16:30 30/10
Ιστορική γέφυρα στην Ελλάδα ξαναφτιάχνεται και θα γίνει στολίδι
Υπεγράφη η σύμβαση ανακατασκευής γέφυρας με μεγάλη ιστορική και κυκλοφοριακή αξία. Είναι το πρώτο έργο δύο περιφερειών στην Ελλάδα.
Σε αυτή τη δουλεία έχουν δει πολλά τα μάτια μας. Από τις καλύτερες στιγμές είναι οι παρουσιάσεις που οργανώνουν οι εταιρίες αυτοκινήτου στο εξωτερικό αλλά και εντός Ελλάδας. Είναι αμέτρητες, μα κάποιες σου μένουν είτε λόγω της τοποθεσίας, είτε λόγω της καλής οργάνωσης είτε επειδή η παρέα ήταν όμορφη. Για τα παραπάνω και ακόμα περισσότερα, το 2ο Ismailos Classics Tour τοποθετείται στη μνήμη, στο πάνω ράφι!
Όλα ξεκίνησαν όταν λάβαμε μια πολύ προσεγμένη πρόσκληση. Ήταν η ίδια που έλαβαν οι επιλεγμένοι πελάτες της Ismailos Classics και αφορούσε την ετήσια εκδρομή, που έγινε θεσμός μετά τη μεγάλη επιτυχία που είχε το 1ο Ismailos Classics Tour, ένα χρόνο πριν. Συνολικά 40 αντίκες, μερικές εκ των οποίων είχαν τεράστια αξία, έδωσαν το παρόν. Όταν λοιπόν κάποιος βγάζει στο δρόμο, για μια εκδρομή από την Αθήνα μέχρι τον Παρνασσό και πίσω, ένα μοντέλο που η αξία του μπορεί να φτάνει σε εφταψήφιο νούμερο, είναι βέβαιο πως έχει μεγάλη εμπιστοσύνη αλλά και αγάπη στα πρόσωπα της Ismailos Classics. Η ποιότητα της εξυπηρέτησης, η τεχνογνωσία αλλά και ανθρώπινη διάσταση έχουν παίξει το ρόλο τους. Μάλιστα αυτό είναι κάτι που αισθανθήκαμε ακόμα σε αυτή τη σύντομη, διήμερη επαφή. Εμείς γίναμε μέρος αυτής της αποστολής, ακολουθώντας με την C Cabriolet 180, που σας είχαμε παρουσιάσει στο παρελθόν. Η επιλογή δεν ήταν τυχαία μιας και συνδυάζει μοναδικά την πολυτέλεια, την ευχρηστία αλλά και την ομορφιά, με τις αρετές της ανοιγόμενης οροφής.
Το σημείο συνάντησης ήταν για το Σάββατο 20 Μαΐου, στην πανέμορφη και κοσμική Αράχοβα. Οι περισσότερο από εμάς έχουμε συνδυάσει τη συγκεκριμένη τοποθεσία με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες αλλά και χιόνι. Βλέποντάς την, τώρα καταλαβαίνεις πως είναι υπέροχα και την άνοιξη. Υπέροχα χρώματα από τη φύση αλλά και ιδανική θερμοκρασία για οδήγηση! Φτάσαμε λίγο νωρίτερα οπότε είχαμε την ευκαιρία να δούμε από πρώτο χέρι την προετοιμασία. Όλα ήταν σχεδιασμένα στην εντέλεια, θυμίζοντας εργοστασιακές εκδηλώσεις. Για κάθε αυτοκίνητο είχαν ετοιμαστεί πολύ κομψά αυτοκόλλητα με το αντίστοιχο νούμερο συμμετοχής αλλά και μια τσάντα που περιείχε απαραίτητα στοιχεία για την εκδρομή όπως roadbook, καρτελάκια για οδηγό-συνοδηγό, δύο μπουκαλάκια με νερό αλλά και ένα ψηφοδέλτιο, μιας και έγινε ψηφοφορία για την ανάδειξη των τριών ομορφότερων μοντέλων της εκδρομής. Πριν τη συνάντηση όλα τα αυτοκίνητα, έκαναν ανεφοδιασμό σε πρατήριο της Aegean, που ήταν και ο μεγάλος χορηγός της εκδήλωσης.
