Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 30-Μαρ-2016 11:33

    Ο Pelé μηνύει τη Samsung

    Ο Pelé μηνύει τη Samsung
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μήνυση από τον πασίγνωστο ποδοσφαιριστή Pelé έχει να αντιμετωπίσει η Samsung, αφού ο βραζιλιάνος θρύλος ισχυρίζεται ότι η εταιρεία τεχνολογίας χρησιμοποίησε σε διαφήμισή της "έναν ηλικιωμένο άνδρα που μοιάζει εξαιρετικά με τον ίδιο και εκτελεί ένα τέλειο ψαλίδι" χωρίς τη συγκατάθεσή του. 

    Ο Pelé, ο οποίος θεωρείται από τους μεγαλύτερους ποδοσφαιριστές του κόσμου, διεκδικεί το ποσό των 30 εκατομμυρίων δολαρίων από τον κολοσσό τεχνολογίας για την εν λόγω διαφήμιση.

    Όπως μεταδίδει το CNBC επικαλούμενο τους FT, ο πρώην ποδοσφαιριστής κατέθεσε την αγωγή εναντίον της Samsung στο Σικάγο νωρίτερα αυτό το μήνα, υποστηρίζοντας ότι "η διαφήμιση θα προκαλέσει σύγχυση στους πολίτες" αφού χρησιμοποίησε την "εικόνα" του χωρίς τη συγκατάθεσή του.

    Να σημειωθεί ότι πλέον το εισόδημα του Pelé βασίζεται σε διάφορες συνεργασίες με εταιρείες όπως η Volkswagen, η Subway, η Emirates και η Procter & Gamble.

    Ο Pelé κέρδισε 25 εκατ. δολάρια από τέτοιου είδους συνεργασίες το 2014, όταν το World Cup έλαβε χώρα στη Βραζιλία. Η "αξία" του, μάλιστα, αναμένεται να ενισχυθεί φέτος, αφού οι Ολυμπιακοί Αγώνες θα γίνουν στο Ρίο Ντε Τζανέιρο.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    12:47 06/10

    Start Your Business: Η πρωτοβουλία της COSMOTE TELEKOM που δίνει ώθηση στις νέες ελληνικές ΜμΕ

    Στον σημερινό, ιδιαίτερα ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜμΕ) καλούνται να κάνουν δυναμικά βήματα από την πρώτη κιόλας μέρα λειτουργίας τους.

    13:05 24/09

    iPhone 17: Όλα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για τη νέα σειρά της Apple

    Η αναμονή έφτασε στο τέλος της!

    16:19 15/09

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τη βιωσιμότητα και την αξία των κτιρίων

    Σε έναν κόσμο που μετασχηματίζεται, η επίτευξη στόχων βιωσιμότητας χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.