Τρίτη, 06-Απρ-2021 16:19
Πρεμιέρα για τη νέα Bentley Continental GT Speed

Η Bentley αποκάλυψε τη νέα Continental GT Speed, το πιο δυναμικό αυτοκίνητο στην 101χρονη ιστορία της μάρκας και την απόλυτη έκφραση του πολυτελούς Grand Tourer παγκοσμίως.
Η νέα Continental GT Speed είναι σχεδιασμένη, εξελιγμένη και κατασκευασμένη στο χέρι στο εργοστάσιο πολυτελών αυτοκινήτων της Bentley στο Crew, που λειτουργεί με ουδέτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα άνθρακα. Το νέο μοντέλο τρίτης γενιάς βασίζεται σε μια μακρά παράδοση εκδόσεων της Speed, που ξεκίνησε με την Continental GT Speed πρώτης γενιάς το 2007, η οποία αντλούσε την έμπνευσή υης από τα μοντέλα Speed των 3,0 λίτρων της δεκαετίας του 1920. Η τελευταία GT Speed συνεχίζει την παράδοση αυτή, αντιπροσωπεύοντας τον απόλυτο συνδυασμό πολυτέλειας και επιδόσεων σε ένα σύγχρονο Grand Tourer.
Η κορυφαία σε απόδοση Continental GT διαθέτει προηγμένη τεχνολογία πλαισίου εξελιγμένη ειδικά για το νέο μοντέλο. Ένα νέο ηλεκτρονικό σύστημα τετραδιεύθυνσης αναδεικνύει τη δυναμική φύση της Speed στα οδηγικά προφίλ "Bentley” και Comfort. Ωστόσο, αυτό είναι ακόμα πιο εμφανές στη λειτουργία "Sport”, καθώς το σύστημα διεύθυνσης συνδυάζεται με το Bentley Dynamic Ride και ένα ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για επίπεδο ευελιξίας που δεν απαντάται σε οποιοδήποτε άλλο μοντέλο Bentley.
Ένα ακόμα στοιχείο τεχνολογικής υπεροχής είναι η τετραδιεύθυνση, με το σύστημα πολύ πιο ενεργό στην GT Speed από ό,τι στη Flying Spur. Σε χαμηλές και μεσαίες ταχύτητες, οι πίσω τροχοί της GT Speed κατευθύνονται προς την αντίθετη κατεύθυνση από τους εμπρός τροχούς για να βοηθήσουν στην ταχεία αλλαγή κατεύθυνσης, αυξάνοντας αισθητά την ευελιξία. Σε υψηλές ταχύτητες, οι πίσω τροχοί κλίνουν στην ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός, για να βελτιώσουν τη σταθερότητα.
Για πρώτη φορά σε μια Bentley, η τελευταία γενιά της Continental GT Speed εισάγει τη χρήση ενός ηλεκτρονικού πίσω διαφορικού (eLSD). Ειδικά ρυθμισμένο σε συνδυασμό με τον έλεγχο πρόσφυσης και τα ενεργά συστήματα σασί, το eLSD παρέχει αυξημένα πλευρικά περιθώρια, βελτιωμένη διαμήκη σταθερότητα, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και ανώτερη πρόσφυση σε αντίξοες οδικές συνθήκες.
Στη λειτουργία "Sport”, το σύστημα διαχείρισης πρόσφυσης στέλνει μεγαλύτερη αναλογία ισχύος στον πίσω άξονα για να επιτρέψει ακόμη μεγαλύτερο έλεγχο των γραμμών στις στροφές με το γκάζι.
Παράλληλα με αυτά τα συστήματα, η νέα Continental GT Speed διαθέτει ενεργή ανάρτηση τριών θαλάμων με προσαρμοστική απόσβεση και το Bentley Dynamic Ride - το 48V ενεργό σύστημα ελέγχου στρέψης που η Bentley παρουσίασε στη Bentayga και την Continental GT τρίτης γενιάς. Ηλεκτρικοί κινητήρες παράγουν έως 1.300 Nm ροπής σε 0,3 δευτερόλεπτα στις δύο αντιστρεπτικές, για να αντισταθμίσουν τις δυνάμεις κατά τις στροφές και να διατηρήσουν οριζοντιωμένο το αμάξωμα.
