Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 27-Δεκ-2017 08:06

    Πώς θα μεταμορφώσει η Grivalia το θρυλικό Όλυμπος Νάουσα

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Πώς θα μεταμορφώσει η Grivalia το θρυλικό Όλυμπος Νάουσα

    Του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Σε boutique hotel σχεδιάζει να μετατρέψει η Grivalia Hospitality το ιστορικό ακίνητο Όλυμπος Νάουσα για το οποίο, από κοινού με την εταιρεία Μακεδονικά Ξενοδοχεία, πλειοδότησε με 5,46 εκατ. ευρώ στο διαγωνισμό της Eurobank τον περασμένο Ιούλιο, συναλλαγή που ολοκληρώθηκε, τυπικά, αρχές Δεκεμβρίου.

    "Πρόκειται για ένα απαιτητικό σχέδιο που αφορά την ανάπτυξη του θρυλικού Όλυμπος-Νάουσα, όπου επιδιώκουμε να υλοποιήσουμε ένα boutique ξενοδοχείο. Θα είναι ένα ιδιαίτερο ξενοδοχείο που θα αναδείξει την πόλη, εγχείρημα που διαθέτει τα εχέγγυα να στεφθεί με επιτυχία λόγω της θέσης του ακινήτου" σημείωσε, κατά την πρόσφατη εκδήλωση του Urban Land Institute Ελλάδας και Κύπρου, ο Στέφανος Δ.Βλαστός, διευθυντής στην Grivalia Hospitality.

    Το 2019

    Το ακίνητο, που βρίσκεται στην Παλιά Παραλία της Θεσσαλονίκης, στην λεωφόρο Νίκης 5 αναμένεται να έχει μετασκευαστεί σε ξενοδοχείο με δυναμικότητα 50 δωματίων, μέχρι τη θερινή σεζόν του 2019. Πρόκειται για επένδυση, της τάξης των 6-7 εκατ. ευρώ, η οποία αναμένεται να ξεκινήσει το αμέσως προσεχές διάστημα.

    Το εμβληματικό διατηρητέο κτήριο Όλυμπος Νάουσα, που χτίστηκε το 1926 από τον Ζακ Μοσέ για λογαριασμό του βιομηχάνου Ιορδάνη Γεωργιάδη, σε οικόπεδο 620 τ.μ., διαθέτει οικοδομική άδεια για νέο κτήριο 3.000 τ.μ. και αποτελείται από υπόγειο, ισόγειο, έξι ορόφους και πατάρι για εστίαση.

    Στο ισόγειο του ακινήτου υπήρχαν οι αίθουσες Όλυμπος και Νάουσα που λειτουργούσαν ως το ζυθοπωλείο-δοκιμαστήριο της βιομηχανίας Ηνωμέναι Ζυθοποιίαι, η οποία στεγαζόταν στους δύο ορόφους του κτηρίου. Το 1926 ενώθηκαν οι δύο αίθουσες και εγκαινιάστηκε το θρυλικό εστιατόριο "Όλυμπος Νάουσα" που λειτούργησε μέχρι το καλοκαίρι του 1994. Το ιστορικό εστιατόριο αναμένεται να επαναλειτουργήσει μαζί με το ξενοδοχείο το 2019.

    Σημαντικές προοπτικές

    Όπως ανέφερε ο κ. Βλαστός, στην αθηναϊκή τουριστική αγορά υπάρχει τάση βελτίωσης των μεγεθών προσέλκυσης ξένων τουριστών, με την έλευση ξένων παικτών brands να σηματοδοτεί τις καλές προοπτικές του εγχώριου τουριστικού προϊόντος.

    Ωστόσο, η υλοποίηση, όπως είπε, των μεγάλων επενδύσεων του Αστέρα Βουλιαγμένης και του Ελληνικού είναι αναγκαία, προκειμένου η Ελλάδα να καταδείξει τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, όπως και ότι μπορεί να προσελκύσει ξένες επενδύσεις.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων