Με κέρδη 126,7 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 4,9% σε σχέση με πέρυσι, εκτιμά η Marfin Analysis ότι έχει κλείσει το 9μηνο για τον όμιλο της Motor Oil.
Σε έκθεσή της με ημερομηνία 5 Νοεμβρίου, όπου διατηρεί την τιμή-στόχο των 13 ευρώ και τη σύσταση «buy» για τη μετοχή, η Marfin Analysis σημειώνει ότι ο όμιλος της Motor Oil αναμένεται μεν να εμφανίσει «μετριοπαθή» αποτελέσματα για το γ΄τρίμηνο του έτους, ωστόσο, θα είναι κατά πολύ καλύτερα από την πλειονότητα των ευρωπαϊκών διυλιστηρίων.
Αναφερόμενη στα Σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή τα «καθαρά» περιθώρια διύλισης διαμορφώθηκαν στο γ’ τρίμηνο του έτους στα περίπου $7,5/βαρέλι σε σχέση με $9,5/βαρέλι στο β’ τρίμηνο του έτους και έναντι των $7,6/βαρέλι στο α’ τρίμηνο του έτους.
Όπως εξηγεί η περαιτέρω υποτίμηση του δολαρίου έναντι του ευρώ, είχε αρνητικές επιδράσεις στο μικτό περιθώριο κέρδους, ωστόσο, αντισταθμίστηκε από συναλλαγματικά κέρδη ως μέρος της πολιτικής hedging που εφαρμόζει ο όμιλος.
Επιπλέον, εκτιμά ότι ο όγκος των πωλήσεων από παραγωγή έχει καταγράψει αύξηση περίπου 8% στα 1,75 εκατ. τόνους.
Για την Avin, το «βραχίονα» της Motor Oil στον τομέα της λιανικής προβλέπει συνεισφορά 2,5 εκατ. ευρώ στα EBITDA.
Σε γενικές γραμμές πάντως η Marfin Analysis εκτιμά ότι τα «καθαρά» EBITDA του ομίλου στο γ’ τρίμηνο του έτους, έχουν υποχωρήσει κατά 47% σε ετήσια βάση και κατά 49% σε τριμηνιαία βάση, στα 43 εκατ. ευρώ.
Σχετικά με τα κέρδη σημειώνει ότι με την εκτίμηση ότι έχουν επωφεληθεί από τα χαμηλότερα χρηματοοικονομικά έξοδα, λόγω των μειωμένων επιτοκίων, αναμένεται να διαμορφωθούν στα 4 εκατ. ευρώ.
Τα «καθαρά» καθαρά κέρδη του ομίλου της Motor Oil στο γ’ τρίμηνο, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Marfin Analysis, προβλέπεται ότι θα υποχώρησαν κατά 57% σε ετήσια βάση και κατά 60% σε τριμηνιαία βάση, διαμορφούμενα στα 19 εκατ. ευρώ.