Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 04-Σεπ-2015 16:51

    Το VW Golf GTE στα χέρια του CapitalAuto

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Είναι μια ιστορική στιγμή. Για πρώτη φορά οδηγούμε ένα Golf που "μπαίνει στην πρίζα”. Αναμφίβολα αυτό λέει πολλά για τα πράγματα που έρχονται. Πρόκειται λοιπόν για το πρώτο plug-in μοντέλο Golf. Η VW ωστόσο έκανε μια κίνηση ματ. Ήθελε να προσφέρει μια διαφορετική εμπειρία συνεπώς παρουσίασε μια "οικολογική” εκδοχή του GTi και όχι απλά ένα αποστειρωμένο plug-in που μοναδική του αποστολή είναι η μεταφορά επιβατών. Εξωτερικά λοιπόν δανείζεται όλα τα αισθητικά καλούδια του GTi με την διαφορά πως τα σήματα GTi έχουν αντικατασταθεί με μπλε σηματάκια που αναγράφουν "GTE”. Επίσης έχουν προστεθεί κάποια στοιχεία διαφοροποίησης, όπως τα υπέροχα led φώτα ημέρας.

    Golf GTE Κάτω από το καπό βρίσκεται η ψυχή αυτού του διαφορετικού Golf. Συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα με απόδοση 105 Ps, με τον TSI των 1,4lt. απόδοσης 150 Ps. Τον ηλεκτροκινητήρα τροφοδοτούν μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 8,7 kWh. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τα 204 Ps και τα 35,7kg.m ροπής. Τα παραπάνω νούμερα δεν υποδηλώνουν κάτι καινοτόμο αν δεν συνοδευόντουσαν με την τιμή της μέσης κατανάλωσης. Σύμφωνα με την VW το GTE χρειάζεται 1,5 lt/100km, όπως ανέγραφε και το αυτοκίνητο της δοκιμής μας στις πόρτες. Η περιέργεια μας για την λειτουργία του αυτοκίνητου στην πράξη ήταν παραπάνω από μεγάλη.

    Golf GTEΕμφανισιακά έχει τον τρόπο να σου φτιάχνει την διάθεση. Δεν είναι κραυγαλέο αλλά έχει εκείνες τις σπορ πινελιές που το κάνουν ξεχωριστό και αρκούντως επιθετικό. Το εσωτερικό μοιάζει κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό στο GTi. Όμορφο τριάκτινο τιμόνι, υπέροχα καθίσματα με μοναδικό συνδυασμό άνεσης και στήριξης και καρό επενδύσεις, όπως στην 1η γενιά του GTi. Από εκεί και πέρα διαφορετικός είναι ο πίνακας οργάνων, που πλέον δεν έχει στροφόμετρο αλλά ένα αναλογικό όργανο χρήσης ενέργειας. Επίσης στην βάση της κονσόλας υπάρχει ένα μπουτόν με την ένδειξη GTE, όπου με το πάτημα του ο οδηγός έχει στο πόδι του όλη την διαθέσιμη δύναμη. Από εκεί και πέρα όποιος μπήκε μέσα δεν έδωσε θετική ψήφο στην κεντρική κονσόλα. Δείχνει αρκετά συντηρητική και αν στα περισσότερο συμβατικά Golf δεν ενοχλεί εδώ δεν άρεσε. Σαφώς και η μεγάλη οθόνη στο πάνω μέρος της δίνει μια αίσθηση νεοτερισμού αλλά η σχεδίαση είναι συντηρητική. Από την άλλη η εργονομία είναι άριστη, όπως και η ποιότητα συναρμολόγησης αλλά και υλικών. Το επίπεδο της VW δύσκολα το φτάνει κάποια άλλη εταιρία σε αυτή την κλίμακα χρημάτων.

