Συνεχης ενημερωση

    Κυριακή, 24-Δεκ-2017 09:31

    Νέο ξεκίνημα στο online grocery για τον Θανάση Αθανασούλη

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση

    Από τον περασμένο Ιούλιο, ένα νέο online κατάστημα, βρίσκεται στον διαδικτυακό αέρα. Πρόκειται για το Akros.gr. Μια διαδικτυακή πλατφόρμα που φιλοδοξεί να "παντρέψει” τους παραγωγούς με τα τελικά σημεία πώλησης και τους καταναλωτές σε Ελλάδα και εξωτερικό. Δημιουργός της, ένας άνθρωπος που "έστησε" τον κλάδο της πληροφορικής στην Ελλάδα, το μακρινό 1986 από ένα μικρό κατάστημα στη Μιχαλακοπούλου. Ο λόγος για τον Θανάση Αθανασούλη, πρώην ισχυρό άνδρα του άλλοτε κραταιού ομίλου ALTEC πoυ βρίσκεται σε καθεστώς εκκαθάρισης εν λειτουργία.

    Ο Θανάσης Αθανασούλης, για αυτό το νέο του επιχειρηματικό ξεκίνημα μίλησε πριν από λίγες ημέρες, σε μια από τις σπάνιες δημόσιες εμφανίσεις του, στο πλαίσιο συνεδρίου που διοργάνωσε η εταιρεία Convert Group, ξεκαθαρίζοντας με το "καλημέρα" πως "τον Αθανασούλη της πληροφορικής τον έχω αφήσει απ' έξω", σε μια προσπάθεια να διαχωρίσει το παρελθόν από το νέο του εγχείρημα.

    Τι είναι όμως το Akros.gr; Πρόκειται για μια ηλεκτρονική πλατφόρμα προώθησης και διανομής των προϊόντων ελληνικών παραγωγών, η οποία παρέχει υποστήριξη στο σκέλος της διανομής, των logistics, του marketing, της εμπορικής δικτύωσης και των εξαγωγών, όπως είπε ο κ. Αθανασούλης. Σύμφωνα με τον ίδιο, σήμερα με το Akros.gr συνεργάζονται περισσότεροι από 150 Έλληνες παραγωγοί με 2.500 κωδικούς, όπως ελαιόλαδο, μέλι, κρασί, βότανα, κ.α.

    Τι διαφορετικό όμως φέρνει στην αγορά η συγκεκριμένη πλατφόρμα, η οποία σχεδιάσθηκε και αναπτύχθηκε από τη Unisoft, και γιατί στελέχη της εκτιμούν ότι θα βοηθήσει τους Έλληνες παραγωγούς; Η συγκεκριμένη πλατφόρμα απευθύνεται τόσο στη λιανική (καταναλωτές) όσο και στη χονδρική (HORECA, λιανεμπόριο και χονδρεμπόριο τροφίμων), δίνοντας πρόσβαση στους Έλληνες παραγωγούς σε μεγαλύτερο πελατολόγιο μειώνοντας τα έξοδα, κυρίως της διανομής και διάθεσης και δημιουργώντας οικονομίες κλίμακας, όπως ανέφερε ο κ. Αθανασούλης. Αυτό επιτυγχάνεται, όπως υποστηρίζουν στελέχη της, διότι εκτός από τη σελίδα της στο internet, η Akros.gr, έχει μισθώσει αποθηκευτικούς χώρους στην Αττική, στους οποίους στοκάρει προϊόντα των συνεργαζόμενων παραγωγών τα οποία παραδίδονται με δελτίο αποστολής. Δηλαδή το μοντέλο που λειτουργεί η Akros.gr, είναι αυτό της παρακαταθήκης εμπορευμάτων των παραγωγών έναντι μελλοντικών πωλήσεων. Δηλαδή η Akros.gr πουλάει "μετρητοίς" και στα μέσα του επόμενου μήνα, από τον μήνα που έγινε η εκκαθάριση της πώλησης, πιστώνεται στον λογαριασμό του κάθε παραγωγού η αξία του τιμολογίου που έκοψε ο τελευταίος, μείον την αμοιβή της πλατφόρμας.

    Εκτός από την ελληνική αγορά, όπου τα μεταφορικά δεν χρεώνονται για αγορές άνω των 49 ευρώ, αποστολές γίνονται και στο εξωτερικό, ενώ το πλάνο ανάπτυξης εστιάζει στις διεθνείς αγορές. Στο πλαίσιο αυτό, σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλη, η Akros.gr, το συνολικό ύψος της επένδυσης για τη δημιουργία της οποίας αγγίζει το 1 εκατ. ευρώ και χρηματοδοτήθηκε "από τους κόπους μιας ζωής”, όπως ανέφερε ο ίδιος, σχεδιάζει το 2018 να ενταχθεί στο Amazon.co.uk. Επίσης στα σχέδια είναι η δημιουργία αποθηκευτικού hub στην Κεντρική Ευρώπη, προκειμένου να εξυπηρετεί ταχύτερα και με μικρότερο μεταφορικό κόστος τις αγορές της Ευρώπης, και σε δεύτερο χρόνο η είσοδος της στην Αμερικανική αγορά. Το Akros.gr, που σύμφωνα με τον κ. Αθανασούλη ξεκίνησε να "κτίζεται” την τελευταία διετία, είναι ηλεκτρονικό κατάστημα της ανώνυμης εταιρείας "ΑΚΡΟΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ Α.Ε.", πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της οποίας είναι η στενή συνεργάτης του κ. Αθανασούλη, κα. Βασιλική Μηλιώνη. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