Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 08-Μαϊ-2015 17:01

    VW Golf 1,6 TDI DSG Edition 40

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Το έχουμε γράψει τόσες φορές μα είναι τόσο αλήθεια. Οδηγώντας ένα Golf, κάθε φορά αναρωτιόμαστε πώς καταφέρνει η VW να μας κάνει να νοιώθουμε τόσο ευχάριστα και ως συνέπεια να μην θέλουμε να το αποχωριστούμε. Την προηγούμενη φορά ήταν η έκδοση με φυσικό αέριο, τώρα είναι η έκδοση πετρελαίου, αυτή τη φορά με αυτόματο κιβώτιο DSG αλλά και το επίπεδο εξοπλισμού Edition 40. Ωστόσο, στο εμπρός μέρος υπάρχει και το σήμα R Line μιας και περιλαμβάνεται στην έκδοση Edition 40.

    Εξωτερικά είναι από τα ομορφότερα Golf που έχουμε οδηγήσει και που δεν ανήκουν στην γκάμα των γρήγορων μοντέλων όπως τα GTi και GTD. Οι πιο επιθετικοί προφυλακτήρες, οι τροχοί των 17in με το ωραίο σχέδιο, το πίσω spoiler αλλά και τα φανάρια τεχνολογίας xenon δημιουργούν ένα πολύ ελκυστικό πακέτο, με νεανικό προσανατολισμό που όμως δεν γίνεται κραυγαλέο. Μαζί και η υπέροχη απόχρωση, την οποία η VW ονομάζει γκρι Limstone. Δείχνει τρομερά ποιοτική ανεβάζοντας την, ήδη υψηλή, αίσθηση ποιότητας που αποπνέει το Golf.

    Στο εσωτερικό το πρώτο που κάνει πολύ καλή εντύπωση είναι ο πλούσιος διάκοσμος. Υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και ακριβές επενδύσεις συνθέτουν ένα πλούσιο στο μάτι εσωτερικό, που καμία σχέση δεν έχει με βασική έκδοση. Θα μπορούσε να ανήκει σε μοντέλο της premium κατηγορίας με πολύ μεγαλύτερη αξία κτήσης. Η πρώτη επαφή γίνεται με τα υπέροχα καθίσματα ergoActive. Έχουν επένδυση ύφασμα-δέρμα, 14 ρυθμίσεις, πολύ καλή στήριξη και μασαζ! Ειδικά το τελευταίο μόνο σαν θεϊκό δώρο μπορεί να χαρακτηριστεί, ειδικά σε πολύωρες διαδρομές. Στα θετικά θα πρέπει να συμπεριλάβουμε και το σύστημα Infotainment "Composition Colour" με 8 ηχεία, που βρίσκεται στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Ωστόσο, η κεντρική κονσόλα, είναι ίσως η αχίλλειος πτέρνα του μοντέλου. Όσοι μπήκαν μέσα στο Golf βρήκαν αρκετά συντηρητική και κάπως άχρωμη την σχεδίαση του ταμπλό. Η αλήθεια είναι πως πλέον δείχνει κάπως άτολμη, τη στιγμή που τα υπόλοιπα σχεδιαστικά τμήματα του μοντέλου έχουν κάνει βήματα προόδου, πάντα βέβαια στη λογική χαμηλών τόνων του Golf.

    Η θέση οδήγησης είναι άριστη και είναι βέβαιο πως κάθε σωματότυπος θα βολευτεί. Όλα τα χειριστήρια πέφτουν στο σωστό σημείο, ενώ το τιμόνι και ο πίνακας οργάνων εκπέμπουν μια ανώτερη προσοχή ως προς την πληροφόρηση του οδηγού. Το μόνο που θέλει αρκετή συνήθεια είναι τα πολλά μπουτόν πάνω στο τιμόνι. Θεωρούμε πως θα ήταν καλύτερο αν το cruise control έμενε στον μοχλοδιακόπτη, ώστε να μην μπερδεύεται ο οδηγός.


    Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός και δοκιμασμένος κινητήρας πετρελαίου του group VW των 1,6lt. Σε αντίθεση με τους κινητήρες βενζίνης μικρού κυβισμού όπου το group VW πρωταγωνιστεί, στην περίπτωση του πετρελαιοκινητήρα τα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν είναι κορυφαία. Τη στιγμή που ο ανταγωνισμός έχει φτάσει να αποδίδει +130 Ps, τα 105 Ps πλέον δείχνουν κάπως λίγα. Ωστόσο, το κιβώτιο DSG σε συνδυασμό με τη ροπή των 25,5kg.m σώζουν την παρτίδα. Το αυτόματο κιβώτιο έχει εντυπωσιακή ταχύτητα αλλαγών αλλά και “νοημοσύνη” εκμεταλλευόμενο άριστα την ωφέλιμη περιοχή λειτουργία του κινητήρα, που είναι από τις 1500 rpm έως τις 3500rpm. Ειδικά η συμβολή του στην κίνηση στην πόλη είναι καταλυτική. Ανεβάζει-κατεβάζει με μοναδικό μάρτυρα το στροφόμετρο. Έτσι υπάρχει συνεχώς η αίσθηση της επαρκούς δύναμης, τα επίπεδα θορύβου μένουν χαμηλά, όπως και η κατανάλωση. Με τον συγκεκριμένο κινητήρα θα έπρεπε στον extra εξοπλισμό να υπάρχει το χειροκίνητο κιβώτιο!

    Τις ημέρες που είχαμε στα χέρια μας το Golf μας δόθηκε η ευκαιρία να ταξιδέψουμε μέχρι την ορεινή Αρκαδία. Υπέροχο μέρος με πολύ όμορφα χωιά αλλά και αρκετά km αν θες να τα δεις. Μάλιστα οι διαδρομές εκεί είναι στενές και φιδίσιες με αποτέλεσμα η σταθερή ταχύτητα να είναι άγνωστη λέξη. Στην εθνική το Golf ήταν ένα μαγικό χαλί. Ήσυχο, άνετο, με πολύ μεγάλα περιθώρια πρόσφυσης αλλά και με απόλυτο έλεγχο του αμαξώματος ακόμα και στην περίπτωσή μας όπου το φορτίο ήταν το μέγιστο με 4 άτομα και αποσκευές. Εντυπωσιακή και η κατανάλωση που παρά την υψηλή ταχύτητα έμενε κάτω από τα 6 lt/100km. Συνολικά η κατανάλωσή μας ήταν στα 5,6 lt/100km, νούμερο άκρως ικανοποιητικό για τον όγκο αλλά και για τις συνθήκες της δοκιμής.

    Φτάνεις στον προορισμό σου ξεκούραστος και αυτό είναι αξία ανεκτίμητη. Η ποιότητα κύλισης στην τελευταία γενιά Golf είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Το κλειδί της επιτυχίας με το συγκεκριμένο Golf βρίσκεται στον τρόπο χρήσης. Επειδή στις υψηλές στροφές δεν εντυπωσιάζει με την απόδοσή του, ενώ παράλληλα ανεβαίνει και ο θόρυβος, είναι φρονιμότερο να μην τον ξεζουμίζει ο οδηγός αλλά να χρησιμοποιεί τη μεσαία κλίμακα στροφών και άρα με φειδώ το γκάζι. Έτσι, και γρήγορα θα κινηθεί και οικονομικά αλλά και χωρίς θόρυβο. Το μόνο που θα στερηθεί είναι τις απόλυτες επιταχύνσεις αλλά γι΄ αυτό υπάρχουν άλλες εκδόσεις. Με αυτή τη λογική κινηθήκαμε, και η αλήθεια είναι πως έτσι απολαύσαμε το Golf. Σε μια λογική έως τα 8/10 των ορίων του αυτοκινήτου είναι βέβαιο πως αποτελεί τη χρυσή τομή σε αυτό το Golf. Ωστόσο για εκείνον που θέλει να εξαντλήσει τις δυνατότητες, η σπορ ανάρτηση με το αμάξωμα χαμηλότερο κατά 15mm από τις απλές εκδόσεις, τα φαρδιά λάστιχα, το σαφές τιμόνι, το άκαμπτο πλαίσιο αλλά και τα δυνατά φρένα θα επιτρέψουν στον οδηγό να κινηθεί πολύ γρήγορα με ένα πέπλο ασφάλειας να τον τριγυρίζει.

