Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Ιουλ-2020 13:00

    Το νικηφόρο ντεμπούτο της Nissan, στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου

    Το νικηφόρο ντεμπούτο της Nissan, στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το 1958, το πρώτο διεθνές ράλι στο οποίο συμμετείχε η Nissan Motor ήταν το 6ο Αυστραλιανό, που πραγματοποιήθηκε από τις 20 Αυγούστου έως τις 7 Σεπτεμβρίου. Αυτός ο αγώνας, ο οποίος ήταν ο  μεγαλύτερος στον κόσμο εκείνη την εποχή, ήταν μια δεξιοτίμονη περιπέτεια αντοχής, άνω των 16.000 χιλιομέτρων, γύρω από την Αυστραλιανή ήπειρο.

    Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε στο Σύδνεϋ και οι συμμετέχοντες θα έπρεπε να περάσουν ξανά από το Σύδνεϋ και να τερματίσουν στη Μελβούρνη, με μια διαδρομή σχεδιασμένη για να φέρει τα αυτοκίνητα και τους οδηγούς τους στα όρια της αντοχής τους. Για το σκοπό αυτό, οι διοργανωτές της εκδήλωσης απαγόρευσαν  σε οποιονδήποτε άλλο, εκτός από τα πληρώματα, να έχει πρόσβαση στις εργασίες των αυτοκινήτων, σφραγίζοντας όλα τα κύρια εξαρτήματα του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο θα βρισκόταν σε επικίνδυνη κατάσταση, η διοργάνωση είχε το δικαίωμα να  το αποβάλει από τον αγώνα.

    Ο συγκεκριμένος αγώνας είχε τέτοιο βαθμό δυσκολίας που χαρακτηριστικά  μια αμφιλεγόμενη παράκαμψη, μέσω των περιοχών Jurien Bay και Green Head, ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να διασχίσουν αμμόλοφους, βάλτους  και νερόλακκους, με βάθος έως και ενός μέτρου. Κατά συνέπεια, όλοι οι οδηγοί έπρεπε να εφοδιαστούν με πυροσβεστήρες, κιτ πρώτων βοηθειών και προμήθειες τροφής και νερού για μια εβδομάδα.

    Μέχρι το τέλος του συγκεκριμένου ακραίου αγώνα που είχε ως απολογισμό αρκετούς τραυματισμούς, κατάγματα και ακόμη και έναν θάνατο, μόνο 36 από τα 67 αυτοκίνητα που βρέθηκαν στην εκκίνηση κατάφεραν να τον ολοκληρώσουν. Ήταν κάτι το συγκλονιστικό για τους φίλους του μηχανοκινήτου αθλητισμού εκείνη την εποχή, όπως και η συμμετοχή της Nissan με το Datsun 1000 Sedan (μοντέλο 210) που  κέρδισε τον αγώνα στην κατηγορία του ("κλάση Α”, για οχήματα κυβισμού 1 λίτρου ή και λιγότερο).

    NissanΗ φήμη που ακολούθησε τον αγώνα σε όλη την Υφήλιο, οφειλόταν στο θάρρος της Nissan να δεχτεί αυτή την ακραία πρόκληση, στο πρώτο της διεθνές ράλι. Μέσω αυτού του εγχειρήματος, η Nissan πέτυχε επίσης έναν μεγάλο στόχο : την απόδειξη της ποιότητας και της αντοχής των αυτοκινήτων της στις αγορές του εξωτερικού. Αυτό την βοήθησε καθοριστικά, καθώς εκείνη την περίοδο η Nissan εξήγαγε αυτά τα μοντέλα στην Αμερική, την Ασία και την Ωκεανία.

    Ο αγώνας αυτός καθαυτός ήταν τόσο σκληρός,  που μετά το 1958 δεν πραγματοποιήθηκε ξανά, με την νίκη της Nissan να αποτελεί πλέον έναν "μύθο”!

