Δευτέρα, 06-Σεπ-2021 18:53
Πανέτοιμοι για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος

Λίγα 24ωρα πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και καθώς οι ομάδες έχουν ήδη καταφτάσει στη χώρα μας, τα πληρώματα πραγματοποιούν τις δοκιμές τους ενόψει του εθνικού μας αγώνα, ο οποίος επιστρέφει στο WRC μετά από 8 χρόνια.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, πλήρωμα με σπουδαίες διακρίσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, είναι πανέτοιμοι για αυτή τη νέα πρόκληση. Το ελληνικό πλήρωμα θα αγωνιστεί με το Νο.40 στις πόρτες του ολοκαίνουργιου Hyundai i20 N Rally2, το οποίο κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινη επιφάνεια.
Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, που θα διεκδικήσουν τη διάκριση στο πλαίσιο του WRC3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, πραγματοποίησαν δοκιμές διήμερης διάρκειας, ώστε να εξοικειωθούν με το νέο τους αυτοκίνητο.
Οι πρώτες ενδείξεις ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικές. Έπειτα από σχεδόν 80 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε διαδρομές κοντά στο Λουτράκι, το πλήρωμα έκανε αρκετά βήματα εμπρός, φέρνοντας το Hyundai i20 N Rally2 πιο κοντά στα "θέλω" του, προκειμένου να κινηθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα και αποτελεσματικά, στον αγώνα.
Μετά από την αίσια ολοκλήρωση της πρώτης επαφής με το νέο τους αυτοκίνητο, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος ετοιμάζονται για τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών του αγώνα, οι οποίες ξεκινούν τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνονται την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Λάμπρος με τον Νίκο θα έχουν την τεχνική υποστήριξη της Red Grey, ομάδας που είναι υπεύθυνη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, της Hyundai Motorsport.
Σε αυτό το πλαίσιο, το ελληνικό πλήρωμα θα έχει ουσιαστικά ως ομόσταβλους τους Oliver Solberg-Aaron Johnston, οι οποίοι συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC2, πρωταθλήματος για ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2.
Hyundai i20 N Rally2 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού
Κιβώτιο: 5 σχέσεων, σειριακό
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
Διαφορικά: Μηχανικά (εμπρός/πίσω)
Τροχοί: 7x15 ιντσών για χώμα
Ελαστικά: Pirelli 205/65–15
Βάρος: 1.230 κιλά ελάχιστο – 1.390 κιλά με το πλήρωμα
Λάμπρος Αθανασούλας: "Μετά από δύο ημέρες δοκιμών και αρκετών αλλαγών, νιώθουμε με το Νίκο ότι το Hyundai i20 N Rally2 μπορεί να ακολουθήσει εμάς και εμείς, αυτό. Είμαστε ευχαριστημένοι με το setup που έχουμε διαμορφώσει, καθώς το αυτοκίνητο είναι όπως το θέλουμε. Σίγουρα θα κάνουμε αλλαγές ξανά, όμως νιώθουμε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Από αύριο, θα ξεκινήσουμε τις αναγνωρίσεις, ώστε να τσεκάρουμε τις ειδικές διαδρομές. Από ότι φαίνεται ο καιρός θα είναι και βροχερός, οπότε οι επόμενες ημέρες αναμένονται δύσκολες, μεγάλες και κουραστικές. Συνολικά, ξεκινάει μια επίπονη εβδομάδα για αυτοκίνητα και πληρώματα. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει ο αγώνας, ώστε να μπούμε σε αυτόν τον ρυθμό, που αποτελεί την πιο ευχάριστη διαδικασία στην προσπάθεια που ξεκινάει"
Nίκος Ζακχαίος: "Μετά από το τέλος των δοκιμών, είμαι χαρούμενος καθώς ο Λάμπρος έχει φέρει το αυτοκίνητο στο μέτρα του και μπορεί να οδηγήσει όπως εκείνος θέλει. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά με τους συνεργάτες μας, οπότε αυτό που μένει, είναι να έχουμε ανάλογη συνέχεια στον αγώνα. Από αύριο που ξεκινούν οι αναγνωρίσεις, θα δουλέψουμε στις σημειώσεις μας ώστε να τις κάνουμε όσο το δυνατόν πιο ακριβείς. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και να τα δώσουμε όλα για να διασκεδάσουμε τόσο εμείς, όσο και οι θεατές που θα βρεθούν στις ειδικές διαδρομές."
