17:12 05/09
Η Tesla ξεκίνησε την χρήση πλήρους αυτόνομης οδήγησης στην Ευρώπη
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Στις 9 Σεπτεμβρίου, το δίδυμο Στέφανος Θεοχαρόπουλος–Γιώργος Κότσαλης με ένα Ford Fiesta Rally4/R2 και τον αριθμό "63" στο καπό, θα πραγματοποιήσουν το όνειρο κάθε οδηγού αγώνων, παίρνοντας εκκίνηση στο 65ο Ράλλυ Ακρόπολις, τον ένατο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ (WRC 2021).
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του αυτοκινήτου με το οποίο η ομάδα θα συμμετάσχει στο φετινό "Ράλλυ των Θεών", ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος δήλωσε: "Για εμάς η συμμετοχή σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος είναι όνειρο ζωής. Πρόκειται για έναν από τους πιο απαιτητικούς αγώνες του WRC, για οδηγούς και αυτοκίνητα, στον οποίο φέτος ξεχωρίζει η υπερ-ειδική COSMOTE 5G Athens Stage, που θα πραγματοποιηθεί για πρώτη φορά στο κέντρο της Αθήνας, στην πλατεία Συντάγματος".
Πρόκειται για την πέμπτη συμμετοχή του πληρώματος στον εθνικό μας αγώνα. Ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος ως οδηγός, με συνοδηγό τον Γιώργο Κότσαλη έχουν συμμετάσχει στα Ράλλυ Ακρόπολις του 2015 με MG ZR 105, και των 2016-2018 με Mitsubishi Lancer EVO IX, ενώ η φετινή είναι η πρώτη σε αγώνα παγκοσμίου πρωταθλήματος.
Από την πρώτη στιγμή που έγινε γνωστή η επιστροφή του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, η ομάδα έθεσε ως στόχο να προετοιμαστεί κατάλληλα για τη συμμετοχή της. Έπειτα από συντονισμένες προσπάθειες τους τελευταίους μήνες, τελικά κατάφερε να είναι έτοιμη για τη μεγάλη πρόκληση.
Την προετοιμασία του Ford Fiesta R2, που φέτος για πρώτη φορά θα συμμετέχει στην δικίνητη κατηγορία, ανέλαβε η SV Motorsport. Το πλήρωμα ευχαρίστησε την εταιρεία, και προσωπικά τον επικεφαλής, Σπύρο Βασιλείου, για την άρτια προετοιμασία του αυτοκινήτου.
Την προσπάθεια των Στέφανου Θεοχαρόπουλου–Γιώργου Κότσαλη στηρίζουν το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, η Xiaomi και η COSMOTE. "Για να φτάσουμε στην εκκίνηση, χρειάστηκε η πολύτιμη συμβολή των χορηγών μας, χωρίς τους οποίους δεν θα μπορούσαμε να πορευτούμε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω την Χήτος Α.Β.Ε.Ε. και το φυσικό μεταλλικό νερό ΖΑΓΟΡΙ, οι οποίοι από την πρώτη στιγμή "αγκάλιασαν" την προσπάθειά μας, όπως και την Xiaomi, που για ακόμα μία χρονιά βρίσκεται στο πλευρό μας. Και βέβαια ευχαριστώ την COSMOTE, η οποία από την πρώτη χρονιά της ενασχόλησής μας με τους χωμάτινους αγώνες ράλλυ αποτελεί πολύτιμο αρωγό της προσπάθειάς μας", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.
"Ευχόμαστε καλή επιτυχία σε όλα τα πληρώματα, καθώς και στην Motorsport Greece, η οποία σε μια δύσκολη συγκυρία λόγω της πανδημίας, κατάφερε να κάνει πραγματικότητα το όνειρο της επιστροφής του EKO Acropolis Rally στο πρόγραμμα του WRC. Ραντεβού στα… βουνά!", συμπλήρωσε ο Στέφανος Θεοχαρόπουλος.
Το αυτοκίνητο
Μοντέλο: Ford Fiesta R2
Κινητήρας: Ford EcoBoost 999 cc, 12 βαλβίδες, 3 κύλινδροι εν σειρά, κυλινδροκεφαλή από κράμα και μπλοκ από σίδηρο
Ισχύς: 180 PS στις 6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 250 Nm στις 4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο ταχυτήτων: Σειριακό πέντε σχέσεων της Sadev με επιμεταλλωμένο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και αναβαθμισμένους άξονες μετάδοσης.
Ανάρτηση: Ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Reiger με ελατήρια Eibach, εμπρός και πίσω με πίσω αντιστρεπτική δοκό
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Alcon διαμέτρου 285 mm με τετραπίστονες δαγκάνες
Φρένα πίσω: Δίσκοι Alcon διαμέτρου 280 mm συμπαγείς δίσκοι Alcon με δαγκάνες δύο εμβόλων.
Σύστημα διεύθυνσης: Ηλεκτρικό τιμόνι με υποβοήθηση
Τροχοί: 6 "x15"
Αμάξωμα: Κλωβός πολλαπλών σημείων από συγκολλημένο χάλυβα T45.
Διαστάσεις: Μήκος: 3982 mm. Πλάτος: 1695 mm. Ύψος: 1481 mm. Μεταξόνιο: 2490 mm.
Βάρος: 1030 kg
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.