Πέμπτη, 15-Ιουλ-2021 09:54
Ντεμπούτο για το Ford Puma WRC Prototype

Η M-Sport Ford World Rally Team (WRT) αποκάλυψε για πρώτη φορά το πρωτότυπο του νέου Puma Rally1 που θα σηματοδοτήσει μία νέα, συναρπαστική και εξηλεκτρισμένη εποχή στο World Rally Championship (WRC) από το 2022.
Πραγματοποιώντας το παγκόσμιο δημόσιο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed που έλαβε χώρα στο West Sussex του Ηνωμένου Βασιλείου, το Ford Puma Rally1 της M Sport υιοθετεί μία νέα γενιά υβριδικού συστήματος κίνησης που συνδυάζει τις επιδόσεις ενός επιτυχημένου υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα EcoBoost 1.6L με ένα προηγμένο ηλεκτροκινητήρα 100 kW και μπαταρία 3.9 kWh.
Αντιπροσωπεύοντας την απόλυτη έκφραση της απολαυστικής οδήγησης που προσφέρει σήμερα το συμπαγές Ford Puma SUV, το νέο αγωνιστικό αυτοκίνητο αντανακλά και αυτό με τη σειρά του την πλήρη δέσμευση της Ford στον εξηλεκτρισμό. Νωρίτερα μέσα στη χρονιά, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι το 100% της γκάμας των επιβατικών οχημάτων της στην Ευρώπη θα περιλαμβάνει οχήματα μηδενικών εκπομπών - αμιγώς ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά - μέχρι τα μέσα του 2026, ενώ μέχρι το 2030 θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.
"Η Ford είναι 100% δεσμευμένη στην ηλεκτροκίνηση, και οι πολύ απαιτητικές αγωνιστικές συνθήκες έχουν φέρει στο προσκήνιο πολλές από τις καινοτομίες που υιοθετούν τα σημερινά αυτοκίνητα", δήλωσε ο Mark Rushbrook, global director, Ford Performance. "Το M-Sport Ford Puma Rally1 θα υποβάλλει το υβριδικό σύστημα κίνησης στην απόλυτη δοκιμασία και θα αποδείξει ότι η τεχνολογία μπορεί να προσφέρει συναρπαστικές επιδόσεις."
Η M-Sport Ford νωρίτερα μέσα στη χρονιά ανακοίνωσε τη δέσμευσή της σε μία νέα, τριετή συμφωνία για την εισαγωγή της υβριδικής τεχνολογίας στην κορυφαία κατηγορία του WRC. Το νέο και προηγμένο plug-in υβριδικό σύνολο θα προσφέρει επιδόσεις αγωνιστικού επιπέδου, σε συνδυασμό με τη δυνατότητα το όχημα να μπορεί να διασχίζει πόλεις και να πηγαίνει στα service parks μεταξύ των ειδικών διαδρομών, χρησιμοποιώντας αμιγή ηλεκτροκίνηση.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Puma Rally1 βασίζεται σε παρόμοιες αρχές λειτουργίας με αυτές του Puma EcoBoost Hybrid. Το κινητήριο σύνολο συλλέγει την ενέργεια που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα (coasting) και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία για την τροφοδοσία ενός ηλεκτροκινητήρα με σκοπό είτε τη μείωση της κατανάλωσης του αυτοκινήτου δρόμου ή την ενίσχυση των επιδόσεων – στην περίπτωση του Puma Rally1 με έως και 100 kW για πολλαπλές αυξήσεις ισχύος διάρκειας έως και 3 δευτερολέπτων σε αγωνιστικές συνθήκες.
Όπως η plug-in υβριδική τεχνολογία που διατίθεται σε μοντέλα Ford μεταξύ των οποίων το Kuga Plug-In Hybrid, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτίζεται από μία εξωτερική πηγή ισχύος σε σημεία σέρβις μεταξύ των ειδικών διαδρομών, σε 25 περίπου λεπτά. Το υβριδικό σύστημα βάρους 95 kg είναι υγρόψυκτο και αερόψυκτο και τοποθετείται σε ένα εξαιρετικά ανθεκτικό κέλυφος ώστε να αντέχει τόσο την επαφή με τα χαλίκια όσο και τις δυνάμεις G που αναπτύσσονται σε περίπτωση ατυχήματος.
Επιπλέον, οι αγωνιζόμενοι στο FIA WRC Rally1 δεν θα χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα από τη σεζόν του 2022, αλλά ένα καύσιμο 100% βιώσιμο που παράγεται από τη μίξη συνθετικών και βιοδιασπώμενων στοιχείων.
"Η νέα εποχή των αυτοκινήτων WRC είναι μία από τις μεγαλύτερες τεχνολογικές εξελίξεις στο θεσμό μέχρι σήμερα. Η εισαγωγή υβριδικών συνόλων σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα θα είναι ισχυρότερα από ποτέ, αντανακλώντας άμεσα τα χαρακτηριστικά των αντίστοιχων μοντέλων δρόμου", δήλωσε ο Malcolm Wilson OBE, managing director, M-Sport. "Η επιλογή του Puma είναι άκρως συναρπαστική, με ένα όνομα με παράδοση στους αγώνες ράλι. Το αυτοκίνητο δείχνει φανταστικό και ανυπομονώ να το δω στη γραμμή εκκίνησης του διάσημου Monte Carlo Rally στις αρχές του 2022.
"Το λανσάρισμα του νέου αυτοκινήτου στο Goodwood είναι επίσης πολύ ξεχωριστό καθώς πρόκειται για μία από τις πιο εμβληματικές διοργανώσεις στο καλεντάρι του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Εγώ και όλη η M-Sport ανυπομονούμε να συνεχίσουμε την πολύ επιτυχημένη συνεργασία με τη Ford που θα αποφέρει καρπούς και θα διατηρήσει τη Ford στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια αυτής της νέας και πολύ συναρπαστικής εποχής", δήλωσε ο Wilson.
Η Ford συνεργάζεται ανελλιπώς με την M-Sport από το 1997, έχοντας διασφαλίσει επτά τίτλους στο FIA World Rally Championship και πάνω από 1.500 νίκες σε ειδικές διαδρομές. Το νέο Puma Rally1 θα αντικαταστήσει το M-Sport Ford Fiesta WRC, το οποίο έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στο WRC από το 2017 που λανσαρίστηκε.
Δείτε το σχετικό βίντεο στη συνέχεια:
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.