Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 02-Νοε-2018 16:45

    Οδηγούμε το VW Tiguan 2.0 BiTDI 240PS 4MOTION DSG7

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

     

     

    Η δεύτερη γενιά του Tiguan έχει καταφέρει να συνεχίσει την μεγάλη επιτυχία της 1ης γενιάς. Μολονότι το μεγαλύτερο μερίδιο στις πωλήσεις έχουν οι περισσότερο προσιτές εκδόσεις, υπάρχουν και οι κορυφαίες εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου, που αποδεικνύουν το υψηλό επίπεδο τεχνολογίας της μάρκας. Είχαμε πρόσφατα την τύχη να δοκιμάσουμε το VW Tiguan 2.0 BiTDI 240PS 4MOTION DSG7, δηλαδή την κορυφαία έκδοση πετρελαίου! Το όνομα μακρύ, δίνει μια πρώτη γεύση των τεχνικών χαρακτηριστικών του μοντέλου.

    VW-TiguanΜεγάλο highlight είναι ο κινητήρας. Από μόλις 1968 cc αποδίδει 240 άλογα και 50,9 kg.m ροπής με τη βοήθεια δυο turbo! Πρόκειται για εξαιρετικά νούμερα που πριν λίγα χρόνια θα έδειχναν απλά αδύνατα, να επιτευχθούν από τόσο χαμηλό κυβισμό. Η Volkswagen αποδεικνύει έτσι την υψηλή της τεχνολογία και στους κινητήρες πετρελαίου, μιας και στους κινητήρες βενζίνης έχει δείξει εδώ και πολλά χρόνια το δρόμο. Όλη αυτή η ροπή περνά στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Motion. Βρίσκεται σε μια από τις πιο εξελιγμένες μορφές που έχουμε δει, με Haldex 5ης γενιάς και προγράμματα για κίνηση σε άσφαλτο, χώμα και χιόνι. Τα παραπάνω συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG με 7 σχέσεις. Φεστιβάλ τεχνολογίας, λοιπόν σε ένα SUV που απευθύνεται σε καθημερινούς οδηγούς. Όπως είναι λογικό τα νούμερα των επιδόσεων είναι πολύ καλά, παρά το γεγονός πως το βάρος φτάνει τα 1770 κιλά.

    VW-TiguanΤο μοντέλο της δοκιμής καταφέρνει να σε εξάψει από την πρώτη στιγμή. Αρχικά σε κερδίζει η εξωτερική απόχρωση. Μια ιδιαίτερη μεταλλική βαφή που σπάνια συναντάς. Σπορ αλλά ταυτόχρονα διακριτική ξεχωρίζει χωρίς να προκαλεί. Το πακέτο R-Line του αυτοκινήτου της δοκιμής προσδίδει ένα πιο άγριο χαρακτήρα που σε ψυλλιάζει. Ο σπορ προφυλακτήρας, η πίσω αεροτομή οροφής, τα διευρυμένα πλευρικά μαρσπιέ και οι εντυπωσιακές ζάντες των 19in διαμορφώνουν ένα υπέροχο πακέτο.

    VW-TiguanΣτο εσωτερικό συναντάς την εικόνα που περιμένεις από ένα VW. Η ψηφιακή τεχνολογία δίνει βροντερό παρόν στον πίνακα οργάνων αλλά και στην χορταστική οθόνη πολυμέσων. Τα υλικά είναι άριστης ποιότητας όπως και η ποιότητα συναρμολόγησης. Το μόνο που μας έλειψε είναι μια λίγο πιο ευφάνταστη κεντρική κονσόλα. Η αίσθηση ευρυχωρίας είναι ακόμα ένα χαρακτηριστικό του Tiguan. Το μεγάλο εσωτερικό πλάτος και ύψος παίζουν τον ρόλο τους. Το πακέτο R-Line του αυτοκινήτου της δοκιμής μας εφοδιάζεται με καθίσματα καλής πλευρικής στήριξης σε συνδυασμό ύφασμα-δέρμα.

    VW-TiguanΚάθεσαι ψηλά και βολεύεσαι εύκολα στο Tiguan. Φέρνεις το τιμόνι και το κάθισμα εύκολα στα μέτρα σου. Βάζεις μπροστά και με κλειστά τα παράθυρα, ο ήχος του κινητήρα δεν προδίδει πως καίει πετρέλαιο. Το κροτάλισμα απουσιάζει όπως και οι κραδασμοί. Έχεις τη δυνατότητα επιλογής προφίλ οδήγησης (eco,comfort,normal,sport,individual) οπότε τεχνικά μπορεί να έρθει στα μέτρα σου. Από την πρώτη στιγμή σε κερδίζει η απόδοσή του στις χαμηλές στροφές αλλά και η συνεργασία με το κιβώτιο ταχυτήτων. Η καθημερινότητα κυλάει με μοναδική ευκολία. Χαίρεσαι κάθε διαδρομή με χαμηλά επίπεδα θορύβου, ωραία αίσθηση από τα χειριστήρια και υψηλά επίπεδα άνεσης.

    VW-TiguanΈχεις όμως περιέργεια να νοιώσεις τη δύναμη και τη ροπή και πως τα παραπάνω συνεργάζονται με το πλαίσιο. Έτσι βρεθήκαμε σε στριφτερές διαδρομές χωρίς κίνηση αλλά και σε ανοιχτά κομμάτια. Στην ευθεία μαζεύει χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις. Δεν είναι dragster, αλλά αν κοιτάζεις το κοντέρ συνειδητοποιείς πως η ταχύτητα ανεβαίνει γρήγορα. Η απόδοση του κινητήρα είναι εντυπωσιακή σε όλη την κλίμακα των στροφών. Μέχρι τον κόφτη στροφών δεν κάμπτεται και δείχνει πως θα μπορούσε να έχει ακόμα 1000 rpm. Την ίδια στιγμή η τετρακίνηση περνά υποδειγματικά την ροπή σε όλους τους τροχούς. Ούτε μια στιγμή δεν νοιώσαμε να κομπιάζει, με τα 51 κιλά ροπής να περνούν πάντα αποτελεσματικά στον δρόμο.