    Golf GTEΩστόσο το μεγάλο ενδιαφέρον έχει να κάνει με τον τρόπο που αυτό το διαφορετικό Golf κινείται. Ξεκινήσαμε έχοντας φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες του GTE. Αυτό σημαίνει πως αρχικά μπορείς να κινηθείς εντελώς ηλεκτρικά για 50 km. Στην πράξη είναι απλά μαγικό. Δεν ακούς τίποτα και έχει αρκετή δύναμη για να κινηθείς σβέλτα χωρίς να καις ούτε ένα γραμμάριο βενζίνης, όπως σε κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το γεγονός πως δεν ακούγεται ο κινητήρας φέρνει κάποιο θόρυβο από τα ελαστικά, που πιθανώς σχετίζεται με τον τύπο τους, μιας και επηρεάζουν λίγο και την άνεση. Η επιτάχυνση είναι σε κάθε περίπτωση επαρκής αν και ο ηλεκτροκινητήρας δεν είναι τόσο μεγάλος ώστε να προσδώσει την εντυπωσιακή επιτάχυνση που έχουν κάποια αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Από εκεί και πέρα η μέση κατανάλωση επηρεάζεται πολύ από τα km που καλύπτεις χωρίς να φορτίσεις με την πρίζα το μοντέλο. Μόλις τελειώσει η μπαταρία ο κινητήρας έρχεται στην ζωή και η μέση κατανάλωση αρχίζει να ανεβαίνει. Εμείς φορτίζοντας τα βράδια το μοντέλο και δοκιμάζοντας διάφορους τρόπους οδήγησης πετύχαμε κατανάλωση 4lt &11,7 kWh/100km. Αυτή η τιμή μπορεί να επηρεαστεί από τον τρόπο οδήγησης αλλά πλέον και από τα km που διανύει κάποιος σε καθημερινή βάση ανάμεσα στις φορτίσεις σε σταθερό σημείο. Για παράδειγμα κάποιος που διανύει 30 Km μέχρι την επόμενη φόρτιση μπορεί καθημερινά να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά. Από την άλλη κάποιος ο οποίος κάνει 150 km την μέρα ή δεν έχει την δυνατότητα φόρτισης καθημερινά θα έχει μια διαφορετική μέση κατανάλωση. Σε κάθε περίπτωση όμως θα βρίσκεται κάτω απο τα νούμερα ενός συμβατικού μοντέλου μιας και ένα μέρος της μπαταρίας φορτίζεται και στην συνέχεια τροφοδοτεί τους τροχούς και κατά την κίνηση.

    Golf GTEΑπό εκεί και πέρα είναι εντυπωσιακός ο τρόπος που όλα αυτά τα μηχανικά μέρη συνεργάζονται μεταξύ τους. Λες και βρίσκεται κάτω από τα πόδια σου ο καλύτερος μαέστρος του κόσμου όλοι οι μηχανισμοί δουλεύουν όποτε και όσο πρέπει. Το επιπρόσθετο βάρος δεν δείχνει να έχει επηρεάσει την συμπεριφορά του μοντέλου, με μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης αλλά και ευχάριστη συμπεριφορά. Εκτός από την οικονομική πλευρά το GTE υποστηρίζει με εντυπωσιακό τρόπο και εκείνη ενός GTI. Πατώντας το μπουτόν GTE στην βάση της κονσόλας έχεις στην διάθεση σου όλη την δύναμη από τους κινητήρες, με αποτέλεσμα να βρίσκεσαι με ένα πολύ δυνατό hatchback στα χέρια. Αν θα θέλαμε κάτι είναι αυτό το μπουτόν να βρίσκεται πάνω στο τιμόνι! Πολλές φορές θέλαμε πριν βγούμε να προσπεράσουμε να το ενεργοποιήσουμε. Έτσι έπρεπε να πάρουμε την ματιά μας από τον δρόμο για να το ενεργοποιήσουμε. Αν ήταν στο τιμόνι ίσως θα γινόταν η μεταβολή πιο γρήγορα και εύκολα. Ο ρυθμός που μπορεί να αναπτύξει είναι εντυπωσιακός και σε αυτό συμβάλουν κυρίως τα 35,7kg.m ροπής. Αν μάλιστα βρεθείς σε μια όμορφη στριφτερή διαδρομή, ξεχνάς για λίγο κάθε έννοια οικονομίας διασκεδάζοντας όπως λίγα plug-in μπορούν να κάνουν.

