Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 21-Μαρ-2020 08:26

    Δεν πίνετε πολύ νερό; Οι επιπτώσεις στον οργανισμό είναι σοβαρές

    Δεν πίνετε πολύ νερό; Οι επιπτώσεις στον οργανισμό είναι σοβαρές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι ειδικοί υπογραμμίζουν πως για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας χρειάζεται να είμαστε σωστά ενυδατωμένοι. Πρακτικά αυτό αντιστοιχεί σε περίπου 1,5 λίτρα νερό για τις γυναίκες και στα 2 λίτρα για τους άντρες, την ημέρα. Εάν δεν ακολουθούμε αυτή την απλή οδηγία των γιατρών, ο οργανισμός δεν μπορεί να λειτουργήσει αποτελεσματικά και μακροπρόθεσμα οι συνέπειες μπορεί να είναι σοβαρές ή λιγότερο σοβαρές. 

    Δεν πίνετε αρκετό νερό: αυτές είναι οι πιθανές συνέπειες

    Μπορεί να παρουσιάσετε προβλήματα υγείας 


    Αν δεν πίνετε αρκετό νερό πιθανώς δεν λειτουργούν σωστά όλα τα συστήματα του οργανισμού σας. Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού αποτρέπει την εμφάνιση παθήσεων όπως οι πέτρες στα νεφρά, ενώ επίσης μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης πολύ σοβαρών ασθενειών, όπως ο καρκίνος του ουροποιητικού, του εντέρου και οι καρδιοπάθειες.

    Μπορεί να αυξηθεί το βάρος σας


    Έρευνα που έγινε το 2010 από το Ινστιτούτο Δημόσιας Υγείας και Νερού στις ΗΠΑ έδειξε ότι όσοι πίνουν 2 ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα καταναλώνουν 75 έως 90 λιγότερες θερμίδες όταν αρχίσουν να τρώνε. Μέσα σε διάστημα 3 μηνών όσοι πίνουν νερό χάνουν κατά μέσο όρο 2,5 κιλά λιγότερα από όσους κάνουν δίαιτα, αλλά δεν πίνουν αρκετό νερό.

    Επηρεάζεται η διάθεσή σας 


    Ερευνητές από το Πανεπιστήμιο Tufts ζήτησαν από άνδρες και γυναίκες να κάνουν αεροβική  άσκηση για 60-75 λεπτά χωρίς να έχουν πιει αρκετό νερό. Την ίδια άσκηση κλήθηκε να κάνει κι άλλη μια ομάδα που είχε πιει αρκετό νερό. Στο τέλος, όσοι δεν είχαν πιει νερό δήλωσαν σε μεγαλύτερο ποσοστό ότι ένιωθαν κουρασμένοι, εκνευρισμένοι. θλιμμένοι ή νευρικοί.

    Brain fog


    Έρευνα από το Ινστιτούτο Ψυχιατρικής του King’s College στο Λονδίνο έδειξε ότι οι έφηβοι που συμμετείχαν στη μελέτη και είχαν αφυδάτωση κατάφεραν να έχουν τις ίδιες επιδόσεις σε πνευματικές δραστηριότητες με όσους είχαν πιει αρκετό νερό. Χρειάστηκε όμως να καταβάλουν μεγαλύτερη προσπάθεια.

    Μειώνεται ο βασικός μεταβολισμός


    Ο βασικός μεταβολικός ρυθμός ενός ανθρώπου, δηλαδή ο αριθμός των θερμίδων που καίει χωρίς να κάνει κάποια ιδιαίτερη δραστηριότητα, αυξάνεται και γίνεται πιο αποτελεσματικός όταν ο οργανισμός είναι καλά ενυδατωμένος.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