Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 21-Ιουλ-2016 08:33

    Και η OPEL στο παιχνίδι των ρεαλιστικών καταναλώσεων

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Opel έκανε το πρώτο βήμα στη πρωτοβουλία της για περισσότερη διαφάνεια που ανακοίνωσε τον περασμένο Δεκέμβριο. Σε ένα ειδικά σχεδιασμένο χώρο στον ιστότοπο της Opel, στο http://www.opel.gr/tools/wltp-drivingcyle-fuelconsumption.html και πριν ισχύσει το νέο μελλοντικό νομικό καθεστώς για την παρουσίαση της κατανάλωσης, η Opel γίνεται η πρώτη Γερμανική κατασκευάστρια αυτοκινήτων που δημοσιεύει εθελοντικά τιμές οι οποίες μετρήθηκαν στον πιο ρεαλιστικό κύκλο δοκιμών WLTP (Worldwide Harmonized Light Duty Vehicles Test Procedure) σε αντιπαραβολή με τα τρέχοντα, επίσημα αποτελέσματα κατανάλωσης του κύκλου NEDC (New European Driving Cycle). Οι τιμές κατανάλωσης NEDC συνήθως θα είναι χαμηλότερες αυτών που βασίζονται στον κύκλο WLTP.

    Οι πελάτες που επισκέπτονται το website εκτός από τα δεδομένα της κατανάλωσης, θα μπορούν επίσης να ανακαλύψουν πώς θα επωφεληθούν από τις νέες τιμές, να ενημερωθούν για τον κύκλο οδήγησης WLTP και να διαβάσουν συμβουλές οικονομίας καυσίμου. Το website περιλαμβάνει και μία σελίδα με απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις (FAQ).

    Opel-News_William_Bertagni"Η Opel έχει δεσμευτεί να παρέχει διαφάνεια", δήλωσε ο William Bertagni, Αντιπρόεδρος Vehicle Engineering Europe. "Επομένως με δική μας πρωτοβουλία δημοσιεύουμε τα αποτελέσματα του κύκλου οδήγησης WLTP δίπλα στα υποχρεωτικά δεδομένα κατανάλωσης & εκπομπών ρύπων του κύκλου NEDC. Ξεκινώντας με τα νέα Astra hatchback και Sports Tourer, θα δημοσιεύουμε μία σειρά τιμών από φάσεις του κύκλου WLTP με τη χαμηλότερη και υψηλότερη μέτρηση για κάθε συνδυασμό κινητήρα/κιβωτίου."

    Ενώ ο ισχύων κύκλος NEDC ορίζει τις τιμές σε κατηγορίες ‘πόλης, εκτός πόλης και μικτού κύκλου’, βάσει ενός θεωρητικού προφίλ οδήγησης, το WLTP χρησιμοποιεί ‘αληθινά’ οδηγικά προφίλ από μία παγκόσμια στατιστική έρευνα. Ο κύκλος οδήγησης WLTP υποδιαιρείται σε τέσσερες ενότητες με διαφορετικές μέσες ταχύτητες: χαμηλή, μεσαία, υψηλή και πολύ υψηλή. Κάθε ενότητα περιέχει μία ποικιλία οδηγικών φάσεων, φάσεις σταματήματος, επιτάχυνσης και φρεναρίσματος που αντιπροσωπεύουν καθημερινά προφίλ οδήγησης.

    Οι τιμές που δημοσιεύει η Opel ορίζονται ως εξής: Κάθε συνδυασμός κινητήρα/κιβωτίου δοκιμάζεται με τον πιο οικονομικό και τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό οχήματος. Η χαμηλότερη κατανάλωση αντιπροσωπεύει τη χαμηλότερη μέτρηση από τις τέσσερις φάσεις του κύκλου WLTP, χρησιμοποιώντας την κατανάλωση ενός οχήματος με τον πιο οικονομικό εξοπλισμό του σχετικού συνδυασμού κινητήρα & κιβωτίου. Η πάνω τιμή αντιπροσωπεύει την υψηλότερη μέτρηση των τεσσάρων φάσεων WLTP, και προέρχεται από την αντίστοιχη κατανάλωση του οχήματος με τον πιο ενεργοβόρο εξοπλισμό.

    Ο κύκλος WLTP γνωρίζει ευρεία αποδοχή από τη βιομηχανία και έχει εξελιχθεί υπό τις οδηγίες της UNECE (United Nations Economic Commission for Europe) - Παγκόσμιο Φόρουμ για την Εναρμόνιση των Κανονισμών Οχημάτων - ώστε να είναι πιο αντιπροσωπευτικοί των καθημερινών συνθηκών κυκλοφορίας. Τα δεδομένα που προκύπτουν είναι συγκρίσιμα σε όλο τον κόσμο, ενώ οι τιμές NEDC ισχύουν μόνο για την Ευρώπη. Σύμφωνα με σχέδια της Ε.Ε., ο ισχύων, επίσημος "New European Driving Cycle” (NEDC) θα αντικατασταθεί το 2017 με τον πιο σύγχρονο WLTP.

