Τετάρτη, 08-Σεπ-2021 12:20
Τι δηλώνουν οι πρωταγωνιστές του EKO Ράλλυ Ακρόπολις
To ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις βρίσκεται πλέον προ των πυλών. Ας δούμε τι δήλωσαν οι πρωταγωνσιτές τους.
Jari Matti Latvala, αγωνιστικός διευθυντής Toyota Gazoo Racing WRT: "Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις βρισκόταν στο ημερολόγιο ήμουν ο νικητής και πρόκειται για αγώνα που μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς την οδήγησή σου, γιατί η επιφάνεια σε ορισμένα σημεία είναι τραχιά και υπάρχει μεγάλη φθορά ελαστικών. Μερικές από τις ειδικές διαδρομές κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, οπότε θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς. Γνωρίζουμε πως οι διοργανωτές έχουν δουλέψει αρκετά στους δρόμους και η κατάσταση των διαδρομών φαίνεται πολύ καλύτερη από ό,τι στο παρελθόν. Όμως, υπάρχει πολύ μαλακό χώμα στην επιφάνεια, οπότε το να ανοίγεις το δρόμο θα είναι μια πρόκληση".
Andrea Adamo, αγωνιστικός διευθυντής Hyundai Shell Mobis WRT: "Καλωσορίζουμε την επιστροφή του Ράλλυ Ακρόπολις στο ημερολόγιο του WRC και ανυπομονούμε για την πρώτη συμμετοχή σε αυτόν τον ιδιαίτερο αγώνα. Θα είναι μια σκληρή πρόκληση για ομάδες και πληρώματα, όμως έχουμε προετοιμαστεί κατάλληλα και είμαστε έτοιμοι να αντιμετωπίσουμε τις ειδικές διαδρομές. Είμαι υπερήφανος για τον τρόπο που προσεγγίσαμε τους πρόσφατους αγώνες. Καταφέραμε να αποδώσουμε σε υψηλό επίπεδο και να πετύχουμε αποτελέσματα που είναι πιο αντιπροσωπευτικά της δυναμικής μας. Πρέπει να συνεχίσουμε με τον ίδιο τρόπο και σκοπεύουμε να κερδίσουμε όσους περισσότερους βαθμούς μπορούμε στην Ελλάδα".
Richard Millener, αγωνιστικός διευθυντής M-Sport Ford: "Ακόμη ένα νέο ράλλυ για τους Gus (Greensmith) και Adrien (Fourmaux). Περιμένουμε πιο γρήγορες διαδρομές και πιο μαλακές συνθήκες σε σύγκριση με ό,τι είχαμε συνηθίσει στο παρελθόν. Ξεκινάμε τον αγώνα με το συνηθισμένο πλάνο μας. O Gus στοχεύει στην πρώτη πεντάδα και αυτό είναι ρεαλιστικό. Ο Adrien θα εστιάσει πρώτα να επιστρέψει σε γρήγορο ρυθμό, μετά από την έξοδό του στο Ypres, προτού στοχεύσει σε έναν καλό τερματισμό. Ως ομάδα, έχουμε απολαύσει πολλές επιτυχίες στο Ακρόπολις και ανυπομονούμε για τη συμμετοχή μας σε έναν πολύ σημαντικό αγώνα για το WRC".
Sébastien Ogier (Toyota Yaris WRC): "Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC και μας έχει λείψει τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα πρόκειται για μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλλυ όπου το να είσαι πρώτος στο δρόμο θα είναι απαιτητικό, όμως είναι καλό που βρισκόμαστε σε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα, και θα κάνουμε τα πάντα ώστε να διατηρήσουμε αυτήν τη διαφορά. Αυτός θα είναι ο στόχος μας".
Elfyn Evans (Toyota Yaris WRC): "Έχω αγωνιστεί στο Ακρόπολις μια φορά στο παρελθόν, το 2012, όμως ήταν με δικίνητο αυτοκίνητο. Προφανώς θα είναι μια πολύ διαφορετική εμπειρία τώρα. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα νέο ράλλυ για εμένα, αν και ο Scott (Martin) διαθέτει περισσότερη εμπειρία. Ο αγώνας περιλαμβάνει πολλές ειδικές διαδρομές που θα χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά, κάτι ασυνήθιστο και σημαίνει πως θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε πολύ καθάρισμα του δρόμου".
Thierry Neuville (Hyundai i20 Coupe WRC): "Θα είναι ένας σκληρός αγώνας. Όταν συμμετείχα το 2012 και 2013, ήταν ένα από τα πιο σκληρά ράλλυ - μαζί με την Αργεντινή τότε. Πάντοτε μου άρεσε. Κάναμε δοκιμές στην Ελλάδα για να προετοιμαστούμε για το Ράλλυ Τουρκίας, οπότε έχουμε γνώση της επιφάνειας. Η στρατηγική θα είναι πολύ σημαντική, αλλά αυτό μας αρέσει. Έχουμε υψηλές προσδοκίες για ακόμη ένα καλό αποτέλεσμα και ανυπομονούμε".
Kalle Rovanperä (Toyota Yaris WRC): "Είναι ωραίο να συμμετέχεις σε ακόμη έναν κλασικό αγώνα του WRC. Γνωρίζω ότι στο παρελθόν το Ακρόπολις ήταν πάντα ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Φέτος φαίνεται πως οι δρόμοι βρίσκονται σε καλύτερη κατάσταση και νομίζω ότι θα είναι ένας αρκετά ενδιαφέρων αγώνας. Καθώς πολλές ειδικές διαδρομές πραγματοποιούνται μόνο μια φορά, θα είναι πραγματικά σημαντικό να έχουμε καλό στήσιμο για τις συνθήκες του πρώτου περάσματος, όταν θα είναι λίγο πιο γλιστερά, οπότε αυτός ήταν ο βασικός μας στόχος στις δοκιμές πριν από τον αγώνα".
