Flexopack: Οικονομικά Αποτελέσματα Εννεαμήνου 2007

Τετάρτη, 05-Δεκ-2007 13:16

• Συνέχιση των ανοδικών ρυθμών ανάπτυξης πωλήσεων και κερδοφορίας

• Περαιτέρω ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού

Η άνοδος των πωλήσεων και της κερδοφορίας μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 14,12% και 4,03% αντίστοιχα κατά το εννεάμηνο του 2007 σε σχέση με το εννεάμηνο του 2006.

• Ο Όμιλος πέτυχε περαιτέρω ενίσχυση του εξαγωγικού προσανατολισμού του κατά το εννεάμηνο του 2007, με αποτέλεσμα τα έσοδα από τις αγορές του εξωτερικού να ανέρχονται στο 50,73% των συνολικών ενοποιημένων πωλήσεων. Η εν λόγω εξέλιξη βρίσκεται σε πλήρη ακολουθία με τη στρατηγική και φιλοσοφία του Ομίλου, η οποία συνίσταται στην αναγνώριση, αποδοχή και περαιτέρω διείσδυση των προϊόντων του σε διεθνές επίπεδο

 


1. Ανάλυση Ενοποιημένων Αποτελεσμάτων ανά Κλάδο Δραστηριότητας

Κατά το εννεάμηνο του 2007, οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν σε €34,12 εκ., εμφανίζοντας αύξηση κατά 14,12% έναντι του εννεαμήνου του 2006, ενώ τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας αυξήθηκαν, κατά 4,03%, διαμορφούμενα σε €2,66 εκ. Το καθαρό περιθώριο κέρδους μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθε σε 7,79% κατά το εννεάμηνο του 2007, έναντι 8,55% κατά το εννεάμηνο του 2006.

1.1 Ανάλυση Ενοποιημένων Πωλήσεων ανά Κλάδο Δραστηριότητας

Οι βασικοί επιχειρηματικοί τομείς στους οποίους μπορεί να διαχωριστεί το αντικείμενο εργασιώντου ομίλου είναι δύο. Ο πρώτος τομέας, αφορά την παραγωγή και διάθεση εύκαμπτων πλαστικών ειδών συσκευασίας (films), κυρίως υψηλής τεχνολογίας που απευθύνονται στον κλάδο συσκευασμένων τροφίμων (κρεάτων , τυροκομικών και άλλων προιόντων) καθώς και σε άλλες εξελιγμένες ειδικές εφαρμογές. Στον τομέα αυτό δραστηριοποιείται η FLEXOPACK AEBEΠ καθώς και η FESCOPACK Sp. z.o.o. της οποίας η εξαγορά του 75% ολοκληρώθηκε την 20η Ιουλίου 2007. Η παραπάνω εταιρία ενσωματώθηκε πλήρως στις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις κατά την ημερομηνία απόκτησής της. Στα ενοποιημένα Αποτελέσματα της περιόδου 1/1-30/9/2007 περιλαμβάνονται και τα αποτελέσματα της FESCOPACK Sp. z.o.o που αφορούν την περίοδο από την ημερομηνία απόκτησης της μέχρι την 30/9/2007.


Ο δεύτερος τομέας, αφορά την παραγωγή και διάθεση άκαμπτων πλαστικών προϊόντων συσκευασίας injection για τρόφιμα. Στον τομέα αυτό δραστηριοποιείται η INOVA AEBE. Κατά το εννεάμηνο του 2007, την υψηλότερη συνεισφορά σε απόλυτα μεγέθη, εμφάνισε ο πρώτος κλάδος με €30,79 εκ., με το δεύτερο τομέα να πετυχαίνει έσοδα της τάξεως των €3,33 εκ. Επισημαίνεται ότι και οι δύο κατηγορίες πωλήσεων αφορούν σε εξειδικευμένες λύσεις στο χώρο των συσκευασιών κυρίως τροφίμων με ιδιαίτερα υψηλές προδιαγραφές ποιότητας και καινοτομικά χαρακτηριστικά.

