Κυριακή, 05-Σεπ-2021 11:03
Το Toyota Yaris WRC συναντά το θρυλικό Ράλλυ Ακρόπολις

Το Ράλλυ Ακρόπολις έκανε την τελευταία του εμφάνιση στο WRC το 2013 δίνοντας σταθερά το "παρών" στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος από την εναρκτήρια σεζόν του, πριν 40 χρόνια. Ο αγώνας είναι γνωστός για τις κακοτράχαλες ειδικές διαδρομές στα βουνά και τις υψηλές θερμοκρασίες που, σε συνδυασμό, δοκιμάζουν τα όρια αντοχής οδηγών, αυτοκινήτων και ελαστικών.
Ο Sébastien Ogier, νικητήςτου αγώνα το 2011, έρχεται στην Ελλάδα έχοντας προβάδισμα 38 βαθμών στο Πρωτάθλημα Οδηγών, με τον ομόσταβλό του Elfyn Evans να μοιράζεται τη δεύτερη θέση. Ο Kalle Rovanperä, ο οποίος είναι τέταρτος στη βαθμολογία, θα τρέξει για πρώτη φορά στην καριέρα του στο Ράλλυ Ακρόπολις, όπως και ο οδηγός του προγράμματος TGR WRC Challenge, Takamoto Katsuta. Η Toyota έχει 41 βαθμούς προβάδισμα στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών με τέσσερις γύρους να απομένουν για την ολοκλήρωσή της φετινής αγωνιστικής σεζόν.
Ο αγώνας θα ξεκινήσει το απόγευμα της Πέμπτης από την Αθήνα με την τέλεση της τελετής εκκίνησης κάτω από τον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης και την πραγματοποίηση μιας σύντομης ειδικής διαδρομής στους δρόμους γύρω από την Πλατεία Συντάγματος. Από εκεί, την Παρασκευή τα πληρώματα θα κατευθυνθούν δυτικά για την πραγματοποίηση δύο ειδικών διαδρομών κοντά στο Λουτράκι, εκ των οποίων η μία θα επαναληφθεί μετά το μεσημεριανό διάλλειμα στο σημείο αλλαγής ελαστικών και πριν από ένα δεύτερο ζεύγος ειδικών διαδρομών βορειότερα με κατεύθυνση το service park στη Λαμία.
Το Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, ξεκινώντας με ένα loop που αποτελείται από τέσσερις ειδικές διαδρομές χωρισμένες ανά δύο από το σημείο αλλαγής ελαστικών που βρίσκεται στην Ιτέα. Δύο από αυτές τις ειδικές διαδρομές - η Παύλιανη και το Ελευθεροχώρι - θα επαναληφθούν μετά το απογευατινό service στη Λαμία. Το πέρας του αγώνα την Κυριακή περιλαμβάνει την ειδική διαδρομή "Πύργος", τη μεγαλύτερη του Σαββατοκύριακου με μήκος 33,2 χιλιόμετρων, που πραγματοποιείται ανάμεσα σε δύο επισκέψεις των πληρωμάτων στη διάσημη ειδική διαδρομή "Ταρζάν".
"Είναι υπέροχο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Την τελευταία φορά που το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν στο καλεντάρι του παγκόσμιου πρωταθλήματος, ήμουν ο νικητής του, και πρόκειται για έναν αγώνα που προσωπικά μου αρέσει πολύ. Πρέπει πραγματικά να σκεφτείς το πως θα οδηγήσεις γιατί η επιφάνεια σε κάποια σημεία είναι τραχιά και η φθορά των ελαστικών υψηλή. Μερικές ειδικές διαδρομές που βρίσκονται κοντά στη Λαμία δεν έχουν χρησιμοποιηθεί για 16 χρόνια, επομένως θα είναι εντελώς νέες για όλους τους οδηγούς που συμμετέχουν. Γνωρίζουμε ότι οι διοργανωτές εργάζονται αρκετά πάνω στο θέμα των δρόμων, και έτσι η κατάστασή τους φαίνεται πως θα είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι στο παρελθόν. Στην επιφάνεια τους υπάρχει αρκετά μαλακό χώμα, οπότε το να ανοίγεις τον δρόμο κρύβει ιδιαίτερες προκλήσεις. Αν και πρόκειται για ένα ακόμα νέο αγώνα στο ημερολόγιο, στην ομάδα μας έχουμε καλή εμπειρία από το Ράλλυ Ακρόπολις, και ελπίζω ότι αυτό θα μας βοηθήσει να έχουμε έναν επιτυχημένο αγώνα", δήλωσε ο επικεφαλής της ομάδας, Jarri-Matti Latvala.
Από τη μεριά του, ο Sébastien Ogier, είπε: ""Είναι ωραίο που το WRC επιστρέφει στην Ελλάδα. Το Ράλι Ακρόπολις είναι ένας από τους αγώνες που έγραψαν την ιστορία του WRC, και το έχουμε χάσει τώρα εδώ και μερικά χρόνια. Είναι σίγουρα μια χώρα που αγαπώ και ανυπομονώ να επιστρέψω σε αυτή. Φυσικά, κρίνοντας από το παρελθόν έχουμε μία ιδέα για το τι να περιμένουμε, όμως πρόκειται για έναν νέο αγώναυπό την έννοια ότι όλοι θα πρέπει να γράψουν νέες σημειώσεις, και είναι πάντα ωραίο όταν όλοι ξεκινούν από το ίδιο επίπεδο. Ξέρω ότι θα είναι ένα ράλι όπου το άνοιγμα του δρόμου θα είναι δύσκολο, αλλά είναι καλό που έχουμε αυτή τη θέση στο πρωτάθλημα και θα κάνουμε ό,τι μπορούμε για να διατηρήσουμε αυτό το προβάδισμα. Αυτός θα είναι ο στόχος μας.”
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.