08:08 05/09
Έρευνα: Πώς επηρεάζουν τα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα γονιμότητα και μεταβολική υγεία
Δεν συνδέονται μόνο με παχυσαρκία και χρόνιες παθήσεις.
Ο κανόνας για να είναι πραγματικά ασφαλές το παιδί μέσα στο αυτοκίνητο είναι απλός: Κάθε φορά που μπαίνουμε στο αυτοκίνητο φοράμε ζώνη ασφαλείας (και όχι μόνο το παιδί αλλά και οι ενήλικες, ώστε να λειτουργούμε ως παράδειγμα μίμησης για το μικρό παιδί). Σας φαίνεται υπερβολικό να επιμείνετε να φορέσει το παιδί ζώνη ασφαλείας για απόσταση μερικών τετραγώνων; Οι στατιστικές θα σας αλλάξουν γνώμη: Σε ποσοστό 40% τα ατυχήματα με αυτοκίνητο συμβαίνουν σε απόσταση 3 χιλιομέτρων από το σπίτι μας. Κι ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πως όταν ξεκινάμε και όταν πλησιάζουμε στο σπίτι μας, χαλαρώνουμε την προσοχή και μειώνεται η εγρήγορσή μας στο δρόμο.
Ποτέ το παιδί χωρίς ζώνη ασφαλείας στο αυτοκίνητο
Από το 2006 η χρήση της ζώνης ασφαλείας είναι υποχρεωτική σε όλη την ΕΕ για όλα τα οχήματα. Σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τόσο οι οδηγοί όσο και οι επιβάτες οφείλουν να φορούν ζώνη ασφαλείας σε κάθε κάθισμα στο οποίο αυτή υπάρχει.
Σύμφωνα με τις οδηγίες της ΕΕ για την ασφάλεια των του παιδιού στο αυτοκίνητο:
• Τα παιδιά που έχουν ύψος κάτω του 1,35 μ., ή ταξιδεύουν με αυτοκίνητο/φορτηγό που διαθέτει εξοπλισμό ασφαλείας (π.χ. παιδικό καρεκλάκι), πρέπει να χρησιμοποιούν σύστημα ασφαλείας εγκεκριμένο για το ύψος τους.
• Τα ψηλότερα παιδιά μπορούν να χρησιμοποιούν τη ζώνη ασφαλείας για ενηλίκους.
• Για να είναι ασφαλής η χρήση της ζώνης ασφαλείας στα παιδιά, η επάνω πλευρά της θα πρέπει να φτάνει στο στέρνο ανάμεσα στο στήθος. Διαφορετικά είναι απαραίτητη χρήση ανυψωτικού καθίσματος που θα φέρει το παιδί στο κατάλληλο ύψος για να χρησιμοποιηθεί με ασφάλεια η ζώνη.
"Έχω αερόσακους. Είναι απαραίτητη η ζώνη;”
Οι αερόσακοι δεν αποτελούν υποκατάστατο της ζώνης ασφαλείας. Αναφορικά με τη ζώνη και την ασφάλεια, όταν υπάρχουν αερόσακοι η χρήση της είναι ακόμη πιο απαραίτητη όταν το αυτοκίνητο διαθέτει αερόσακους καθώς προλαμβάνει σοβαρούς τραυματισμούς από την πρόσκρουση του αερόσακου στο στέρνο και το κεφάλι.
Η δεύτερη σημαντικότερη αιτία θανάτου
Η μη χρήση ζώνης ασφαλείας αποτελεί τη δεύτερη σημαντικότερη αιτία θανάτου στα τροχαία ατυχήματα, μετά την ανάπτυξη ταχύτητας. Είναι δε σημαντικότερη αιτία και από την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Σχετική μελέτη που έγινε κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εφαρμογή μέτρων υπέρ της χρήσης της ζώνης ασφαλείας θα μπορούσε να σώζει στην ΕΕ μέχρι και 7.300 ζωές τον χρόνο.
Δεν συνδέονται μόνο με παχυσαρκία και χρόνιες παθήσεις.
Η χρήση κράνους από τους οδηγούς δικύκλων ανέρχεται στο 75%, αλλά μόνο το 46% των συνεπιβατών φοράει κράνος.
Σημαντική άνοδος στις διαγνώσεις σε προχωρημένα στάδια.
Τι έδειξε νέα μελέτη.
Ποιοι είναι οι μεγαλύτεροι παράγοντες κινδύνου.
Με ακριβή στοιχεία για όλα τα νοσοκομεία της Θεσσαλονίκης προσήλθε στη σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, που πραγματοποιήθηκε εν όψει της 89ης ΔΕΘ, ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης Νίκος...
Δεν αρκεί να κόψουμε μόνο το αλάτι.
Από τις 14 Ιουλίου που ξεκίνησε η αποστολή των SMS.
Η HDL δεν είναι μια ενιαία ουσία, αλλά μια "οικογένεια" σωματιδίων διαφορετικών μεγεθών και σχημάτων.
Ποια ουσία βρίσκεται στο αίμα μας.
Η χρήση τους ξεκίνησε τη δεκαετία του '40 και έκτοτε κατέκλυσαν την καθημερινότητά μας.
Ιδιαίτερα ανησυχητικά ευρήματα.
Και μέσω του finddoctors.gov.gr (πέρα από τη δωρεάν τετραψήφια τηλεφωνική γραμμής "1566") μπορούμε να κλείσουμε ραντεβού με γιατρό.
Η απόφαση της Επιτροπής ακολούθησε επιταχυνόμενη διαδικασία αξιολόγησης, μετά την έγκριση της λενακαπαβίρης από τον FDA των ΗΠΑ
Έχει ήδη ενημερώσει την ΓΓΑ, προκειμένου και αυτή με τη σειρά της να ενημερώσει τις Ομοσπονδίες και τα Αθλητικά Σωματεία.
Οι βασικές αρχές.