Τα τελευταία χρόνια στην Ευρώπη είναι "της μόδας” η πίστα του Nurburgring. Μεγάλο μέρος των απανταχού fun της οδήγησης την επισκέπτονται, ωστόσο μεγάλο μέρος της φήμης έχει χτιστεί από τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αμέτρητες προσπάθειες για τον καλύτερο χρόνο αμπαλαρισμένα με ατμοσφαιρικά video ανοίγουν την όρεξη στο κοινό. Ταυτόχρονα τα μοντέλα γίνονται όλο και πιο γρήγορα με αποτέλεσμα οι ταχύτητες σε πολλά σημεία να φτάνουν τα 300 km/h!
Όλα όμως άλλαξαν όταν πριν λίγους μήνες ένα αγωνιστικό GT-R "απογειώθηκε”, με αποτέλεσα να περάσει έξω από την πίστα και να σκοτώσει έναν θεατή. Η συνεχής εξέλιξη των αγωνιστικών έχει απαιτήσεις από την μορφολογία του οδοστρώματος, που στο Nurburgring δεν υπάρχουν. Για τον λόγο αυτό η Γερμανική ομοσπονδία αγώνων επέβαλε όρια ταχύτητας για τους αγώνες στην συγκεκριμένη πίστα. Ωστόσο το διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας πήγε ένα βήμα παραπέρα, επιβάλλοντας όρια ταχύτητας σε συγκεκριμένα κομμάτια της πίστας, σε κάθε δραστηριότητα. Αυτό σημαίνει πως τελειώνει και το κυνήγι που απόλυτου γύρου από τις αυτοκινητοβιομηχανίες.
Πιο συγκεκριμένα ο διευθύνοντας σύμβουλος του Nurburgring, Carsten Schumacher, δήλωσε : " Μετά το τραγικό ατύχημα στις 28 Μαρτίου του 2015 η Γερμανική Ομοσπονδία Αγώνων εισήγαγε όρια ταχύτητας. Η διοίκηση αποφάσισε να επεκτείνει αυτά τα όρια και σε άλλες δραστηριότητες, γι’ αυτό και οι μετρήσεις απόλυτου γύρου αυτή την στιγμή απαγορεύονται.”
Αυτή η απόφαση θα αλλάξει τα budget και τα σχέδια πολλών εταιριών που τα τελευταία χρόνια ανέπνεαν μέσα από την πρωτιά στην "πράσινη κόλαση”. Μέχρι νεοτέρας τα σχέδια των εταιριών χαλάνε, ωστόσο πιθανολογούμε πως ειδικά οι εταιρίες μπορεί να βρουν κάποια λύση. Τα συμφέροντα είναι μεγάλα και οι επενδύσεις που έχουν γίνει στην σημασία των χρονομετρημένων γύρων μεγάλες!