Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 12-Σεπ-2019 11:10

    Η COSMOTE Insurance αλλάζει τα δεδομένα στην διαδικτυακή ασφάλιση

    Η COSMOTE Insurance αλλάζει τα δεδομένα στην διαδικτυακή ασφάλιση
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο κ.Διαμαντής Μπουζάνης, επικεφαλής του COSMOTE Insurance μας αναλύει τις νέες δυνατότητες που μας προσφέρει το διαδίκτυο στον τομέας της ασφάλισης αλλά και τα πλεονεκτήματα του COSMOTE Insurance.

    1.Το Internet είναι η δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης για την ασφάλεια αυτοκινήτου σήμερα. Ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν το κοινό στην online έρευνα;

    Στηv εποχή μας οι καταναλωτές τα θέλουν όλα γρήγορα, εύκολα, απλά και συνήθως στο κινητό τους. Η ταχύτητα και η ευκολία που παρέχει το Internet, σε συνδυασμό με το πλήθος των διαθέσιμων πληροφοριών και τη δυνατότητα για άμεση αλλά και διαφανή σύγκριση τιμών, αναδεικνύουν το Internet ως την δημοφιλέστερη πηγή ενημέρωσης, σε πολλές αγορές, ειδικά δε στην ασφάλεια αυτοκινήτου. Αυτό έδειξε και η έρευνα της Kantar που έτρεξε πανελλαδικά για λογαριασμό της COSMOTE. Πριν καταλήξουν στο ασφαλιστικό πρόγραμμα που καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες τους, οι καταναλωτές θέλουν να κάνουν online τη σχετική έρευνα αγοράς. H online σύγκριση ασφαλειών, κάνει τη διαδικασία αυτή δυνατή. Οποιαδήποτε στιγμή, όπου κι αν βρίσκονται, εύκολα μέσα από τον υπολογιστή, το smartphone ή το tablet τους. Η στόχευση της εταιρείας μας στρατηγικά προς την διευκόλυνση της καθημερινότητας των καταναλωτών μέσα από ψηφιακές λύσεις αντικατοπτρίζεται πλήρως στο cosmoteinsurance.gr.

    2. Πώς θα εξελιχθεί αυτή η τάση στο μέλλον, υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης και αν ναι σε ποιόν τομέα;

    Η πώληση ασφαλιστικών προϊόντων online, κερδίζει συνεχώς έδαφος διεθνώς. Ειδικά στην Ελλάδα, υπάρχουν σημαντικά περιθώρια διείσδυσης, καθώς υπάρχει ζήτηση για ασφαλιστικές λύσεις online, που είναι ελκυστικές και προσαρμόζονται στις προσωπικές ανάγκες των καταναλωτών. Ειδικότερα, στην χώρα μας, η online ασφάλιση οχημάτων κινείται περίπου στο 10% και εκτιμούμε ότι μπορεί μέσα στα επόμενα 5 έτη να κινηθεί σε επίπεδα άνω του 20%, συγκρινόμενοι μάλιστα με άλλα κράτη-μέλη της Ε.Ε., όπου έχει ξεπεραστεί αυτό το ποσοστό και σε ορισμένες περιπτώσεις αγγίζει το 45%. Η είσοδος και η θετική πορεία μας στον κλάδο της online ασφάλισης σε στενή συνεργασία με τις ασφαλιστικές εταιρείες, εκτιμώ ότι μπορεί να συνεισφέρει στην ενίσχυση της συγκεκριμένης αγοράς, μιας και δεν στοχεύουμε μόνο σε μερίδιο της υφιστάμενης, αλλά κυρίως στην περαιτέρω ανάπτυξή της. Μάλιστα, η έρευνα έδειξε ότι οι καταναλωτές είναι στην συντριπτική τους πλειοψηφία θετικά προσκείμενοι στην χρήση της πλατφόρμας μας, ενώ η είσοδος μας στον χώρο του digital insurance θεωρείται από τους ίδιους  συναφής με το brand μας.  

    3.Μέσα στο περιβάλλον του διαδικτύου, γιατί ο υποψήφιος ασφαλιζόμενος να επιλέξει το cosmoteinsurance.gr;

    Στην Online αγορά ασφάλισης ο πελάτης έχει δύο επιλογές: τους direct insurers, δηλαδή τις ασφαλιστικές εταιρείες που διαθέτουν τα προϊόντα τους απευθείας στο Internet προς πώληση και τους aggregators, δηλαδή sites σύγκρισης τιμών μεταξύ ασφαλιστικών εταιρειών. Σε σχέση με την πρώτη κατηγορία, τα πλεονεκτήματα είναι σημαντικά, καθώς με το COSMOTE Insurance ο υποψήφιος έχει πλήρη εικόνα της ασφαλιστικής αγοράς και δεν περιορίζεται στα προγράμματα μίας μόνο ασφαλιστικής. Επίσης, ο μεγαλύτερος (> 95%) digital insurer συμμετέχει στην πλατφόρμα του COSMOTE Insurance, είναι κομμάτι της. Σε σύγκριση με άλλους aggregators το business model μας βασίζεται στην ευκολία, την ταχύτητα, τη διαφάνεια & την ασφάλεια της αγοραστικής διαδικασίας, με πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία επιλογών και με δυνατότητα διαμόρφωσης προσωποποιημένου πακέτου. Αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η αξιοπιστία του brand COSMOTE, αλλά και τα προνόμια που έχουν οι συνδρομητές μας μέσα από την πλατφόρμα. Ταυτόχρονα, προσφέρουμε υποστήριξη σε όλα τα στάδια από πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων στο τηλεφωνικό κέντρο της υπηρεσίας ή online. Απευθυνόμαστε δηλαδή σε όλους τους καταναλωτές που αναζητούν ανταγωνιστικές τιμές ασφάλισης, εύκολα, απλά και με συνεχή εξειδικευμένη υποστήριξη.

    4.Με ποια κριτήρια επιλέγουν οι καταναλωτές τις ασφαλιστικές εταιρείες;

    Ο καταναλωτής στρέφεται στο internet για να διερευνήσει (κατά 52%) την ασφάλεια που θα επιλέξει, γιατί θεωρεί ότι μέσω internet θα βρει και θα συγκρίνει μεταξύ περισσότερων επιλογών. Επίσης, το internet θεωρείται ότι μπορεί να δώσει ένα επωφελέστερο εύρος τιμών (λόγω χαμηλότερων expenses). Είναι λογικό, λοιπόν, να προσελκύει το price sensitive κοινό, όπως καταδεικνύει και η έρευνα της Kantar. Λόγω του brand μας η προσοχή δεν στρέφεται στην χαμηλότερη τιμή αποκλειστικά, αλλά στο ότι διασφαλίζουμε την καλύτερη τιμή της αγοράς από τις συνεργαζόμενες ασφαλιστικές εταιρείες είτε Price sensitive είτε high end. Έτσι, το cosmoteinsurance.gr, με την αξιοπιστία της COSMOTE και σε συνεργασία με Brands που καλύπτουν το high end κοινό, πέραν του Price sensitive κοινού, καλύπτει όλο το εύρος  επιλογών, ενώ είναι ελκυστικότερο στους telecom πελάτες μας. Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, η αξιοπιστία της ασφαλιστικής εταιρείας και οι εύκολες διαδικασίες είτε για να αποκτηθεί μια ασφάλεια είτε για να πληρωθεί μια αποζημίωση, είναι δύο ακόμα βασικά κριτήρια επιλογής μιας ασφαλιστικής εταιρείας.

