Σάββατο, 21-Αυγ-2021 11:40
Audi: Επέτειος 50 χρόνων για το σλόγκαν "Vorsprung durch Technik"

Το εταιρικό σλόγκαν "Vorsprung durch Technik” της Audi γιορτάζει την επέτειο των 50 χρόνων του. Ακόμα και μισό αιώνα μετά το λανσάρισμά του, η φράση που έχει συνδεθεί άρρηκτα με τη μάρκα δεν έχει χάσει το παραμικρό από την αίγλη της, ενώ ήδη προστίθενται νέα κεφάλαια στην ιστορία της, καθώς η Audi πρωτοστατεί τεχνολογικά στη νέα εποχή της ηλεκτροκινητικότητας. Μία πληθώρα καινοτομιών σε βάθος πέντε δεκαετιών, καταδεικνύει ότι το Vorsprung durch Technik δεν είναι απλώς ένα σλόγκαν για την Audi - είναι επίσης μια έκφραση της προσανατολισμένης στο μέλλον προσέγγισης της μάρκας.
Το 1969 έγινε η συγχώνευση της Auto Union GmbH, με έδρα το Ingolstadt και της Neckarsulme NSU Motorenwerke, για τη δημιουργία της Audi NSU Auto Union AG, με έδρα το Neckarsulm. Η γκάμα μοντέλων της νέας εταιρείας περιλάμβανε από τους αερόψυκτους κινητήρες των πισωκίνητων NSU Prinz και τους υδρόψυκτους τετρακύλινδρους κινητήρες των προσθιοκίνητων Audi 60 και Audi 100, έως τον περιστροφικό κινητήρα του φουτουριστικού NSU Ro 80. Η ιδέα να επικοινωνηθεί αυτή η τεχνολογική ποικιλομορφία ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ήρθε το 1970 από τον Hans Bauer, μέλος του τμήματος marketing της νέας εταιρείας, ο οποίος επινόησε το σλόγκαν που σύντομα θα αναγνώριζαν εύκολα οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο: "Vorsprung durch Technik”.
Το νέο σλόγκαν έκανε την πρώτη του εμφάνιση σε μία δισέλιδη διαφήμιση τον Ιανουάριο του 1971. Σύντομα, συμπεριλήφθηκε στα φυλλάδια της Audi NSU, στα μοντέλα Audi 100, Audi 100 Coupé S, Audi 80 και Audi 50. Με την πάροδο των ετών υπήρξαν ιδέες για μετεξέλιξη του σλόγκαν ώστε να εκφράζει και άλλες αξίες της μάρκας αλλά τελικά η τεχνολογία ήταν αυτή που αδιαμφισβήτητα επικράτησε. Με την εισαγωγή του Audi quattro το 1980, το σλόγκαν χρησιμοποιήθηκε ακόμα συχνότερα στη διαφήμιση. Σύντομα, το VorsprungdurchTechnik έγινε σαφές μέρος της εταιρικής ταυτότητας της Audi. Σήμερα, πενήντα χρόνια αργότερα, είναι πλέον συνώνυμο με την εταιρεία.
Ο Oliver Hoffmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi για την Τεχνική Ανάπτυξη, σχολιάζει με αφορμή τα 50 χρόνια του Vorsprung durch Technik: "Το πιο σημαντικό ορόσημο για μένα είναι η τεχνολογία quattro. Δεν ήταν μόνο το θεμέλιο για τις επιτυχίες στα ράλι, αλλά αντιπροσωπεύει επίσης τη μεταφορά της εμπειρίας μας από τους αγώνεςστη γραμμή παραγωγής. Έκτοτε, το quattro και η Audi πάνε μαζί. Εξίσου σημαντικό ήταν το πρώτο Audi A8 με τεχνολογία Audi Space Frame το 1994, που μας βοήθησε να ενισχύσουμε τη θέση μας στην premium κατηγορία."
Προηγμένες τεχνολογίες κινητήριων συστημάτων, δυναμικών χαρακτηριστικών οδήγησης, φωτισμού και υβριδικών συστημάτων αλλά και η εκτενής χρήση αλουμινίου καθώς και προηγμένες διαδικασίες παραγωγής, έδωσαν ιδιαίτερη αίγλη στο Vorsprung durch Technik. Το επόμενο άλμα στη σύγχρονη εποχή ήρθε το 2018, με το λανσάρισμα του Audi e-tron, του πρώτου πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου Audi που εισήλθε σε σειριακή παραγωγή, με αυτονομία 400+ χιλιομέτρων και ποιότητα για premium ηλεκτροκινητικότητα. Τρία χρόνια αργότερα, κυκλοφόρησε το Audi e-tron GT, επαναστατικό στον σχεδιασμό του και απόδειξη ότι το μέλλον της ηλεκτροκίνησης θα είναι εξίσου συναρπαστικό. Η νέα καμπάνια "Future is an Attitude”, υπογραμμίζει τη μελλοντοκεντρική προσέγγιση της Audi, με επανεφεύρεση όλων των απόψεων περί κινητικότητας.
Η Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi για τις Πωλήσεις και το Marketing, σχολιάζει: "Το όραμά μας είναι ένα μέλλον στο οποίο θα προσφέρουμε αειφόρο premium κινητικότητα, με την Audi τεχνολογικό ηγέτη στη φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση. Επαναπροσδιορίζουμε την πρόοδο και εστιάζουμε στην αειφορία, την ψηφιοποίηση και τον εξηλεκτρισμό. Ανέκαθεν, η Audi δεν ακολουθούσε τις αλλαγές αλλά τις καθόριζε. Στο πλαίσιο αυτό, το Vorsprung durch Technik εξελίσσεται και στη νέα εποχή της αυτοκίνησης, εκφράζοντας αέναα την εταιρική ταυτότητα της μάρκας".
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.