Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Σεπ-2021 18:53

    Πανέτοιμοι για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος

    Πανέτοιμοι για το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις οι Λάμπρος Αθανασούλας - Νίκος Ζακχαίος
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Λίγα 24ωρα πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και καθώς οι ομάδες έχουν ήδη καταφτάσει στη χώρα μας, τα πληρώματα πραγματοποιούν τις δοκιμές τους ενόψει του εθνικού μας αγώνα, ο οποίος επιστρέφει στο WRC μετά από 8 χρόνια.

    Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος, πλήρωμα με σπουδαίες διακρίσεις σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, είναι πανέτοιμοι για αυτή τη νέα πρόκληση. Το ελληνικό πλήρωμα θα αγωνιστεί με το Νο.40 στις πόρτες του ολοκαίνουργιου Hyundai i20 N Rally2, το οποίο κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο σε χωμάτινη επιφάνεια.

    Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος, που θα διεκδικήσουν τη διάκριση στο πλαίσιο του WRC3, για ιδιώτες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, πραγματοποίησαν δοκιμές διήμερης διάρκειας, ώστε να εξοικειωθούν με το νέο τους αυτοκίνητο.

    Οι πρώτες ενδείξεις ήταν εξαιρετικά ενθαρρυντικές. Έπειτα από σχεδόν 80 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε διαδρομές κοντά στο Λουτράκι, το πλήρωμα έκανε αρκετά βήματα εμπρός, φέρνοντας το Hyundai i20 N Rally2 πιο κοντά στα "θέλω" του, προκειμένου να κινηθεί όσο το δυνατόν ταχύτερα και αποτελεσματικά, στον αγώνα.

    Μετά από την αίσια ολοκλήρωση της πρώτης επαφής με το νέο τους αυτοκίνητο, οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος ετοιμάζονται για τις αναγνωρίσεις των ειδικών διαδρομών του αγώνα, οι οποίες ξεκινούν τη Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου και ολοκληρώνονται την Τετάρτη 8 Σεπτεμβρίου.

    Οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις με την υποστήριξη των Hyundai Hellas, Club Hotel Casino Loutraki, ANKER και Τhe Food Lab.

    Κατά τη διάρκεια του αγώνα, ο Λάμπρος με τον Νίκο θα έχουν την τεχνική υποστήριξη της Red Grey, ομάδας που είναι υπεύθυνη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2, της Hyundai Motorsport.

    Σε αυτό το πλαίσιο, το ελληνικό πλήρωμα θα έχει ουσιαστικά ως ομόσταβλους τους Oliver Solberg-Aaron Johnston, οι οποίοι συμμετέχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στο πλαίσιο του WRC2, πρωταθλήματος για ομάδες με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2.

    Hyundai i20 N Rally2 - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Κινητήρας: 1.6 λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος, άμεσου ψεκασμού
    Κιβώτιο: 5 σχέσεων, σειριακό
    Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς
    Διαφορικά: Μηχανικά (εμπρός/πίσω)
    Τροχοί: 7x15 ιντσών για χώμα
    Ελαστικά: Pirelli 205/65–15
    Βάρος: 1.230 κιλά ελάχιστο – 1.390 κιλά με το πλήρωμα

    Acropolis

    Λάμπρος Αθανασούλας: "Μετά από δύο ημέρες δοκιμών και αρκετών αλλαγών, νιώθουμε με το Νίκο ότι το Hyundai i20 N Rally2 μπορεί να ακολουθήσει εμάς και εμείς, αυτό. Είμαστε ευχαριστημένοι με το setup που έχουμε διαμορφώσει, καθώς το αυτοκίνητο είναι όπως το θέλουμε. Σίγουρα θα κάνουμε αλλαγές ξανά, όμως νιώθουμε έτοιμοι να ξεκινήσουμε. Από αύριο, θα ξεκινήσουμε τις αναγνωρίσεις, ώστε να τσεκάρουμε τις ειδικές διαδρομές. Από ότι φαίνεται ο καιρός θα είναι και βροχερός, οπότε οι επόμενες ημέρες αναμένονται δύσκολες, μεγάλες και κουραστικές. Συνολικά, ξεκινάει μια επίπονη εβδομάδα για αυτοκίνητα και πληρώματα. Ανυπομονούμε να ξεκινήσει ο αγώνας, ώστε να μπούμε σε αυτόν τον ρυθμό, που αποτελεί την πιο ευχάριστη διαδικασία στην προσπάθεια που ξεκινάει"

    Nίκος Ζακχαίος: "Μετά από το τέλος των δοκιμών, είμαι χαρούμενος καθώς ο Λάμπρος έχει φέρει το αυτοκίνητο στο μέτρα του και μπορεί να οδηγήσει όπως εκείνος θέλει. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά με τους συνεργάτες μας, οπότε αυτό που μένει, είναι να έχουμε ανάλογη συνέχεια στον αγώνα. Από αύριο που ξεκινούν οι αναγνωρίσεις, θα δουλέψουμε στις σημειώσεις μας ώστε να τις κάνουμε όσο το δυνατόν πιο ακριβείς. Ανυπομονούμε να ξεκινήσουμε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις και να τα δώσουμε όλα για να διασκεδάσουμε τόσο εμείς, όσο και οι θεατές που θα βρεθούν στις ειδικές διαδρομές."