    Η επιστροφή από την εθνική οδό έγινε σε γρήγορο ρυθμό. Κανένας από τους επιβάτες δεν ένιωσε άβολα ακόμα και όταν η βελόνα του κοντέρ πλησίασε την ένδειξη της τελικής ταχύτητας που δίνει ο κατασκευαστής. Η κατανάλωση ακόμα και τότε χαμηλή, σε σημείο που δεν θυμόμαστε να έχουμε κινηθεί τόσο γρήγορα με τόσο λίγα λίτρα. Παραδώσαμε τα κλειδιά με βαριά καρδιά. Το συγκεκριμένο Golf με το συγκεκριμένο επίπεδο εξοπλισμού αλλά και το συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου είναι ίσως ότι πιο όμορφο και “σωστό” μπορεί να αγοράσει κανείς στην Ελλάδα

    Τεχνικά Χαρακτηριστικά VW Golf 1,6 TDI DSG Edition 40

    Διαστάσεις (Μήκος/ πλάτος/ύψος) : 4.253mm/1.804mm/1,457mm
    Βάρος :1310 kg
    Κινητήρας : 1598 cc
    Ιπποδύναμη : 105 Ps/3000-4000rpm
    Ροπή : 25,5 kg.m/1500-2750rpm
    Τελική Ταχύτητα : 192 km/h
    0-100 km/h : 11 sec
    Μέση Κατανάλωση Δοκιμής : 5,7 lt/100km
    Ρύποι CO2 :102 g/km
    Τιμή: Από €22.250

         
         
         
         
         
         
         

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    19:00 12/11

    Η Nio ήρθε στην Ελλάδα με 4 μοντέλα-δείτε στοιχεία και τιμές

    Μην βιαστείτε να πείτε για μια ακόμη κινεζική φίρμα αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Η Nio διαφέρει πολύ σε κάθε επίπεδο που μπορείτε να φανταστείτε.

    17:30 12/11

    Ειδική έκδοση του Audi RS3 για να αποχαιρετήσει τον αγαπημένο 2.5 TFSI (video)

    Η Audi φέρεται να ετοιμάζει το RS3 GT, μια έκδοση-φόρο τιμής στον εμβληματικό πεντακύλινδρο 2.5 TFSI, ο οποίος διανύει το τελευταίο του διάστημα πριν τις νέες προδιαγραφές εκπομπών Euro 7.

    16:00 12/11

    Γέφυρα κατέρρευσε σαν παιχνίδι-είχε εγκαινιαστεί τον Σεπτέμβριο (video)

    Γέφυρα ύψους 758 μέτρων που είχε εγκανιαστεί μόλις πριν από εβδομάδες κατέρρευσε σε ένα σοκαριστικό video που κάνει τον γύρο του διαδικτύου.

    14:31 12/11

    Η νέα Mercedes GLB θα κινείται στην κατεύθυνση της CLA-πότε παρουσιάζεται

    Η δεύτερη γενιά της Mercedes GLB δοκιμάζεται στις πιο ακραίες χειμερινές συνθήκες και μας αποκαλύπτει το εσωτερικό της που είναι γεμάτο οθόνες, στα πρότυπα της νέας CLA.

    13:10 12/11

    Το ηλεκτρικό Audi που πλησίασε μια ανάσα από το ρεκόρ του Xiaomi SU7 Ultra

    Μια σπουδαία επίδοση κατέγραψε το Audi E5 Sportback, ένα νέο μοντέλο της φίρμας για την Κίνα το οποίο πλησίασε το ρεκόρ του Xiaomi SU7 Ultra.

    11:11 12/11

    Σημαντική αποκάλυψη της Renault για τα επόμενα Megane και Scenic

    Τρία χρόνια μετά τη μετατροπή των Megane και Scenic σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, η Renault πήρε μια πολύ σημαντική απόφαση που αφορά την επόμενη γενιά τους.

