Τρίτη, 03-Αυγ-2021 10:28
Η Audi δοκιμάζει το ηλεκτρικό RS Q e-tron για το Ράλι Ντακάρ

Οι δοκιμές του RS Q e-tron, του ηλεκτρικού πρωτότυπου με το οποίο η Audi θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις του Ράλι Ντακάρ, τον Ιανουάριο του 2022, ξεκίνησαν. Η Audi έχει ένα μεγαλεπήβολο στόχο: να είναι ο πρώτος κατασκευαστής που χρησιμοποιεί όχημα με ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα σε συνδυασμό με έναν αποτελεσματικό μετατροπέα ενέργειας, ανταγωνιζόμενη ευθέως αντίπαλους με συμβατικά οχήματα, σε ένα από τα πιο δύσκολα ράλι στον κόσμο.
"Το quattro άλλαξε τους όρους του παιχνιδιού στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι. Στη συνέχεια, η Audi ήταν η πρώτη μάρκα που κέρδισε τις 24 Ώρες του Le Mans με ένα ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Τώρα, θέλουμε να εγκαινιάσουμε μια νέα εποχή στο Ράλι Ντακάρ, ενώ δοκιμάζουμε και αναπτύσσουμε περαιτέρω την τεχνολογία e-tron σε ακραίες συνθήκες", λέει ο Julius Seebach, Διευθύνων Σύμβουλος της Audi Sport GmbH και υπεύθυνος για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Audi. "Το RS Q e-tron δημιουργήθηκε από ένα λευκό φύλλο χαρτιού σε χρόνο ρεκόρ και αντιπροσωπεύει το Vorsprung durch Technik".
Και μόνο το μέγεθος των ειδικών διαδρομών στο Ράλι Ντακάρ σε καθημερινή βάση, που φτάνει τα 800 χιλιόμετρα, αντιπροσωπεύει από μόνο του μία πρόκληση. Επειδή δεν υπάρχουν ευκαιρίες φόρτισης στην έρημο, στο Audi RS Q e-tron, υπάρχει ο εξαιρετικά αποδοτικός κινητήρας TFSI από το DTM, ο οποίος μέρος ενός μετατροπέα ενέργειας που φορτίζει την μπαταρία υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Δεδομένου ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης λειτουργεί στην ιδιαίτερα αποδοτική περιοχή μεταξύ 4.500 και 6.000 σ.α.λ., η ειδική κατανάλωση είναι πολύ κάτω από 200 γραμμάρια ανά kWh.
Το Audi RS Q e-tron είναι εξοπλισμένο τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα με μονάδα κινητήρα/γεννήτριας (MGU) που δανείζεται από το μονοθέσιο e-tron FE07 της Audi στη Formula E, με μικρές μόνο τροποποιήσεις ειδικά για το Ράλι Ντακάρ. Μία τρίτη MGU, ίδιου σχεδιασμού, είναι μέρος του μετατροπέα ενέργειας και χρησιμεύει για την επαναφόρτιση της μπαταρίας υψηλής τάσης κατά την οδήγηση. Επιπλέον, ενέργεια ανακτάται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Η μπαταρία ζυγίζει περίπου 370 κιλά και έχει ενεργειακή χωρητικότητα περίπου 50 kWh.
Το Audi RS Q e-tron διαθέτει μία και μόνη σχέση μετάδοσης, με το λογισμικό να αναλαμβάνει την κατανομή ροπής μεταξύ των αξόνων, δημιουργώντας ένα εικονικό και ελεύθερα ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό, το οποίο έχει το πλεονέκτημα της εξοικονόμησης βάρους και χώρου. Οπτικά, το Audi RS Q e-tron διαφέρει επίσης σημαντικά από τα συμβατικά πρωτότυπα του Ντακάρ, όντας πιο φουτουριστικό.
"Στόχος μας ήταν ένα πρωτότυπο που συμβολίζει το Vorsprung durch Technik και το μέλλον της μάρκας μας", δήλωσε ο Juan Manuel Diaz, επικεφαλής της Motorsport Design στην Audi.
