Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 05-Σεπ-2021 11:03

    Το Toyota Yaris WRC συναντά το θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις

    Το Toyota Yaris WRC συναντά το θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το Ράλλυ Ακρόπολις έκανε την τελευταία του εμφάνιση στο WRC το 2013 δίνοντας σταθερά το "παρών" στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από την εναρκτήρια σεζόν του, πριν 40 χρόνια. Ο αγώνας είναι γνωστός για τις κακοτράχαλες ειδικές διαδρομές στα βουνά και τις υψηλές θερμοκρασίες που, σε συνδυασμό, δοκιμάζουν τα όρια αντοχής οδηγών, αυτοκινήτων και ελαστικών.

    Ο Sébastien Ogier, νικητήςτου αγώνα το 2011, έρχεται στην Ελλάδα έχοντας προβάδισμα 38 βαθμών στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με τον ομόσταβλό του Elfyn Evans να μοιράζεται τη δεύτερη θέση. Ο Kalle Rovanperä, ο οποίος είναι τέταρτος στη βαθμολογία, θα τρέξει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και ο οδηγός του προγράμματος TGR WRC Challenge, Takamoto Katsuta. Η Toyota έχει 41 βαθμούς προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με τέσσερις γύρους να απομένουν για την ολοκλήρωσή της φετινής αγωνιστικής σεζόν.

    Ο αγώνας θα ξεκινήσει το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με την τέλεση της τελετής εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την πραγματοποίηση μιας σύντομης ειδικής διαδρομής στους δρόμους γύρω από την Πλατεία Συντάγματος. Από εκεί, την Παρασκευή τα πληρώματα θα κατευθυνθούν δυτικά για την πραγματοποίηση δύο ειδικών διαδρομών κοντά στο Λουτράκι, εκ των οποίων η μία θα επαναληφθεί μετά το μεσημεριανό διάλλειμα στο σημείο αλλαγής ελαστικών και πριν από ένα δεύτερο ζεύγος ειδικών διαδρομών βορειότερα με κατεύθυνση το service park στη Λαμία.

    Το Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, ξεκινώντας με ένα loop που αποτελείται από τέσσερις ειδικές διαδρομές χωρισμένες ανά δύο από το σημείο αλλαγής ελαστικών που βρίσκεται στην Ιτέα. Δύο από αυτές τις ειδικές διαδρομές - η Παύλιανη και το Ελευθεροχώρι - θα επαναληφθούν μετά το απογευατινό service στη Λαμία. Το πέρας του αγώνα την Κυριακή περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή "Πύργος", τη μεγαλύτερη του Σαββατοκύριακου με μήκος 33,2 χιλιόμετρων, που πραγματοποιείται ανάμεσα σε δύο επισκέψεις των πληρωμάτων στη διάσημη ειδική διαδρομή "Ταρζάν".

    "Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν στο καλεντάρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος, ήμουν ο νικητής του, και πρόκειται για έναν αγώνα που προσωπικά μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς το πως θα οδηγήσεις γιατί η επιφάνεια σε κάποια σημεία είναι τραχιά και η φθορά των ελαστικών υψηλή. Μερικές ειδικές διαδρομές που βρίσκονται κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, επομένως θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν. Γνωρίζουμε ότι οι διοργανωτές εργάζονται αρκετά πάνω στο θέμα των δρόμων, και έτσι η κατάστασή τους φαίνεται πως θα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι στο παρελθόν. Στην επιφάνεια τους υπάρχει αρκετά μαλακό χώμα, οπότε το να ανοίγεις τον δρόμο κρύβει ιδιαίτερες προκλήσεις. Αν και πρόκειται για ένα ακόμα νέο αγώνα στο ημερολόγιο, στην ομάδα μας έχουμε καλή εμπειρία από το Ράλλυ Ακρόπολις, και ελπίζω ότι αυτό θα μας βοηθήσει να έχουμε έναν επιτυχημένο αγώνα", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Jarri-Matti Latvala.

    Από τη μεριά του, ο Sébastien Ogier, είπε: ""Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC, και το έχουμε χάσει τώρα εδώ και μερικά χρόνια. Είναι σίγουρα μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτή. Φυσικά, κρίνοντας από το παρελθόν έχουμε μία ιδέα για το τι να περιμένουμε, όμως πρόκειται για έναν νέο αγώναυπό την έννοια ότι  όλοι θα πρέπει να γράψουν νέες σημειώσεις, και είναι πάντα ωραίο όταν όλοι ξεκινούν από το ίδιο επίπεδο. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλι όπου το άνοιγμα του δρόμου θα είναι δύσκολο, αλλά είναι καλό που έχουμε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε αυτό το προβάδισμα. Αυτός θα είναι ο στόχος μας.”

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:05 06/10

    Υπάρχει μόνο μία Porsche 911 Classic Club Coupe

    Χάρη στην αναβίωση του προγράμματος Porsche Sonderwunsch, οι ειδικοί της Porsche Classic δημιούργησαν ένα αυτοκίνητο που είναι απολύτως μοναδικό.