Μια ενδιαφέρουσα και κυρίως ξεχωριστή καμπάνια οργάνωσε η Kosmocar για την παρουσίαση του νέου Audi Q3 στην Ελλάδα. Δείτε που μπορείτε να δείτε από κοντά το νέο SUV.
O Romain Grosjean οδήγησε μονοθέσιο της F1 για πρώτη φορά μετά το συγκλονιστικό ατύχημα του Μπαχρέιν το 2020 στην πιο συγκινητική επιστροφή της F1.
Η δυναμική είσοδος της Xiaomi στην αυτοκινητοβιομηχανία συνεχίζεται όσο η εταιρεία πλησιάζει στο παγκόσμιο άνοιγμά της στην αγορά
Η κατηγορία των C-SUV είναι ιδιαίτερα δημοφιλής στην ελληνική αγορά και η Toyota διαθέτει εκεί δύο προτάσεις που λειτουργούν συμπληρωματικά, το C-HR και την Corolla Cross.
Η χαμηλή ζήτηση στην αγορά αυτοκινήτου οδηγεί σε παύση εργασίας σε έξι ευρωπαϊκά εργοστάσια για τον μεγαλύτεορ όμιλο αυτοκινήτων.
Ένας θρύλος της κλασικής αυτοκίνησης ξαναζωντανεύει στην Ελλάδα. Το "1000 Miglia", αποτελεί το πιο διάσημο event ιστορικών αυτοκινήτων και έρχεται στην Ελλάδα για να προσφέρει μια ανεπανάληπτη...
Το πρόβλημα στον κλιματισμό ενός καινούργιου ηλεκτρικού αυτοκινήτου, έφερε στο προσκήνιο την πολιτική της εταιρείας να πληρώνει ένα ποσό στους πελάτες της, προκειμένου να μην προσφεύγουν στη...
Η Mercedes αλλάζει σχέδια, παρατείνοντας τη ζωή του βασικού της μοντέλου και ετοιμάζοντας ένα νέο, πιο προσιτό αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί κάτω από την CLA.
O επικεφαλής ανάπτυξης μεγάλης φίρμας ανέφερε πως με το AI η εταιρεία του θα φτιάχνει αυτοκίνητα με τις ταχύτητες που φτιάχνονται τα γερμανικά bretzel.
Μετά την αναβίωση του fortwo ως #2, η Smart έρχεται να επιβεβαιώσει επίσημα την προσθήκη στη γκάμα της ενός ακόμη ονόματος από το παρελθόν της, που θα πλαισιώσει το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης.
Τα ανταλλακτικά αερόσακων της κινεζικής εταιρείας DTN μπορεί να είναι έως και 10 φορές φτηνότερα από τα γνήσια, αλλά μια σειρά ατυχών περιστατικών δημιουργεί σοβαρό ζήτημα ασφάλειας.
Ένα ακόμη μεγάλο όνομα από τον χώρο των supercars αναμένεται να ενδώσει στην τάση των SUV, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση το 2027, ακολουθούμενη από ένα sedan 2+2 θέσεων.
Ανατροπή έχουμε στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων καθώς η άνοδος συγκεκριμένης ευρωπαϊκής φίρμας είναι εντυπωσιακή και αφήνει πίσω την Tesla -όμως το Model Y εξακολουθεί να είναι πρώτο σε...
Η Carpoint μεταμορφώνει το Dacia Bigster σε ένα μυώδες και επιθετικό SUV, με πακέτα που το κάνουν να ξεχωρίζει τόσο στον αστικό δρόμο όσο και στα δύσκολα off road μονοπάτια.
Η ανακοίνωση του 2022 για τη νέα γενιά των 718 Boxster και Cayman, ήταν πως θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρική, όμως η αναθεώρηση της στρατηγικής της Porsche φαίνεται πως δεν επηρεάζει μόνο τα SUV.
Η Τουρκία προσπαθεί να διασφαλίσει την δική της παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και να αποκτήσει ακόμη πιο περίοπτη θέση στην παραγωγική διαδικασία που αφορά την Ευρώπη.