Δευτέρα, 06-Ιουλ-2020 13:00
Το νικηφόρο ντεμπούτο της Nissan, στον πιο σκληρό αγώνα του κόσμου
Το 1958, το πρώτο διεθνές ράλι στο οποίο συμμετείχε η Nissan Motor ήταν το 6ο Αυστραλιανό, που πραγματοποιήθηκε από τις 20 Αυγούστου έως τις 7 Σεπτεμβρίου. Αυτός ο αγώνας, ο οποίος ήταν ο μεγαλύτερος στον κόσμο εκείνη την εποχή, ήταν μια δεξιοτίμονη περιπέτεια αντοχής, άνω των 16.000 χιλιομέτρων, γύρω από την Αυστραλιανή ήπειρο.
Η εκκίνηση του αγώνα δόθηκε στο Σύδνεϋ και οι συμμετέχοντες θα έπρεπε να περάσουν ξανά από το Σύδνεϋ και να τερματίσουν στη Μελβούρνη, με μια διαδρομή σχεδιασμένη για να φέρει τα αυτοκίνητα και τους οδηγούς τους στα όρια της αντοχής τους. Για το σκοπό αυτό, οι διοργανωτές της εκδήλωσης απαγόρευσαν σε οποιονδήποτε άλλο, εκτός από τα πληρώματα, να έχει πρόσβαση στις εργασίες των αυτοκινήτων, σφραγίζοντας όλα τα κύρια εξαρτήματα του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων. Στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο θα βρισκόταν σε επικίνδυνη κατάσταση, η διοργάνωση είχε το δικαίωμα να το αποβάλει από τον αγώνα.
Ο συγκεκριμένος αγώνας είχε τέτοιο βαθμό δυσκολίας που χαρακτηριστικά μια αμφιλεγόμενη παράκαμψη, μέσω των περιοχών Jurien Bay και Green Head, ανάγκασε τους αγωνιζόμενους να διασχίσουν αμμόλοφους, βάλτους και νερόλακκους, με βάθος έως και ενός μέτρου. Κατά συνέπεια, όλοι οι οδηγοί έπρεπε να εφοδιαστούν με πυροσβεστήρες, κιτ πρώτων βοηθειών και προμήθειες τροφής και νερού για μια εβδομάδα.
Μέχρι το τέλος του συγκεκριμένου ακραίου αγώνα που είχε ως απολογισμό αρκετούς τραυματισμούς, κατάγματα και ακόμη και έναν θάνατο, μόνο 36 από τα 67 αυτοκίνητα που βρέθηκαν στην εκκίνηση κατάφεραν να τον ολοκληρώσουν. Ήταν κάτι το συγκλονιστικό για τους φίλους του μηχανοκινήτου αθλητισμού εκείνη την εποχή, όπως και η συμμετοχή της Nissan με το Datsun 1000 Sedan (μοντέλο 210) που κέρδισε τον αγώνα στην κατηγορία του ("κλάση Α”, για οχήματα κυβισμού 1 λίτρου ή και λιγότερο).
Η φήμη που ακολούθησε τον αγώνα σε όλη την Υφήλιο, οφειλόταν στο θάρρος της Nissan να δεχτεί αυτή την ακραία πρόκληση, στο πρώτο της διεθνές ράλι. Μέσω αυτού του εγχειρήματος, η Nissan πέτυχε επίσης έναν μεγάλο στόχο : την απόδειξη της ποιότητας και της αντοχής των αυτοκινήτων της στις αγορές του εξωτερικού. Αυτό την βοήθησε καθοριστικά, καθώς εκείνη την περίοδο η Nissan εξήγαγε αυτά τα μοντέλα στην Αμερική, την Ασία και την Ωκεανία.
Ο αγώνας αυτός καθαυτός ήταν τόσο σκληρός, που μετά το 1958 δεν πραγματοποιήθηκε ξανά, με την νίκη της Nissan να αποτελεί πλέον έναν "μύθο”!
Το Datsun 1000 Sedan 210 του 1957 ήταν το τελευταίο ολοκαίνουργιο Datsun της εποχής, πριν από την κυκλοφορία του Bluebird. Ήταν εξοπλισμένο με έναν νέο κινητήρα 1 λίτρου OHV της Nissan, που είχε αναπτυχθεί προκειμένου να βελτιώσει τις επιδόσεις σε υψηλές ταχύτητες. Με τους μηχανικούς της Nissan να έχουν στο μυαλό τους την εκδοχή μελλοντικής εξαγωγής του αυτοκινήτου, πρόσθεσαν επιπλέον χαρακτηριστικά όπως το κυρτό κρύσταλλο του παρμπρίζ. Το αυτοκίνητο που κέρδισε στον Γύρο της Αυστραλίας ονομάστηκε "Fuji", ενώ ένα έτερο 210 με την ονομασία "Sakura", τερμάτισε τέταρτο.
