Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Νοε-2018 08:14

    Τι έγινε στην "Ημέρα Αναλυτών" του ΟΠΑΠ

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Τι έγινε στην "Ημέρα Αναλυτών" του ΟΠΑΠ

    Του Νίκου Χρυσικόπουλου

    Πάνω από 25 αναλυτές, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μετείχαν στο πρώτο Analyst Day του ΟΠΑΠ. Πρόκειται για μια από τις ελάχιστες, εάν όχι η πρώτη, αποκλειστική ημερίδα που πραγματοποιείται για τους αναλυτές που καλύπτουν μια εισηγμένη και στην οποία 10 υψηλόβαθμα διοικητικά στελέχη παρουσιάζουν λεπτομερώς τη στρατηγική και τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας, ενώ παρέχουν και πληροφορίες σχετικά με όλους τους επιχειρησιακούς τομείς.

    Η Ημέρα των Αναλυτών πραγματοποιήθηκε την περασμένη Πέμπτη 1 Νοεμβρίου στο κτίριο της εταιρείας στη Λ. Αθηνών και περιελάμβανε επισκέψεις σε ένα από τα gaming hall "Play" της εταιρείας και στο Πρότυπο Πρακτορείο δίπλα στα κεντρικά γραφεία. Την ειδική ημερίδα παρακολούθησαν εκπρόσωποι και αναλυτές από εγχώριες ΑΧΕΠΕΥ και ξένες επενδυτικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Citi, HSBC, Wood, Ambrosia Investments, Axia Ventures, Alpha Finance, Euroxx, Edison Partners, Beta,  IBG, Merit, NBG, Piraeus, Eurobank Research Greece, Pantelakis, VRS Investments κ.α, ενώ θα υπάρχει follow up για "σπίτια" του μεγέθους της Morgan Stanley, Goldman Sachs και Credit Suisse.

    Από την πλευρά του ΟΠΑΠ συμμετείχε η πλειονότητα του Executive Committee, πραγματοποιώντας μια εκτεταμένη παρουσίαση των δραστηριοτήτων και στόχων του Οργανισμού. Συγκεκριμένα, στους αναλυτές μίλησαν οι Damian Cope (CEO), Michal Houst (CFO), Οδυσσέας Χριστοφόρου (Επικεφαλής Εταιρικών & Ρυθμιστικών Υποθέσεων), Βάιος Καραντίνος (COO - PLAY Games), Ian Catchick (Επικεφαλής Προϊόντων), Michele Fusella (Chief Technology Officer), Jan Karas (Επικεφαλής Δικτύου Λιανικής), Petr Matejovsky (Επικεφαλής Σχέσεων με Πελάτες), Rene Langen (Επικεφαλής Ανάπτυξης), Κωνσταντίνος Φρυδάκης (CEO of Tora Direct and Tora Wallet) και φυσικά το τμήμα IR με τους Νίκο Πολυμενάκο, Διευθυντή Επενδυτικών Σχέσεων και Γιώργο Βιτωράκη, Επικεφαλής Επιχειρησιακής Ανάλυσης.

    Η στρατηγική στο επίκεντρο

    Στο επίκεντρο βρέθηκε η στρατηγική του ομίλου που ενσωματώνεται στο "Όραμα 2020" και έχει ως στόχο να καθιερωθεί ο ΟΠΑΠ ως μια παγκόσμιου επιπέδου εταιρεία ψυχαγωγίας και τυχερών παιχνιδιών. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Damian Cope παρουσίασε τις οκτώ στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας στο πλαίσιο του "Οράματος 2020", αναφέροντας πως έπειτα από την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης του στρατηγικού πλάνου που αφορούσε στην αναδιάταξη λειτουργιών και δομών, η εταιρεία έχει εισέλθει στη δεύτερη φάση εστιάζοντας σε πιο ελκυστικές πρωτοβουλίες ανάπτυξης και υλοποίησης επενδύσεων.

    Ο κ. Cope, μεταξύ άλλων, έκανε λόγο για την ολοκλήρωση του τεχνολογικού μετασχηματισμού του ομίλου, τις προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, το πλάνο εκσυγχρονισμού και ποιοτικής αναβάθμισης του δικτύου καταστημάτων και πρακτορείων και στο πρόγραμμα REX 2020 (network retail excellence) και τη στόχευση για την ενίσχυση του brand της εταιρείας. Αναφορικά με την online αγορά, έπειτα από το λανσάρισμα της νέας διαδικτυακής πλατφόρμας  αθλητικού στοιχηματισμού Pamestoixima.gr, σαφής πρόθεση είναι να αποτελέσει μια πλήρως ανταγωνιστική δραστηριότητα και να ενισχυθεί με νέα προϊόντα και παιχνίδια, στο πλαίσιο πιθανών αλλαγών που θα φέρει η νέα ρύθμιση για την Online αγορά. Σε ό,τι αφορά τα νέα εγχειρήματα και συνεργασίες, μέσα στο 2019 αυτά θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις υπηρεσίες Tora μέσω του δικτύου των πρακτορείων του ΟΠΑΠ.