    "Η Opel είναι η πρώτη Γερμανική, κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων που δίνει στους πελάτες μία ιδέα για την πραγματική κατανάλωση καυσίμου" δήλωσε η Tina Müller, Διευθύντρια Μάρκετινγκ του Opel Group. "Ο κύκλος WLTP βρίσκεται πιο κοντά στην καθημερινή οδηγική πραγματικότητα έναντι του NEDC και το νέο μας website θα επιτρέπει στους πελάτες να έχουν μία πιο αξιόπιστη εκτίμηση για την κατανάλωσή τους."  

    Συγκριτικά με το NEDC, η δοκιμή WLTP αποτυπώνει με μεγαλύτερη συνέπεια την κατανάλωση σε αληθινές συνθήκες κυκλοφορίας. Ο κύκλος βασίζεται σε αυστηρές διαδικασίες δοκιμών που λαμβάνουν υπόψη πιο ρεαλιστικά προφίλ οδήγησης και θερμοκρασιών περιβάλλοντος. Καθώς διεξάγονται σε εργαστηριακές συνθήκες για να προσδιορίζεται ένα παγκόσμια εναρμονισμένο πρότυπο, οι παράμετροι δοκιμών περιλαμβάνουν μεγαλύτερες αποστάσεις, υψηλότερες μέσες και μέγιστες ταχύτητες, μικρότερα διαστήματα ακινητοποίησης και περισσότερο φρενάρισμα και επιτάχυνση. Για παράδειγμα, η απόσταση που καλύπτεται στον κύκλο WLTP είναι 23 km (11 km στο NEDC), τα διαστήματα ακινητοποίησης έχουν ποσοστό μόλις 13% (25%) και η τελική ταχύτητα είναι 130 km/h (120 km/h).

    Η κατανάλωση μικτού κύκλου στον κύκλο NEDC του πεντάθυρου Astra hatchback, για παράδειγμα, με κινητήρα 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo (150 hp), εξάρι μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, είναι 5,1-4,9 lit / 100 km και εκπομπές CO2 117-114 g/km.

    Το φάσμα τιμών κατανάλωσης που βασίζεται στον κύκλο WLTP του ιδίου μοντέλου, μετρημένο σύμφωνα με τα παραπάνω, είναι 8,5-5,0 l/100 km.

    Με τον 1.6 CDTI diesel (110 hp) , εξάρι μηχανικό κιβώτιο και σύστημα start/stop, η κατανάλωση του Astra hatchback είναι 3,4-3,3 l/100 km (91-88 g/km CO2) στο μικτό κύκλο NEDC.

    Το φάσμα τιμών κατανάλωσης που βασίζεται στον κύκλο WLTP του ιδίου μοντέλου, μετρημένο σύμφωνα με τα παραπάνω είναι 5,7-4,2 l/100 km. Ενώ τα αποτελέσματα που βασίζονται στον κύκλο WLTP είναι πιο αντιπροσωπευτικά των πραγματικών, καθημερινών συνθηκών οδήγησης σε σχέση με τις τιμές NEDC. Η μέτρηση εξακολουθεί να γίνεται με τη χρήση ενός τυποποιημένου, προκαθορισμένου κύκλου οδήγησης σε διάταξη δοκιμής. Αυτό σημαίνει ότι η πραγματική κατανάλωση υπό ορισμένες συνθήκες στην καθημερινή ζωή μπορεί να αποκλίνει – για παράδειγμα οδηγώντας με υψηλή ταχύτητα στη Γερμανική "Autobahn” – και να προκαλέσει υψηλότερη κατανάλωση από την αναφερόμενη.

     

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    18:00 15/12

    Η μεγάλη επιστροφή του Smart #2-δοκιμάζεται εντατικά πριν την παρουσίαση

    Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Smart #2 ξεκινά δοκιμές πάνω στη νέα πλατφόρμα ECA, συνδυάζοντας τις compact διαστάσεις με το πισωκίνητο DNA του fortwo και τη σύγχρονη σχεδίαση ενός μελλοντικού αυτοκινήτου...

    16:30 15/12

    Tesla: Τα robotaxi βγήκαν στους δρόμους χωρίς οδηγούς (video)

    Η Tesla ξεκίνησε δοκιμές των Robotaxi στο Όστιν χωρίς οδηγό και χωρίς επιβάτες, μια εξέλιξη που συνιστά τεράστια πρόοδο όσον αφορά το πρόγραμμα και την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

    15:00 15/12

    Η Renault βάζει τέλος στα σχέδια μικροκινητικότητας

    Από στρατηγικό στοίχημα σε πρόγραμμα υπό κατάργηση η Mobilize, καθώς πληρώνει το τίμημα της χαμηλής κερδοφορίας, με τη Renault να αναθεωρεί συνολικά το όραμά της για την κινητικότητα.

