Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 10-Σεπ-2021 19:34

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Πανηγυρική εκκίνηση

    EKO Ράλλυ Ακρόπολις: Πανηγυρική εκκίνηση
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Τα φώτα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στράφηκαν χθες στην Αθήνα, όπου δόθηκε η εκκίνηση του εθνικού μας αγώνα, στα πλαίσια του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC), με μεγάλο χορηγό την ΕΚΟ.

    Έτσι, μετά από 8 χρόνια απουσίας από το αγωνιστικό ημερολόγιο του θεσμού, τα αγωνιστικά αυτοκίνητα πήραν εκκίνηση κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολις παρουσία του πρωθυπουργού της χώρας Κυριακού Μητσοτάκη και άλλων επισήμων, που με την παρουσία τους έδωσαν πανηγυρικό χαρακτήρα στην όλη εκδήλωση.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι η ΕΚΟ, ως η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας καυσίμων που στηρίζει διαχρονικά τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, στάθηκε δίπλα στον κορυφαίο αγώνα της χώρας στα κρίσιμα χρόνια που προηγήθηκαν από το 2011 μέχρι σήμερα και τώρα, με ιδιαίτερη υπερηφάνεια, παρέχει και φέτος -ως μεγάλος χορηγός- τα εχέγγυα για τη μόνιμη επιστροφή του "EKO Acropolis Rally” , του "Rally of Gods” όπως δικαίως αποκαλείται πλέον στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA, όπου δικαιωματικά ανήκει.

    Το σπουδαιότερο αθλητικό γεγονός που έχει διοργανώσει η χώρα τα τελευταία χρόνια πήρε το "πράσινο φως" με ένα υπερθέαμα πρωτόγνωρο ακόμα και για τον κόσμο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

    Acropolis

    Η αφρόκρεμα του WRC αλλά και οι πρωταγωνιστές των ελληνικών αγώνων πέρασαν τη ράμπα της αφετηρίας, σηματοδοτώντας την αναγέννηση ενός θεσμού οικείου, που τόσο είχε λείψει στους απανταχού φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού. 

    Ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τίμησε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την παρουσία του, δίνοντας την εκκίνηση στον επτάκις Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier, που ανέβηκε πρώτος στη ράμπα. Τη σκυτάλη διαδοχικά πήραν ο πρόεδρος της FIA, Jean Todt, και βέβαια ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λεύτερης Αυγενάκης, που πίστεψε όσο κανείς στη δυνατότητα της χώρας να επιστρέψει στον κορυφαίο θεσμό Ράλλυ στον κόσμο. 

    Acropolis

    Στη συνέχεια o Yπουργός Οικονομικών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης, και ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, έδωσαν εκκίνηση στα επόμενα πληρώματα.

    Την τελετή εκκίνησης τίμησαν με την παρουσία τους σημαντικοί εκπρόσωποι της πολιτείας, καθώς και των χορηγών του αγώνα.

    Λίγο πριν από την εκκίνηση οι κ. Μητσοτάκης και Αυγενάκης φωτογραφήθηκαν με τους οδηγούς 1ης προτεραιότητας, σε μία ακόμη κίνηση υποστήριξης της καμπάνιας για την οδική ασφάλεια της FIA, #3500LIVES.

    Αμέσως μετά, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν στην Πλατεία Συντάγματος, για αυτό που αντικειμενικά έχει μονοπωλήσει το ενδιαφέρον τον τελευταίο καιρό: την πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα που ανέδειξε την Ελλάδα κυριολεκτικά σε κάθε άκρη της Γης. Μια εικόνα σχεδόν απόκοσμη, εμπρός από το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων, σε ένα σκηνικό που θα μπορούσε να προέρχεται από κινηματογραφική ταινία.

    Η καρδιά της Αθήνας χτύπησε δυνατά, με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα να δίνουν μάχη με το χρονόμετρο και ταυτόχρονα να χαρίζουν ένα μοναδικό θέαμα. Για πρώτη φορά στην ιστορία του ο αγώνας "πέρασε" μέσα από το κέντρο της πρωτεύουσας, γύρω από την Πλατεία Συντάγματος, η οποία σείστηκε από ήχο κινητήρων και πλημμύρισε από μυρωδιά ελαστικών. Η αθρόα προσέλευση του κόσμου, που αυθόρμητα αγκάλιασε με θέρμη το πρωτοποριακό εγχείρημα, δημιούργησε ατμόσφαιρα εορταστική, μοναδική, καθιστώντας πέραν πάσης αμφιβολίας σαφές πως το "Ράλλυ των Θεών" επέστρεψε στον τόπο του.