    18:30 11/11

    Πώς το ηλεκτρικό αυτοκίνητο μειώνει τον λογαριασμό ρεύματος του σπιτιού

    Η επιστροφή ενέργειας στο δίκτυο διασφαλίζει καλύτερη διαχείριση αυτής, μεγαλύτερη οικονομία και ρεύμα για όλους και όχι μόνο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

    17:00 11/11

    Αυτοί είναι οι πιο επικίνδυνοι οδηγοί στην Ευρώπη-σε ποια θέση είναι η Ελλάδα

    Η λίστα με τους πιο επικίνδυνους οδηγούς της Ευρώπης περιλαμβάνει αρκετές εκπλήξεις καθώς η εικόνα που έχουμε είναι διαφορετική για κάποιες χώρες.

    15:15 11/11

    Ερωτικές περιπτύξεις με 145χλμ./ώρα, γλίτωσαν το ατύχημα αλλά συνελήφθησαν

    Ζευγάρι αποφάσισε να ικανοποιήσει τις ακατάσχετες ορέξεις του χωρίς να νοιάζεται για το ότι βρισκόταν σε αυτοκίνητο που πήγαινε με 145 χλμ./ώρα. Τελικά συνελήφθησαν.

    13:41 11/11

    Δοκιμή Citroen C5 Aircross 1.2 Hybrid: Υποψήφιο για κορυφαίο οικογενειακό SUV

    Αν ψάχνεις για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο που να διακρίνεται σε όλους τους τομείς που ενδιαφέρουν μια οικογένεια, τότε έχεις μπροστά σου μια από τις κορυφαίες επιλογές.

    11:59 11/11

    Συνεχίζονται οι αποχωρήσεις κορυφαίων στελεχών από την Tesla

    Δύο κορυφαία στελέχη της Tesla, που βρίσκονταν πίσω από τα Cybertruck και Model Y εγκατέλειψαν την εταιρεία, η οποία δείχνει να στρέφει την προσοχή της στην τεχνητή νοημοσύνη και τη ρομποτική.

    10:47 11/11

    Η αγορά ενός ρετιρέ στα Pagani Residences περιλαμβάνει ένα απίστευτο δώρο

    Εδώ και λίγο καιρό, η Pagani εισήλθε στον χώρο των πολυτελών κατοικιών, με τις Pagani Residences στο Μαϊάμι. Μάλιστα όποιον αγοράσει ένα από τα δύο ρετιρέ, τον περιμένει ένα μοναδικό δώρο.

    18:30 10/11

    SUV με ξεχωριστή εμφάνιση και χαρακτήρα αλλά κυρίως ετοιμοπαράδοτο και με έκπτωση

    Ένα από τα πιο φημισμένα SUV Crossovers με ξεχωριστό χαρακτήρα και εμφάνιση διατίθεται τώρα με έκπτωση αλλά κυρίως ετοιμοπαράδοτο.

    16:45 10/11

    Τι είναι οι υπερπυκνωτές και γιατί θεωρούνται το next big thing στα υβριδικά αυτοκίνητα

    Η βρετανική Allotrope Energy παρουσιάζει τους υπερπυκνωτές Lignavolt, μια βιώσιμη λύση που υπόσχεται εντυπωσιακή απόδοση και φιλοδοξεί να αλλάξει το τοπίο στα μελλοντικά υβριδικά οχήματα.

    15:00 10/11

    Όσο περιμένεις το ηλεκτρικό Defender ρίξε μια ματιά στην pickup εκδοχή του

    Επιτέλους, μετά από περίπου έναν χρόνο, η pickup εκδοχή του Land Rover Defender 130 είναι έτοιμη να βγει στους δρόμους και μπορείς να διαλέξεις ανάμεσα στην Heritage και την Urban Edition.

    13:30 10/11

    Του πήραν το δίπλωμα για 395 μέρες-Δείτε τι έκανε στην Αττική Οδό

    56χρονος οδηγός έκανε μια αδιανόητη κίνηση στην Αττική Οδό και το αποτέλεσμα ήταν να χάσει το δίπλωμά του για 395 μέρες.