Λίγο πριν τις 16:00 το parking στην Αράχοβα, άρχισε να γεμίζει με υπέροχες, καλογυαλισμένες αντίκες. Το θέαμα ήταν τουλάχιστον εντυπωσιακό. Οι φωτογραφικές μηχανές πήραν φωτιά με τους περαστικούς να σταματούν για να αποθανατίσουν την εικόνα. Ακόμα και πούλμαν με τουρίστες σταμάτησαν για μια φωτογραφία. Αυτή βέβαια ήταν μόνο η αρχή μιας και η διαδικασία επαναλήφθηκε όπου και αν σταματήσαμε, όλο το διήμερο. Όταν μαζεύτηκαν όλα τα αυτοκίνητα, έγινε η ενημέρωση των πληρωμάτων από τον πολύ γνωστό και έμπειρο συνοδηγό αγώνων Λώρη Μελετόπουλο. Η 35ετής εμπειρία του συνάντησε το πάθος του Πάνου Ισμαήλου και τη διορατικότητα του Αντώνη Ισμαήλου. Έγινε επεξήγηση των διαδρομών που θα ακολουθούσαν τα πληρώματα καθώς και της διαδικασίας.
Λίγο αργότερα τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν με πλοηγό την υπέροχη Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II, που σας παρουσιάσαμε στις αρχές του Απρίλη με οδηγό τον Πάνο Ισμαήλο. Αποδείχθηκε πολύ σωστός στο έργο του, κρατώντας έναν πολύ καλό ρυθμό για όλα τα οχήματα και προσέχοντας ώστε να μη χαθεί κανείς, όντας ο φύλακας-άγγελος των πληρωμάτων. Το ταξίδι στο χρόνο ξεκινά και είναι απίστευτο να ακούς και να βλέπεις αυτά τα αυτοκίνητα στο δρόμο. Η πρώτη ημέρα περιλάμβανε διαδρομές συνολικού μήκους 80 χιλιομέτρων. Οι συμμετέχοντες πέρασαν από το Λιβάδι, το Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, το Πολύδροσο, την Αγόριανη και η λήξη του 1ου σκέλους τους βρήκε στο Elatos Resort στις καταπράσινες πλαγιές του Παρνασσού. Το φυσικό τοπίο ήταν απίστευτο. Τα καταπράσινα δέντρα, ο καθαρός αέρας και το βουνό απέδειξαν για ακόμα μια φορά πως η Ελλάδα δεν είναι μόνο παραλίες και νησιά. Ιδιαίτερα εντυπωσιακή η θέα του βουνού, όταν και σταματήσαμε στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού. Ήθελες να κάτσεις εκεί, παρέα με τις υπέροχες αντίκες και να ρουφήξεις τις υπέροχες εικόνες για ώρες.
Ακόμα πιο έντονο έγινε αυτό το συναίσθημα στο Elatos Resort. Ο ήλιος άρχισε να υποχωρεί. Τα 39 αυτόνομα, ξύλινα chalet, σε υψόμετρο 1300m και η κατάφυτη από έλατα πλαγιά Β.Δ. του Παρνασσού συνέθεταν μια εικόνα που θα ζήλευαν ακόμα και οι Άλπεις. Πολύ σωστή επιλογή διαδρομής και προορισμού, που αποδείχθηκε από τα χαρούμενα πρόσωπα των πληρωμάτων. Ωστόσο το πρόγραμμα δεν τελείωσε εκεί μιας και μας περίμενε μια έκπληξη. Ο Metaxa Master, κύριος Κωνσταντίνος Ράπτης, ο πέμπτος στην ιστορία του Οίκου METAXA, μας ταξίδεψε πίσω στο χρόνο σε μια παρουσίαση διάρκειας 1 ώρας όπου ανέλυσε την ιστορία του διάσημου κονιάκ αλλά και κάποια από τα μυστικά της δημιουργίας του. Μια ελληνική εταιρία που παρά την κρίση, κάνει εξαγωγές με τεράστια επιτυχία. Το κλίμα θύμιζε περισσότερο μια μεγάλη παρέα, παρά εκδήλωση. Δεν είχε σημασία αν γνώριζες το διπλανό σου, μιας και η θετική διάθεση ήταν στοιχείο όλων των πληρωμάτων.
