Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 27-Ιουλ-2018 07:40

    Στα 1.818 ευρώ η κατά κεφαλή δαπάνη για online αγορές

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Στα 1.818 ευρώ η κατά κεφαλή δαπάνη για online αγορές

    της Αλεξάνδρας Γκίτση
     
    Το ελληνικό ηλεκτρονικό εμπόριο αυξάνεται σταθερά και η Ελλάδα έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά αγορών τόσο σε εγχώριο όσο και σε διασυνοριακό επίπεδο, υπογραμμίζει στην τελευταία έρευνα του European ecommerce.

    Ανάπτυξη η οποία αποτυπώνεται και στη "μέση ετήσια απόδειξη” η οποία από το 2015 αυξάνεται σταθερά. Σύμφωνα με τη συγκεκριμένη έρευνα η μέση ετήσια δαπάνη των ενεργών Ελλήνων καταναλωτών που ψωνίζουν διαδικτυακά έχει αυξηθεί από τα 1.556,7 ευρώ to 2015 και τα 1.689,4 ευρώ το 2016 στα 1.758,3 ευρώ το 2017. Για τη φετινή χρονιά η πρόβλεψη είναι ότι η μέση ετήσια δαπάνη των ενεργών χρηστών ηλεκτρονικών αγορών θα ανέλθει στα 1.818,8 ευρώ.

    Σύμφωνα με το European ecommerce, το ποσοστό των e-shoppers στην Ελλάδα αγγίζει το 36,4% του πληθυσμού ενώ η ανάπτυξη από έτος σε έτος της συγκεκριμένης αγοράς παραμένει διψήφια. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2017 η συγκεκριμένη αγορά αυξήθηκε κατά 21,95% σε σχέση με το 2016. Τον υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου (2017) τον εμφάνισε πέρυσι η Ρουμανία +37% και ακολουθούν η Ουκρανία +31%, η Πορτογαλία +23%, η Ελλάδα +22%, η Βουλγαρία +22% και η Ιταλία +17%.

    Ωστόσο η Ελλάδα καταλαμβάνει την 8η θέση πριν το τέλος στις αγορές μέσω διαδικτύου ισοβαθμώντας με την Πορτογαλία. Σε χαμηλότερη θέση βρίσκεται η Ιταλία, η Κύπρος, η Σερβία, η Κροατία, η Βουλγαρία και η ΠΓΔΜ. Πρωταθλητές του online shopping η Ολλανδία, η Ελβετία, η Σουηδία, η Δανία, το Λουξεμβούργο, η Μεγάλη Βρετανία και η Γερμανία.

    Σε ό,τι αφορά τις διασυνοριακές ηλεκτρονικές αγορές οι περισσότερες καταγράφονται σε πΓΔΜ και Πορτογαλία (85%) όταν στην Ελλάδα είναι στο 25%. Με βάση την ίδια έρευνα το 15% των Ελλήνων καταναλωτών ισχυρίζεται ότι αγοράζει μόνο διασυνοριακά, ποσοστό αρκετά υψηλό σε σύγκριση με άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως υπογραμμίζεται στην έρευνα.

    Υπό αυτό τα δεδομένα, το European ecommerce, σημειώνει πως αυτή είναι μια καλή ένδειξη και ότι είναι σημαντικό τα ηλεκτρονικά καταστήματα που πωλούν στην Ελλάδα να προσεγγίσουν τους καταναλωτές στη μητρική τους γλώσσα.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