Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 09-Οκτ-2018 19:12

    ΣΕΤΕ: Νέες τεχνολογίες και city branding στο επίκεντρο του φετινού συνεδρίου

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    ΣΕΤΕ: Νέες τεχνολογίες και city branding στο επίκεντρο του φετινού συνεδρίου

    Έμφαση στις παγκόσμιες εξελίξεις στο χώρο του τουρισμού και της καινοτομίας, αλλά και στην αναβάθμιση του ελληνικού προϊόντος με τη χρήση νέων τεχνολογιών, branding και στρατηγικής επικοινωνίας δίνει στο φετινό ετήσιο συνέδριό του ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων.

    Το συνέδριο, με τίτλο "Tourism in Transition: #someTHINKdifferent”, διοργανώνεται στις 16 Οκτωβρίου, στο ξενοδοχείο Hilton Αθηνών. Σύμφωνα με το σχετικό δελτίο τύπου του ΣΕΤΕ, η έναρξη του συνεδρίου θα γίνει με τις ομιλίες του προέδρου του συνδέσμου Γιάννη Ρέτσου και της υπουργού Τουρισμού, Ελενας Κουντουρά.

    Θα ακολουθήσει η εισαγωγική τοποθέτηση του Paul Papadimitriou, ιδρυτή της Intelligencr, ερευνητή καινοτομίας και ειδικό στις στρατηγικές του μέλλοντος, αλλά και η κεντρική ομιλία από τον Martin Boisen, Συνιδρυτή και Αντιπρόεδρο του The International Place Branding Association. Το συνέδριο θα συνεχιστεί με panels στα οποία θα συμμετέχουν Ελληνες και ξένοι ομιλητές. Η Geerte Udo, Διευθύντρια Στρατηγικής Μάρκετινγκ στον Οργανισμό Amsterdam Marketing από το 2013 και υπεύθυνη της διεθνώς αναγνωρισμένης καμπάνιας "I Amsterdam” μαζί με τη  Signe Jungersted, Διευθύντρια Ανάπτυξης του Wonderful Copenhagen θα μιλήσουν για marketing και branding πόλεων. Τη σκυτάλη θα πάρουν η Συνιδρύτρια και Πρόεδρος της Nannuka, Λέλα Δρίτσα, ο CEO της Exclusiv, Μπάμπης Κουρτζής, ο Ιδρυτής της Welcome, Αλέξανδρος Τρίμης και ο Αγαμέμνων Παπάζογλου, Συνιδρυτής του MyJobNow.

    Με αφορμή τη διοργάνωση του συνεδρίου ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος δήλωσε: "Η παγκόσμια ανάπτυξη, μέσω της χρήσης των ψηφιακών τεχνολογιών, επαναπροσδιορίζει το οικονομικό περιβάλλον των επιχειρήσεων που παρέχουν ταξιδιωτικές υπηρεσίες, αναδιαμορφώνοντας το τουριστικό προϊόν. Φυσικά οι εξελίξεις αυτές επ’ ουδενί δεν βασίζονται στην τύχη, αλλά στον προσεκτικό σχεδιασμό, στις στρατηγικές κινήσεις και στην αξιοποίηση των ευκαιριών την κατάλληλη στιγμή. Ηγέτης στην επόμενη γενιά του εκάστοτε κλάδου του τουρισμού, αναδεικνύεται εκείνος που οι επιδόσεις του θα συνάδουν με μια σειρά από νέους τρόπους προσέγγισης της αγοράς.  Ήδη βλέπουμε και στην Ελλάδα τεχνολογικές startups να δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο του τουρισμού, άλλες προσφέροντας νέες εμπειρίες και νέους τρόπους αναψυχής στους ταξιδιώτες και άλλες προσφέροντας λύσεις στους επαγγελματίες του χώρου. Παράλληλα, όπως και σε άλλους τομείς, η νέα γενιά των τουριστικών επιχειρηματιών αναζητεί νέα εργαλεία και τρόπους για να βελτιώσει και να εξελίξει την οικογενειακή επιχείρηση και να αναβαθμίσει το προσφερόμενο τουριστικό προϊόν. Τις περισσότερες φορές, αυτά τα εργαλεία και λύσεις έχουν τεχνολογικό πρόσημο. Στα παραπάνω, να προστεθεί πως η ελληνική τουριστική βιομηχανία αποτελεί μια εξαιρετική αγορά εισόδου για κάθε τεχνολογική εταιρεία στον χώρο, σε επίπεδο μεγέθους αγοράς και ανταγωνισμού".

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων