Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 23-Οκτ-2006 16:21

    Πλαίσιο: Αύξηση 7,3% στα καθαρά κέρδη 9μήνου "βλέπει" η Marfin

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 22,2% εκτιμά η Marfin Analysis ότι θα εμφανίσει η Πλαίσιο στο εννεάμηνο του 2006, με τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας να ενισχύονται την ίδια στιγμή κατά 7,3%.

    Η χρηματιστηριακή σε έκθεσή της με ημερομηνία 23 Οκτωβρίου εκτιμά πως στο 9μήνο τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) θα καταγράψουν αύξηση 18,1% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2005, ενώ το περιθώριο EBITDA αναμένεται να διαμορφωθεί στο 4,4% σε σχέση με 4,5% πέρυσι.

    H Marfin Analysis αποδίδει τη βελτίωση του τζίρου στον μεγαλύτερο αριθμό καταστημάτων, αλλά και στη ωρίμανση των υπαρχόντων. Η χρηματιστηριακή επισημαίνει πως ένα νέο κατάστημα προστέθηκε τον Ιούλιο στη Λάρισα. Επίσης, σημειώνει ότι η Πλαίσιο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη και στην προώθηση νέων προϊόντων της ίδιας της εταιρείας (όπως το Turbo-X), πέραν των υπολογιστών, όπως ασύρματες συσκευές τηλεφωνίας, mp3 players και ψηφιακές βιντεροκάμερες.

    Επισημαίνει δε ότι τα ίδια προϊόντα της Πλαίσιο πιθανά στοχεύουν στη βελτίωση των περιθωρίων κερδών της εταιρείας, τα οποία συμπιέστηκαν λόγω του αυξανόμενου ανταγωνισμού πέρυσι. Επίσης, προσθέτει ότι περιμένει να “δει” την επίδραση των εν λόγω προϊόντων στα μεγέθη της εταιρείας στα επόμενα τρίμηνα, ενώ παραμένει “συντηρητική” στις εκτιμήσεις της για τα περιθώρια κέρδους.

    Η Marfin Analysis θεωρεί πως η διαφοροποιημένη διάρθρωση της Πλαίσιο και η “διεξοδική” γνώση της αγορά από την διοίκηση της εταιρείας υποστηρίζουν την θέση της Πλαίσιο, μέσα στην δύσκολο και αυστηρό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί στην εγχώρια αγορά.  

    Η χρηματιστηριακή διατηρεί τη σύσταση, αλλά και την τιμή- στόχο για τη μετοχή της Πλαίσιο, "υπό εξέταση" υπογραμμίζοντας την ευαισθησία της εταιρείας στην συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους, αλλά και το μεταβλητό καταναλωτικό περιβάλλον.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