Η Eurobank θα παρουσιάσει το νέο επιχειρησιακό της σχέδιο στις 23 Μαρτίου στο Λονδίνο. Η τράπεζα σχεδιάζει λεπτομερή ενημέρωση σχετικά με τις δραστηριότητες της στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης. Σύμφωνα με την Deutsche Bank, που διατηρεί τη σύσταση αγοράς με τιμή-στόχο τα 37 ευρώ για τη μετοχή, η παρουσίαση θα προσφέρει μεγαλύτερη ορατότητα, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των επενδυτών για την ικανότητα του ομίλου να πετύχει καλές επιδόσεις στην περιοχή.
Όπως αναφέρει ο επενδυτικός οίκος σε έκθεσή του στις 13 Μαρτίου, η Eurobank υπήρξε "συντηρητική" στις προβλέψεις της για την πορεία της κερδοφορίας. Αυτό φαίνεται από τις επιδόσεις του 2005 (στόχευε αύξηση κερδών ανά μετοχή 20%, πέτυχε 47%) και του 2006 (στόχευε αύξηση κερδών ανά μετοχή 23%, πέτυχε 27%).
"Πιστεύουμε ότι και ο στόχος του 22% για την περίοδο 2007-2009 είναι επίσης συντηρητικός καθώς υποθέτει ρυθμό αύξησης των κερδών ανά μετοχή 11% όσον αφορά στις δραστηριότητες στην Ελλάδα."
Η Deutsche Bank επισημαίνει ότι ο στόχος της Εurobank για καθαρά κέρδη ανά κατάστημα στη Νοτιοανατολική Ευρώπη είναι 22% έως 59%, χαμηλότερος σε σύγκριση με τους αντίστοιχους στόχους κερδών ανά κατάστημα της Alpha Bank, της Εθνικής και της Πειραιώς. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει περιθώριο να αναθεωρηθεί ο στόχος της κερδοφορίας υψηλότερα.
Η τράπεζα έχει αναπτύξει ισχυρή παρουσία στη Νοτιοανατολική Ευρώπη με το δίκτυο της να απαριθμεί 767 καταστήματα. Η κερδοφορία της διεύθυνσης αυτής αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά το 2007-09, προσφέροντας το 22% των καθαρών κερδών του ομίλου το 2009.
Η κερδοφορία της Eurobank προβλέπεται να φθάσει τα 814 εκατ. ευρώ φέτος, το 1 δισ. ευρώ το 2008 και τα 1,25 δισ. ευρώ το 2009, σύμφωνα με τη Deutsche Bank. Οι εκτιμήσεις αυτές είναι πάνω από το consensus της αγοράς.
Στη Βουλγαρία τράπεζες του ομίλου, EFG – Postbank – DZI, έχουν μερίδιο αγοράς 8,8%. Στη Ρουμανία το μερίδιο αγοράς της EFG – Bancpost εκτιμάται στο 4,5%. Στη Σερβία 4,1%. Όπως αναφέρει ο οίκος, η Eurobank και η Εθνική έχουν τη μεγαλύτερη παρουσία εκτός Ελλάδος με αντίστοιχα δίκτυα 767 και 829 καταστημάτων. Το 2009, το δίκτυο της Eurobank θα έχει επεκταθεί στα 850 καταστήματα, της Εθνικής στα 1.300.