Sprider Stores: Ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα χρήσης 2009
Πέμπτη, 18-Μαρ-2010 09:14
Συνέχιση της αναπτυξιακής πορείας της δραστηριότητας κατέγραψε και στο 2009 ο Όμιλος SPRIDER STORES παρά τις ιδιαίτερα αντίξοες συνθήκες που επικράτησαν καθόλη τη διάρκεια της προηγούμενης χρήσης και συνεχίζονται και στο τρέχονέτος. Η διεθνής οικονομική κρίση και η οικονομική ύφεση που διανύει και η χώρα μας σε συνδυασμό με τα δυσθεώρητα προβλήματα του δημόσιου χρέους και των δημόσιων οικονομικών δρουν ως καταστολείς της καταναλωτικής εμπιστοσύνης καταλήγοντας στην υποτονική καταναλωτική δραστηριότητα.
Μέσα στο ιδιαίτερα δυσμενές για την λιανική αγορά περιβάλλον, ο Όμιλος SPRIDER STORES ανταποκρίθηκε επιτυχώς και στους δύο κύριους στόχους που είχε θέσει η Διοίκηση από την αρχή του έτους, ήτοι:
• Την αύξηση του μεριδίου αγοράς. Κατά την χρήση 2009 ο Όμιλος αύξησε τις πωλήσεις του κατά 6,4% σε
αξίες και 18,5% περίπου σε όγκους έναντι αύξησης 3,9% σε αξίες και υποχώρηση κατά 0,6% σε όγκους που κατέγραφε την ίδια περίοδο η αγορά λιανικής ενδύματος – υποδήματος συνολικά, όπως προκύπτει από πρόσφατα στοιχεία της ΕΣΥΕ. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει τις επιλογές της διοίκησης με την SPRIDER STORES να κατοχυρώνει για ένα ακόμα έτος σημαντικό μερίδιο αγοράς και
• Την ενίσχυση της ρευστότητας. Παρά τη μικρή μείωση της λειτουργικής ταμειακής ροής του Ομίλου (σε επίπεδο Εταιρίας κατεγράφη σημαντική αύξηση της τάξης του 24,3%), η πολιτική ανασυγκρότησης των επενδύσεων απέδωσε καρπούς με σημαντική μείωση των αναγκών χρηματοδότησης και τελικά οδήγησε σε αύξηση των ταμειακών διαθεσίμων του Ομίλου κατά 121,3%, σε € 8.588 χιλ. έναντι € 3.881 χιλ. το 2008.
Υπό το πρίσμα των ανωτέρω, και στο πλαίσιο της εφαρμογής ήπιας ανάπτυξης του δικτύου σε σχέση με τα προηγούμενα έτη, ο Όμιλος SPRIDER STORES προχώρησε στην δημιουργία δέκα (10) νέων σημείων πώλησης στη χρήση 2009, τα οποία αφορούν στο σύνολό τους στην Ελλάδα. Η Διοίκηση αποφάσισε να επικεντρώσει την ανάπτυξη του δικτύου στην εσωτερική αγορά, αναβάλλοντας προσωρινά το πρόγραμμα επέκτασης στις υπόλοιπες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Πιο συγκεκριμένα, εντός του 2009 τέθηκαν σε λειτουργία δέκα (10) σημεία πώλησης, εκ των οποίων πέντε (5) καταστήματα δημιουργήθηκαν σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα πέντε (5) σε επαρχιακές πόλεις.
Δείτε την πλήρη ανακοίνωση της εταιρείας στη δεξιά στήλη «Σχετικά Αρχεία».