    13:30 15/12

    Έρχονται αυξήσεις στις τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων-τι αλλάζει το 2026

    Φαίνεται πως θα μπούμε σε μια χρονιά που τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα χρειαστεί να δώσουν νέες μάχες για να κερδίσουν τη θέση τους στην αγορά.

    12:00 15/12

    H Lucid σε περιπέτειες-γιατί της έκανε αγωγή πρώην κορυφαίο στέλεχος της

    Ο Eric Bach, πρώην επικεφαλής μηχανικός της Lucid, κατέθεσε αγωγή κατά της αμερικανικής εταιρείας, ισχυριζόμενος ότι απολύθηκε εξαιτίας καταγγελιών για ρατσιστική μεταχείριση και στοχοποίηση.

    17:00 14/12

    Αυτό είναι το παγκόσμιο best seller αυτοκίνητο του Οκτωβρίου-ξεπέρασε το Tesla Model Y

    Ούτε το Tesla Model Y, ούτε κάποιο Toyota αλλά ένα μικρό κινεζικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν εκείνο που επικράτησε στην μάχη των πωλήσεων του Οκτωβρίου.

    15:30 14/12

    Mazda: Το αυτοκίνητο-βαλίτσα που έγινε παγκόσμιο φαινόμενο

    Πολύ πριν η μικροκινητικότητα γίνει της μόδας, το Mazda Suitcase Car ήταν ένα πρωτοποριακό τρίκυκλο που χωρούσε σε βαλίτσα, συναρμολογούταν σε ένα λεπτό και έπιανε 30 km/h.

    14:00 14/12

    H διαφημιστική καμπάνια-τρολ της BMW που έγραψε ιστορία

    Με μια απλή αλλά ιδιαίτερα ευρηματική και αποτελεσματική ιδέα, η BMW κατάφερε να μετατρέψει τους οδηγούς ανταγωνιστικών αυτοκινήτων σε προσωρινούς πρεσβευτές της, σε μια ιστορική στιγμή για το...

    12:30 14/12

    Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι πιλότοι F1 για το 2025

    Τώρα που το πρωτάθλημα της F1 ολοκληρώθηκε και έχουμε νικητή και πρωταθλητή ας δούμε ποιος κερδίζει την εμπορική μάχη των αγώνων και είναι ο πλουσιότερος.

    10:30 14/12

    Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές-τι αλλάζει στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Ταχύτερη φόρτιση σε συμβατικούς φορτιστές υπόσχεται ένα νέο χημικό στοιχείο που ανακάλυψαν ερευνητές και μπορεί να μπει σε μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

    16:00 13/12

    Αυτό είναι το ασφαλέστερο αυτοκίνητο όλων των εποχών

    O EuroNCAP δημοσίευσε τα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών ασφαλείας για το 2025 και σε μια συνολική αποτίμηση προκύπτει πως ένα μοντέλο ξεχώρισε με την εντυπωσιακή βαθμολογία που απέσπασε.

    14:30 13/12

    Αυτοκινητόδρομος Πατρών–Πύργου: 10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις

    Ολοκληρώθηκε ο 3ος μεγαλύτερος αυτοκινητόδρομος στην Ελλάδα με τα τελευταία 10 χλμ. του Πάτρα-Πύργος και αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία του.

    13:00 13/12

    Η Porsche έφτιαξε μια 911 όπως θα την ήθελε ο Ferdinand Porsche (video)

    Η Porsche 911 GT3 90 F.A. αποτίει φόρο τιμής στον Ferdinand A. Porsche, με μόλις 90 συλλεκτικές μονάδες, ειδικό χρώμα, εξατομικευμένο εσωτερικό και 502 ίππους που κάνουν κάθε διαδρομή μοναδική.

    11:07 13/12

    Δείτε τι κάνει το FSD της Tesla όταν έχει χιόνι στον δρόμο

    Το σύστημα αυτόνομης οδήγησης FSD της Tesla στην πιο πρόσφατη έκδοσή του, δείχνει να ανταποκρίνεται στις δύσκολες καιρικές συνθήκες με χιονόπτωση και καλυμμένους δρόμους από χιόνι.

    17:39 12/12

    Xpeng G6 και G9 διαθέσιμα στην Ελλάδα-αυτές είναι οι τιμές τους

    H Xpeng έφτασε επισήμως στην αγορά της Ελλάδας με τα "έξυπνα" και τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά SUV της, το G6 και το G9.

    16:00 12/12

    Eurostat: Οι Έλληνες δεν συμπαθούν και πολύ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

    Η Ελλάδα βρίσκεται στο κάτω άκρο της κατάταξης για τη χρήση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σύμφωνα με τα πλήρη στοιχεία του 2023 που δημοσίευσε η Eurostat.