Δευτέρα, 24-Οκτ-2016 15:30
Αυξήθηκαν τα κέρδη της εταιρείας διαχείρισης των Burger King

Τα κέρδη της Restaurant Brands International αυξήθηκαν στο γ΄ τρίμηνο, αλλά η αύξηση των συγκρίσιμων πωλήσεων στις αλυσίδες Burger King και Tim Hortons, επιβραδύνθηκε σε σχέση με το περασμένο έτος.
Η καναδική Restaurant Brands ανακοίνωσε ότι οι συγκρίσιμες πωλήσεις της Tim Hortons αυξήθηκαν 2% ενώ οι πωλήσεις της Burger King κατά 1,7%. Πέρυσι, οι συγκρίσιμες πωλήσεις αυξήθηκαν 5,3% και 6,2% αντίστοιχα, στις αλυσίδες burger και καφέ.
Οι καταναλωτές προσφάτως απέχουν από τις επισκέψεις σε εστιατόρια εξαιτίας των οικονομικών αβεβαιοτήτων και των φθηνότερων τιμών των τροφίμων. Την προηγούμενη εβδομάδα, η ανταγωνιστική McDonalds ανακοίνωσε ότι τα κέρδη της στην αμερικανική αγορά επιβραδύνθηκαν περαιτέρω, καθώς προσπαθεί να καινοτομήσει για να προσελκύσει περισσότερους καταναλωτές.
Η Restaurant Brands σχηματίστηκε πέρυσι όταν η Burger King, που ανήκει στην 3G Capital Partners, εξαγόρασε την καναδική αλυσίδα καφέ και ντόνατ Tim Hortons έναντι 11 δισ. δολαρίων.
Συνολικά, η εταιρεία κέρδη 153,8 εκατ. δολάρια ή 36 σεντς ανά μετοχή μετά από την καταβολή μερίσματος, έναντι των 117,1 εκατ. δολαρίων ή 24 σεντς ανά μετοχή πέρυσι.
Τα κέρδη αφαιρουμένων των εκτάκτων, διαμορφώθηκαν στα 43 σεντς ανά μετοχή, έναντι των 40 σεντς που ανέμεναν οι αναλυτές. Τα έσοδα διαμορφώθηκαν στα 1,08 δισ. δολάρια και οι αναλυτές ανέμεναν 1,06 δισ. δολάρια.