Κυριακή, 05-Σεπ-2021 11:03
Το Toyota Yaris WRC συναντά το θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις

Το Ράλλυ Ακρόπολις έκανε την τελευταία του εμφάνιση στο WRC το 2013 δίνοντας σταθερά το "παρών" στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από την εναρκτήρια σεζόν του, πριν 40 χρόνια. Ο αγώνας είναι γνωστός για τις κακοτράχαλες ειδικές διαδρομές στα βουνά και τις υψηλές θερμοκρασίες που, σε συνδυασμό, δοκιμάζουν τα όρια αντοχής οδηγών, αυτοκινήτων και ελαστικών.
Ο Sébastien Ogier, νικητήςτου αγώνα το 2011, έρχεται στην Ελλάδα έχοντας προβάδισμα 38 βαθμών στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με τον ομόσταβλό του Elfyn Evans να μοιράζεται τη δεύτερη θέση. Ο Kalle Rovanperä, ο οποίος είναι τέταρτος στη βαθμολογία, θα τρέξει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και ο οδηγός του προγράμματος TGR WRC Challenge, Takamoto Katsuta. Η Toyota έχει 41 βαθμούς προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με τέσσερις γύρους να απομένουν για την ολοκλήρωσή της φετινής αγωνιστικής σεζόν.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με την τέλεση της τελετής εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την πραγματοποίηση μιας σύντομης ειδικής διαδρομής στους δρόμους γύρω από την Πλατεία Συντάγματος. Από εκεί, την Παρασκευή τα πληρώματα θα κατευθυνθούν δυτικά για την πραγματοποίηση δύο ειδικών διαδρομών κοντά στο Λουτράκι, εκ των οποίων η μία θα επαναληφθεί μετά το μεσημεριανό διάλλειμα στο σημείο αλλαγής ελαστικών και πριν από ένα δεύτερο ζεύγος ειδικών διαδρομών βορειότερα με κατεύθυνση το service park στη Λαμία.
Το Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, ξεκινώντας με ένα loop που αποτελείται από τέσσερις ειδικές διαδρομές χωρισμένες ανά δύο από το σημείο αλλαγής ελαστικών που βρίσκεται στην Ιτέα. Δύο από αυτές τις ειδικές διαδρομές - η Παύλιανη και το Ελευθεροχώρι - θα επαναληφθούν μετά το απογευατινό service στη Λαμία. Το πέρας του αγώνα την Κυριακή περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή "Πύργος", τη μεγαλύτερη του Σαββατοκύριακου με μήκος 33,2 χιλιόμετρων, που πραγματοποιείται ανάμεσα σε δύο επισκέψεις των πληρωμάτων στη διάσημη ειδική διαδρομή "Ταρζάν".
"Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν στο καλεντάρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος, ήμουν ο νικητής του, και πρόκειται για έναν αγώνα που προσωπικά μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς το πως θα οδηγήσεις γιατί η επιφάνεια σε κάποια σημεία είναι τραχιά και η φθορά των ελαστικών υψηλή. Μερικές ειδικές διαδρομές που βρίσκονται κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, επομένως θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν. Γνωρίζουμε ότι οι διοργανωτές εργάζονται αρκετά πάνω στο θέμα των δρόμων, και έτσι η κατάστασή τους φαίνεται πως θα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι στο παρελθόν. Στην επιφάνεια τους υπάρχει αρκετά μαλακό χώμα, οπότε το να ανοίγεις τον δρόμο κρύβει ιδιαίτερες προκλήσεις. Αν και πρόκειται για ένα ακόμα νέο αγώνα στο ημερολόγιο, στην ομάδα μας έχουμε καλή εμπειρία από το Ράλλυ Ακρόπολις, και ελπίζω ότι αυτό θα μας βοηθήσει να έχουμε έναν επιτυχημένο αγώνα", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Jarri-Matti Latvala.
