Τετάρτη, 08-Σεπ-2021 11:23
To Επίσημο Δίκτυο Ford και η M-Sport Ford Rally Team έτοιμοι για το EKO Ράλλυ Ακρόπολις

Παραμένοντας ένας από τους πιο σκληρούς και απαιτητικούς αγώνες στην ιστορία του θεσμού, το Ράλλυ Ακρόπολις επιστρέφει δυναμικά φέτος στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WRC, με την Μ-Sport World Rally Team, ως είθισται, αλλά και το Επίσημο Δίκτυο Ford, να δίνουν δυναμικό "παρών" στον εθνικό μας αγώνα.
Με έδρα την πόλη της Λαμίας, το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις ξεκινά το απόγευμα της Πέμπτης 9 Σεπτεμβρίου από την Αθήνα με την πανηγυρική τελετή εκκίνησης που θα λάβει χώρα κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την πραγματοποίηση στη συνέχεια μιας ασφάλτινης ειδικής διαδρομής μήκους 0,98 χιλιομέτρων γύρω από την Πλατεία Συντάγματος.
Την Παρασκευή τα πληρώματα θα κατευθυνθούν δυτικά της Αθήνας για την πραγματοποίηση των ειδικών διαδρομών "Άγιοι Θεόδωροι" και "Λουτράκι". Η όμορφη πόλη της Κορινθίας φιλοξενεί επίσης την πρώτη μέρα του αγώνα την καθιερωμένη Ζώνη Τοποθέτησης Ελαστικών (Tyre Fitting Zone), με τα πληρώματα στη συνέχεια να κατευθύνονται στη Λαμία, έχοντας προηγουμένως ολοκληρώσει τις ειδικές διαδρομές "Θήβα" και "Ελάτεια". Η πρώτη μέρα του αγώνα καλύπτει μια απόσταση ειδικών διαδρομών συνολικού μήκους 89,40 χιλιομέτρων.
Η διαδρομή που θα ακολουθήσουν ομάδες και πληρώματα το Σάββατο, νότια της Λαμίας, θα είναι ακόμη πιο δύσκολη και απαιτητική, περιλαμβάνοντας 6 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 132,56 χιλιομέτρων. Κατά τη διάρκεια της ημέρας αυτής τα πληρώματα θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους σε κλασικές διαδρομές του Ράλλυ Ακρόπολις, όπως η "Παύλιανη", η "Γραβιά", οι "Βωξίτες" και το "Ελευθεροχώρι".
Το τελευταίο σκέλος του ένατου κατά σειρά αγώνα του φετινού πρωταθλήματος ολοκληρώνεται την Κυριακή 12 Σεπτεμβρίου και περιλαμβάνει δύο περάσματα από την θρυλική ειδική διαδρομή "Ταρζάν" και ένα από την ειδική διαδρομή "Πύργος", που με μήκος 33,20 χιλιομέτρων αποτελεί και τη μεγαλύτερη του αγώνα. Συνολικά, την τελευταία μέρα τα πληρώματα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα καλύψουν 69,25 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών.
Η M-Sport έχει μία μακρά παράδοση επιτυχιών στην ιστορία του Ράλλυ Ακρόπολις έχοντας πανηγυρίσει στη σύγχρονη εποχή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ όχι λιγότερες από οκτώ νίκες, συμπεριλαμβανομένων των τριών διαδοχικών νικών με τον Colin McRae από το 2000 έως και το 2002. Μια επιπλέον διάκριση για την Μ-Sport ήρθε το 2015 - τη δεύτερη από τις πέντε σεζόν στις οποίες το Ράλλυ Ακρόπολις προσμετρούσε στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ (ERC) - με οδηγό τον Kajetan Kajetanowicz και "όπλο" του ένα Ford Fiesta R5.
Φέτος η Μ-Sport World Rally Team θα συμμετάσχει στο EKO Ράλλυ Ακρόπολις με δύο ταλαντούχα πληρώματα, τους Gus Greensmith / Chris Patterson και Adrien Fourmaux / Renaud Jamoul, που για μια ακόμα φορά θα φιλοξενηθούν στο ετοιμοπόλεμο κόκπιτ των Ford Fiesta WRC της βρετανικής ομάδας.
Δυναμική παρουσία στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις για το Επίσημο Δίκτυο Ford
Το EKO Ράλλυ Ακρόπολις σηματοδοτεί την επιστροφή στην αγωνιστική δράση του Παναγιώτη Χατζητσοπάνη, τρεις φορές Πρωταθλητή Ελλάδος (2004, 2005 και 2008). Ο Λαμιώτης οδηγός, ο οποίος δικαίως θεωρείται ένα από τα μεγαλύτερα ταλέντα που έχουν αναδείξει οι Ελληνικοί αγώνες, θα έχει ως συνοδηγό σε ένα τετρακίνητο Ford Fiesta Rally2 MkII τελευταίας εξέλιξης, που θα είναι βαμμένο στα χρώματα της Ford Ντουλάκης, Επίσημου Εμπόρου Ford στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Νίκο Πετρόπουλο. Αξίζει να σημειωθεί ότι το δίδυμο θα αγωνιστεί στην κατηγορία WRC3, στην οποία συμμετέχουν ιδιώτες οδηγοί με αγωνιστικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2.
Τα χρώματα του Επίσημου Δικτύου Ford στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα εκπροσωπήσει ένα ακόμα Ελληνικό πλήρωμα. Πρόκειται για τους Νώντα Καρανικόλα / Γιώργο Βασιλάκη. Οι Πρωταθλητές Ράλλυ Χώματος F2 (για δικίνητα αυτοκίνητα) του 2020, θα αγωνιστούν με το νέο Ford Fiesta Rally4, έχοντας την υποστήριξη της Ford Car Center. Μετά από την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος, ο Νώντας Καρανικόλας αποφάσισε να ανέβει μια κατηγορία, κάνοντας το επόμενο βήμα. Από το σχεδόν "νορμάλ" Ford Fiesta Rally5, που είχε ο ίδιος κατασκευάσει έχοντας ως βάση ένα πολιτικό Fiesta ST-Line, φέτος έχει ετοιμάσει ένα πιο "καθαρόαιμο αγωνιστικό", το Ford Fiesta Rally4. Με αυτό θα κάνει το ντεμπούτο του στον εθνικό μας αγώνα με στόχο την κατάκτηση της κορυφής στα δικίνητα αυτοκίνητα.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.