Πέμπτη, 09-Σεπ-2021 10:15
Ολοκληρώθηκαν οι αναγνωρίσεις του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Όπως τόνισαν όλα τα πληρώματα, κύριο χαρακτηριστικό ήταν η λάσπη, λόγω του βροχερού καιρού στην περιοχή της Φθιώτιδας.
Σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προβλέψεις, οι καιρικές συνθήκες αναμένεται να βελτιωθούν τις επόμενες ημέρες.
Δηλώσεις οδηγών μετά το πέρας των Αναγνωρίσεων:
1 SEBASTIEN OGIER/JULIEN INGRASSIA: "Αν ο αγώνας διεξαγόταν τώρα, θα ήταν πολύ δύσκολος. Ας δούμε πώς θα είναι ο καιρός για το ράλλυ. Αν όμως μείνει όπως τώρα, θα είναι σίγουρα πολύ δύσκολο".
33 ELFYN EVANS/SCOTT MARTIN: "Αυτήν τη στιγμή οι ειδικές διαδρομές είναι βρεγμένες και προφανώς αρκετά λασπωμένες. Νομίζω πως αν συνεχιστεί έτσι ο καιρός, θα είναι ακόμη πιο δύσκολα, ιδιαίτερα με την κατανομή ελαστικών που έχουμε διαθέσιμη".
11 THIERRY NEUVILLE/MARTIJN WYDAEGHE: "Προφανώς είναι δύσκολο να κάνουμε καλά σχόλια λόγω του καιρού. Εννοώ πως τα πάντα είναι γεμάτα με λάσπη, εκτός από τις ειδικές διαδρομές της Παρασκευής, που είναι λίγο έως πολύ στεγνές. Οπότε προς το παρόν οι συνθήκες είναι πολύ πονηρές, και είναι δύσκολο να προβλέψουμε πώς θα είναι κατά τη διάρκεια του αγώνα".
69 KALLE ROVANPERÄ/JONNE HALTTUNEN: "Ο καιρός είναι αρκετά δύσκολος τώρα. Οι συνθήκες θα είναι πονηρές, και πρέπει να δούμε πώς θα εξελιχθεί όλο αυτό, κατά τη διάρκεια του αγώνα".
8 OTT TÄNAK/MARTIN JÄRVEOJA: "Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ λασπωμένες αυτήν τη στιγμή. Το οδόστρωμα είναι λασπωμένο, οπότε είναι και αρκετά "σπασμένο”".
18 TAKAMOTO KATSUTA/KEATON WILLIAMS: Οι Takamoto Katsuta και Keaton Williams δε θα ξεκινήσουν τον αγώνα, λόγω ενός έκτακτου οικογενειακού προβλήματος του Βρετανού συνοδηγού, ο οποίος έπρεπε να επιστρέψει άμεσα στο σπίτι του. Παρ’ όλα αυτά, ο Ιάπωνας οδηγός ολοκλήρωσε τις αναγνωρίσεις.
"Ασφαλώς είναι κάπως απογοητευτικό, όμως η ζωή και η υγεία είναι ό,τι σημαντικότερο. Ελπίζω η οικογένεια του Keaton να είναι καλά, τίποτε άλλο. Ασφαλώς δεν είναι καλή κατάσταση, όμως πρέπει να το αποδεχθώ και να εστιάσω στο επόμενο ράλλυ. Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ δύσκολες".
44 GUS GREENSMITH/CHRIS PATTERSON: "Οι ειδικές διαδρομές δε βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Σε ορισμένα σημεία κάναμε τις αναγνωρίσεις στα τυφλά, οπότε δεν ξέρουμε πώς θα διαμορφωθούν στον αγώνα. Όμως ναι, θα είναι ενδιαφέρον".
6 DANI SORDO/CANDIDO CARRERA: "Οι ειδικές διαδρομές είναι λασπωμένες, και πρόκειται για παράξενο Ακρόπολις. Δεν ξέρω. Ακόμη και αν έχουμε καλό καιρό, ο δρόμος δε θα αλλάξει πολύ. Οπότε θα είναι πονηρά φέτος".
16 ADRIEN FOURMAUX/RENAUD JAMOUL: "Νομίζω πως οι ειδικές διαδρομές θυμίζουν το Ράλλυ Ουαλίας. Ειλικρινά, είναι αρκετά δύσκολα με τη βροχή, αφού το έδαφος είναι μαλακό και λασπωμένο. Είναι κρίμα γιατί οι ειδικές διαδρομές είναι πραγματικά ωραίες, όμως σίγουρα θα είναι μια μεγάλη πρόκληση".
7 PIERRE-LOUIS LOUBET/FLORIAN HAUT-LABOURDETTE: "Σίγουρα, οι ειδικές διαδρομές είναι λασπωμένες και πολύ δύσκολες. Αν παραμείνει αυτή η κατάσταση, θα είναι ένας σκληρός αγώνας. Οπότε θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Προς το παρόν, περιμένουμε".
