17:30 08/12
Δείτε τι έκαναν οι ρωσικές αρχές σε μποτιλιάρισμα 85 χλμ. (video)
Ένα χαοτικό μποτιλιάρισμα στον Υπερσιβηρικό έφτασε τα 85 χλμ. με τους οδηγούς να μένουν εγκλωβισμένοι στην παγωνιά για ώρες και οι αρχές να αντιδρούν εντυπωσιακά.
Λίγες ημέρες πριν το τέλος του 2017, η μάρκα BMW i του BMW Group έχει εδραιώσει τη θέση του ανάμεσα στους παγκόσμιους ηγέτες του χώρου της ηλεκτροκίνησης. Για πρώτη φορά, πάνω από 100.000 οχήματα BMW i, BMW iPerformance και MINI με πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης έχουν παραδοθεί μέσα σε ένα χρόνο. Σύμφωνα με την ανεξάρτητη αναφορά της POLK / IHS Report (τεύχος 7.12.2017), το BMW Group βρίσκεται στην κορυφή της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων σε Γερμανία και Ευρώπη με μερίδιο ταξινομήσεων 21%. Το BMW Group ισοβαθμεί στην πρώτη θέση παγκοσμίως με μερίδιο αγοράς 10%, ίσο με αυτό ενός Αμερικανού κατασκευαστή.
Το μερίδιο του BMW Group στην κατηγορία ηλεκτρικών οχημάτων (στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο) είναι τώρα τρεις φορές μεγαλύτερο από το αντίστοιχο στην αγορά παραδοσιακών οχημάτων. Και ενώ το μερίδιο ηλεκτρικών οχημάτων επί των συνολικών ταξινομήσεων όλων των κατασκευαστών στην Ευρώπη φτάνει το 2% (παγκοσμίως: 1%), το ποσοστό αυτό για το BMW Group είναι τώρα 6% (σε όλο τον κόσμο: 3%). Επομένως, το BMW Group έχει ‘δυσανάλογα’ ισχυρή εκπροσώπηση στην αυξανόμενη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων.
Ανανέωση και επέκταση γκάμας μοντέλων BMW i .
‘Οδηγοί’ της επιτυχίας στην αρένα της ηλεκτροκίνησης είναι το BMW i3 (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο1: 13,6–13,1kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0g/km) και το πρόσφατα λανσαρισμένο, ακόμα ισχυρότερο BMW i3s (κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο1: 14,3kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 0g/km). Τα τέσσερα χρόνια από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά, το BMW i3 έχει ήδη γίνει το δημοφιλέστερο ηλεκτρικό όχημα στην κατηγορία των premium compact μοντέλων.
Από την άλλη, η γοητεία των plug-in υβριδικών σπορ αυτοκινήτων έχει εκτοξευθεί σε νέα ύψη με την πρόσφατη, επίσης ισχυρότερη νέα έκδοση του BMW i8 Coupe (κατανάλωση καυσίμου μικτό κύκλο1: 1,9l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,0kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 42g/km) και το νέο BMW i8 Roadster (κατανάλωση καυσίμου μικτό κύκλο1: 2.1l/100 km, κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στο μικτό κύκλο: 14,5kWh/100km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 46g/km).
Το BMW i8 που λανσαρίστηκε το 2014, θεωρείται αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία υβριδικών σπορ με μερίδιο αγοράς πάνω από 50%. Η μάρκα BMW i έχει ήδη εξασφαλίσει τα πνευματικά δικαιώματα για την ονοματολογία των μοντέλων από το BMW i1 μέχρι το i9, και από το BMW iX1 μέχρι το iX9. Το 2018, θα λανσαριστεί το BMW i8 Roadster, και το 2019 θα ακολουθήσει ένα πλήρως ηλεκτρικό MINI. Το 2020, προγραμματίζεται η πλήρως ηλεκτρική έκδοση BMW X3 και το 2021 η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της μάρκας, BMW iNext, που θα συνδυάζει ηλεκτροκίνηση με αυτόνομη οδήγηση και νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας στο εσωτερικό, για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής.
Η μελέτη BMW i Vision Dynamics – ένα τετράθυρο gran coupe με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης και προγραμματισμένη αυτονομία 600 km που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2017 – προσφέρει μια ακόμα γεύση από το μέλλον της BMW i.
Από το 2021, η επόμενη (5η) γενιά της τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης και μπαταριών BMW i θα χρησιμοποιεί μεταβλητά, ηλεκτρικά, αρθρωτά κιτ που θα επιτρέπουν σε όλες τις σειρές μοντέλων να εξοπλίζονται με οποιονδήποτε τύπο συστήματος κίνησης.
Η ηλεκτροκίνηση είναι ένα θεμελιώδες συστατικό στοιχείο της εταιρικής στρατηγικής NUMBER ONE > NEXT, που έχει επινοήσει το BMW Group για να ενισχύει τη θέση του ως ηγέτης premium ατομικής μετακίνησης και σχετικών υπηρεσιών. Μέχρι το 2025, η εταιρία θα προσφέρει 25 πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα σε όλο τον κόσμο και εκτιμά ότι τα ηλεκτρικά οχήματα θα συγκεντρώνουν το 15 έως το 25% των παγκόσμιων πωλήσεων.
