Τρίτη, 17-Αυγ-2021 10:28
Φινάλε με νίκη για την Audi στη Formula E

Με στόχο τη νίκη με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό όχημα στο επερχόμενο Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, η Audi ολοκλήρωσε την εργοστασιακή εμπλοκή της στη Formula E με τον καλύτερο τρόπο: με μία νίκη στον διπλό αγώνα στο Βερολίνο, με τον οποίο έπεσε η αυλαία του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula E.
Νικητής, στο τιμόνι ενός Audi e-tron FE07, ήταν ο Βραζιλιάνος Lucas di Grassi, ο οποίος, συμπτωματικά, ήταν και ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα της Formula E, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014.
Στον τελευταίο αγώνα για την Audi στη Formula E, σε εργοστασιακό πάντα επίπεδο, οι πιλότοι της ομάδας Lucas di Grassi και René Rast, φιλοξένησαν ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στο σύστημα HELO του μονοθεσίου τους, ευχαριστώντας οργανωτές και φίλους αυτής της σχετικά νέας και ιδιαίτερης μορφής του Motorsport, για τη συνεργασία και τη στήριξή τους όλα τα προηγούμενα χρόνια.
Η Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής από τη Γερμανία που πίστεψε και στήριξε τον νεοσύστατο θεσμό της Formula E, από την πρεμιέρα του, πριν επτά χρόνια. Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι και τον τελευταίο αγώνα, η Audi Sport ABT Schaeffler αναδείχθηκε η πλέον επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της FormulaE. Συγκέντρωσε συνολικά 1.380 βαθμούς σε 84 αγώνες, με 14 νίκες και 47 θέσεις στο βάθρο των νικητών. Ο Lucas di Grassi κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών τη σεζόν 2016-2017, ενώ η Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των ομάδων, τη σεζόν 2017-2018.
Όλη η τεχνογνωσία της Audi από τη Formula E θα μεταφερθεί αυτούσια στην προετοιμασία του Audi RS Q e-tron, με το οποίο θα συμμετάσχουν στο Ράλι Ντακάρ οι Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström. H MGU, ο κινητήρας-γεννήτρια του πρωτότυπου προέρχεται από το αγωνιστικό μονοθέσιο e-tron FE07 της Formula E, που είχε εξελιχθεί in-house από την Audi Sport. Μάλιστα, θα τοποθετηθεί από μία κινητήρια μονάδα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro, ενώ μία τρίτη MGU, σε συνδυασμό με έναν θερμικό κινητήρα TFSI, θα αναλάβει τον ρόλο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κάθε MGU ζυγίζει μόλις 35 κιλά, με τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης να φτάνει το εντυπωσιακό 97%, απόδειξη του κορυφαίου σημείου στο οποίο έχει φτάσει την τεχνολογία, η Audi.
Το Ράλι Ντακάρ θα διεξαχθεί από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022 στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας, με την Audiνα είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που θα αγωνιστεί για τη νίκη στη γενική κατάταξη, με ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.