9 JOURDAN SERDERIDIS/FRED MICLOTTE: "Οι ειδικές διαδρομές είναι σε κακή κατάσταση. Νομίζω πως ο μόνος τρόπος θα είναι να προσπαθήσουμε να επιβιώσουμε".
20 ANDREAS MIKKELSEN/ELLIOTT EDMONDSON: "Ναι, είναι πολύ λασπωμένα. Όμως νομίζω πως θα στεγνώσει για τον αγώνα, και θεωρώ πως θα είναι καλύτερα. Πήραμε μια ιδέα από τις ειδικές διαδρομές, όμως είναι δύσκολo να κάνεις σημειώσεις με αυτό τον καιρό. Κάναμε το καλύτερο δυνατό".
21 MADS OSTBERG/TORSTEIN ERIKSEN: "Οι ειδικές διαδρομές καθαυτές φαίνονται πολύ ωραίες. Απλώς η κατάσταση που βλέπουμε αυτήν τη στιγμή κάνει τις ειδικές διαδρομές πολύ πονηρές. Είναι κρίμα, γιατί νομίζω πως θα ήταν ένα πραγματικά ωραίο Ακρόπολις, πολύ πιο καθαρό, λίγο πιο γρήγορο και όχι τόσο σκληρό όσο γνωρίζαμε. Όμως είναι έτσι, ελπίζω ότι θα στεγνώσουν λίγο προς το Σαββατοκύριακο, και ευελπιστούμε πως (θα είναι) λίγο καλύτερα".
22 MARCO BULACIA/MARCELO OHANNESIAN: "Νομίζω ότι θα πρόκειται για το πιο απαιτητικό χωμάτινο ράλλυ που θα κάνω φέτος. Ανυπομονώ".
23 NIKOLAY GRYAZIN/KONSTANTIN ALEKSANDROV: "O καιρός στις αναγνωρίσεις ήταν έτσι. Δεν είναι εύκολα, αλλά ελπίζουμε πως θα είναι καλύτερα με το αγωνιστικό αυτοκίνητο. Περάσαμε τρεις μεγάλες ημέρες, όμως τελικά φτάσαμε στο τέλος των αναγνωρίσεων και περιμένουμε τον αγώνα".
26 SEAN JOHNSTON/ALEX KIHURANI: "Οι ειδικές διαδρομές είναι υπέροχες και οι συνθήκες τις καθιστούν πολύ πονηρές. Θα προτιμούσα να ήταν στεγνά - είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε τόσο λασπωμένες συνθήκες. Με το αυτοκίνητο αναγνωρίσεων η πρόσφυση ήταν χαμηλή. Ελπίζω ότι θα είναι πιο διασκεδαστικό και εύκολο με τα αγωνιστικά. Οπότε ανυπομονώ".
27 GEORG LINNAMÄE/JAMES MORGAN: "Ο αγώνας είναι αρκετά δύσκολος αλλά διασκεδαστικός, οπότε ανυπομονώ. Υπήρχε πολλή λάσπη στις ειδικές διαδρομές. Αν ο καιρός συνεχίσει έτσι, θα είναι πολύ δύσκολα κατά τη διάρκεια του αγώνα".
28 OLIVER SOLBERG/AARON JOHNSTON: "Σίγουρα, οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ λασπωμένες. Κάθε ημέρα είναι διαφορετική και δύσκολη. Νομίζω πως η Παρασκευή είναι πολύ σκληρή. Το Σάββατο είναι όμορφο, όπως και η Κυριακή. Όμως αυτήν τη στιγμή τα πάντα είναι πολύ λασπωμένα και βρεγμένα. Οι σημερινές ειδικές διαδρομές, o Ταρζάν και η μεγάλη (Πύργος) είναι πολύ λασπωμένες, οπότε είναι βέβαιο πως δε θα είναι εύκολα".
29 LEO URLICHICH/TOM WOODBURN: "Είτε θα υπάρχουν πολλές πέτρες και σκληρό (οδόστρωμα), ή θα υπάρχουν πολύ γλιστερές συνθήκες, οι οποίες είναι προφανώς απρόβλεπτες. Η ΕΔ Ελευθεροχώρι μας έδειξε πως στην ίδια ειδική διαδρομή, ορισμένα σημεία έχουν τρελή λάσπη και άλλα είναι στεγνά, τουλάχιστον στην αγωνιστική γραμμή, ενώ σε σημεία κάτω από δέντρα, παραμένει τρελή λάσπη. Θα είναι πρόκληση".
58 MOLLY TAYLOR/SEBASTIAN MARSHALL: "Οι ειδικές διαδρομές είναι πολύ βρεγμένες αυτήν τη στιγμή, οπότε θα δούμε τι θα συμβεί σε μερικές ημέρες. Όμως, είναι μια καλή πρόσκληση".
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.