Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 20-Μαϊ-2018 08:35

    Δαπανήσαμε μισό δισ. ευρώ για τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά είδη

    Δαπανήσαμε μισό δισ. ευρώ για τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά είδη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Κοντά στο μισό δισεκατομμύριο ευρώ ξόδεψαν το πρώτο τρίμηνο του έτους οι καταναλωτές για την αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών προϊόντων. Την ώρα λοιπόν που "ανελαστικές" δαπάνες, όπως η αγορά προϊόντων π.χ. γάλα, ψωμί, κ.λπ. συνεχίζουν να πιέζονται, η αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών καταγράφει υψηλό μονοψήφιο ποσοστό αύξησης των πωλήσεών της.

    Με βάση στοιχεία της GfK, η αγορά των Τεχνικών Καταναλωτικών Αγαθών (TCG) παρουσίασε ανάπτυξη 7,3%, συγκριτικά με το ίδιο τρίμηνο του 2017, με τη συνολική αξία να ανέρχεται στα 497 εκατ. ευρώ. Οι κατηγορίες που παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση ήταν οι Τηλεπικοινωνίες (TEL), με αύξηση 20,8%, οι Μεγάλες Οικιακές Συσκευές (MDA), οι οποίες ενισχύθηκαν κατά 4% και τα Ηλεκτρονικά Καταναλωτικά Αγαθά (CE), οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 3,1%.

    Συγκεκριμένα για αγορά προϊόντων τηλεπικοινωνίας δαπανήθηκαν το πρώτο τρίμηνο 156 εκατ. ευρώ ως αποτέλεσμα του λανσαρίσματος νέων μοντέλων αλλά και των εκπτώσεων. Η αύξηση αυτή προήλθε κυρίως από την ανάπτυξη των πωλήσεων κινητών τηλεφώνων, ακουστικών και wearable συσκευών. Η δεύτερη κατηγορία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις, 109 εκατ. ευρώ, είναι αυτή των προϊόντων πληροφορικής η οποία εμφάνισε αύξηση 2,9%.

    Η αγορά μεγάλων οικιακών συσκευών, η οποία πριμοδοτήθηκε από τις εκπτώσεις και τις προσφορές σε κουζίνες, πλυντήρια πιάτων, ψυγεία, κ.λπ. ενισχύθηκε κατά 4% στα 107 εκατ. ευρώ. Ανοδικά κινήθηκε και η αγορά ηλεκτρονικών αγαθών (σ.σ. τηλεοράσεις, συσκευές ήχου και αποθήκευσης) οι πωλήσεις της οποίας αυξήθηκαν κατά 3,4% στα 74 εκατ. ευρώ.

    Εν αντιθέσει με τις υπόλοιπες κατηγορίες, οι πωλήσεις των μικρών οικιακών συσκευών (σ.σ. συσκευές σιδερώματος, προϊόντα για προετοιμασία φαγητού), μειώθηκαν 1,3% στα 37 εκατ. ευρώ. Ακόμη μεγαλύτερη ήταν η πτώση 9,9% στα 8 εκατ. ευρώ των πωλήσεων στα είδη εξοπλισμού γραφείου, ενώ πτώση 15,8% κατεγράφη στα φωτογραφικά είδη οι πωλήσεις των οποίων περιορίσθηκαν στα 6 εκατ. ευρώ .

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    20:26 12/11

    Google: Ξεκινά η διάθεση του Gemini στην Πλοήγηση στο Google Maps

    Αυτή η νέα ενσωμάτωση ξεπερνά τις απλές φωνητικές εντολές, επιτρέποντας στους οδηγούς να διαχειρίζονται πολύπλοκες εργασίες, πολλαπλών βημάτων, απλά θέτοντας ερωτήσεις.

    10:35 03/11

    Generation Next: Η νέα γενιά δημιουργεί έναν κόσμο ψηφιακής ευημερίας

    Ο 9ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Generation Next του Ιδρύματος Vodafone καλεί τους νέους και τις νέες της χώρας μας να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του ψηφιακού κόσμου δίνοντας λύσεις σε υπαρκτά...

    10:00 26/10

    Black Friday 2025: Οι καλύτερες επιλογές σε έξυπνες οικιακές συσκευές

    Η Black Friday είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για αναβάθμιση! Με έξυπνες συσκευές σε τρομερές τιμές θα κάνεις το σπίτι σου "έξυπνο" εύκολα!

    11:32 23/10

    Planetek Hellas: Ελληνική τεχνογνωσία για τη νέα γενιά ολοκληρωμένων διαστημικών υποδομών

    Κυβερνητικός Κόμβος, PDGS και Κέντρο Ελέγχου και Καθοδήγησης Δορυφόρων (C2) - υποδομές για εθνική αυτονομία

    14:55 21/10

    COSMOTE GROW YOUR BUSINESS – Go Abroad: Δωρεάν ημερίδες για ΜμΕ που θέλουν να επεκταθούν σε διεθνείς αγορές

    Οι ημερίδες θα πραγματοποιηθούν στις 7 Νοεμβρίου 2025 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στις 12 Νοεμβρίου 2025 στο Porto Palace Hotel στη Θεσσαλονίκη.