    Ο Michal Houst, CFO, αναφέρθηκε στις υψηλές αποδόσεις προς τους μετόχους και στην αύξηση των μεγεθών του ΟΠΑΠ παρά τη συρρίκνωση της εγχώριας αγοράς των τυχερών παιχνιδιών λόγω της οικονομικής κρίσης και του παράνομου στοιχηματισμού. Εστίασε στην πολιτική διαχείρισης του λειτουργικού κόστους, στην ολοκλήρωση του σχεδίου για τις προμήθειες των πρακτόρων, στη πολιτική χρηματοδότησης καθώς και στην ολοκλήρωση του επενδυτικού σχεδιασμού της περιόδου 2017-2019 (ύψους περίπου 130 εκατ. ευρώ) που θα οδηγήσει στην επαναφορά του CAPEX σε επίπεδα της τάξης των 15-25 εκατ. ευρώ ετησίως, αλλά και στη μερισματική πολιτική του ΟΠΑΠ που θα διατηρηθεί

    Από την πλευρά του ο Οδυσσέας Χριστοφόρου, Επικεφαλής Εταιρικών & Ρυθμιστικών Υποθέσεων, εστίασε στις σχέσεις του ΟΠΑΠ με τις ρυθμιστικές αρχές και την Επιτροπή Παιγνίων (ΕΕΕΠ) και στην αλλαγή των εσωτερικών δομών προκειμένου να υπάρχει αποτελεσματικότερη διαχείριση. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο ζήτημα της παράνομης αγοράς και της αγαστής συνεργασίας του ΟΠΑΠ με τις αρχές για την αντιμετώπιση της μάστιγας του παράνομου στοιχηματισμού.

    Στα 19 χιλιάδες τα VLTs στο τέλος του έτους

    Στο πλαίσιο της παρουσίασης για τα VLTs και το δίκτυο των καταστημάτων PLAY, ο Βάιος Καραντίνος, μίλησε για την επένδυση, της τάξης των 900 εκατ. ευρώ συνολικά (περιλαμβάνεται και το κόστος απόκτησης της άδειας, δαπάνες για καταστήματα κλπ), που αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη. Το δίκτυο καταστημάτων PLAY ανέρχεται σε 307 σημεία πώλησης, με το roll out να είναι ένα από τα ταχύτερα πανευρωπαϊκά τον τελευταίο 1,5 χρόνο.  Μάλιστα έγινε αναφορά στο νέο concept καταστήματος, το "Mega Play" αλλά και στην πρόταση "Block", δηλαδή ο συνδυασμός gaming hall δίπλα σε πρακτορείο.  

    Συνολικά μέχρι το τέλος του περασμένου Σεπτεμβρίου λειτουργούσαν περίπου 16.000 VLTs σε gaming halls και πρακτορεία. Στόχος είναι να έχουν εγκατασταθεί 19.000 παιγνιομηχανήματα μέχρι το τέλος του 2018 και το σύνολο των 25.000 μέσα στο 2019. Περίπου 50 νέα παιχνίδια για VLTs θα είναι διαθέσιμα μέσα στο 2019.

    Τέλος, στην ειδική ημερίδα έγινε λόγος για τις νέες πρωτοβουλίες που θα αναλάβει ο ΟΠΑΠ για την ενίσχυση του υπάρχοντος χαρτοφυλακίου των παιχνιδιών του, την πορεία και τη συμβολή των συσκευών αυτόματης εξυπηρέτησης στοιχηματισμού (SSBTs) και των virtual games, καθώς και για την επένδυση άνω των 100 εκατ. ευρώ για τον τεχνολογικό μετασχηματισμό του Οργανισμού. Ακόνη, οι αναλυτές ενημερώθηκαν για την πρόθεση δημιουργίας ενός "οικοσυστήματος" εφαρμογών (mobile world app) από τον ΟΠΑΠ, καθώς για τα σχέδια αξιοποίησης της επένδυσης των Tora Wallet και Tora Direct.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων