Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 31-Ιουλ-2022 08:43

    Πάνος Δάβαρης: Νέο σφυρί για συγκρότημα κατοικιών στη Μύκονο

    Πάνος Δάβαρης: Νέο σφυρί για συγκρότημα κατοικιών στη Μύκονο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Ματίνας Χαρκοφτάκη

    Συνεχίζεται ο "πονοκέφαλος" των πλειστηριασμών για τον γνωστό επιχειρηματία Πάνο Δάβαρη. Μετά την απώλεια του ξενοδοχείου στην Αράχωβα πριν περίπου 2 μήνες, στο στόχαστρο των πλειστηριασμών μπαίνει αυτή τη φορά και ένα συγκρότημα δύο κατοικιών με γκαράζ και πισίνες στην Μύκονο, το οποίο βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία του κ. Δάβαρη. Ειδικότερα, στις 14 Σεπτεμβρίου έχει δρομολογηθεί να χτυπήσει το ηλεκτρονικό σφυρί για το εν λόγω ακίνητο, το οποίο εντοπίζεται στη θέση Αμυγδαλίδι ή Χονδρός Γκρεμνός ή Πήγαδος στο νησί των Ανέμων με την τιμή πρώτης προσφοράς να έχει οριστεί στα 1,64 εκατ. ευρώ και επισπεύδουσα την Cepal Hellas. Ο πλειστηριασμός αφορά σε ένα αγροτεμάχιο, άρτιο και οικοδομήσιμο, συνολικής έκτασης 4.154 τ.μ., το οποίο αποκτήθηκε από τον επιχειρηματία το 2002.

    Τι περιλαμβάνει το συγκρότημα στη Μύκονο

    Στο συγκεκριμένο οικόπεδο, το οποίο απέχει μόλις 550 μέτρα από την θάλασσα, κατασκευάστηκε με βάση την οικοδομική άδεια που εκδόθηκε το 2007, ένα συγκρότημα δύο κατοικιών με γκαράζ και πισίνες, το οποίο περιλαμβάνει υπόγειο, το οποίο αποτελείται από δύο αυτοτελή τμήματα συνολικού εμβαδού 130,24 τ.μ., ισόγειο, που επίσης αποτελείται από δύο αυτοτελή τμήματα συνολικής επιφάνειας 194,31 τ.μ. και πρώτο όροφο, ο οποίος αναπτύσσεται σε ένα αυτοτελές τμήμα επιφάνειας 49,72 τ.μ.. Επιπλέον, περιλαμβάνει δύο πισίνες εμβαδού 27,2 τ.μ. στο ισόγειο, με τα μηχανοστάσια τους.

    Στο συγκρότημα έχουν διαπιστωθεί ότι υπάρχουν τόσο αυθαίρετες κατασκευές όσο και αυθαίρετες εγκατεστημένες χρήσεις, οι οποίες, όπως επισημαίνεται στην έκθεση εκτίμησης, υπήχθησαν στο ΥΠΕΚΑ, και έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία υπαγωγής τους στις ρυθμίσεις. Σύμφωνα με την εξωτερική αυτοψία, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του περασμένου έτους, οι κατοικίες φαίνονται να βρίσκονται σε ικανοποιητικό βαθμό συντήρησης, τουλάχιστον εξωτερικά. Σε ό,τι αφορά, τώρα, την περιοχή που εντοπίζεται το ακίνητο, αυτή χαρακτηρίζεται από παρόμοια κτίσματα τουριστικής χρήσης ενώ δεν υπάρχει εγκεκριμένο σχέδιο χρήσεων γης και επομένως ισχύουν οι γενικοί όροι και περιορισμοί δόμησης. Οι κατοικίες, οι οποίες κατασχέθηκαν για οφειλές της τάξεως των 300.000 ευρώ, φέρουν προσημειώσεις υποθήκης, οι οποίες ξεπερνούν τα 2,5 εκατ. ευρώ.

    Το ξενοδοχείο στην Αράχωβα που πέρασε στην Centric Συμμετοχών

    Το νέο σφυρί έρχεται να προστεθεί σε αυτό που προηγήθηκε τον περασμένο Μάιο και αφορούσε στο πολυτελές τουριστικό κατάλυμα με την επωνυμία Elafivolia, το οποίο βρίσκεται στην Αράχωβα και μέχρι πρότινος ανήκε στην εταιρεία Δάβαρη Αράχωβα, της οποίας διαχειριστής εμφανίζεται να είναι ο Πάνος Δάβαρης. Το ακίνητο, τελικά, μέσω της ηλεκτρονικής εκποίησης, πέρασε στο χαρτοφυλάκιο του εισηγμένου στο Χρηματιστήριο Αθηνών, ομίλου Centric Συμμετοχών. Συγκεκριμένα, η κατακύρωση έγινε μέσω της θυγατρικής Grandbay Limited, η οποία "χτύπησε" το boutique ξενοδοχείο, προσφέροντας το ποσό των 1,1 εκατ. ευρώ, ήτοι περίπου 200.000 ευρώ παραπάνω σε σχέση με την τιμή πρώτης προσφοράς.

    Η αναστολή των πλειστηριασμών για μετοχές της Χιουντάι και ΚΙΑ

    Η περιπέτεια των πλειστηριασμών ξεκίνησε για τον κ. Δάβαρη στα τέλη του περασμένου έτους όταν είχε αρχικά προγραμματιστεί να βγουν στο σφυρί οι μετοχές που κατέχει ο γνωστός επιχειρηματίας στις εταιρείες Χιουντάι Ελλάς ΑΒΕΕ και ΚΙΑ Ελλάς ΑΒΕΕ, ωστόσο η διαδικασία του πλειστηριασμού τέθηκε σε αναστολή. Θυμίζουμε ότι είχε δρομολογηθεί να εκποιηθούν 2.100.000 μετοχές της Χιουντάι Ελλάς με τιμή εκκίνησης 8,1 εκατ. ευρώ καθώς και 210.000 μετοχές της ΚΙΑ Ελλάς με τιμή πρώτης προσφοράς τα 4,060 εκατ. ευρώ.

    Ο όμιλος Π&Ρ Δάβαρη υπήρξε για αρκετές δεκαετίες αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Hyundai και Kia Motors στη χώρα μας. Όταν στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας η ελληνική οικονομία πέρασε το κατώφλι της κρίσης χρέους, ο εγχώριος κλάδος των αυτοκινήτων δέχθηκε βαρύτατο πλήγμα, που είχε σαν αποτέλεσμα οι πωλήσεις να βουλιάξουν υπό το βάρος της μειωμένης κατανάλωσης. Εν μέσω αυτής της οικονομικής καταιγίδας, ο όμιλος Δάβαρη δεν μπόρεσε να μείνει ανεπηρέαστος, ωστόσο κατάφερε να διασωθεί μέσα από την επίτευξη συμφωνίας εξυγίανσης και την απόκτηση του 70% των μετοχών του από τον όμιλο Θ. Βασιλάκη.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