Microland: Ετήσια Αποτελέσματα Χρήσης 2007
Παρασκευή, 28-Μαρ-2008 18:20
Κύκλος Εργασιών ευρώ 85,3 εκ. - EBITDA ευρώ 4,3 εκ. - Κέρδη προ Φόρων ευρώ 2,4 εκ
Βελτίωση παρουσίασε ο κύκλος εργασιών της Microland ΑΕΒΕ, για τη χρήση του 2007. Σύμφωνα με τις δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας για τη χρήση του 2007, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα ευρώ 85,3 εκ από ευρώ 78,4 εκ. παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8,8% σε σχέση με το 2006. Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) για το 2007, διαμορφώθηκαν στα ευρώ 4,3 εκ. από ευρώ 4,9 εκ. κατά το αντίστοιχο περσινό διάστημα, παρουσιάζοντας ελαφρά κάμψη, ενώ τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα ευρώ 2,4 εκ. από ευρώ 2,9 εκ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας, διαμορφώθηκαν στα ευρώ 1,7 εκ. για τη χρήση του 2007 από ευρώ 2,2 εκ. το 2006.
Τα αποτελέσματα της μητρικής εταιρείας κινήθηκαν σε ανάλογους ρυθμούς, με τον κύκλο εργασιών και τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) να είναι ίδια με αυτά του ενοποιημένου. Τα κέρδη προ φόρων για το 2007 διαμορφώθηκαν στα ευρώ 2,0 εκ. έναντι ευρώ 3,0 εκ. το 2006, ενώ τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα ευρώ 1,3 εκ. για το 2007 από ευρώ 2,2 εκ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Η ελαφρά κάμψη κερδών για το 2007, οφείλεται στις αυξημένες διαφημιστικές δαπάνες που στόχο είχαν την βελτίωση του brand awareness της Microland, αλλά και την αύξηση του αριθμού σημείων πώλησης σύμφωνα με το σύστημα δικαιόχρησης (franchising).
Η Microland, αποτελεί το μεγαλύτερο ανεξάρτητο δίκτυο λιανικής πώλησης τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών στην Ελλάδα, διαθέτοντας 61 σημεία πώλησης στην Ελλάδα με στόχο τα 100 εντός του 2008. Μέσα από το Δίκτυο Καταστημάτων της Microland, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να επιλέξει οποιοδήποτε πρόγραμμα κινητής τηλεφωνίας από τους 3 παρόχους που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα, αλλά και σταθερής τηλεφωνίας και Ίντερνετ της Altec Telecoms. Στόχος της Διοίκησης είναι, η Microland να αποτελέσει one stop shop στην πώληση τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών διαθέτοντας το μεγαλύτερο δίκτυο καταστημάτων στο οποίο να έχουν παρουσία όλοι οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας και οι περισσότεροι πάροχοι ευρυζωνικών υπηρεσιών.