    Golf GTEΗ VW μας έκανε μια ευχάριστη έκπληξη. Κατάφερε να βγάλει στην παραγωγή ένα μοντέλο με χαρακτηριστικά που δεν υπάρχουν στην αγορά. Ένα συμβατικό σε μέγεθος hatchback με συγκρατημένα σπορ εμφάνιση, με την δυνατότητα εντελώς ηλεκτρικής λειτουργίας, με χαμηλή μέση κατανάλωση αλλά και την δυνατότητα όποτε το ζητήσεις να κινηθεί πολύ γρήγορα με ασφάλεια ! Μπαίνει με άνεση στην λίστα των πιο σημαντικών μοντέλων που δοκιμάσαμε το 2015.

     

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Golf GTE

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.270mm/1.799mm/1,457mm

    Βάρος :1580 kg

    Κινητήρας βενζίνης: 1395 cc

    Ιπποδύναμη : 150 Ps/5000-6000rpm, Ηλεκτροκινητήρας : 105 Ps/2500rpm

    Ροπή : 25,5 kg.m/1600-3500 rpm

    Συνδυαστική Ισχύς : 204 Ps & 35,7 kg.m

    Τελική Ταχύτητα : 222 km/h

    0-100 km/h : 7,5 sec

    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 4 lt/100km & 11,7 kWh/100km

    Ρύποι CO2 : 35 g/km

    Τιμή: Από €38.000 (εκτιμώμενη)

     

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    10:30 17/11

    Στο σφυρί η Bentley Mulsanne του βασιλιά Κάρολου

    Στη βρετανική αυτοκινητική ιστορία, λίγα οχήματα έχουν το κύρος μιας Bentley Mulsanne και ακόμη λιγότερα είναι εκείνα που έχουν χρησιμοποιηθεί από βασιλιά.

    18:00 16/11

    Πού μπορείς να αγοράσεις μια Ferrari όπως ένα μπουκάλι νερό (video)

    Σε ένα εκθετήριο πολυτελών και συλλεκτικών αυτοκινήτων η πώληση συναντά τη φαντασία, μας δίνει μια εικόνα από το μέλλον.

    16:30 16/11

    Έρευνα: Σκοτώνει και η πολύ χαμηλή ταχύτητα

    Σοκάρουν τα στοιχεία από την Μεγάλη Βρετανία για το πόσα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα προκαλούνται από την πολύ χαμηλή ταχύτητα και όχι μόνο από την υπερβολική.

    15:00 16/11

    Παρουσιάστηκε η νέα Bentley Supersports, ένα αριστούργημα 665 ίππων με πίσω κίνηση

    Η Bentley επιστρέφει με την πιο άγρια Supersports που δημιούργησε ποτέ, ένα πισωκίνητο θηρίο χωρίς υβριδική τεχνολογία, με 665 ίππους και μισό τόνο ελαφρύτερο από την Continental GT Speed.

    13:30 16/11

    Κινεζικό SUV επιχειρεί να μιμηθεί το Range Rover χωρίς επιτυχία (video)

    Η προσπάθεια γνωστής κινεζικής φίρμας να επαναλάβει το θρυλικό stunt του Range Rover, κατέληξε σε παταγώδη αποτυχία αναγκάζοντάς την να ζητήσει δημόσια συγγνώμη.

    12:00 16/11

    Η ιστορία της BMW 2002 που χρησιμοποιήθηκε ως καμουφλάζ της Porsche 924

    Mπορεί οι φωτογραφίες να δείχνουν μια BMW 2002, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο της πρώτης Porsche με κινητήρα μπροστά.