Μετά από έρευνα ετών μέσω του εξειδικευμένου τμήματος έρευνας και ανάπτυξης που διαθέτει  Εταιρεία, συνεχίστηκε το εννεάμηνο του 2007 ο εμπλουτισμός και η αναβάθμιση της γκάμας των νέων σειρών προϊόντων πού ανέπτυξε τα τελευταία τρία χρόνια η Εταιρεία και οι οποίες απευθύνονται κυρίως στην διεθνή αγορά, γεγονός το οποίο ήδη αποτυπώνεται στα αποτελέσματα της Εταιρείας με την σημαντική ενίσχυση του εξαγωγικού της προσανατολισμού.

Πιο συγκεκριμένα, ο κλάδος των πλαστικών φιλμ συσκευασίας παρουσίασε ρυθμό ανάπτυξης κατά το εννεάμηνο του 2007 ανερχόμενο σε 15,65% ενώ οι συσκευασίες injection για τρόφιμα παρουσίασαν οριακή αύξηση κατά 1,71% στην ίδια περίοδο.


Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων και τόκων αυξήθηκαν κατά 4,56% κατά το εννεάμηνο του 2007, με το κλάδο των πλαστικών φιλμ συσκευασίας να διαμορφώνεται στα €3,87 εκ. αυξημένος κατά 3,72%.

O κλάδος των συσκευασιών Ιnjection για τρόφιμα παρουσίασε κέρδη ύψους €28 χιλ. ευρώ, αναστρέφοντας την μέχρι τώρα αρνητική πορεία.

 

2. Ανάλυση Ενοποιημένων Αποτελεσμάτων ανά Γεωγραφική Αγορά

Ο Όμιλος Flexopack παρουσιάζει ιδιαίτερα έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό, με μερίδιο της τάξεως του 50,73% των ενοποιημένων εσόδων να προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού.


Ικανοποιητικό ρυθμό ανάπτυξης παρουσίασαν οι εξαγωγές του Ομίλου, οι οποίες διαμορφώθηκαν σε €17,31 εκ., κατά το εννεάμηνο του 2007, εμφανίζοντας αύξηση κατά 15,99% έναντι του εννεαμήνου του 2007 ξεπερνώντας το 50% του συνολικού ενοποιημένου κύκλου εργασιών.

Σημειώνεται επίσης, ότι οι εξαγωγές της προς Ευρώπη ανήλθαν στα €15,11 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2007 από €11,29 εκατ. το εννεάμηνο του 2006, αυξημένες κατά 33,78% αντιπροσωπεύοντας το 44,29% του συνολικού κύκλου εργασιών της εταιρίας.


Η διευρυνόμενη διείσδυση των προϊόντων της Εταιρίας στο εξωτερικό, απόρροια της υψηλής τους ποιότητας και ανταγωνιστικότητας σε διεθνές επίπεδο, δημιουργεί σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης για την Εταιρία και τον Όμιλο.

O Όμιλος, στα πλαίσια του εξαγωγικού του προσανατολισμού, δίδει ιδιαίτερη σημασία στην διαρκή ανάπτυξη και αναβάθμιση του δικτύου προώθησης και διανομής των προϊόντων του και προς τούτο έχει οργανώσει ένα σύγχρονο διεθνές εμπορικό δίκτυο το οποίο είναι στελεχωμένο με εξειδικευμένους πωλητές, υπαλλήλους και εξωτερικούς συνεργάτες και εξακολουθεί να επενδύει στην περαιτέρω οργάνωση του δικτύου αυτού.


4. Άξονες Στρατηγικής Ανάπτυξης

Με βασικό σκοπό τη συνεχή και διατηρήσιμη ανάπτυξη της Εταιρείας και του Ομίλου, οι βασικοίάξονες στρατηγικής ανάπτυξης είναι οι εξής:

-Περαιτέρω διείσδυση στις αγορές του εσωτερικού και κυρίως του εξωτερικού δια μέσου των συνεργασιών και του εμπορικού δικτύου που η εταιρεία έχει ήδη αναπτύξει και συνεχώς επεκτείνει.

- Αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας με την εγκατάσταση νέων γραμμών παραγωγής.
- Βελτίωση και αναβάθμιση της γκάμας των παραγομένων προϊόντων .
- Διατήρηση υψηλού επιπέδου ποιότητας παραγόμενων προϊόντων.
- Ανάπτυξη νέων προϊόντων και σύγχρονων μεθόδων παραγωγής.

