Πλαίσιο: Εταιρική παρουσίαση στο ΣΜΕΧΑ
Πέμπτη, 01-Μαρ-2007 17:41
Τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS, τις ενέργειες που υλοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του 2006 και τους άξονες της μελλοντικής ανάπτυξης, παρουσίασε η διοίκηση του Ομίλου στον Σύνδεσμο Μελών του Χρηματιστηρίου Αθηνών.
Ο Πρόεδρος της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS, κύριος Γιώργος Γεράρδος παρουσίασε την εντυπωσιακή ανάπτυξη που σημείωσαν ο κύκλος εργασιών και η κερδοφορία του Ομίλου κατά τη διάρκεια του 2006. Παραμένοντας ηγέτης στην αγορά, το ΠΛΑΙΣΙΟ με κάθε μορφής ανταγωνισμό παρόντα, πέτυχε να ενισχύσει σημαντικά το μερίδιο αγοράς του, κάνοντας πωλήσεις που ξεπέρασαν τα 311 εκ. ευρώ, ποσό που μεταφράζεται σε 20,7% ανάπτυξη σε σχέση με το 2005, ενώ ο ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς κινείται στο 4% - 5% ετησίως. Παράλληλα, βελτιώνοντας σημαντικά το κεφάλαιο κίνησης (αποθέματα, υποχρεώσεις και απαιτήσεις), τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ενισχύθηκαν κατά 21,5%, φτάνοντας τα 6,3 εκ. ευρώ.
Επιχειρώντας έναν γενικό απολογισμό της χρήσης 2006, ο κύριος Γεράρδος αναφέρθηκε στο νέο υπερσύγχρονο κέντρο συναρμολόγησης και διανομής που ετοιμάζει η ΠΛΑΙΣΙΟ στην Μαγούλα Αττικής, καθώς και στο 20ο κομβικό κατάστημα 1.300 τ.μ. που δημιούργησε η ΠΛΑΙΣΙΟ στη Λάρισα. Παράλληλα, εστίασε στο γεγονός ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα www.plaisio.gr είναι το πρώτο εμπορικό site σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, ενώ πρωτοπορώντας για ακόμα μια φορά το ΠΛΑΙΣΙΟ δημιούργησε ραδιοφωνικό σταθμό που αναμεταδίδει πρόγραμμα σε 24ωρη καθημερινή βάση μέσω internet. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στους 11 διαφορετικούς τίτλους προϊοντικών καταλόγων που εκδίδει η εταιρεία κάθε χρόνο, καθώς και στην ανάπτυξη των private label προϊόντων, στα οποία προστέθηκε και lifestyle χαρακτήρας.
Σημαντικός άξονας ανάπτυξης υπήρξαν και οι πωλήσεις προς επιχειρήσεις οι οποίες βασίστηκαν στο state of the art μηχανογραφικό σύστημα της εταιρείας και στην άμεση προσωποποιημένη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Θεωρώντας δεδομένο ότι το ΠΛΑΙΣΙΟ διαθέτει τις πιο ανταγωνιστικές τιμές της αγοράς, διαφοροποιείται από όλους τους ανταγωνιστές του προσφέροντας προϊόντα με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υποστήριξης και lifestyle προσέγγιση.
Σχετικά με την μελλοντική πορεία του Ομίλου, ο κος Γεράρδος ανέφερε ότι σημαντικό μοχλό περαιτέρω ανάπτυξης για το ΠΛΑΙΣΙΟ αποτελούν οι πωλήσεις σε επιχειρήσεις. Παράλληλα, αναφέρθηκε στις ευκαιρίες που δημιουργούνται μέσα από την εξέλιξη των private label προϊόντων και την ανάπτυξη νέων προϊοντικών κατηγοριών μέσω της σύγκλισης της τεχνολογίας και των εφαρμογών του ευρυζωνικού internet. Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά έγινε στο ΠΛΑΙΣΙΟ Βουλγαρίας, το οποίο και θα αποτελέσει το εφαλτήριο της μελλοντικής επέκτασης στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.