    5.Αν υπάρχουν απορίες, πως εξυπηρετείται ο πελάτης στο COSMOTE Insurance;

    Οι πελάτες μας έχουν υποστήριξη 24/7, τηλεφωνικά (8018018000 από σταθερό & 2108018000 από κινητό) ή online, από πιστοποιημένους συμβούλους ασφαλίσεων, που μπορούν να λύσουν κάθε απορία τους ή να τους προσφέρουν βοήθεια σε ό,τι χρειαστούν. Η ομάδα μας έχει την εμπειρία να υποστηρίξει τους καταναλωτές σε κάθε βήμα, από την έρευνα αγοράς έως και τον διακανονισμό μίας αποζημίωσης ατυχήματος. Όπως προανέφερα, ένα σημαντικό εύρημα της έρευνας αποτελεί η ανάγκη των καταναλωτών για ασφαλιστικές υπηρεσίες με γρήγορες και εύκολες διαδικασίες. Γι’ αυτό, λοιπόν, με ταχύτητα και ευελιξία ,και σε συνεργασία με τους partners μας-ασφαλιστικές εταιρείες, προσφέρουμε στους καταναλωτές την εμπειρία που ζητούν σε ένα ψηφιακό οικοσύστημα.

    6. Τι γίνεται σε περίπτωση ατυχήματος;

    COSMOTEΣτο COSMOTE Insurance είμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας για ό,τι χρειαστούν. Σε περίπτωση ατυχήματος, ο πελάτης μπορεί είτε να καλέσει στο τηλεφωνικό μας κέντρο (8018018000 από σταθερό ή 210 8018000 από κινητό), που είναι διαθέσιμο 24/7, είτε να πατήσει το SOS Button στην αρχική σελίδα του www.cosmoteinsurance.gr από το κινητό του και ένας εξειδικευμένος συνεργάτης μας θα τον καλέσει άμεσα, γνωρίζοντας την ακριβή τοποθεσία του οχήματος, μέσω GPS. Έτσι, δεν χρειάζεται να ανησυχεί αν δεν γνωρίζει την ακριβή τοποθεσία που βρίσκεται. Επιπλέον, σε συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία, παρέχονται υπηρεσίες παρακολούθησης ζημιάς και – εάν χρειασθεί - νομικές συμβουλές, σε κάθε στάδιο, από την αναγγελία της ζημιάς έως την ολοκλήρωση της αποζημίωσης. Και όλα αυτά ανεξάρτητα από την εταιρεία στην οποία θα ασφαλιστεί ο πελάτης μας.

     

     

     

    7. Τι παρέχει το COSMOTE Insurance σε έναν υποψήφιο ασφαλιζόμενο;

    Το COSMOTE Insurance απευθύνεται σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού παρόχου. Είναι μια πλατφόρμα που "συμβουλεύει" τον χρήστη, δεν παραθέτει απλά προσφορές. Δεν είναι δηλαδή μόνο μια πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς. Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει online τις παροχές που επιθυμεί, προσθέτοντας ή αφαιρώντας καλύψεις και τροποποιώντας τη διάρκεια ασφάλισης, ελέγχοντας το κόστος μετά από κάθε μεταβολή. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά του κάθε καταναλωτή, που καταχωρεί ο ίδιος, του προτείνουμε καλύψεις που ταιριάζουν στο προφίλ κινδύνου του. Από το να αγοράσει οδική βοήθεια λόγω ηλικίας του οχήματος, μέχρι το να προτιμήσει την κάλυψη χαλαζόπτωσης διότι η περιοχή που σταθμεύει έχει εμφανίσει ακραία καιρικά φαινόμενα σε μεγαλύτερη συχνότητα. Έτσι διαμορφώνει ο ίδιος το τελικό προϊόν. Σε κάθε βήμα  υπάρχει καθοδήγηση από οδηγίες που μπορεί να διαβάσει ο επισκέπτης, ενώ η εξυπηρέτηση πελατών είναι ανά πάσα στιγμή διαθέσιμη.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Επιμέλεια ύλης

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