ΗΛΕΑΘ: Αποτελέσματα για τη χρήση 1/7/2007 έως 30/6/2008
Δευτέρα, 29-Σεπ-2008 11:02
Στα επίπεδα των εκτιμήσεων της Διοίκησης της Ηλεκτρονικής Αθηνών κινήθηκαν τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρίας για τη χρήση 1/7/2007 έως 30/6/2008.
Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ διαμορφώθηκε σε 227,1 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 25,29% σε σχέση με το προηγούμενο έτος που ήταν 181,24 εκατ. ευρώ.
Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος Κύκλος Εργασιών του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ διαμορφώθηκε σε 227,1 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 25,29% σε σχέση με το προηγούμενο έτος που ήταν 181,24 εκατ. ευρώ.
Τα Κέρδη Προ φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ανήλθαν σε 18,13 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 8,11% σε σχέση με την περυσινή περίοδο που ήταν 16,77 εκατ. ευρώ. Αύξηση παρουσίασαν τα Κέρδη Προ Φόρων και Τόκων (EBIT) κατά 3,30% στα 15,11 εκατ. ευρώ, έναντι 14,63 εκατ. ευρώ που ήταν το 2006/2007.
Τα Κέρδη Προ Φόρων του Ομίλου ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ ανήλθαν σε 9,49 εκατ. ευρώ, έναντι 11,59 εκατ. ευρώ το 2006/2007, μειωμένα κατά 17,45%.
Τέλος, τα Κέρδη Μετά Φόρων μειώθηκαν κατά 8,08% και ανέρχονται στα 6,79 εκατ. ευρώ, έναντι 7,38 εκατ. ευρώ που ήταν την περυσινή περίοδο.
Η αύξηση του κύκλου εργασιών προέρχεται κυρίως από τα έσοδα των Συσκευών Εικόνας & Ήχου καθώς επίσης και τον διπλασιασμό, από πέρυσι, των πωλήσεων κλιματιστικών. Συνδέεται, επίσης, και με τη στρατηγική επιθετικού marketing που εφάρμοσε η εταιρία και που αφορά στην αλλαγή σύνθεσης των πωλήσεων υπέρ των μαύρων συσκευών. Σημειώνεται τέλος ότι στην ανωτέρω ενοποίηση συμπεριλαμβάνεται η εταιρεία ΣΑΡΑΦΙΔΗΣ Α.Ε.
Θετική επίπτωση στα αποτελέσματα είχε και η ενίσχυση του εμπορικού δικτύου με τη δημιουργία νέων καταστημάτων Megastores στην Ελλάδα – σε Ελευσίνα, Ρέντη, Θεσσαλονίκη και Συγγρού– και στο Βελιγράδι Σερβίας, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης ήταν γρηγορότεροι από τις αρχικές εκτιμήσεις.
Τα κέρδη επηρεάστηκαν αρνητικά από τη γενικότερη πτωτική πορεία των αγορών, τις συνολικές δαπάνες της νέας εταιρικής ταυτότητας (rebranding) και τα έξοδα προώθησης του πρώτου καταστήματος στη Σερβία.
Στόχοι – Προοπτικές
Στόχος της ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ είναι να μετασχηματιστεί σε ένα σημαντικό παίκτη στην ευρύτερη αγορά της Ν.Α. Ευρώπης και να παραμείνει η Νο 1 Ελληνική Αλυσίδα ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών στην Ελλάδα, αυξάνοντας το μερίδιο στην εγχώρια αγορά σε 19 % τα επόμενα 2 χρόνια. Η Διοίκηση στοχεύει στην περαιτέρω εξάπλωση του δικτύου καταστημάτων της. Στα πλαίσια αυτά, μεγάλης σημασίας είναι η έναρξη λειτουργίας του δεύτερου Megastore στη Σερβία, που αναμένεται να έχει θετική επίδραση τόσο στον κύκλο εργασιών όσο και στην κερδοφορία, ενώ σχεδιάζεται και τρίτο κατάστημα εντός του επομένου έτους. Μέρος της ίδιας στρατηγικής αποτελεί και η προοπτική περαιτέρω εξάπλωσης στην Ελλάδα και σε χώρες της ΝΑ Ευρώπης, όπως η υλοποίηση του πρώτου καταστήματος στην Αλβανία. Σημειώνεται, ότι η ανάπτυξη θα χρηματοδοτηθεί από υπάρχοντα Κεφάλαια χωρίς να επηρεαστεί η μερισματική πολιτική. Μαζί με τη γεωγραφική επέκταση στα σχέδια της εταιρίας είναι και η περαιτέρω ανάπτυξη των πωλήσεων μέσω διαδίκτυο.