Παρασκευή, 16-Ιουλ-2021 09:04
Skoda RE-X1 Kreisel: H ηλεκτρική Fabia Rally2 evo
Η Skoda Motorsport, η εξειδικευμένη εταιρεία ηλεκτροκίνησης Kreisel Electric και η Baumschlager Rallye & Racing που υποστηρίζει αγωνιστικές συμμετοχές, μαζί και η Skoda Αυστρίας, συνεργάστηκαν για να αναπτύξουν ένα πρωτοποριακό, πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο ράλι - το Skoda RE-X1 Kreisel. Βασισμένο σε ένα αμάξωμα Fabia Rally2 evo, το πρωτότυπο τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης σε τάση 860 V που παρέχει ισχύ που φτάνει τους 354 ίππους (260 kW). Το αγωνιστικό πρωτότυπο αυτοκίνητο πήρε ομολογκασιόν από την Αυστριακή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου AMF (ÖAMTC) και θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτ του στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας μέσα στον μήνα.
Η Kreisel Electric είναι η εταιρεία που έχει αναλάβει την προμήθεια της νέας, υβριδικής τεχνολογίας της γενιάς 2022 World Rally Cars για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA (WRC). Η συνεργασία με τη Skoda Motorsport προέκυψε από την ανάγκη εξέλιξης ενός πλήρως ηλεκτρικού αυτοκινήτου ράλι. Η επιλογή της Fabia Rally2 ως αρχική βάση ήταν μονόδρομος, καθώς είναι το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο παγκοσμίως της κατηγορίας Rally2, με περισσότερες από 400 μονάδες να έχουν διατεθεί και πολλές νίκες και τίτλους σε παγκόσμια και εθνικά πρωταθλήματα. Η Skoda Motorsport εξέλιξε το σασί, στο οποίο τοποθετήθηκε το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα της Kreisel. Το ηλεκτρικό πρωτότυπο Skoda RE-X1 Kreisel που προέκυψε, συνδυάζει την καλύτερη τεχνογνωσία από έναν κατασκευαστή κορυφαίων αυτοκινήτων ράλι, με την πρωτοποριακή τεχνολογία ηλεκτροκίνησης της Kreisel.
Ο ηλεκτρικός κινητήρας Kreisel Electric αποδίδει μέγιστη ισχύ 354 ίππων (260 kW) και μέγιστη ροπή 600 Nm σε σύγκριση με τους 291 ίππους (214 kW) και τα 425 Nm του στάνταρ turbo βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων της Skoda Fabia Rally2 evo. Εκτός από το ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα, το υπόλοιπο αυτοκίνητο βασίζεται στη γνωστή Fabia Rally2 evo με κάποιες τροποποιήσεις, όπως για παράδειγμα στην ανάρτηση, για να υποδεχθεί την μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 52,5 kWh, που λειτουργεί στα 860 Volt. Για βέλτιστη απόδοση, το μπλοκ της μπαταρίας τοποθετείται όσο το δυνατόν χαμηλότερα στο πλαίσιο και ψύχεται με υγρό από την Shell E-Fluids. Η Kreisel Electric ανέπτυξε επίσης έναν ειδικό σταθμό φόρτισης, που ονομάζεται CHIMERO με δυνατότητα λειτουργίας έως 200 kW, για χρήση κατά τη διάρκεια των αγώνων.
Το πρώτο πλαίσιο που κατασκευάστηκε από την Skoda Motorsport είναι σε ασφάλτινες προδιαγραφές. Όμως, η Baumschlager Rallye & Racing, έχει ήδη αρχίσει δοκιμές του RE-X1 Kreisel σε χωμάτινες επιφάνειες, με τον πρώτο αγώνα, στο Πρωτάθλημα Ράλι της Αυστρίας, να είναι προγραμματισμένος μέσα στον Ιούλιο.