OK, η Κίνα δείχνει παντοδύναμη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά πλέον έχει σοβαρό αντίπαλο από την Ευρώπη στα supermini που μόλις έφτασε τις 100.000 αυτοκίνητα.
Το νέο Toyota GR GT έρχεται με υβριδικό V8, κορυφαία αεροδυναμική και το πρώτο αλουμινένιο πλαίσιο στην ιστορία της εταιρείας, σηματοδοτώντας την επιστροφή της Toyota στην κατηγορία των supercars.
Ένα εορταστικό βίντεο της BMW στο οποίο αποκαλύπτεται η μυστηριώδης σιλουέτα ενός μοντέλου, πυροδότησε μια σειρά από σενάρια για το τι πρόκειται να παρουσιαστεί την παραμονή των Χριστουγέννων.
Το σχέδιο ψηφιακής ενίσχυσης της οδικής ασφάλειας προχωρά κανονικά και οι πρώτες "έξυπνες" κάμερες έχουν ήδη τοποθετηθεί στην Αθήνα. Αυτά είναι τα σημεία της πρώτης φάσης.
Σε μια περίοδο κατά την οποία το diesel ακολουθεί φθίνουσα πορεία, η Audi παρουσιάζει έναν ολοκαίνουριο V6 TDI που συνδυάζει ηλεκτρικό συμπιεστή, υβριδική υποβοήθηση και θα τοποθετηθεί στα Q5 και Α6.
Η στόχευση της Ford στο κοινό των heavy duty SUV είναι ξεκάθαρη και στο πλαίσιο αυτό έρχεται στην Ευρώπη το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της φίρμας που διαπρέπει ήδη στην Αμερική.
Οι πληροφορίες για ξαφνική αποχώρηση του Gerry McGovern από τη JLR, υπεύθυνου για το Jaguar Type 00 Concept, που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο, προκαλούν αναταράξεις στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Εξ όψεως το DS N°8 είναι ένα αυτοκίνητο που αποπνέει πολυτέλεια και αριστοκρατική αίγλη, όταν αρχίσεις να απολαμβάνεις την υψηλή του τεχνολογία τότε νιώθεις την ασφάλεια και την υπεροχή.
Η Mercedes έδωσε στη δημοσιότητα νέες εικόνες της G-Class Cabriolet λίγο πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα της, με το καμουφλαρισμένο πρωτότυπο να επιβεβαιώνει πως θα πρόκειται για έκδοση με τετράθυρο...
Αυξημένες ελάχιστα είναι οι τιμές των διοδίων όπως τις ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός για το 2026 και όπως ισχύει από την τιμαριθμική επικαιροποίηση.
Η αστυνομία του Λονδίνου χρειάστηκε να διαχειριστεί μια κάπως περίεργη κατάσταση όταν ένας όδηγός κάλεσε την άμεση δράση για το ηλεκτρικό του αυτοκίνητο.
Μια Aston Martin DB5 που κάποτε εγκαταλείφθηκε να σαπίζει στο δρόμο, ξαναζωντανεύει μετά από χιλιάδες ώρες δουλειάς και επιστρέφει σε εντυπωσιακή, άριστη κατάσταση και με την αξία της στα ύψη.
To πιο πρόσφατο απόκτημα του Shaquille O’Neal είναι μια έκδοση του Challenger που η Dodge δεν κατασκεύασε ποτέ. Γι' αυτό όμως υπάρχουν οι εταιρείες μετατροπών όταν τα λεφτά δεν αποτελούν ανασταλτικό...
H Alfa Romeo παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της Giulia και της Stelvio για να γιορτάσει την πρώτη παρουσία του Quadrifoglio στους δρόμους το 1963.
Εδώ σας θέλουμε: Μπορεί να μαντέψετε σε ποιο εμβληματικό supercar ανήκει αυτό το σασί; Μην βιαστείτε, άλλωστε δεν είναι και τόσο εύκολο.
Το Raval βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά μικρά μοντέλα του ομίλου VW, όμως η Cupra υπόσχεται πως θα είναι πολύ πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.