- Διαρκής βελτίωση της υφιστάμενης οργανωτικής δομής με στόχο την περαιτέρω αύξηση της αποτελεσματικότητας, την περαιτέρω μείωση του κόστους, και τέλος την συνεχή και αυξανόμενη διάχυση της ενημέρωσης – πληροφόρησης σε όλες τις βαθμίδες της εταιρείας και του Ομίλου.
- Επικέντρωση στις κύριες δραστηριότητες (core business) και δη αυτές που αναπτύσσονται και
προωθούνται από την Εταιρεία και παράλληλα βελτίωση και αναδιάρθρωση των συμμετοχών και
του εν γένει χαρτοφυλακίου της Εταιρείας .


5. Στόχοι και Προοπτικές για το 2007


Ο Όμιλος ευρίσκεται σε συνεχή φάση συστηματικής παρακολούθησης και προσέγγισης των αγορών του εξωτερικού που διαδραματίζουν πλέον καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή του , ενώ παράλληλα φροντίζει ενεργά για την συνεχή προώθηση και περαιτέρω αναγνωρισιμότητα των προϊόντων του σε συνδυασμό με την αποδοτικότερη αξιοποίηση των κεφαλαίων του. Για το 2007 οι εκτιμήσεις της διοίκησης παραμένουν θετικές, με βάση τα σήμερον υφιστάμενα δεδομένα και εφόσον βεβαίως, ως είναι ευνόητο διατηρηθούν οι διαμορφωθείσες και κρατούσες συνθήκες στο ευρύτερο οικονομικό περιβάλλον, καθώς και στο ειδικότερο περιβάλλον που δραστηριοποιείται ο Όμιλος .

Η Διοίκηση του Ομίλου πιστεύει ότι η ισχυρή επιχειρηματική δομή που έχει ενισχυθεί τα τελευταία
χρόνια με τις σημαντικές επενδύσεις που πραγματοποιήθηκαν και πραγματοποιούνται τόσο σε κτιριακό, όσο και ιδίως σε μηχανολογικό εξοπλισμό, και πάντοτε σε συνδυασμό με την προσήλωσή της σε συγκεκριμένους στρατηγικούς στόχους, παρέχουν τη σταθερή βάση για συνέχιση και ενδυνάμωση της μέχρι σήμερα σταθερής αναπτυξιακής του πορείας προς όφελος των πελατών, των εργαζομένων, των συνεργατών και των μετόχων.

Αποποίηση Ευθύνης

Οι πληροφορίες που παρατίθενται σε αυτήν την παρουσίαση βασίζονται στα ενοποιημένα οικονομικά στοιχεία του εννεαμήνου 2007, γνωστά στο ευρύ κοινό, δημοσιευμένα σύμφωνα με το νόμο και αναρτημένα στην ιστοσελίδα της Εταιρίας (www.flexopack.gr). Η εκπόνηση της παρούσας παρουσίασης έγινε για καθαρά ενημερωτικούς σκοπούς και καμία πληροφορία που εμπεριέχεται σε αυτή δεν αποτελεί ούτε μπορεί να ερμηνευτεί άμεσα ή έμμεσα, σαν προτροπή ή παρότρυνση αγοράς, πώλησης ή διακράτησης μετοχών και λοιπών αξιών (ομόλογα, παράγωγα κλπ.). Η παρούσα παρουσίαση αποτελεί προϊόν πνευματικής ιδιοκτησίας της "Flexopack

Α.Ε.Β.Ε.Πλαστικών". Απαγορεύεται χωρίς την προηγούμενη έγγραφη άδεια της Flexopack ΑΕBΕ η εν όλω ή εν μέρει τροποποίηση των στοιχείων που παρέχονται μέσω της παρούσας παρουσίασης . Είναι δυνατή η μεταγωγή μέρους ή όλου του υλικού της παρουσίασης με ηλεκτρονικό τρόπο ("download") ή η εκτύπωση μέρους ή όλου του υλικού, με την προϋπόθεση ότι δεν θα διαγραφεί η ένδειξη περί διοκτησίας Πνευματικών Δικαιωμάτων. Η μεταγωγή μέρους ή όλου του υλικού ή η με οποιοδήποτε τρόπο αντιγραφή μέρους ή όλου του υλικού δεν επιφέρει την μεταφορά δικαιωμάτων καθ΄ οιονδήποτε τρόπο στον χρήστη που διενεργεί την πράξη αυτή.

Δείτε τα οικονομικά αποτελέσματα στη δεξιά στήλη