    NissanΤο Datsun 1000 Sedan 210 του 1957 ήταν το τελευταίο ολοκαίνουργιο Datsun της εποχής,  πριν από την κυκλοφορία του Bluebird. Ήταν εξοπλισμένο με έναν νέο κινητήρα 1 λίτρου OHV της Nissan, που είχε αναπτυχθεί προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις σε υψηλές ταχύτητες. Με τους μηχανικούς της Nissan να έχουν στο μυαλό τους την εκδοχή μελλοντικής εξαγωγής του αυτοκινήτου, πρόσθεσαν επιπλέον χαρακτηριστικά όπως το κυρτό κρύσταλλο του παρμπρίζ. Το αυτοκίνητο που κέρδισε στον Γύρο της Αυστραλίας ονομάστηκε "Fuji",  ενώ ένα έτερο 210 με την ονομασία  "Sakura", τερμάτισε τέταρτο.

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    20:38 07/05

    Το νέο Hyundai Kona N

    Η Hyundai παρουσίασε το ολοκαίνουριο Kona N στα πλαίσια της Hyundai N Day.

    20:32 07/05

    Κορυφαία ασφάλεια 5 αστέρων για το Volkswagen ID.4

    Το νέο ID.4 απέδωσε εντυπωσιακά στις δοκιμές πρόσκρουσης και ασφάλειας του Euro NCAP.

    20:26 07/05

    Προληπτική λειτουργία προβολέων από την Ford

    Το προληπτικό και έξυπνο σύστημα των προβολέων κατευθύνει τις δέσμες σε επερχόμενες στροφές πριν καν οι οδηγοί τις δουν.

    15:28 06/05

    Πρεμιέρα για το ηλεκτρικό Volkswagen ID.6

    Η Volkswagen παρουσίασε ένα ξεχωριστό μοντέλο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, στην Κίνα.

    15:21 06/05

    Opel Astra: Τρεις δεκαετίες από την παγκόσμια πρεμιέρα του

    Τρεις δεκαετίες έχουν περάσει από την πρεμιέρα του Opel Astra πρώτης γενιάς, το οποίο ξεπέρασε σε πωλήσεις τις 4,13 εκατ. μονάδες.

    15:15 06/05

    Τα νέα Dacia Sandero Streetway και Stepway στην Ελλάδα

    Τα νέα Dacia Sandero Streetway και Stepway ξεκινούν την εμπορική τους πορεία και στην ελληνική αγορά.

    14:07 05/05

    Πρεμιέρα για το νέο Volkswagen Polo

    Η Volkswagen ανανεώνει το Polo, ένα παγκόσμιο best-seller της που από το 1975 έχει πουλήσει περισσότερες από 18 εκατομμύρια μονάδες.

    14:02 05/05

    Νέες τεχνολογίες για το Volvo XC60

    Η Volvo παρουσίασε μια σειρά από αναβαθμίσεις για το εμβληματικό μεσαίο της SUV, το XC60.

    13:59 05/05

    Ματιές στο παρελθόν: Fiat 131 Abarth Diesel

    To ατίθασο πνεύμα της Abarth δεν δίστασε να κάνει ακόμα μια φορά την έκπληξη, εξελίσσοντας ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο με κινητήρα ντίζελ.

    20:09 04/05

    Η Alfa Romeo εγκαινιάζει το νέο της αρχηγείο

    Η Alfa Romeo με αφοσίωση και πάθος για το μέλλον της, εκμεταλλεύεται στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες που φέρνει η νέα εποχή της Stellantis

    16:09 03/05

    10 πράγματα που ίσως να μην γνωρίζατε για το νέο Ford Explorer

    Έρχεται να συνδυάσει με τον καλύτερο τρόπο όλα τα γνωστά πλεονεκτήματα της ηλεκτροκίνησης με τις επιδόσεις και την ελευθερία κίνησης που προσφέρει σήμερα ένα όχημα με συμβατικό κινητήρα βενζίνης.

    21:55 30/04

    Η Fiat παρουσιάζει το νέο 500X Connect

    Η δυναμική SUV πρόταση της οικογένειας 500 αποκτά μια νέα και εστιασμένη στην τεχνολογία έκδοση.

    21:12 30/04

    H Bentley αποκαλύπτει τη νέα Continental GT Speed Convertible

    H νέα ναυαρχίδα του κορυφαίου Grand Tourer, σε ανοιχτή για την περίσταση έκδοση.