Δευτέρα, 06-Σεπ-2021 18:53
Πανέτοιμοι για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος
Λίγα 24ωρα πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και καθώς οι ομάδες έχουν ήδη καταφτάσει στη χώρα μας, τα πληρώματα πραγματοποιούν τις δοκιμές τους ενόψει του εθνικού μας αγώνα, ο οποίος επιστρέφει στο WRC μετά από 8 χρόνια.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, πλήρωμα με σπουδαίες διακρίσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, είναι πανέτοιμοι για αυτή τη νέα πρόκληση. Το ελληνικό πλήρωμα θα αγωνιστεί με το Νο.40 στις πόρτες του ολοκαίνουργιου Hyundai i20 N Rally2, το οποίο κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινη επιφάνεια.
Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, που θα διεκδικήσουν τη διάκριση στο πλαίσιο του WRC3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, πραγματοποίησαν δοκιμές διήμερης διάρκειας, ώστε να εξοικειωθούν με το νέο τους αυτοκίνητο.
Οι πρώτες ενδείξεις ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικές. Έπειτα από σχεδόν 80 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε διαδρομές κοντά στο Λουτράκι, το πλήρωμα έκανε αρκετά βήματα εμπρός, φέρνοντας το Hyundai i20 N Rally2 πιο κοντά στα "θέλω" του, προκειμένου να κινηθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα και αποτελεσματικά, στον αγώνα.
Μετά από την αίσια ολοκλήρωση της πρώτης επαφής με το νέο τους αυτοκίνητο, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος ετοιμάζονται για τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών του αγώνα, οι οποίες ξεκινούν τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνονται την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου.
Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.
Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Λάμπρος με τον Νίκο θα έχουν την τεχνική υποστήριξη της Red Grey, ομάδας που είναι υπεύθυνη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, της Hyundai Motorsport.
Σε αυτό το πλαίσιο, το ελληνικό πλήρωμα θα έχει ουσιαστικά ως ομόσταβλους τους Oliver Solberg-Aaron Johnston, οι οποίοι συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC2, πρωταθλήματος για ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2.
Hyundai i20 N Rally2 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 1.6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού
Κιβώτιο: 5 σχέσεων, σειριακό
Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
Διαφορικά: Μηχανικά (εμπρός/πίσω)
Τροχοί: 7x15 ιντσών για χώμα
Ελαστικά: Pirelli 205/65–15
Βάρος: 1.230 κιλά ελάχιστο – 1.390 κιλά με το πλήρωμα
Λάμπρος Αθανασούλας: "Μετά από δύο ημέρες δοκιμών και αρκετών αλλαγών, νιώθουμε με το Νίκο ότι το Hyundai i20 N Rally2 μπορεί να ακολουθήσει εμάς και εμείς, αυτό. Είμαστε ευχαριστημένοι με το setup που έχουμε διαμορφώσει, καθώς το αυτοκίνητο είναι όπως το θέλουμε. Σίγουρα θα κάνουμε αλλαγές ξανά, όμως νιώθουμε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Από αύριο, θα ξεκινήσουμε τις αναγνωρίσεις, ώστε να τσεκάρουμε τις ειδικές διαδρομές. Από ότι φαίνεται ο καιρός θα είναι και βροχερός, οπότε οι επόμενες ημέρες αναμένονται δύσκολες, μεγάλες και κουραστικές. Συνολικά, ξεκινάει μια επίπονη εβδομάδα για αυτοκίνητα και πληρώματα. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει ο αγώνας, ώστε να μπούμε σε αυτόν τον ρυθμό, που αποτελεί την πιο ευχάριστη διαδικασία στην προσπάθεια που ξεκινάει"
Nίκος Ζακχαίος: "Μετά από το τέλος των δοκιμών, είμαι χαρούμενος καθώς ο Λάμπρος έχει φέρει το αυτοκίνητο στο μέτρα του και μπορεί να οδηγήσει όπως εκείνος θέλει. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά με τους συνεργάτες μας, οπότε αυτό που μένει, είναι να έχουμε ανάλογη συνέχεια στον αγώνα. Από αύριο που ξεκινούν οι αναγνωρίσεις, θα δουλέψουμε στις σημειώσεις μας ώστε να τις κάνουμε όσο το δυνατόν πιο ακριβείς. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και να τα δώσουμε όλα για να διασκεδάσουμε τόσο εμείς, όσο και οι θεατές που θα βρεθούν στις ειδικές διαδρομές."