    VW-TiguanΤο ίδιο ευχάριστη είναι και η εικόνα στον ανοικτό δρόμο. Θέλει μόνο προσοχή, γιατί χωρίς να το καταλάβεις ξεπερνάς τα όρια ταχύτητας. Όποια στιγμή και αν πατήσεις το γκάζι, υπάρχει κάτω από το πεντάλ δύναμη να σπρώξει δυνατά το Tiguan. Στις στροφές η συμπεριφορά είναι υποδειγματική. Δεν θα σε αγχώσει ποτέ και με ευκολία θα διαγράψεις κάθε στροφή, λες και οδηγείς ένα ψηλό Golf! Μόνο προσέχετε μην τα km/h είναι υπερβολικά! Αναφορικά με την κατανάλωση έχουμε γράψει πολλές φορές πως οι εκδόσεις πετρελαίου έχουν μικρό εύρος, με τις τιμές να μην ξεφεύγουν ποτέ. Εδώ το εύρος είναι μεγαλύτερο. Σε ήρεμη οδήγηση είδαμε 6,1 lt/100km αλλά και 11 lt/100km. Λογικό μιας και η απόδοση είναι πολύ υψηλή. Πάντως μια μέση τιμή κοντά στα 8 lt/100km είναι εφικτή.

    VW-TiguanΕίναι ένα πολύ ολοκληρωμένο γρήγορο SUV. Κάνει τα πάντα με άριστη βαθμολογία. Βλέποντας την τιμή μπορεί να δείχνει ακριβό. Ωστόσο η υψηλή τεχνολογία αλλά και οι φόροι δικαιολογούν το νούμερο. Σαφώς και μπαίνει στα χωράφια των premium εταιριών ωστόσο δεν έχουν τις επιδόσεις του, ενώ από την άλλη δεν δείχνει τόσο ακριβό, στοιχείο που μπορεί να αρέσει σε μια μερίδια κοινού, που αρέσκεται στην διακριτικότητα, στις δύσκολες εποχές που ζούμε.

    Δημήτρης Χατζητόλιος

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά

    Διαστάσεις (Μήκος/πλάτος/ύψος) : 4.486/1.839/1.643 mm

    Βάρος : 1770 kg

    Κινητήρας : 1968 cc

    Ιπποδύναμη : 240 PS/ 4000 rpm

    Ροπή : 50,9 kg.m/ 1.750-2500 rpm

    Τελική ταχύτητα : 228 km/h

    Κατανάλωση δοκιμής : 7,8 lt/100km

    0-100 km/h : 6,3 sec

    Ρύποι CO2 : 167 g/km

    Τιμή : € 50.350

     

     

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    18:00 15/12

    Η μεγάλη επιστροφή του Smart #2-δοκιμάζεται εντατικά πριν την παρουσίαση

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...

    16:30 15/12

    Tesla: Τα robotaxi βγήκαν στους δρόμους χωρίς οδηγούς (video)

    Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

    15:00 15/12

    Η Renault βάζει τέλος στα σχέδια μικροκινητικότητας

    Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.

    13:30 15/12

    Έρχονται αυξήσεις στις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων-τι αλλάζει το 2026

    Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.

    12:00 15/12

    H Lucid σε περιπέτειες-γιατί της έκανε αγωγή πρώην κορυφαίο στέλεχος της

    Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.

    17:00 14/12

    Αυτό είναι το παγκόσμιο best seller αυτοκίνητο του Οκτωβρίου-ξεπέρασε το Tesla Model Y

    Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.

    15:30 14/12

    Mazda: Το αυτοκίνητο-βαλίτσα που έγινε παγκόσμιο φαινόμενο

    Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.

    14:00 14/12

    H διαφημιστική καμπάνια-τρολ της BMW που έγραψε ιστορία

    Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...

    12:30 14/12

    Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι πιλότοι F1 για το 2025

    Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.

    10:30 14/12

    Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές-τι αλλάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    16:00 13/12

    Αυτό είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών

    O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.

    14:30 13/12

    Αυτοκινητόδρομος Πατρών–Πύργου: 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις

    Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.

    13:00 13/12

    Η Porsche έφτιαξε μια 911 όπως θα την ήθελε ο Ferdinand Porsche (video)

    Η Porsche 911 GT3 90 F.A. αποτίει φόρο τιμής στον Ferdinand A. Porsche, με μόλις 90 συλλεκτικές μονάδες, ειδικό χρώμα, εξατομικευμένο εσωτερικό και 502 ίππους που κάνουν κάθε διαδρομή μοναδική.

    11:07 13/12

    Δείτε τι κάνει το FSD της Tesla όταν έχει χιόνι στον δρόμο

    Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης FSD της Tesla στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, δείχνει να ανταποκρίνεται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με χιονόπτωση και καλυμμένους δρόμους από χιόνι.

    17:39 12/12

    Xpeng G6 και G9 διαθέσιμα στην Ελλάδα-αυτές είναι οι τιμές τους

    H Xpeng έφτασε επισήμως στην αγορά της Ελλάδας με τα "έξυπνα" και τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά SUV της, το G6 και το G9.

    16:00 12/12

    Eurostat: Οι Έλληνες δεν συμπαθούν και πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Η Ελλάδα βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατάταξης για τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πλήρη στοιχεία του 2023 που δημοσίευσε η Eurostat.