Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 31-Οκτ-2017 16:17

    Ανοίγει ξανά το μέτωπο με την Beat ο Χρ. Σπίρτζης

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ανοίγει ξανά το μέτωπο με την Beat ο Χρ. Σπίρτζης

    του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Μέτωπο με την Beat και τις διαδικτυακές πλατφόρμες παροχής μισθωμένου μεταφορικού έργου ανοίγει ξανά ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος εξαπέλυσε, πρωτοφανώς, δριμεία κριτική για τη startup σε συνέντευξη Τύπου για τις αλλαγές στον κλάδο των μεταφορών.

    Αναφερόμενος ονομαστικά στην Beat, είπε ότι στην μετοχική σύνθεσή της ανήκουν offshore εταιρείες του Παναμά και άλλων φορολογικών παραδείσων, ενώ δεν διαθέτει θυγατρική στην Ελλάδα όπου λειτουργεί μέσω υποκαταστήματος.

    Ο κ. Σπίρτζης εξαπέλυσε βέλη και στον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κυριάκο Μητσοτάκη, ο οποίος - όπως είπε - "βγήκε και στήριξε τη συγκεκριμένη εταιρεία που διαθέτει στην μετοχική της σύνθεση εταιρεία με έδρα τον Παναμά".

    "Είναι πολιτικό θέμα εάν υπάρχουν εταιρείες που δεν έχουν αφήσει ούτε ένα ευρώ στην Ελλάδα […] Δεν πιστεύουμε σε τέτοιου είδους επιχειρηματικότητα, δεν πιστεύουμε ότι είναι ελληνικό θαύμα, δεν πιστεύουμε ότι δεν πρέπει να μην φορολογούνται, λατρεύουμε την καινοτομία και τη στηρίζουμε αλλά δεν μπορεί να έχουν άλλου είδους ασυλία σε σχέση με τις άλλες εταιρείες" ανέφερε χαρακτηριστικά.  

    Κάλεσε μάλιστα, την Beat και τις υπόλοιπες ομοειδείς εταιρείες να προσέλθουν στη διαβούλευση, προσκομίζοντας τις φορολογικές δηλώσεις των τριών τελευταίων ετών. 

    Κύκλοι της εταιρείας αναφέρουν στο Capital.gr ότι είναι αυτονόητο ότι καταβάλλονται φόροι, καθώς κάθε συναλλαγή γίνεται στην Ελλάδα. Για τις αλλαγές που προβλέπει το νομοσχέδιο, το λόγο θα έχουν οι δικηγόροι, σημειώνουν. 

    Τι αλλάζει

    Σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο ΥΠΟΜΕΔΙ σήμερα, οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες διαμεσολάβησης για Επιβατικά Δημόσιας και Ιδιωτικής Χρήσης (ΕΔΧ) αυτοκίνητα για τις οποίες δημιουργείται ρυθμιστικό πλαίσιο, σύμφωνα με το οποίο θα πρέπει να αποκτήσουν ειδική άδεια.

    Παράλληλα, το νομοσχέδιο θα διαθέτει διάταξη η οποία θα προβλέπει ότι η αξιολόγηση των οδηγών ταξί από τους χρήστες των ηλεκτρονικών εφαρμογών (Beat, Uber) θα πραγματοποιείται μόνον εφόσον η Αρχή Προστασίας Δεδομένων ανάψει το πράσινο φως.

    Το νέο πλαίσιο, που δημιουργείται, προβλέπει την υποβολή αίτησης από τους φορείς ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης, η οποία θα συνοδεύεται από τα εξής δικαιολογητικά:

    -αίτηση φυσικού ή νομικού προσώπου
    -σύμβαση ορισμένου χρόνου τουλάχιστον δύο μηνών αποκλειστικά με τρία οχήματα δημόσιας χρήσης-
    -επικυρωμένα αντίγραφα των σχετικών με τα οχήματα αδειών καθώς και των εγγράφων που αποδεικνύουν σχέση με εργασίας με οδηγούς κατόχους επαγγελματικής – ειδικής άδειας οδήγησης ΕΔΧ αυτοκινήτου
    -παράβολο δημοσίου 1.000 ευρώ.

    Η άδεια θα εκδίδεται μέσα σε 30 ημέρες και για τους παραβάτες θα προβλέπεται η επιβολή προστίμου 50.000 ευρώ, το οποίο θα αυξάνεται σε 100.000 ευρώ σε περίπτωση υποτροπής οπότε και θα ανακαλείται η άδεια.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