    Acropolis

    "Οι θεατές μού έδωσαν ενέργεια", δήλωσε ο Sebastien Ogier, ο οποίος με χρόνο 51,5 δλ. κέρδισε την ειδική διαδρομή μόλις 6 δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τον Elfyn Evans και 8 δέκατα του δευτερολέπτου από τον τρίτο, Kalle Rovanpera.

    Η επιστροφή του ελληνικού αγώνα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ δε θα μπορούσε να γίνει με πιο εμφατικό τρόπο. Η συνέχεια αναμένεται εξίσου συναρπαστική. Πλέον, η προσοχή όλων για τις επόμενες τρεις ημέρες στρέφεται στα ελληνικά βουνά. Για περισσότερα από 290 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε 14 απαιτητικές ειδικές διαδρομές, οι αγωνιζόμενοι θα δώσουν την απόλυτη μάχη με το χρονόμετρο, στοχεύοντας να ανέβουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, του πιο σκληρού αγώνα του WRC.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:44 02/10

    Η απολύτως ριζοσπαστική Mercedes-Benz F 400 Carving

    Πολλά από τα πειραματικά συστήματά της σήμερα τα θεωρούμε αυτονόητα στα αυτοκίνητα. Αλλά η ενεργή γωνία κάμπερ ήταν η ατραξιόν της.

    12:42 02/10

    Τώρα μπορείς να δεις από κοντά το Ariel Hipercar

    Είναι σαν αεροσκάφος, έχει και τουρμπίνα αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις. Ο άνθρωπος που το εμπνεύστηκε και έφτιαξε μας τα εξηγεί όλα.

    12:29 02/10

    Ατελείωτα drift με BMW M3 850 ίππων που δεν είναι ακριβώς BMW

    Την βλέπεις και λες "Ε, βέβαια BMW M3, ένα αυτοκίνητο γεννημένο για drift". Μόνο που έχει κινητήρα Toyota και αποδίδει 850 ίππους. Τελικά δεν είναι ακριβώς BMW.

    13:09 01/10

    Η Formula 1 μέσα από τη ματιά του Wes Anderson

    Πώς ο Wes Anderson κατάφερε σε οκτώ λεπτά να μεταφέρει στην οθόνη το χρώμα της F1, το ταπεραμέντο των Ιταλών και τις δικαιολογίες των οδηγών αγώνων.

    13:09 01/10

    Το Tesla Cybertruck θα πηγαίνει και στη θάλασσα;

    Μήπως λάλησε κάπως ο Elon Musk; Μήπως προσπαθεί να μαζέψει την αναβολή του Cybertruck με υπερβολές; Πάντως το τελευταίο του tweet δείχνει έλλειψη μέτρου.

    13:07 01/10

    Πόσο διαφέρει η Lamborghini Urus S από την Performante;

    Για το ερώτημα του τίτλου δεν έχουμε απάντηση αλλά ξέρουμε ότι η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει την διαβολική ισχύ της νέας Urus.

    13:18 30/09

    Πουλήθηκε αυτή η "κασκαντέρ" Aston Martin DB5 "μόλις" 3,2 εκατ. ευρώ

    Α, ναι; Ωχ και δεν προλάβαμε. Αυτός που την πήρε άραγε θα νιώθει πολύ James Bond; Και αν ναι, θα νιώθει Sean Connery ή Daniel Craig;

    13:16 30/09

    Audi DNA: Τι κάνει η φίρμα για να ξεχωρίσει στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης

    H Audi ήδη ασχολείται επιστημονικά με το πώς θα νιώθεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε έναν αυτόνομο Audi. Δηλαδή προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει το DNA ώστε να μεταφερθεί στη νέα εποχή

    13:15 30/09

    Citroen Oli: Να παρακαλάς να μπει στην παραγωγή

    Επιτέλους ένα ρεαλιστικό πρωτότυπο που καταλαβαίνει τις ανάγκες της νέας εποχής της αυτοκίνησης και αποτελεί τον ορισμό της βιωσιμότητας/

    11:28 29/09

    Alfa Romeo Carabo: Ευχαριστούμε Marcello Gandini

    Γιατί να μην μπει ποτέ στην παραγωγή αυτή η υπερπαραγωγή του τρομερού σχεδιαστή Marcello Gandini;

    11:27 29/09

    To GSe επέστρεψε: Αποκάλυψη για Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe

    To GSe επέστρεψε αλλά πλέον δεν σημαίνει "Grand Sport Einspritzung" (Grand Sport Injection) αλλά "Grand Sport electric"

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.