Παρασκευή, 10-Σεπ-2021 19:34
EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Πανηγυρική εκκίνηση

Τα φώτα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στράφηκαν χθες στην Αθήνα, όπου δόθηκε η εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα, στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), με μεγάλο χορηγό την ΕΚΟ.
Έτσι, μετά από 8 χρόνια απουσίας από το αγωνιστικό ημερολόγιο του θεσμού, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πήραν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις παρουσία του πρωθυπουργού της χώρας Κυριακού Μητσοτάκη και άλλων επισήμων, που με την παρουσία τους έδωσαν πανηγυρικό χαρακτήρα στην όλη εκδήλωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΚΟ, ως η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας καυσίμων που στηρίζει διαχρονικά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στάθηκε δίπλα στον κορυφαίο αγώνα της χώρας στα κρίσιμα χρόνια που προηγήθηκαν από το 2011 μέχρι σήμερα και τώρα, με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, παρέχει και φέτος -ως μεγάλος χορηγός- τα εχέγγυα για τη μόνιμη επιστροφή του "EKO Acropolis Rally” , του "Rally of Gods” όπως δικαίως αποκαλείται πλέον στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA, όπου δικαιωματικά ανήκει.
Το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός που έχει διοργανώσει η χώρα τα τελευταία χρόνια πήρε το "πράσινο φως" με ένα υπερθέαμα πρωτόγνωρο ακόμα και για τον κόσμο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.
Η αφρόκρεμα του WRC αλλά και οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας, σηματοδοτώντας την αναγέννηση ενός θεσμού οικείου, που τόσο είχε λείψει στους απανταχού φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τίμησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την παρουσία του, δίνοντας την εκκίνηση στον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier, που ανέβηκε πρώτος στη ράμπα. Τη σκυτάλη διαδοχικά πήραν ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, και βέβαια ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λεύτερης Αυγενάκης, που πίστεψε όσο κανείς στη δυνατότητα της χώρας να επιστρέψει στον κορυφαίο θεσμό Ράλλυ στον κόσμο.
Στη συνέχεια o Yπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, και ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, έδωσαν εκκίνηση στα επόμενα πληρώματα.
Την τελετή εκκίνησης τίμησαν με την παρουσία τους σημαντικοί εκπρόσωποι της πολιτείας, καθώς και των χορηγών του αγώνα.
Λίγο πριν από την εκκίνηση οι κ. Μητσοτάκης και Αυγενάκης φωτογραφήθηκαν με τους οδηγούς 1ης προτεραιότητας, σε μία ακόμη κίνηση υποστήριξης της καμπάνιας για την οδική ασφάλεια της FIA, #3500LIVES.
Αμέσως μετά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Συντάγματος, για αυτό που αντικειμενικά έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό: την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα που ανέδειξε την Ελλάδα κυριολεκτικά σε κάθε άκρη της Γης. Μια εικόνα σχεδόν απόκοσμη, εμπρός από το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων, σε ένα σκηνικό που θα μπορούσε να προέρχεται από κινηματογραφική ταινία.
Η καρδιά της Αθήνας χτύπησε δυνατά, με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να δίνουν μάχη με το χρονόμετρο και ταυτόχρονα να χαρίζουν ένα μοναδικό θέαμα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο αγώνας "πέρασε" μέσα από το κέντρο της πρωτεύουσας, γύρω από την Πλατεία Συντάγματος, η οποία σείστηκε από ήχο κινητήρων και πλημμύρισε από μυρωδιά ελαστικών. Η αθρόα προσέλευση του κόσμου, που αυθόρμητα αγκάλιασε με θέρμη το πρωτοποριακό εγχείρημα, δημιούργησε ατμόσφαιρα εορταστική, μοναδική, καθιστώντας πέραν πάσης αμφιβολίας σαφές πως το "Ράλλυ των Θεών" επέστρεψε στον τόπο του.
"Οι θεατές μού έδωσαν ενέργεια", δήλωσε ο Sebastien Ogier, ο οποίος με χρόνο 51,5 δλ. κέρδισε την ειδική διαδρομή μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Elfyn Evans και 8 δέκατα του δευτερολέπτου από τον τρίτο, Kalle Rovanpera.
Η επιστροφή του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ δε θα μπορούσε να γίνει με πιο εμφατικό τρόπο. Η συνέχεια αναμένεται εξίσου συναρπαστική. Πλέον, η προσοχή όλων για τις επόμενες τρεις ημέρες στρέφεται στα ελληνικά βουνά. Για περισσότερα από 290 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε 14 απαιτητικές ειδικές διαδρομές, οι αγωνιζόμενοι θα δώσουν την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο, στοχεύοντας να ανέβουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, του πιο σκληρού αγώνα του WRC.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.