Η εξέλιξη και υποστήριξη του Skoda RE-X1 Kreisel από τη Skoda Motorsport, έρχεται λίγες εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του Enyaq iV, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της μάρκας και υπογραμμίζει την πολυποίκιλη εμπλοκή της Skoda με την ηλεκτρική κινητικότητα.
Ο Lando Norris πήρε την pole για τον αγώνα αλλά το σπουδαίο νέο στην Βραζιλία ήταν ο αποκλεισμός του Max Verstappen από το Q1. Πράγμα σπάνιο σε όλη την καριέρα του.
Τον περασμένο Αύγουστο, η Ford ήρθε να ταράξει τα νερά ανακοινώνοντας ένα προσιτό ηλεκτρικό pickup και μια συνολικά νέα προσέγγιση στη γραμμή παραγωγής και πλέον, είναι σε θέση να μας δώσει...
Ο Lando Norris πήρε εύκολα το Sprint στην Βραζιλία, αλλά η νίκη του αποκτά μεγαλύτερη αξία λόγω της εγκατάλειψης του Oscar Piastri και μαντέψτε ποιος τον πλησίασε.
Σε απίστευτη ταλαιπωρία έχουν μπει οι κάτοικοι ένος αγροτικού χωριού στην βόρεια Ελλάδα από τη στιγμή που έκλεισε η γέφυρα που το ένωνε με τον υπόλοιπο κόσμο.
Το Box στην έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία των 42 kWh προβάλλει ως μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική επιλογή στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης, έχοντας να επιδείξει και μια ανέλπιστα premium ποιότητα...
Ένα σπάνιο αλλά πολύ ενδεικτικό ρεκόρ σημείωσε το GAC Hyptec SSR, το ηλεκτρικό supercar μιας νέα φίρμας και στην Ελλάδα.
Η F1 πλησιάζει στο φινάλε της και το κυρίως πιάτο μιας τριπλής μονομαχίας τώρα αρχίζει. Συγκεκριμένα από την Βραζιλία που προσφέρει πάντα συγκινήσεις και εκπλήξεις.
Η Honda ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα V6 για τα επόμενα υβριδικά της μοντέλα, με 30% καλύτερη κατανάλωση και ισχυρότερη επιτάχυνση, αποδεικνύοντας ότι η εποχή των θερμικών συνόλων δεν έχει τελειώσει.
Πρόκειται για αναβαθμισμένη χορηγία καθώς η εταιρεία ήταν ήδη παρούσα στο πρωτάθλημα Ferrari Challenge στην Ευρώπη.
Άλλο ένα περιστατικό επικίνδυνης οδήγησης εξιχνίασε η Τροχαία καθώς συνέλαβε δύο αναβάτες μοτοσυκλέτας που πήγαιναν με 250 χλμ.ώρα στην Αττική Οδό.
Η Volkswagen προκαλεί τους οδηγούς να γνωρίσουν στην πράξη την ηλεκτροκίνηση χωρίς τον φόβο της δέσμευσης, μέσω ενός τολμηρού προγράμματος που ονομάζεται ID. Promise.
Η Renault αποκάλυψε το νέο Twingo, που μοιάζει πολύ με το πρώτο αλλά πλέον είναι ηλεκτρικό, με ακόμα καλύτερους χώρους και τιμή κάτω από 20.000 ευρώ.
To plug-in υβριδικό SUV που διέπρεψε στις πωλήσεις του Σεπτεμβρίου στην Ευρώπη θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της φίρμας στην Τουρκία.
Η πλοήγηση του μέλλοντος έρχεται στο Polestar 4 μέσω της νέας λειτουργίας Live Lane Guidance της Google, που χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να κάνει την οδήγηση πιο έξυπνη και ασφαλή.
Η Bentley έδωσε στη δημοσιότητα ένα ακόμη teaser της νέας Continental GT Supersports, η οποία επιχειρεί μια σημαντική στροφή στη φιλοσοφία του μοντέλου, όντας η πρώτη πισωκίνητη Supersports που θα...