ γρήγορα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ανάμεσα στους άτυχους συμπεριλαμβάνονται ο Λάμπρος Αθανασούλας (Hyundai i20 N Rally2) και ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας (VW Polo GTI), που εγκατέλειψαν από κρεμαγιέρα και ανάρτηση, αντίστοιχα.
Αύριο ο αγώνας θα μεταφερθεί στα βουνά της Φθιώτιδας, σε μερικές από τις πλέον κλασικές ειδικές διαδρομές του, που αναμένεται να αποτελέσουν ακόμα μεγαλύτερη πρόκληση για τα πληρώματα. Ειδικότερα λαμβάνοντας υπόψη πως η κατάσταση του οδοστρώματός τους θα διαφέρει σημαντικά από ό,τι ήταν κατά τις αναγνωρίσεις, όπου σημειώθηκαν βροχοπτώσεις.
Αποκαλυπτική είναι έρευνα από την Μεγάλη Βρετανία για το κοινό των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και συγκεκριμένα όσων έρχονται από την Κίνα.
Η παγκόσμια ηλεκτροκίνηση έχει ένα νέο εξέχον μέλος καθώς ο Ντόναλντ Ντακ άλλαξε το θρυλικό 313 σε Ε-313.
Μια ανάπλαση που έχει εξαγγελθεί αλλά δεν έχει έρθεί ακόμη και ένα έργο που βαλτώνει συνεχώς στη γραφειοκρατία συνθέτουν την εικόνα του πιο εμπορικού δρόμους της Αθήνας.
Με κύριο χαρακτηριστικό την απλότητα της κατασκευής και την ευκολία επιδιορθώσεων απο τον καθένα οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Αϊντχόβεν παρουσίασαν το Aria.
O Oscar Piastri επικράτησε στον αγώνα Sprint του Κατάρ και μείωσε τρεις βαθμούς την διαφορά του από τον Norris. Παραμένει απειλή ο Max Verstappen.
Το καλύτερο video Gymkhana που έχεις δει εδώ και πολύ καιρό είναι αυτό που δημιούργησε ο πρωταθλητής Drift, Piotr Wiecek. Απόλαυσέ τον.
Η Ferrari είναι κάτι πολύ ευρύτερο από μια εταιρεία αυτοκινήτου και ανταποκρίνεται σε αυτόν τον ρόλο κοινωνικού χαρακτήρα με τα σχέδιά της για το 2029.
Σε δύο στρατόπεδα και πάλι η Ευρώπη με φόντο τα αυτοκίνητα και την πλήρη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Γιατί δύο μεγάλες οικονομίες θέλουν να διατηρηθούν τα θερμικά αυτοκίνητα και
Αγώνας τίτλου θα μπορούσε να είναι για τον Lando Norris το 23ο Grand Prix της φετινής F1 που διεξάγεται στο Κατάρ.
O Brad Pitt δεν λέει να ξεκολλήσει από τον κόσμο του αυτοκινήτου και της F1 και η νέα συνεργασία του είναι με την Mercedes και αφορά το προσεχές 4θυρο ηλεκτρικό AMG GT.
Αν και ο EuroNCAP ανανεώνει τα πρωτόκολλά του κάθε τρία χρόνια, οι αλλαγές που έρχονται το 2026 θεωρούνται οι πιο ριζικές από την εισαγωγή του συστήματος βαθμολογίας το 2009.
Σε μια εντυπωσιακή κίνηση που τράβηξε πολλά βλέμματα η Leapmotor παρουσίασε το Lafa 5, ένα νέο ηλεκτρικό hatchback με αριχκή τιμή στις 13.100 ευρώ.
Είναι πολύ δύσκολο να αποδεχθείς και να συνηθίσεις αυτό το τεράστιο πρόβλημα. Πλέον στην Αθήνα δεν υπάρχουν δρόμοι, όλοι είναι σαν ένα απέραντο parking και οι πολίτες χάνουν ατελείωτες ώρες από την...
H φετινή Black Friday φέρνει σε αρκετές περιπτώσεις ιδανικές συνθήκες για την αγορά ενός αυτοκινήτου και σε αυτό το πλαίσιο κινείται και το χαμηλό επιτόκιο για θρυλικό premium hatchback.
Από το χρώμα του κλειδιού μέχρι το υλικό στο λουράκι του μπρελόκ και το χρώμα των ραφών, η Porsche προσφέρει απίστευτες επιλογές εξατομίκευσης, δίνοντάς σας τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια μοναδική...
Η Opel αποκάλυψε μερικά στοιχεία για την ανανέωση στο δημοφιλέστερο αυτοκίνητό της, το Opel Astra, που μπαίνει σε νέα εποχή με τεχνολογικές και αισθητικές αναβαθμίσεις.