Κορρές: Ανακοίνωση περί σχολιασμού οικονομικών καταστάσεων εννεαμήνου
Πέμπτη, 13-Νοε-2008 17:30
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΥΞΗΣΗ ΚΑΤΑ 52,7% ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 29,4% ΤΗΣ ΚΑΘΑΡΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
- Αύξηση κατά 52,7% των ενοποιημένων πωλήσεων σε ευρώ 37,8 εκ το εννεάμηνο του 2008 (από ευρώ 24,8εκ το αντίστοιχο εννεάμηνο 2007)
- Αύξηση κατά 39,5% του ενοποιημένου EBITDA σε ευρώ 6,8εκ (από ευρώ 4,8εκ το αντίστοιχο διάστημα του 2007)
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν κατά 29,4% σε ευρώ 3,1εκ (από ευρώ 2,4 εκ το εννεάμηνο του 2007)
Το εννεάμηνο του 2008, οι πωλήσεις του Ομίλου Εταιρειών Κορρές Φυσικά Προϊόντα, παρουσίασαν σημαντική ανάπτυξη της τάξεως του 52,7%, φθάνοντας τα ευρώ 37,8εκ από ευρώ 24,8εκ το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2007. Η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα των υψηλών ρυθμών που παρουσίασαν όλες οι κατηγορίες προϊόντων της εταιρείας. Συγκεκριμένα τα προϊόντα προσώπου , που συνέχισαν να συνεισφέρουν το μεγαλύτερο ποσοστό στις πωλήσεις (43,6%), ενισχύθηκαν κατά 65% κυρίως λόγω της πολύ θετικής πορείας τόσο των υφισταμένων προϊόντων της κατηγορίας όσο και των προϊόντων μακιγιάζ , ανδρικής σειράς και ακμής. Σημαντική άνοδο της τάξεως του 49,5% παρουσίασε και η δεύτερη μεγαλύτερη κατηγορία, τα προϊόντα σώματος οφειλόμενη κυρίως στα υφιστάμενα προϊόντα και το νέο σήμα Kings & Queens που λάνσαρε ο Όμιλος στο δεύτερο εξάμηνο του 2007.
Ο Όμιλος συνέχισε να ενισχύει τη θέση του στο εξωτερικό, με το ποσοστό των πωλήσεων επί του συνολικού κύκλου εργασιών στις συγκεκριμένες αγορές να αυξάνεται κατά 16,8 ποσοστιαίες μονάδες στο 33,3% το εννεάμηνο του 2008 από 16,5% το αντίστοιχο του 2007.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα ευρώ 6,8εκ από ευρώ 4,8εκ το εννεάμηνο του 2007, αυξημένα κατά 39,5%, και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας διαμορφώθηκαν στα ευρώ 3,1εκ από ευρώ 2,4εκ ενισχυμένα κατά 29,4%, αποτέλεσμα της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας. Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,26 σεντς από 0,22σεντς αυξημένα κατά 17,7%.
Σε επίπεδο δικτύου καταστημάτων Κορρές, τα οποία ενισχύουν σημαντικά την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στις διεθνείς αγορές, ο Όμιλος άνοιξε 7 νέα καταστήματα, μέσω των τοπικών της διανομέων από την αρχή του έτους. Συγκεκριμένα καταστήματα λειτούργησαν στο Παρίσι στη Γαλλία- στο Νεσατέλ, στο Λα Σον ντε Φον και στη Γενεύη στην Ελβετία-στη Βάρνα στη Βουλγαρία και στη Βιέννη στην Αυστρία. Επιπλέον την ίδια περίοδο προστέθηκε ένα ακόμα κατάστημα στην Αμερική στο Μπρούκλυν της Νέας Υόρκης. Έτσι το δίκτυο καταστημάτων του Ομίλου ανήλθε στα 23 καταστήματα, 21 στο εξωτερικό και 2 στην Ελλάδα.
Οι σημαντικότερες επιχειρηματικές εξελίξεις του Ομίλου τη συγκεκριμένη περίοδο αποτελούν η εξαγορά του 50% του τοπικού της διανομέα στην Γερμανία και η αύξηση της συμμετοχής στα Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης στα 42,8% από 15,6%, του αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα του κρόκου ή της ελληνικής ζαφοράς (saffron), Κοζάνης χύμα ή συσκευασμένου παγκοσμίως με εξαίρεση την Ελλάδα.
Οι συγκεκριμένες κινήσεις ενσωματώνονται στους βασικούς άξονες ανάπτυξης του Ομίλου, την ενδυνάμωση της θέσης του σε συγκεκριμένες αναπτυγμένες αγορές του εξωτερικού και την ανάδειξη των ευεργετικών ιδιοτήτων των φυτών Ελληνικής Χλωρίδας μέσω συνεργασιών με τοπικούς καλλιεργητές.
Στόχοι του Ομίλου παραμένουν να είναι η ανάπτυξη και προώθηση των προϊόντων του στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Βασικές πηγές ανάπτυξης θα αποτελέσουν οι υφιστάμενες κατηγορίες προϊόντων με τον εμπλουτισμό τους από νέους κωδικούς, η είσοδος σε νέες κατηγορίες και η επέκτασή σε νέα δίκτυα διανομής. Στις διεθνείς αγορές οι οποίες θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης του, ο Όμιλος θα ακολουθήσει στρατηγική εστίασης στις αναπτυγμένες αγορές, σημαντικούς καταναλωτές καλλυντικών προϊόντων όπως είναι η Γαλλία, η Γερμανία, η Ισπανία και η Αμερική.