Τετρακίνητο και με αυτονομία έως 426 χλμ. παρουσιάστηκε το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota Urban Cruiser, ένα SUV πόλης με διευρυμένες δυνατότητες.
Τμήμα ενός αυτοκινητόδρομου 320 χλμ. με 265 γέφυρες και 17 τούνελ είναι το μεγαλύτερο τούνελ του κόσμου που βρίσκεται σε επαρχία της Κίνας.
Το νέο σύστημα ασύρματης φόρτισης κινητού Qi2 της Nissan, λειτουργεί με μαγνήτες, ενεργή ψύξη και ισχύ 15W και υπόσχεται γρηγορότερη και κυρίως αξιόπιστη φόρτιση εν κινήσει.
Το Unimog κλείνει 80 χρόνια και το γιορτάζει με ένα concept που αποδεικνύει ότι μπορεί με την ίδια άνεση να σκαρφαλώνει σε βράχια και να παρκάρει μπροστά σε πεντάστερα ξενοδοχεία.
Η Lancia επιχειρεί να ξυπνήσει μνήμες από το ένδοξο παρελθόν της, όχι όμως με ένα αυτοκίνητο όπως θα περίμεναν όλοι, αλλά με ένα συλλεκτικό ρολόι με το σήμα HF στο καντράν του.
H BYD κάνει την έκπληξη με το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο της για την Ευρώπη καθώς παρουσίασε το Seal 5 DM-i ένα υβριδικό sedan.
Βροχή, καταιγίδα, ομίχλη ή τυφώνας. Δεν υπάρχουν συνθήκες που να μην μπορεί να προσομοιάσει το νέο κέντρο οδικής ασφάλειας της Geely για αυτό έχει ήδη 5 ρεκόρ Γκίνες.
Οι εορτασμοί των 70 ετών της Alpine ολοκληρώνονται για το 2025 με το τελευταίο video της σειράς στο οποίο μαθαίνουμε πως η φίρμα ετοιμάζεται για ανακοινώσεις μέσα στο 2026.
Η κόντρα μεταξύ Czinger και Koenigsegg στη Laguna Seca συνεχίζεται, όμως αυτή τη φορά η Jesko καλείται να καλύψει μια διαφορά 2 δευτερολέπτων στην επόμενή της απόπειρα.
Δύο κορυφαία brand παγκοσμίως παρουσιάζουν σε μια κοινή καμπάνια την αφοσίωσή τους στην ομαδικότητα που κρύβεται πίσω από κάθε επιτυχημένο αποτέλεσμα.
H Toyota έκανε ακόμα μια έξυπνη κίνηση και λάνσαρε το Aygo Χ Hybrid και πλέον είναι η μόνη φίρμα με υβριδικό αυτοκίνητο στo Α segment. Πήγαμε μέχρι την Φλωρεντία για να το οδηγήσουμε και αυτές είναι...
Παρουσία του Περιφερειάρχη, Νίκου Χαρδαλιά μπήκαν οι πρώτες"έξυπνες" κάμερες τεχνητής νοημοσύνης σε φανάρια της Αθήνας. Καταγράφουν τις παραβάσεις για κόκκινο και στέλνουν εικόνες και βίντεο.
Το μικρομεσαίο DS Νο4 έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο, με σχεδίαση εμπνευσμένη από το κορυφαίο No8 και πλήρη γκάμα συστημάτων κίνησης.
Η ραχοκοκαλιά της Renault στην ελληνική αγορά είναι τώρα διαθέσιμη με σημαντική έκπτωση καθώς η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει τις καλύτερες ημέρες εορτών.
Ο θρύλος του Nascar, Greg Biffle έχασε τη ζωή του σε δυστύχημα με αεροπλάνο στρο οποίο επέβαινε όλη η οικογένειά του. Θρήνος στο αμερικανικό motorsport.
Μετά από έντονες πιέσεις, η ΕΕ έκανε πίσω στην πλήρη απαγόρευση των θερμικών κινητήρων από το 2035, δίνοντας ανάσα στους θερμικούς κινητήρες. Πώς επηρεάζονται κατασκευαστές, χώρες και η αγορά των EV.