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:28 29/09

    Alfa Romeo Carabo: Ευχαριστούμε Marcello Gandini

    Γιατί να μην μπει ποτέ στην παραγωγή αυτή η υπερπαραγωγή του τρομερού σχεδιαστή Marcello Gandini;

    11:27 29/09

    To GSe επέστρεψε: Αποκάλυψη για Opel Astra GSe και Astra Sports Tourer GSe

    To GSe επέστρεψε αλλά πλέον δεν σημαίνει "Grand Sport Einspritzung" (Grand Sport Injection) αλλά "Grand Sport electric"

    11:09 28/09

    Η Alpine ετοιμάζει ένα "άγριο" A110 R και περιμένουμε με αγωνία

    Στις 4 Οκτωβρίου η Alpine θα παρουσιάσει κάτι πολύ άγριο και καυτό: το Alpine A110 R, την κορυφαία μέχρι σήμερα έκδοση του A110 που θα αλωνίζει στις πίστες

    11:05 28/09

    Αυτό είναι το ανανεωμένο ηλεκτρικό Peugeot e-208, με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία

    Η Peugeot λέει ότι μεγαλώνει την ισχύ αλλά και την αυτονομία ενώ μαθαίνουμε από πού γίνεται η "μετάγγιση" τεχνολογίας.

    16:34 27/09

    Πρεμιέρα στο Μαρόκο για το Audi RS Q e-tron E2

    Χιλιάδες χιλιόμετρα έχει ήδη διανύσει το νέο Audi RS Q e-tron E2 ενόψει της πρεμιέρας του τον Οκτώβριο στο ράλι του Μαρόκου

    16:33 27/09

    Οριστικό φινάλε για την Lamborghini Aventador

    Η Lamborghini ολοκλήρωσε την παραγωγή της Aventador για δεύτερη φορά, μετά το ναυάγιο του Felicity Ace και την απώλεια εκατοντάδων supercars

    16:31 27/09

    To EX90 είναι το πρώτο Volvo με lidar

    Η Volvo πιστή στις αρχές και την παράδοσή της περί οδηγικής ασφάλειας τοποθετεί στο προσεχές Volvo EX90, το σύστημα Lidar και είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.

    16:25 26/09

    Η Toyota αποχαιρετά τη Ρωσία

    Κλείνει οριστικά το εργοστάσιο της Toyota στην Ρωσία με την εταιρεία να εξετάζει την πώλησή του.

    16:24 26/09

    Κινητήρας Nissan SR20DET: Τον αγαπήσαμε και επιστρέφει

    Τέσσερις κύλινδροι, δύο εκκεντροφόροι επικεφαλής και turbo. Ήταν μια γλύκα αυτό το μοτέρ και μας έλειψε αλλά τώρα επιστρέφει!

    16:23 26/09

    Nvidia DRIVE Thor: Αυτός είναι ο πιο ισχυρός υπολογιστής αυτοκινήτων

    Ο τελευταίος υπολογιστής αυτοκινήτων της Nvidia λέγεται Drive Thor και μπορεί να κάνει 254 τρισεκατομμυρία πράξεις ανά δευτερόλεπτο

    16:46 25/09

    Pikes Peak Climb Dance: Το αειθαλές motorsport viral

    H βραβευμένη ταινία μικρού μήκους που άλλαξε την εικονοληψία των αγώνων αυτοκινήτου για πάντα.

    16:42 25/09

    Renault 5 Turbo 3E: Εργοστασιακό restomod για drift

    Με κίνηση στον πίσω άξονα από δύο ηλεκτροκινητήρες το Renault 5 Turbo 3E υπόσχεται να είναι τόσο ελκυστικά δύστροπο, όσο και το αυθεντικό.

    16:40 25/09

    To BMW M Hybrid V8 είναι πολύ Μ

    Η BMW παρουσίασε τα χρώματα του BMW M Hybrid V8 με το οποίο θα συμμετέχει στο IMPSA GTP το 2023 αλλά και τους οδηγούς της ομάδας.

    12:41 24/09

    Η νέα Mercedes-AMG C63 S δεν είναι V8 αλλά δίλιτρη υβριδική με 680 ίππους

    Είναι πιο δυνατή από μια Ferrari Enzo, έχει εκπομπές ρύπων όσο ένα Golf GTi και δίλιτρο κινητήρα με υβριδικό σύστημα τεχνολογίας Formula 1.

    12:37 24/09

    H Hyundai σχεδίαζε κεντρομήχανο υβριδικό supercar αλλά κάτι χάλασε τη συνταγή

    Πώς θα ήταν ένα Hyundai ανταγωνιστής του Audi R8, της Porsche 911 Turbo και άλλων; Θα ήταν υπέροχο αλλά υπήρξε ένα βασικό πρόβλημα

    12:34 24/09

    Smit Oletha: Οδηγούμε την Z8 Coupe που η BMW δεν έφτιαξε ποτέ

    Όχι, δεν είναι BMW Z8 Coupe γιατί δεν υπήρξε ποτέ. Αλλά τα αδέλφια Smit έφτιαξαν μία και θα φτιάξουν και άλλες και την λένε Oletha. Την οδηγήσαμε, τραβήξαμε βίντεο και αναφέρουμε.