Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Δεκ-2017 14:33

    Χρ. Σπίρτζης για Ελληνικό: Ο επενδυτής έχει καθυστερήσει όχι εμείς

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Χρ. Σπίρτζης για Ελληνικό: Ο επενδυτής έχει καθυστερήσει όχι εμείς

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 16:55

    Της Μαρίας Νταλιάνη 

    Καμία καθυστέρηση από πλευράς ελληνικής κυβέρνησης δεν υπάρχει για το Ελληνικό, αντίθετα υπάρχει καθυστέρηση 7 μηνών από πλευράς επενδυτή, τόνισε ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Οδ. Κωσναντινόπουλου. 

    "Ο επενδυτής κατέθεσε  το σχέδιο ολοκληρωμένης ανάπτυξης με 7 μήνες καθυστέρηση. το καλοκαίρι του 2017. Αν οποιοδήποτε υπουργείο είχε τέτοια καθυστέρηση φανταστείτε την κριτική" υποστήριξε ο κ. Σπίτρτζης. "Χωρίς αυτό το σχέδιο δεν υπάρχει καμία μελέτη καμία αδειοδότηση. Η παραχώρηση του Ελληνικού θα γίνει μέχρι Ιούνιο 2018 (σελ 39 βάσει σύμβασης). Τρεις μήνες πριν την μεταβίβαση των μετοχών". 

    Ο υπουργός τόνισε πως εγκαίρως έχουν συζητηθεί και έχουν συμφωνηθεί όλα αυτά και είναι προφανές ότι η ΟΣΥ έχει προχωρήσει στο πώς όλες οι δραστηριότητες αυτού του αμαξοστασίου θα μεταφερθούν σε άλλα αμαξοστάσια που λειτουργούν, προκειμένου να μην υπάρχει κανενός είδους καθυστέρηση. Ενώ ευχήθηκε "να μην υπάρξει καμία άλλη καθυστέρηση από πλευράς επενδυτή, για να προχωρήσει η εγκατάσταση".

    Απαντώντας ο Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος  υπογράμμισε πως "έτσι όπως το πάτε ούτε το 2018 θα μπουν οι μπουλντόζες". 

    "Φταίει ο επενδυτής για το Ελληνικό"

    Στην διαπίστωση αυτή ο κ. Σπίρτζης επέρριψε ξανά ευθύνες στον επενδυτή λέγοντας "εάν ο επενδυτής είχε προχωρήσει σ’ αυτά που όφειλε στους επτά μήνες καθυστέρησης, όντως θα μπορούσαν να ξεκινήσουν εργασίες στο Ελληνικό μέχρι το τέλος του χρόνου, γιατί θα υπήρχε αδειοδότηση".

    Ο υπουργός επίσης έκανε αναλυτική παρουσίαση του πόσο μεγάλο είναι το αμαξοστάσιο του Ελληνικού, λέγοντας ότι είναι το μεγαλύτερο απ’ όλα τα αμαξοστάσια που έχει η ΟΣΥ. Έχει έκταση περίπου ογδόντα χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα και φιλοξενεί 370 λεωφορεία.

    Σενάριο μεταφοράς του αμαξοστασίου στο Θριάσιο

    Ο Χρ. Σπίρτζης εμμέσως πλην σαφώς παραδέχτηκε τις δυσκολίες στην μεταφορά του αμαξοστασίου λέγοντας μεταξύ άλλων ότι οι επιπτώσεις εάν πχ πάει στο Θριάσιο θα είναι: "Αύξηση ημερήσιων νεκρών οχηματοχιλιομέτρων των πετρελαιοκίνητων λεωφορείων από 18.875 σε 21.673, που αντιστοιχεί σε 2.797 οχηματοχιλιόμετρα πετρελαιοκίνητων λεωφορείων ημερησίως. Επιπτώσεις στις ώρες εργασίας του προσωπικού κίνησης, λόγω αύξησης αυτών των χιλιομέτρων, που θα γίνονται χωρίς λόγο. Επιπτώσεις στο λειτουργικό κόστος του ΟΣΥ. Βλέπουμε ένα ετήσιο κόστος γύρω στα 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Επιπτώσεις από την κατανάλωση καυσίμων και βέβαια επιπτώσεις στο περιβάλλον".

    "Σε αυτά προστίθεται και το κόστος της επένδυσης, δηλαδή το κόστος της επένδυσης για να φτιάξουμε το νέο αμαξοστάσιο ή για την επέκταση των υπαρχόντων, που είναι της τάξης των 35 εκατομμυρίων ευρώ περίπου".

     ​Η ανακοίνωση του Οδυσσέα Κωνσταντινόπουλου

    "Δεκαπέντε μήνες αφότου η συντριπτική πλειοψηφία των Βουλευτών ψήφισε την κύρωση της σύμβασης παραχώρησης του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού για την αξιοποίησή του, ακόμη δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες από τα Υπουργεία για να παραδοθεί η έκταση στον επενδυτή. Η μετεγκατάσταση του αμαξοστασίου του ΟΣΥ είναι στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Υποδομών, και έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί εντός δεκαμήνου από την κύρωση της σύμβασης. Εντούτοις, δεν έχει ξεκινήσει καν. Η Δημοκρατική Συμπαράταξη έχει αναλάβει την πρωτοβουλία να απευθυνθεί σε όλα τα Υπουργεία για να αναδειχθεί το ζήτημα, και μας ενδιαφέρει να γνωρίζουμε αν όλες οι πλευρές είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους".

    Ο κ. Κωνσταντινόπουλος επεσήμανε την αντίφαση των κυβερνητικών δηλώσεων: "Τον περασμένο Ιούνιο, ο κ.Φλαμπουράρης δεσμεύθηκε πως μέχρι το τέλος του έτους "θα έμπαιναν οι μπουλντόζες στο Ελληνικό”. Σήμερα, ο κ.Σπίρτζης υπόσχεται πως η έκταση θα παραδοθεί τον Ιούνιο του 2018. Με ρυθμούς ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αυτό σημαίνει πως η επένδυση δεν θα ξεκινήσει ούτε το 2018. Κρίμα για τους 75.000 ανθρώπους που θα έβρισκαν εκεί μία νέα θέση εργασίας."

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    Ροή Ειδήσεων

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