Την Κυριακή το πρωί, πραγματικά δε θέλαμε να φύγουμε. Ο ήλιος, το καθαρό οξυγόνο και η φυσική ομορφιά μας είχαν αποπλανήσει. Πριν ξεκινήσουμε με τα αυτοκίνητα, ο Πάνος Ισμαήλος έγινε πλοηγός μας σε μια διαφορετική διαδρομή, αυτή τη φορά με τα πόδια. Έτσι τον ακολουθήσαμε σε μια υπέροχη πεζοπορία, στον πυρήνα του Εθνικού Δρυμού Παρνασσού, που θα μας μείνει επίσης αξέχαστη. Με το μυαλό γεμάτο υπέροχες εικόνες ξεκινάμε τη 2η μέρα. Μπλεκόμαστε ανάμεσα στα αυτοκίνητα και κατά διαστήματα ακολουθούμε διαφορετικά πληρώματα. Είναι απίστευτος ο τρόπος που μπορεί να στρίψει ένα παλιό Mini, ή ο ήχος μιας αερόψυκτης 911. Εντυπωσιακή και η άνεση που δείχνουν να απολαμβάνουν τα πληρώματα των Mercedes-Benz, ακόμα και αν μιλάμε για μοντέλα που έχουν περάσει τα 50 χρόνια ηλικίας. Βασίλισσα της εκδρομής, η SL 300, που τραβά όλα τα βλέμματα. Σε άψογη κατάσταση είναι μιας από τις καλύτερες αντίκες που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στη χώρα μας. Διανύσαμε συνολικά 90 km, περνώντας από άγνωστα στο ευρύ κοινό μέρη, όπως τα Καστέλια, το Οινοχώρι, η Καλοσκοπή με θέα τις κορυφές της Γκιώνας και της Οίτης. Η προγραμματισμένη μας στάση στο καταφύγιο Οίτη σε υψόμετρο 1240 μέτρων, γίνεται την ώρα που έχουν ανοίξει οι ουρανοί, με έντονη βροχή. Κανένας όμως δε χάνει το κέφι του, ακόμα και το πλήρωμα του μαγικού Lotus 7, που δεν έχει οροφή!
Τελικός προορισμός το γραφικό χωριό της Βάργιανης όπου απολαύσαμε ένα υπέροχο γεύμα υπό τον ήχο των τρεχούμενων νερών και τη σκιά των πλατανιών στο ταβερνάκι της οικογένειας Κατινιώτη. Η προσοχή στη λεπτομέρεια ήταν για ακόμα μια φορά κορυφαία. Ο χώρος παρκαρίσματος στην ταβέρνα ήταν περιορισμένος, οπότε δυο van της A.Ισμαήλος Α.Ε. φρόντισαν ώστε όλα τα πληρώματα να φτάσουν με ασφάλεια στην ταβέρνα, ενώ τα αυτοκίνητα παρέμειναν ασφαλισμένα σε ειδικό χώρο. Αποτελούσαν μέρος της συνοδείας, την οποία συμπλήρωνε μονάδα τεχνικής υποστήριξης αλλά και όχημα οδικής βοήθειας, που τελικά αποδείχθηκε αχρείαστο. Ωστόσο η περιποίηση ήταν για ακόμα μια φορά υποδειγματική και η θέα μαγική. Έγινε και η ψηφοφορία για το ομορφότερο αυτοκίνητο της εκδήλωσης και το βραβείο κέρδισε, όπως ήταν λογικό, η SL 300.