Ott Tänak (Hyundai i20 Coupe WRC): "Το διάστημα από τον τελευταίο αγώνα WRC στην Ελλάδα, πριν από 8 χρόνια, είναι μεγάλο. Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι ένας αγώνας με μεγάλη ιστορία και παράδοση. Είναι ένας αγώνας που ανήκει στο WRC και είναι καλό που επέστρεψε. Η τελευταία φορά που αγωνίστηκα εδώ ήταν το 2012 - πριν από πολύ καιρό, όμως έχω εξαιρετικές αναμνήσεις. Νομίζω πως θα είναι ένας ωραίος αγώνας, αρκετά απαιτητικός, όμως οι ειδικές διαδρομές είναι πραγματικά ιδιαίτερες και έχουν ροή. Ανυπομονώ να επιστρέψω και να έχω ένα καλό αποτέλεσμα".
Gus Greensmith (Ford Fiesta WRC): "Το Ακρόπολις βρίσκεται στη λίστα αγώνων που ήθελα να κάνω πριν σταματήσω. Μου αρέσουν οι σκληροί αγώνες και έχω κάνει το καλύτερο δυνατό σε επίπεδο προετοιμασίας, παρακολουθώντας παλιότερα πλάνα για να αποκτήσω μια ιδέα. Πάντως, καθώς υπάρχουν πολλές ειδικές διαδρομές που θα διεξαχθούν μία φορά, δε θα είναι τόσο σκληρό όσο τα προηγούμενα χρόνια και επιπλέον, έχουμε καλή σειρά εκκίνησης. Ως εκ τούτου, η Παρασκευή θα είναι μια πολύ καλή ημέρα για εμάς και σχεδιάζω να μεγιστοποιήσω τις ευκαιρίες".
Dani Sordo (Hyundai i20 Coupe WRC): "Το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες. Συνήθως οι βασικές προκλήσεις αφορούν στο βραχώδες οδόστρωμα, που είναι πραγματικά απαιτητικό για τα ελαστικά. Η σειρά εκκίνησής μας είναι πλεονεκτική αν δούμε τη μεγάλη εικόνα. Είναι καλό να ξεκινάς πιο πίσω και θα προσπαθήσουμε να το εκμεταλλευτούμε όσο περισσότερο γίνεται. Θα είναι ο πρώτος αγώνας με τον Cándido (Carrera) δίπλα μου και ελπίζω να έχουμε ένα καλό αποτέλεσμα".
Adrien Fourmaux (Ford Fiesta WRC): "Όπως τις περισσότερες φορές, είναι ένα νέο ράλλυ για εμένα όμως θυμάμαι πως έπαιζα στο Ακρόπολις στο Playstation όταν ήμουν νεότερος. Ορισμένοι οδηγοί έχουν εμπειρία, όμως ήταν πριν από 8 χρόνια και τα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει πολύ από τότε. Προσπαθώ να προετοιμαστώ όπως κάνω για άλλα ράλλυ, δουλεύοντας με βίντεο, καθώς και τη φυσική και ψυχολογική μου κατάσταση. Είχαμε ένα ζήτημα στον προηγούμενο αγώνα στο Βέλγιο, οπότε θέλουμε να επιστρέψουμε στη θετική συμπεριφορά που είχαμε από την αρχή της σεζόν και να συνεχίσουμε να συγκεντρώνουμε εμπειρίες".
Τετρακίνητο και με αυτονομία έως 426 χλμ. παρουσιάστηκε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Urban Cruiser, ένα SUV πόλης με διευρυμένες δυνατότητες.
Τμήμα ενός αυτοκινητόδρομου 320 χλμ. με 265 γέφυρες και 17 τούνελ είναι το μεγαλύτερο τούνελ του κόσμου που βρίσκεται σε επαρχία της Κίνας.
Το νέο σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού Qi2 της Nissan, λειτουργεί με μαγνήτες, ενεργή ψύξη και ισχύ 15W και υπόσχεται γρηγορότερη και κυρίως αξιόπιστη φόρτιση εν κινήσει.
Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.
Η Lancia επιχειρεί να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της, όχι όμως με ένα αυτοκίνητο όπως θα περίμεναν όλοι, αλλά με ένα συλλεκτικό ρολόι με το σήμα HF στο καντράν του.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...
Παρουσία του Περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά μπήκαν οι πρώτες"έξυπνες" κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε φανάρια της Αθήνας. Καταγράφουν τις παραβάσεις για κόκκινο και στέλνουν εικόνες και βίντεο.
Το μικρομεσαίο DS Νο4 έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με σχεδίαση εμπνευσμένη από το κορυφαίο No8 και πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η ραχοκοκαλιά της Renault στην ελληνική αγορά είναι τώρα διαθέσιμη με σημαντική έκπτωση καθώς η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει τις καλύτερες ημέρες εορτών.
Ο θρύλος του Nascar, Greg Biffle έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με αεροπλάνο στρο οποίο επέβαινε όλη η οικογένειά του. Θρήνος στο αμερικανικό motorsport.
Μετά από έντονες πιέσεις, η ΕΕ έκανε πίσω στην πλήρη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, δίνοντας ανάσα στους θερμικούς κινητήρες. Πώς επηρεάζονται κατασκευαστές, χώρες και η αγορά των EV.