BMW i : κορυφαίος πάροχος συστημάτων ηλεκτροκίνησης.
Πέραν της γκάμας ηλεκτρικών οχημάτων, η BMW i – σαν hub του BMW Group – προάγει και άλλους τομείς της ηλεκτρικής μετακίνησης επιβεβαιώνοντας τη συνεχή της δέσμευση στο χώρο αυτό:
Η BMW i πρωτοπόρος καινοτομίας για το BMW Group .
Η τεχνογνωσία που έχει δημιουργήσει η BMW i και η επακόλουθη μεταφορά τεχνολογίας δεν περιορίζονται στους ηλεκτροκινητήρες και στην τεχνολογία μπαταριών υψηλής τάσης:
Σερί βραβείων για την BMW i .
Ακόμα περισσότεροι τίτλοι έχουν προστεθεί στη λίστα διακρίσεων που έχει αποσπάσει η μάρκα, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της. Ακόμα και πριν από τέσσερα χρόνια, ενώ ήταν ακόμα στη φάση του λανσαρίσματος, η BMW i απέσπασε περισσότερα βραβεία από οποιαδήποτε άλλη μάρκα στην ιστορία του αυτοκινήτου. Μόνο το 2017 πρόσθεσε τους παρακάτω τίτλους στη συλλογή της:
Ένα χαοτικό μποτιλιάρισμα στον Υπερσιβηρικό έφτασε τα 85 χλμ. με τους οδηγούς να μένουν εγκλωβισμένοι στην παγωνιά για ώρες και οι αρχές να αντιδρούν εντυπωσιακά.
Σε μια χρονιά που ορισμένα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατάφεραν να συγκαταλέγονται στα πιο αξιόπιστα, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν το πιο "ζημιάρικο" στην έκθεση της TUV.
Ένα από τα εργοστάσια-διαμάντια της Volkswagen στην Γερμανία σταματά την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων και αλλάζει ρόλο. Γιατί λέγεται "Διάφανο εργοστάσιο".
Η Mercedes ανανεώνει πλήρως την GLB και την επαναφέρει ως αμιγώς ηλεκτρική, πιο ευρύχωρη, πιο τεχνολογικά προηγμένη με τεχνητή νοημοσύνη και πάντοτε με τη δυνατότητα επταθέσιας διάταξης.
Νέες υπηρεσίες και φορείς διαχείρισης της κυκλοφορίας περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για την ενίσχυση της οδικής ασφάλειας που ψηφίστηκε από την Βουλή.
Ο Lando Norris ολοκλήρωσε το τελευταίο Grand Prix της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι τρίτος και κατέκτησε τον τίτλο του πρωταθλητή παρά την νίκη του Max Verstappen.
Η αγωγή που έχει κατατεθεί εναντίον της VW, ισχυρίζεται ότι εκούσιο άγγιγμα των κουμπιών αφής στο τιμόνι, μπορεί να ενεργοποιήσει κατά λάθος το cruise control στο ηλεκτρικό ID. 4.
Η BYD έριξε πάνω στο Yangwang U8 ένα δέντρο δύο τόνων για να αποδείξει οτι το έχει φτιάξει ανθεκτικό στην κακομεταχείριση. Δείτε τι συνέβη.
Ο Gunther Holtorf πέρασε 26 χρόνια στον δρόμο, ταξιδεύοντας σε 214 χώρες με μια ταπεινή Mercedes G-Class 88 ίππων, γράφοντας το πιο απίστευτο οδικό έπος της σύγχρονης εποχής.
Με 17 παρόντες από τους 20 οδηγούς της σεζόν πραγματοποιήθηκε το κλασικό πλέον δείπνο των οδηγών της F1 πριν τον τελικό στο Άμπου Ντάμπι.
Η Lexus αναβιώνει το όνομα LFA με ένα αμιγώς ηλεκτρικό concept μεγαλύτερων διαστάσεων που εγκαταλείπει τον θρυλικό V10, αλλά διαθέτει ένα νέο αλουμινένιο πλαίσιο που υπόσχεται κορυφαία απόδοση.
Πολλές φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό για μια έκδοση pickup του δημοφιλούς Jimny και πλέον υπάρχει επίσημη δήλωση από την Suzuki.
Αν η είδηση ενός νέου θερμικού κινητήρα από την BYD θα μπορούσε να θεωρηθεί ενδιαφέρουσα, τότε το γεγονός πως θα πρόκειται για έναν boxer 2.0 λίτρων αποτελεί τη μεγάλη έκπληξη.
Η JAS Motorsport φέρνει ξανά στη ζωή το θρυλικό Honda NSX Mk1 μέσω του restomod Tensei, με σχεδίαση Pininfarina, αμάξωμα από ανθρακονήματα, κινητήρα V6 και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η Zeekr πλαισιώνει τη δυναμική και ενδιαφέρουσα είσοδό της στην αγορά της Ελλάδας με το πρώτο της κατάστημα που φέρνει μια νέα εμπειρία premium αισθητικής.