Στην επιστροφή οδηγούμε την C Cabliolet με την πάνινη οροφή κλειστή. Η βροχή είναι καταρρακτώδης. Οι αντίκες θα δυσκολευτούν λίγο να γυρίσουν αλλά τελικά το Ismailos Classics Tour ολοκληρώνεται με απόλυτη επιτυχία. Αισθανόμαστε γεμάτοι. Οι υπέροχες εικόνες, τα μοναδικά αυτοκίνητα, αλλά το κυριότερο, η άψογη φιλοξενία, μας έκανε να νοιώσουμε τυχεροί που βρεθήκαμε μέσα σε αυτή την εκδήλωση. Ευχή μας να είμαστε ξανά στο επόμενο Ismailos Classics Tour!
Δημήτρης Χατζητόλιος
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Υπεγράφη η σύμβαση ανακατασκευής γέφυρας με μεγάλη ιστορική και κυκλοφοριακή αξία. Είναι το πρώτο έργο δύο περιφερειών στην Ελλάδα.
Τα road trips διαθέτουν πάντα μια ξεχωριστή ομορφιά γιατί συνδυάζουν την ευχαρίστηση του αυτοκινήτου με εκείνη που προσφέρει η φύση και το φθινόπωρο είναι η καλύτερη εποχή για τέτοια ταξίδια.
Δύο αυτοκίνητα έχουν ξεχωρίσει στις πωλήσεις του 2025 στην κατηγορία των μίνι μοντέλων και η ισορροπία στις πωλήσεις τους ενδεικτική της αγοράς στην Ελλάδα.
¨Ενα εντυπωσιακό, φουτουριστικό concept παρουσίασε στο Japan Mobility Show η Toyota για να μας δείξει πως θέλει να είναι η Corolla του μέλλοντος.
Η Google και η Ford ένωσαν δυνάμεις για να χαρτογραφήσουν μια από τις πιο απαιτητικές διαδρομές off road του πλανήτη, μήκους πάνω από 9.000 χιλιόμετρα, διαθέσιμης πλέον στο Google Maps.
Νέα έρευνα του Πανεπιστημίου Stanford καταρρίπτει όσα γνωρίζαμε για τη χρήση και την λειτουργία των μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αλλάζει την καθημερινή οδήγηση.
Το νέο μοντέλο της Voge φιλοδοξεί να γίνει το "best seller" σε μια άκρως ανταγωνιστική κατηγορία, αυτή των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών.
Ευρύχωρο οικογενειακό SUV με έναν ή δυο ηλεκτροκινητήρες που στην έκδοση Long Range με την μεγάλη μπαταρία των 100 kWh έχει εντυπωσιακή αυτονομία, ακόμα και σε ταξίδι.
Το Audi R8 μπορεί να έχει σταμάτησει να παράγεται, αλλά η διαφήμιση του 2014 χωρίς σενάριο και μουσική επένδυση, παραμένει ένας ύμνος στον ήχο και την ψυχή του θρυλικού V10.
Ο αρχικός σχεδιασμός ήταν ο διάδοχος του A110 να είναι αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, όμως με πρόσφατες δηλώσεις του ο CEO της Alpine, Philippe Krief, έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα.
Δέκα μήνες μετά την αποχώρησή του από τη θέση του CEO, ο Carlos Tavares επιστρέφει με νέο βιβλίο και αποκαλύψεις που ταράζουν τη Stellantis και εντείνουν τον προβληματισμό για το μέλλον του ομίλου.
76 χρόνια μετά την πρώτη νίκη της Ferrari στον 24ωρο αγώνα του Le Mans βγαίνει από το Maranello το πρώτο ψηφιακό NFT Hypercar της φίρμας.
Με πάνω από 200 μονάδες στην επικράτεια, αυτή η χώρα καλύπτει το 50% της εθνικής ανάγκης σε ανακύκλωση μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων, ξεπερνώντας τους στόχους της Ευρώπης για το 2031.
Μπαταρίες EV που εκτινάσσονται σε απόσταση 3-6 μέτρων από το όχημα, είναι η λύση που πρότειναν οι κινέζοι για την προστασία των επιβατών από πιθανή φωτιά, μεταθέτοντας όμως το πρόβλημα σε αυτούς που...