Dionic: Αποτελέσματα 9μήνου
Πέμπτη, 23-Νοε-2006 14:05
Ο όμιλος εταιρειών DIONIC ανακοίνωσε τα οικονομικά του αποτελέσματα για το εννεάμηνο του 2006 σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Χρηματοοικονομικής Πληροφόρησης (I.F.R.S.).
Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών σημείωσε στο εννεάμηνο του 2006 αύξηση της τάξεως του 20,2% και ανήλθε σε € 54,1 εκατ. έναντι € 45 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, γεγονός το οποίο οφείλεται μεταξύ άλλων και στην προσθήκη νέων εμπορικών σημάτων στο portfolio της εταιρείας κατά τη χρήση 2006.
Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε € 10,1 εκατ. έναντι € 8,5 εκατ. το εννεάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση 17,9%. Το μικτό περιθώριο κέρδους διαμορφώθηκε στο εννεάμηνο του 2006 σε 18,6% έναντι 19% την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, εξαιτίας της διαφοροποίησης του προϊοντικού μίγματος στην τρέχουσα χρήση.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 20,4% και διαμορφώθηκαν σε € 4,2 εκατ. έναντι € 3,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Στο ανωτέρω γεγονός συνέβαλε ουσιαστικά η συγκράτηση των δαπανών διοίκησης, διάθεσης και ερευνών, οι οποίες αυξήθηκαν με ρυθμούς χαμηλότερους συγκριτικά με την αύξηση του κύκλου εργασιών.
Τα κέρδη προ φόρων και τόκων στο εννεάμηνο του 2006 ανήλθαν σε € 3,7 εκατ. σημειώνοντας αύξηση 25,6%, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 8,6% και διαμορφώθηκαν σε € 2,3 εκατ.
Τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν σε € 1,2 εκατ. έναντι € 976 χιλ. το εννεάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 27,5%.
Σε επιχειρηματικό επίπεδο, στο τρίτο τρίμηνο του 2006 η DIONIC προχώρησε στην εξαγορά ποσοστού 50% της εταιρείας SKROUTZ Α.Ε., υλοποιώντας σχετικό προσύμφωνο, με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του Ομίλου που αφορούν στην παροχή υπηρεσιών διαδικτύου και on - line αναζήτησης προϊόντων. Επιπρόσθετα, αύξησε τη συμμετοχή της στην εταιρεία Media Vis A.E. σε 70% εξαγοράζοντας επιπλέον ποσοστό 40%.
Η Media Vis αντιπροσωπεύει στην ελληνική αγορά την γκάμα προϊόντων του Ιαπωνικού οίκου ΕΙΖΟ, η οποία περιλαμβάνει συστήματα ψηφιακής απεικόνισης και οθόνες υπολογιστών.
Τέλος, τον Οκτώβριο του 2006 η DIONIC σύναψε στρατηγική συνεργασία με τις εταιρείες Nortec Multimedia Α.Ε. και Diaktis Α.Ε. για την επίσημη διανομή των προϊόντων τους στην ελληνική αγορά. Η Nortec Multimedia Α.Ε. αποτελεί τον επίσημο αντιπρόσωπο και διανομέα των προϊόντων Nintendo στα Βαλκάνια, ενώ η Diaktis Α.Ε. δραστηριοποιείται στην διανομή video games, PC games και περιφερειακών των εταιριών Ubisoft, Square-Enix, Zoo Digital, Blast! και Joytech.