Από την άλλη, το Σύστημα Ελέγχου Σταθερότητας (ESC) μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό, επιτρέποντας στον έμπειρο χειριστή να ισορροπήσει το αυτοκίνητο με το γκάζι και το τιμόνι, απολαμβάνοντας αβίαστες, προοδευτικές γωνίες εκτροπής.
Για να συμπληρώσει την επιπλέον ικανότητα του πλαισίου, ένα νέο μηχανικό σύστημα φρένων Carbon Ceramic έχει εισαχθεί προαιρετικά στην GT Speed. Οι δίσκοι Carbon Silicon Carbide παρέχουν επιπλέον πίεση φρένων, με ισχυρή, σταθερή αίσθηση και κορυφαία αντοχή στην κόπωση. Δεκαπίστονες εμπρόσθιες δαγκάνες και τετραπίστονες πίσω, παρέχουν απίστευτη δύναμη πέδησης - απαιτείται όταν έως και 10 MJ ενέργειας μετατρέπονται σε θερμότητα σε πλήρη ακινητοποίηση από την τελική ταχύτητα.
H νέα Continental GT Speed διαθέτει την αναβαθμισμένη έκδοση του διάσημου W12 κινητήρα 6,0 λίτρων της Bentley, με απόδοση 659 ίππων (+4% ή 24 ίππους σε σχέση με το τρέχον μοντέλο W12) προσφέροντας παράλληλα 900 Nm ροπής. Η τελική ταχύτητα του αυτοκινήτου φτάνει τα 335 χλμ./ώρα και η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα.
Τόσο ο κινητήρας όσο και το κιβώτιο έχουν ρυθμιστεί ώστε να αναδεικνύουν τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό είναι πιο αισθητό στη λειτουργία "Sport”, όπου ο διπλός υπερσυμπιεστής του W12 έχει ρυθμιστεί για να διατηρεί τον κινητήρα στη ζώνη ισχύος περισσότερο χρόνο, με αλλαγή ταχύτητας προς τα πάνω πιο αργά ή προς τα κάτω πιο νωρίς.
Για μειωμένη κατανάλωση και ρύπους, το μοντέλο επωφελείται από την τεχνολογία Stop-Start της Bentley, όπου ο κινητήρας τίθεται εκτός λειτουργίας όχι μόνο όταν το όχημα είναι ακινητοποιημένο, αλλά και σε ταχύτητες σχεδόν κοντά στη στάση. Παράλληλα, το σύστημα Variable Displacement της Bentley κλείνει τους μισούς από τους 12 κυλίνδρους του κινητήρα υπό συνθήκες, με τον κινητήρα να λειτουργεί ως εξακύλινδρος για χαμηλότερη κατανάλωση.
Η καμπίνα της νέας Continental GT Speed δείχνει την τεχνογνωσία της Bentley στη δημιουργία των καλύτερων εσωτερικών αυτοκινήτου στον κόσμο. Χειροποίητα υλικά, διχρωμίες, υψηλής ποιότητας δέρματα σε συνδυασμό με Alcantara, τόσο στην καμπίνα όσο και στο τιμόνι.
Το πολυτελές εσωτερικό μπορεί να εξατομικευτεί περαιτέρω με μια επιλογή από 15 κύρια και 11 δευτερεύοντα χρώματα δέρματος. Περίτεχνες ραφές και γαζιά, επενδύσεις αλουμινίου και εξαιρετικής ποιότητας καπλαμάς, στο κλασσικό Piano Black αλλά και άλλες αποχρώσεις, συμπληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.
Όπως και με όλες τις Continental GT, η Speed προσφέρει θέσεις για τέσσερις επιβάτες και εξαιρετική χωρητικότητα αποσκευών 358 λίτρων. Φινιρισμένη με εξαιρετική λεπτομέρεια, ένα τεχνολογικά προηγμένο ταμπλό οργάνων και το φημισμένο Bentley Rotating Display, το νέο μοντέλο που εστιάζει στον οδηγό όσο κανένα άλλο της μάρκας, διευρύνει τα διαπιστευτήρια επιδόσεων της Continental GT.