    10:30 16/11

    Πώς συνδέονται ο Spider-Man, μια μπύρα χωρίς αλκοόλ και η Aston Martin

    Η premium μπίρα χωρίς αλκοόλ BERO, που ανήκει στον ηθοποιό Tom Holland, γνωστό από τις ταινίες Spider-Man, ανακοίνωσε επίσημα την συνεργασία της με την Aston Martin.

    15:00 15/11

    Αυτή είναι η ακριβότερη ομάδα της F1 και πωλείται μερίδιό της

    Οι ομάδες της F1 έχουν και άλλη μια κόντρα εκτός από εκείνη μέσα στις πίστες που αφορά την αξία τους και τώρα οι εκτιμήσεις φέρνουν αλλαγή στην κορυφή.

    13:30 15/11

    Για ποιο λόγο η Tesla ξεκίνησε ενοικιάσεις των αυτοκινήτων της

    Η πτώση στις πωλήσεις δημιούργησε απόθεμα αδιάθετων αυτοκινήτων και πλέον η Tesla, προσπαθεί να σκεφτεί τρόπους ώστε να μην παραμένουν τα οχήματά της σε ακινησία.

    12:00 15/11

    Black Friday Peugeot με έκπτωση έως 8.000 ευρώ

    Η Black Friday της Peugeot είναι ένας θρύλος πλέον μεταξύ των εταιρειών αυτοκινήτου στην Ελλάδα και φέτος είναι πιο δελεαστική από ποτέ.

    10:30 15/11

    Οι 11 φιναλίστ για το Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026 στην Ελλάδα

    Η μάχη για το "Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2026" κορυφώνεται, με 11 μοντέλα να περνούν στην τελική φάση μετά από σκληρό ανταγωνισμό ανάμεσα σε 50 νέες αφίξεις της ελληνικής αγοράς.

    09:30 15/11

    Η αναβίωση του Escort RS Mk1 περιλαμβάνει θερμικό κινητήρα που θα φτάνει έως 10.000 σ.α.λ.

    Ένας τετρακύλινδρος που στροφάρει στις 10.000 σ.α.λ. και ζυγίζει μόλις 85 κιλά; Ο Boreham TEN-K δίνει νέα πνοή στο θρυλικό Escort RS Mk1, με απόδοση και ήχο που κόβει την ανάσα.

    18:00 13/11

    Η Peugeot επιμένει στο πιο διαστημικό τιμόνι που έχουμε δει μέχρι σήμερα

    H Peugeot μας έδειξε πώς σκοπεύει να φτιάχνει τα μικρά αυτοκίνητά της στο μέλλον και επιμένει στο τιμόνι Hypersquare που είναι το πιο καινοτόμο χαρακτηριστικό του. Και μας αρέσει.

    16:30 13/11

    Πού βρίσκεται ο πιο νέος δρόμος της Πελοποννήσου–oλοκληρώθηκαν τα έργα αυτή την εβδομάδα

    Ένα έργο με αντίκτυπο στην οδική ασφάλεια και την ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας παρουσίασε ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου, Δημήτρης Πτωχός.

    15:13 13/11

    Νέο Hyundai Nexo: Με καύσιμο υδρογόνο για ταξίδια 800 χλμ.

    Η νέα γενιά του Hyundai Nexo υπόσχεται το πιο προηγμένο σύστημα κυψελών καυσίμου που έχει προσφέρει ποτέ η εταιρεία και πρακτικότητα που ξεκινά από την καμπίνα και καταλήγει στην μεγάλη αυτονομία.

    13:30 13/11

    Κάποιος έδωσε εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης 75 φορές για να περάσει τα σήματα

    Και δεν είναι καν το ρεκόρ γιατί υπάρχει και άλλος που χρειάστηκε 129 φορές για να περάσει τα σήματα, ενώ το ρεκόρ της πρακτικής είναι αρκετά χαμηλότερο.