    10:57 06/10

    Νέα εικόνα για την Mercedes A-Class

    Νέα στοιχεία εξοπλισμού και ηλεκτρικές εκδόσεις περιλαμβάνει η ανανέωση στην γκάμα της Mercedes A-Class στην hatchback και την sedan έκδοση.

    10:50 05/10

    Αυτό το Audi R8 V10 GT είναι το τελευταίο θερμικό

    Γνωρίζοντας πως ο διάδοχος του Audi R8 θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αυτό το Audi R8 V10 GT αποκτά ξεχωριστή σημασία ως αποχαιρετιστήριο

    10:46 05/10

    Πρώτες εικόνες του Renault 4: Ηλεκτρική off road αναβίωση

    Πώς θα είναι η αναβίωση του εμβληματικού Renault 4; Θα είναι ηλεκτρικό; Θα είναι και off road; Προς το παρόν ας δούμε τις πρώτες εικόνες

    10:42 05/10

    Αυτές είναι 12 σπάνιες Ferrari από το τμήμα Special Projects

    12 υπέροχες και σπάνιες Ferrari που δεν θα μπορέσεις να αποκτήσεις ακόμα αν κερδίσεις σε μεγάλο τζακ ποτ του τζόκερ

    14:21 04/10

    Νέα Maserati GranTurismo: Τα ηλεκτρικά ταξίδια του Ποσειδώνα

    ΟΚ. τράβηξε την προσοχή μας η ηλεκτρική Folgore αλλά υπάρχουν επίσης η Modena και η Trofeo με τον διπλοτουρμπιστό V6 που αποδίδει μέχρι 550 ίππους

    14:18 04/10

    Σε αγώνα με την όπισθεν Max Verstappen και Yuki Tsunoda

    Υπάρχουν κανονικοί αγώνες αυτοκινήτων, υπάρχουν και αγώνες κάπως ανάποδοι. Όπως αυτός ο αγώνας με την όπισθεν μεταξύ δύο πιλότων της Formula 1

    12:44 02/10

    Η απολύτως ριζοσπαστική Mercedes-Benz F 400 Carving

    Πολλά από τα πειραματικά συστήματά της σήμερα τα θεωρούμε αυτονόητα στα αυτοκίνητα. Αλλά η ενεργή γωνία κάμπερ ήταν η ατραξιόν της.

    12:42 02/10

    Τώρα μπορείς να δεις από κοντά το Ariel Hipercar

    Είναι σαν αεροσκάφος, έχει και τουρμπίνα αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις. Ο άνθρωπος που το εμπνεύστηκε και έφτιαξε μας τα εξηγεί όλα.

    12:29 02/10

    Ατελείωτα drift με BMW M3 850 ίππων που δεν είναι ακριβώς BMW

    Την βλέπεις και λες "Ε, βέβαια BMW M3, ένα αυτοκίνητο γεννημένο για drift". Μόνο που έχει κινητήρα Toyota και αποδίδει 850 ίππους. Τελικά δεν είναι ακριβώς BMW.

    13:09 01/10

    Η Formula 1 μέσα από τη ματιά του Wes Anderson

    Πώς ο Wes Anderson κατάφερε σε οκτώ λεπτά να μεταφέρει στην οθόνη το χρώμα της F1, το ταπεραμέντο των Ιταλών και τις δικαιολογίες των οδηγών αγώνων.

    13:09 01/10

    Το Tesla Cybertruck θα πηγαίνει και στη θάλασσα;

    Μήπως λάλησε κάπως ο Elon Musk; Μήπως προσπαθεί να μαζέψει την αναβολή του Cybertruck με υπερβολές; Πάντως το τελευταίο του tweet δείχνει έλλειψη μέτρου.

    13:07 01/10

    Πόσο διαφέρει η Lamborghini Urus S από την Performante;

    Για το ερώτημα του τίτλου δεν έχουμε απάντηση αλλά ξέρουμε ότι η Ελένη Λουκά δεν εγκρίνει την διαβολική ισχύ της νέας Urus.

    13:18 30/09

    Πουλήθηκε αυτή η "κασκαντέρ" Aston Martin DB5 "μόλις" 3,2 εκατ. ευρώ

    Α, ναι; Ωχ και δεν προλάβαμε. Αυτός που την πήρε άραγε θα νιώθει πολύ James Bond; Και αν ναι, θα νιώθει Sean Connery ή Daniel Craig;

    13:16 30/09

    Audi DNA: Τι κάνει η φίρμα για να ξεχωρίσει στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης

    H Audi ήδη ασχολείται επιστημονικά με το πώς θα νιώθεις όταν βρίσκεσαι μέσα σε έναν αυτόνομο Audi. Δηλαδή προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει το DNA ώστε να μεταφερθεί στη νέα εποχή