Παρασκευή, 27-Σεπ-2019 12:21
Hyundai: Αποκάλυψη για το Veloster N ETCR
Η Hyundai Motorsport παρουσίασε το Veloster Ν ETCR, το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητό της, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Βασισμένο στο μοντέλο Veloster N, το νέο αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί ειδικά για το νέο πρωτάθλημα ETCR, το οποίο θα κάνει το ντεμπούτο του το 2020. Το Veloster N ETCR σηματοδοτεί μία συναρπαστική νέα εποχή για την Hyundai Motorsport, όπου οι αγώνες ηλεκτροκίνητων οχημάτων θα αποτελέσουν έναν από τους πυλώνες της εταιρείας.
Το όχημα αξιοποιεί την τεχνογνωσία της Hyundai Motorsport και ακολουθεί την επιτυχημένη πορεία των i30 N TCR και Veloster N TCR. Η ανάπτυξη του ETCR αντικατοπτρίζει την ευρύτερη στρατηγική της Hyundai για ανάπτυξη ηλεκτρικών οχημάτων και υπογραμμίζει περαιτέρω τις δυνατότητες υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motorsport.
Σχεδιασμένο και κατασκευασμένο στο Alzenau της Γερμανίας, το Veloster N ETCR είναι πλήρως ηλεκτρικό, με πίσω κίνηση και mid-mounted κινητήρα, ώστε να συμβαδίζει με τους κανονισμούς του ETCR.
Η σχεδίαση του Veloster Ν ETCR ξεκίνησε τον Νοέμβριο του 2018, με την πρώτη σχεδιαστική απόδοση του πρωτοτύπου να ολοκληρώνεται τον Αύγουστο του 2019. Ένα πλήρες πρόγραμμα δοκιμών θα ξεκινήσει αργότερα αυτό το μήνα, υποστηριζόμενο από τους ειδικά εκπαιδευμένους και έμπειρους μηχανικούς της Hyundai Motorsport, με δύο αυτοκίνητα Veloster N ETCR που θα παραχθούν για την πρώτη σεζόν του ETCR.
Ο κ. Thomas Schemera Head of Product Division, Executive Vice President του Ομίλου Hyundai Motor, δήλωσε: "Βιώσαμε ένα ακόμα ιδιαίτερο ορόσημο στην ιστορία της Hyundai Motorsport. Είμαστε υπερήφανοι που παρουσιάσαμε το Hyundai Veloster N ETCR, το πρώτο μας αγωνιστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, σχεδιασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς του ETCR. Είμαστε ενθουσιασμένοι που ανοίξαμε αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο για την εταιρεία μας. Το ETCR είναι το φυσικό επόμενο βήμα στο ταξίδι μας και αυτό που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με την παγκόσμια στρατηγική της Hyundai για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων. Έχουμε ένα λεπτομερές πρόγραμμα δοκιμών για το Veloster N ETCR, που θα πλαισιωθεί από την πλήρως εκπαιδευμένη και έμπειρη ομάδα των μηχανικών της Hyundai Motorsport. Το Veloster N ETCR θα αποτελέσει ιδανική προσθήκη στην συνεχή προσπάθειά μας στο WRC και στο Customer Racing μαζί με τα i20 R5, i30 N TCR και Veloster N TCR. "
Οι επισκέπτες της έκθεσης μπορούν να απολαύσουν το Veloster N ETCR στο περίπτερο της εταιρείας έως και την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019.
Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.
Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.
Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...
Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.
Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.
Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.
Η Porsche 911 GT3 90 F.A. αποτίει φόρο τιμής στον Ferdinand A. Porsche, με μόλις 90 συλλεκτικές μονάδες, ειδικό χρώμα, εξατομικευμένο εσωτερικό και 502 ίππους που κάνουν κάθε διαδρομή μοναδική.
Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης FSD της Tesla στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, δείχνει να ανταποκρίνεται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με χιονόπτωση και καλυμμένους δρόμους από χιόνι.
H Xpeng έφτασε επισήμως στην αγορά της Ελλάδας με τα "έξυπνα" και τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά SUV της, το G6 και το G9.
Η Ελλάδα βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατάταξης για τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πλήρη στοιχεία του 2023 που δημοσίευσε η Eurostat.
Την ώρα που οι κατασκευαστές προσθέτουν στις γκάμες τους μοντέλα SUV, μεγάλη φίρμα επιλέγει ένα απρόσμενο μονοπάτι, εκτιμώντας ότι η επόμενη μεγάλη τάση της αγοράς ίσως δεν είναι αυτή που φαίνεται...
Νέος υβριδικός κινητήρας από την Κίνα ξεπερνά σε θερμική απόδοση τα στατιστικά και της Toyota αλλά και της BYD και θέτει νέα στάνταρ.
Το ημερολόγιο Pirelli 2026 αφήνει πίσω του το παραδοσιακό glamour και επιστρέφει στη φύση, φέρνοντας στο προσκήνιο γυναίκες με ιστορία και εικόνες που μοιάζουν περισσότερο με ποίηση παρά με κλασική...
Η νέα ηλεκτρική Mercedes GLC εισέρχεται στην ελληνική αγορά, συνδυάζοντας τεχνητή νοημοσύνη, πρωτοποριακό design και αυτονομία που αλλάζει τα δεδομένα της premium κατηγορίας.
H ανανέωση που έρχεται στα μισά του κύκλου ζωής του Opel Astra, εκτός από την αισθητική του ευθυγράμμιση με τα υπόλοιπα μοντέλα της Opel, φέρνει και βελτιώσεις σε επίπεδο τεχνολογίας και αυτονομίας...