Κορρές: Σχολιασμός αποτελεσμάτων 9μήνου 2007
Πέμπτη, 15-Νοε-2007 11:03
- Αύξηση των πωλήσεων κατά 19.3% σε ευρώ 24.8 εκ. (ευρώ 20.8εκ το 9Μ 2006)
- Αύξηση του EBITDA κατά 6.7% σε ευρώ 4.8εκ (ευρώ 4.5εκ το 9M 2006).
- Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους (ΕΑΤ) αυξήθηκαν κατά 13.4% σε ευρώ 2.4εκ (ευρώ 2.1 εκ το 9M 2006)
- Οι λειτουργικές ταμειακές ροές έφτασαν τα ευρώ 1.7εκ (9M 2006 -ευρώ 1.4εκ)
Η ΚΟΡΡΕΣ Α.Ε. Φυσικά Προϊόντα παρουσίασε σημαντική αύξηση των καθαρών κερδών το 9μηνο του 2007. Αυτό πραγματοποιήθηκε λόγω της οργανικής ανάπτυξης των πωλήσεων τόσο στις εγχώριες όσο και στις διεθνείς αγορές, σε συνδυασμό με τη συνεισφορά του βελτιωμένου περιθωρίου μικτού κέρδους στα πλαίσια των ενεργειών της εταιρείας προς αυτήν την κατεύθυνση.
Όλες οι κατηγορίες προϊόντων συνέβαλαν στην ανάπτυξη των πωλήσεων κατά 19,3% σε ευρώ 24,8 εκατ. από ευρώ 20,8 εκατ. στην αντίστοιχη περίοδο του 2006. Η ανάπτυξη αυτή αποδίδεται στην αύξηση των πωλήσεων κυρίως στις κατηγορίες προϊόντων περιποίησης μαλλιών και σώματος. Όσον αφορά στη γεωγραφική κατανομή του κύκλου εργασιών παρατηρείται σημαντική αύξηση των πωλήσεων στις διεθνείς αγορές, οι οποίες αυξάνουν τη συνεισφορά τους σε σχέση με το Α΄ εξάμηνο 2007, φθάνοντας πλέον στο 16,5% επί του συνολικού κύκλου εργασιών, μία αύξηση 37,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2006.
Το EBITDA αυξήθηκε κατά 6,7% σε ευρώ 4,8 εκατ. για το 9M 2007 σε σύγκριση με ευρώ 4,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2006. Ο χαμηλότερος ρυθμός αύξησης του EBITDA σε σχέση με αυτόν των πωλήσεων οφείλεται στα αυξημένα έξοδα υποστήριξης που συνδέονται με το λανσάρισμα της νέας μάρκας KINGS & QUEENS, καθώς επίσης και στην αύξηση των εξόδων υποστήριξης τόσο των υπαρχόντων όσο και των νέων κατηγοριών προϊόντων της υφισταμένης μάρκας ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους έφτασαν τα ευρώ 2,4 εκατ. για 9M 2007 σε σύγκριση με ευρώ 2,1 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2006. Η αύξηση κατά 13,3% προκύπτει από την αύξηση του EBITDA, τη σημαντική βελτίωση των χρηματοοικονομικών εξόδων και την μείωση του αποτελεσματικού φορολογικού συντελεστή.
Το δίκτυο των φαρμακείων (Ελλάδα) και η επιλεκτική διανομή (εξωτερικό), αποτελούν σαφώς τα κύρια κανάλια διανομής για την μάρκα ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. Κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου τοποθετήθηκε τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά η νέα μάρκα KINGS & QUEENS.
Τα πρώτα σημάδια όσον αφορά στην αποδοχή των προϊόντων από το καταναλωτικό κοινό είναι ενθαρρυντικά και η εταιρεία εκτιμά ότι, αν και κατά τη διάρκεια του 2007 δεν θα υπάρξει σημαντική επίδραση στον ενοποιημένο κύκλο εργασιών, η συμμετοχή των πωλήσεων στα συνολικά μεγέθη του Ομίλου θα αυξηθεί το 2008. Η νέα μάρκα θα συμβάλει στη διαφοροποίηση του προϊοντικού χαρτοφυλακίου και της παρουσίας της ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ, καθώς επίσης και στην επέκταση της δραστηριότητας της εταιρείας στα κανάλια της ευρείας και ημιεπιλεκτικής διανομής τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.
Στο πλαίσιο της διεθνούς της παρουσίας, η εταιρεία στοχεύει στην αύξηση της αναγνωσιμότητας όσον αφορά και τις δύο μάρκες, ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ και KINGS & QUEENS. Παράλληλα, κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, τοποθετήθηκε στην αγορά μια νέα κατηγορία, τα προϊόντα ακμής, και εμπλουτίστηκε η ανδρική σειρά με την προσθήκη νέων προϊόντων στην προϋπάρχουσα γκάμα.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η σημαντική αύξηση του αριθμού των καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ. Σήμερα λειτουργούν 13 καταστήματα, 2 στην Ελλάδα και 11 στο εξωτερικό μέσω διανομέων, με πιο πρόσφατο άνοιγμα το κατάστημα στη Νέα Υόρκη. Κατά τη διάρκεια του 2007 έγιναν ήδη 6 ανοίγματα καταστημάτων, ενώ στους στόχους της εταιρείας είναι να τεθούν σε λειτουργία 3 νέα καταστήματα έως το τέλος του έτους.
Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας, η ανάπτυξη των πωλήσεών της στο εξωτερικό, θα προέλθει από τον συνδυασμό της δημιουργίας ενός δικτύου λιανικής πώλησης μέσω καταστημάτων ΚΟΡΡΕΣ και της παράλληλης προώθησης των προϊόντων της εταιρείας μέσω των δικτύων της επιλεκτικής διανομής όσον αφορά στα ΚΟΡΡΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ και της ημιεπιλεκτικής διανομής για τα προϊόντα KINGS & QUEENS.