Από τη μεριά του, ο Sébastien Ogier, είπε: ""Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC, και το έχουμε χάσει τώρα εδώ και μερικά χρόνια. Είναι σίγουρα μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτή. Φυσικά, κρίνοντας από το παρελθόν έχουμε μία ιδέα για το τι να περιμένουμε, όμως πρόκειται για έναν νέο αγώναυπό την έννοια ότι όλοι θα πρέπει να γράψουν νέες σημειώσεις, και είναι πάντα ωραίο όταν όλοι ξεκινούν από το ίδιο επίπεδο. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλι όπου το άνοιγμα του δρόμου θα είναι δύσκολο, αλλά είναι καλό που έχουμε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε αυτό το προβάδισμα. Αυτός θα είναι ο στόχος μας.”
H F1 συμφώνησε με την Apple και παραχωρεί τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα προβολής των Grand Prix για την Αμερική στο Apple TV.
Νέο ρεκόρ πωλήσεων για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σημειώθηκε τον Σεπτέμβριο καθώς οι παγκόσμιες πωλήσεις ξεπέρασαν ένα μεγάλο ποσοτικό σημείο αναφοράς.
Δυσοίωνες είναι οι προβλέψεις του Akio Toyoda για το μέλλον αν επικρατήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην αγορά. Μιλάει για εκατομμύρια χαμένες θέσεις εργασίας.
Ο Michael Leiters φέρεται επικρατέστερος για επιστροφή στην Porsche ως CEO, αντικαθιστώντας τον Blume μετά από έντονες πιέσεις από την πλευρά των επενδυτών, σε μια κρίσιμη φάση για την γερμανική...
Σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της Nissan, η ιαπωνική εταιρεία σκέφτεται την επιστροφή ενός σπορ μοντέλου στη γκάμα της, όπως αυτό εκφράστηκε από το concept IDx πριν από 13 χρόνια.
Με την χαρακτηριστική άνεση που μας είχε συνηθίσει το 2023 ο Max Verstappen ολοκλήρωσε νικητής στο Τέξας και συνεχίζει την αναρρίχηση στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο οδηγός της χρονιάς βρέθηκε και είναι στην Αγγλία όπου μετακινείται με μοτοσυκλέτα. Δείτε το απίστευτο video που αποδεικνύει πως υπάρχουν γύρω μας καλοί άνθρωποι.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ευρεσιτεχνίες των τελευταίων ετών στο αυτοκίνητο είναι τα καθίσματα μηδενικής βαρύτητας που είναι πιο άνετα και πιο ασφαλή.
Επειδή ούτε εσύ μπορεί να έχεις διαβάσει το manual του αυτοκινήτου σου είναι καλό να ξέρεις πως η Tesla έχει εφεδρικό κιβώτιο ταχυτήτων αν ποτέ σβήσει η οθόνη. Και είναι κρυμμένο.
Όπως ήταν εξάλλου αναμενόμενο η δημοπρασία της σπάνιας και εντυπωσιακής συλλογής ενός και μοναδικού συλλέκτη με 42 συλλεκτικά supercars συγκέντρωσε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Η Porsche 917 κατασκευάστηκε χάρη σε μια ιστορική απόφαση της Porsche για να μπορέσει να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής και δεν βασιζόταν στη λογική, αλλά στην εμμονή να είναι η ταχύτερη.
Ο Max Verstappen ήταν εκείνος που εκμεταλλεύτηκε ξανά το φιάσκο της McLaren που έχασε και τα δύο της μονοθέσια στην εκκίνηση.
Δεν είναι ηλεκτρικό, όμως μπαίνει στην πρίζα. Η νέα επαφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία της BMW προσφέρει διευρυμένη αυτονομία στην X3 με έναν μικρό συμβιβασμό.
Σε συνεργασία με την RTR, η Ford αποφάσισε να δημιουργήσει μια από τις πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές Mustang με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Η Toyota ετοιμάζει κάτι μεγάλο σε μικρό μέγεθος, που σύμφωνα με τις πληροφορίες σηματοδοτεί την επιστροφή ενός κλασικού ονόματος, με τα αποκαλυπτήρια να απέχουν μόλις λίγες μέρες.