Η πλήρης αυτόνομη οδήγηση της Tesla (FSD) έφτασε στην Ευρώπη. Δείτε πώς και πού χρησιμοποιείται ήδη το Unsupervised FSD χωρίς επίβλεψη οδηγού.
Σάλο προκάλεσε στις ευρωπαϊκές χρηματαγορές η είδηση πως η Porsche AG αποχωρεί από τον δείκτη DAX, ο οποίος απαρτίζεται από τις 40 κορυφαίες εισηγμένες εταιρείες της Γερμανίας.
Η iX3, το πρώτο δείγμα γραφής της Neue Klasse της BMW, παρουσιάστηκε επίσημα και υπόσχεται απόδοση, ταχύτατη φόρτιση και μοναδική ψηφιακή εμπειρία βασισμένη στο νέο λειτουργικό BMW Operating System...
Η Toyota συμπληρώνει την σημαντική παρουσία της στην Ευρώπη με ένα νέο εργοστάσιο το οποίο ανακοίνωσε πως θα φτιάξει και θα αφορά τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητα.
Με αφορμή τα 46α γενέθλια του Valentino Rossi ήρθε στην Αθήνα η ειδική έκδοση της BMW M4 CS Edition VR46 που εξελίχθηκε από κοινού με τον θρύλο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Το πρώτο Corsa που οδηγείται και σε πίστα και σε PlayStation, το ηλεκτρικό Corsa GSE Vision GT των 800 ίππων θα μπορείς να το οδηγήσεις στο Gran Turismo 7 από το φθινόπωρο του 2025.
Η BYD παρουσίασε τις νέες προτάσεις της στα μεσαία οικογενειακά μοντέλα που φέρουν υβριδική τεχνολογία Super DM Hybrid σε δύο εκδοχές αμαξωμάτων: Sedan και Touring.
H Volkswagen εναρμονίζει τα ονόματα των νέων μικρών της μοντέλων με την εποχή και το VW ID. 2all γίνεται ID. Polo που θα διαθέτει και έκδοση GTI.
Τα σπορ αυτοκίνητα δεν σχεδιάζονται για σωματότυπους σαν του Shaquille O'Neal, όμως όταν οι επιθυμίες συνοδεύονται από το κατάλληλο budget, όλα μπορούν να γίνουν.
Με αύξηση στις πωλήσεις, πολλαπλές επενδύσεις και διεύρυνση της αγοράς στην οποία απευθύνεται κινεζική φίρμα έχει καταφέρει μέσα στο 2025 να κάνει δύο φορές αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.
Μπορεί η εποχή των TT και R8 να έχει τελειώσει, όμως η Audi επιστρέφει στα σπορ coupe με το Concept C, που δεν είναι απλά ένα πρωτότυπο, αλλά το πρώτο βήμα σε μια νέα εποχή για τη γερμανική φίρμα.
Για το 2028 προορίζεται το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με καύσιμο υδρογόνο καθώς μια από τις εταιρείες που ασχολούνται πολύ ενεργά ξεκίνησε να φτιάχνει την γραμμή παραγωγής.
Η καρδιά της αυτοκίνησης στην Ελλάδα χτυπά αυτή την περίοδο στην Θεσσαλονίκη όπου στα πλαίσια της 89ης ΔΕΘ διοργανώνεται από τις 6-14 Σεπτεμβρίου και έκθεση αυτοκινήτου με αθρόες συμμετοχές πολλών...
Ο Σπύρος Πανόπουλος έδειξε για πρώτη φορά το SPA Chaos με video που δημοσίευσε στον προσωπικό του λογιαριασμό. Ετοιμάζεται το ελληνικό Hypercar.
Με αυτές τις δύο εντυπωσιακές ειδικές κατασκευές, η Mini δείχνει ότι ξέρει να συνδυάζει σπορ παράδοση, μοντέρνα αισθητική και τολμηρή φαντασία, είτε σε ηλεκτρικό είτε σε θερμικό σύστημα κίνησης.
Η λίστα με τις απολαβές των κορυφαίων CEO στον χώρο της τεχνολογίας και της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι ενδεικτική των στρατηγικών κατευθύνσεων των εταιρειών.