Το πρωτότυπο Audi RS Q e-tron συμμετέχει ήδη σε ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών, που περιλαμβάνει συμμετοχές σε cross-country αγώνες. Όπως δήλωσε ο Sven Quandt, επικεφαλής της ομάδας Q Motorsport με την οποία συνεργάζεται η Audi στην εξέλιξη του πρωτότυπου, "το κλειδί της επιτυχίας, εκτός της αξιοπιστίας που είναι πρωταρχικής σημασίας, είναι η επικοινωνία όλων των διαφορετικών συστημάτων μεταξύ τους, καθώς το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα επιδόσεων, σε ένα τόσο δύσκολο τερέν όπως η έρημος, διακρίνεται για την πολυπλοκότητά του".
Με την χαρακτηριστική άνεση που μας είχε συνηθίσει το 2023 ο Max Verstappen ολοκλήρωσε νικητής στο Τέξας και συνεχίζει την αναρρίχηση στην κορυφή της βαθμολογίας.
Ο οδηγός της χρονιάς βρέθηκε και είναι στην Αγγλία όπου μετακινείται με μοτοσυκλέτα. Δείτε το απίστευτο video που αποδεικνύει πως υπάρχουν γύρω μας καλοί άνθρωποι.
Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες ευρεσιτεχνίες των τελευταίων ετών στο αυτοκίνητο είναι τα καθίσματα μηδενικής βαρύτητας που είναι πιο άνετα και πιο ασφαλή.
Επειδή ούτε εσύ μπορεί να έχεις διαβάσει το manual του αυτοκινήτου σου είναι καλό να ξέρεις πως η Tesla έχει εφεδρικό κιβώτιο ταχυτήτων αν ποτέ σβήσει η οθόνη. Και είναι κρυμμένο.
Όπως ήταν εξάλλου αναμενόμενο η δημοπρασία της σπάνιας και εντυπωσιακής συλλογής ενός και μοναδικού συλλέκτη με 42 συλλεκτικά supercars συγκέντρωσε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ.
Η Porsche 917 κατασκευάστηκε χάρη σε μια ιστορική απόφαση της Porsche για να μπορέσει να συμμετέχει σε αγώνες αντοχής και δεν βασιζόταν στη λογική, αλλά στην εμμονή να είναι η ταχύτερη.
Ο Max Verstappen ήταν εκείνος που εκμεταλλεύτηκε ξανά το φιάσκο της McLaren που έχασε και τα δύο της μονοθέσια στην εκκίνηση.
Δεν είναι ηλεκτρικό, όμως μπαίνει στην πρίζα. Η νέα επαφορτιζόμενη υβριδική τεχνολογία της BMW προσφέρει διευρυμένη αυτονομία στην X3 με έναν μικρό συμβιβασμό.
Σε συνεργασία με την RTR, η Ford αποφάσισε να δημιουργήσει μια από τις πιο συναρπαστικές και διασκεδαστικές Mustang με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ.
Η Toyota ετοιμάζει κάτι μεγάλο σε μικρό μέγεθος, που σύμφωνα με τις πληροφορίες σηματοδοτεί την επιστροφή ενός κλασικού ονόματος, με τα αποκαλυπτήρια να απέχουν μόλις λίγες μέρες.
Είναι μια λύση σωτηρίας και ασφάλειας ή ένα μέτρο που θα προκαλέσει περισσότερα προβλήματα από εκείνα που λύνει; Το πολυσυζητημένο όριο ταχύτητας των 30χλμ./ώρα είναι μια απόφαση πανευρωπαϊκού...
Με στόχο να αυξηθούν οι πωλήσεις που έχουν πέσει κατακόρυφα στις ΗΠΑ, ιταλική εταιρεία προσπαθεί τώρα να πουλήσει τα αυτοκίνητά της με τρόπο μάλλον ασυνήθιστο για το μέγεθος του ονόματός της.
Τα συνεχή κρίσιμα αγωνιστικά τριήμερα της F1 ξεκινούν από την Αμερική και τον δεύτερο αγώνα για φέτος στις ΗΠΑ στο συναρπαστικό και πάντα μαγευτικό COTA του Τέξας.
Η Tesla φέρνει μια λειτουργία που υπόσχεται την πιο επιθετική αυτόνομη οδήγηση μέχρι σήμερα, ονομάζεται "Mad Max" και αποτελεί μέρος της πιο πρόσφατης αναβάθμισης του συστήματος FSD.
Μια τελετή παραλαβής που είναι πλέον παράδοση, πραγματοποιήθηκε και φέτος με τους ποδοσφαιριστές της Μπάγερν Μονάχου να παίρνουν τα νέα τους εταιρικά αυτοκίνητα.